Filters

10

toppie

Super vlees en een prima levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Super goede service & top product

Snel geleverd, met extra advies en echt goed vlees

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Top

Goed vlees en top bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Bestelling door mij verkeerd gedaan

Ik had de verkeerde vrijdag geselecteerd met bestellen. Dus ik had het vlees niet meer nodig. Dankzij de snelle en prettige klantenservice kon het nog allemaal geannuleerd worden en kreeg ik gelijk mijn geld terug. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
10

Heel goed

Kolen besteld daar kreeg je aanmaakwol gratis bij maar waarschijnlijk heb ik vergeten die toe te voegen. Contact met hun gehad en ze werden meteen naar ons gestuurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee hoor
9

Heerlijk vlees en top geleverd

Levering via Trunkrs is super fijn. Goede track en trace en vriendelijke chauffeur. Bestellen was makkelijk via de site en het vlees was netjes bevroren geleverd in handige diepvriestas. Het vlees is ook van mooie kwaliteit en erg netjes gesneden. Ook de sparribs netjes gezaagd, zie dat wel eens anders bij andere leveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Topkwaliteit

Altijd goed vlees

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee
10

Zoals altijd GE-WEL-DIG

Assortiment Gemak van bestellen Bezorging met duidelijke update omtrent aankomst Ronduit een geweldige complete service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
1

Half ontdooid aangekomen

Laat bezorgd en half ontdooid sommige dingen zelfs volledig ontdooid en door de klanten service krijg je dan een mailtje of ik foto’s heb. En hoor verder niks meer. Vroeger nooit noemenswaardig problemen gehad Maar ik bestel er niet meer de service is slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Doe wat met de klachten van klanten
6

Geen contact met klantenservice te krijgen

Helaas ontbrak bij levering 1 product. Vervolgens geprobeerd contact te krijgen. Via meerdere mailtjes, telefoon en Instagram. Helaas nergens reactie. Gelukkig via Klarna betaald… Afwachten of zij wel contact krijgen.. Uiteindelijk is er na deze beoordeling wel contact opgenomen en is het probleem netjes opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ben bereikbaar..
10

Zowel afhalen als bestellen, super!

Meerdere keren besteld en gaat keer op keer super! Vlees is ook van super kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

perfect

alles is na wens verlopen en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? nvt
10

Prima

Alles netjes ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
1

Te laat en ontdooid bezorgd

De avond dat het geleverd zou worden zitten wachten. Niks bezorgd. Toen op het einde van de avond, om kwart voor 1 ‘s nachts krijg ik een sms dat het er over een kwartier is. Ik wacht erop en weer komt er niks. De dag erna staat in de tracker dat het tussen 9 en 17u wordt bezorgd. Weer niks. Mijn gasten komen, we zitten de hele avond 2m van de deurbel af. Niemand belt aan. Om half 1 gaan mijn gasten naar huis en vinden we het vlees bij de voordeur, volledig ontdooid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ik denk dat dat wel duidelijk is.
4

Niet goed

Laten we zeggen dat er nog veel ruimte is voor verbetering. Als je leest dat de je bestelling ook de volgende dag geleverd kan worden en dat je pas een week later het bestelde binnen hebt. Tja dan word ik daar niet echt blij van. Dus deze bestelling was ruim onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Even checken of het te versturen artikel overeenkomt met het bestelde artikel en niet zomaar, iets wat er op lijkt, versturen.
10

Prima ervaring, lekker vlees

Vanavond de bbq aangehad en er een lekker stuk buikspek op klaargemaakt. Heerlijk mals en smakelijk. Levering was keurig verzorgd en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? De bezorger misschien even laten wachten aan de deur om te zien of er open gedaan wordt.
10

Zo als altijd.....perfect.

Zo als altijd heel goed vlees...goede bezorging en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Zeer mooi en goed vlees

Mooi en goed vlees en een goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Prima

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Heerlijk!

Picanha was wederom heerlijk. Kipsaté en kipvleugels ook erg lekker. Genoten met BBQ-en!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Geleverd wat ik heb gevraagd, kwaliteit erg goed. De spareribs waren mooi bevleesd.

Met meerdere personen geproefd, de mening was unaniem: De beste spareribs ooit!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
9

Altijd goed

Koop hier al jaren,altijd goed,en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
10

Snel / goede aftersales

Bestelling snel geleverd. Per ongeluk verkeerde rookmot geleverd. Dit werd na een mailtje direct opgelost. En ter compensatie ook de verkeerde mot mogen houden. Petje af heb dit in het verleden weleens anders meegemaakt bij andere bedrijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door
6

Nette vrieszakken, maar kapotte doos

Kapotte doos voor de deur en de bezorger was al Weg gelopen. Bezorging was een dag later waardoor met de kapotte doos niet het gevoel had dat het bevroren vlees top was behandeld. Sommige vacuum producten waren ook niet meer vacuum.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Betere doos en same day delivery geen overnachting bij de transporteur.
7

gewoon goed

gewoon tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten?

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.