Super vlees en een prima levering
Snel geleverd, met extra advies en echt goed vlees
Goed vlees en top bezorging
Ik had de verkeerde vrijdag geselecteerd met bestellen. Dus ik had het vlees niet meer nodig. Dankzij de snelle en prettige klantenservice kon het nog allemaal geannuleerd worden en kreeg ik gelijk mijn geld terug. Heel fijn!
Dag Alex, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat onze klantenservice snel en prettig was en dat je alles kon annuleren en het geld terugkreeg. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Kolen besteld daar kreeg je aanmaakwol gratis bij maar waarschijnlijk heb ik vergeten die toe te voegen. Contact met hun gehad en ze werden meteen naar ons gestuurd
Dag Gerry, Bedankt voor je review. Fijn dat het contact snel verliep en dat de aanmaakwol alsnog naar je is gestuurd. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Levering via Trunkrs is super fijn. Goede track en trace en vriendelijke chauffeur. Bestellen was makkelijk via de site en het vlees was netjes bevroren geleverd in handige diepvriestas. Het vlees is ook van mooie kwaliteit en erg netjes gesneden. Ook de sparribs netjes gezaagd, zie dat wel eens anders bij andere leveranciers.
Dag André, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Altijd goed vlees
Dag Henny, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Assortiment Gemak van bestellen Bezorging met duidelijke update omtrent aankomst Ronduit een geweldige complete service
Bedankt voor de geweldige review, Robert. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Laat bezorgd en half ontdooid sommige dingen zelfs volledig ontdooid en door de klanten service krijg je dan een mailtje of ik foto’s heb. En hoor verder niks meer. Vroeger nooit noemenswaardig problemen gehad Maar ik bestel er niet meer de service is slecht
Beste Jerry, Bedankt voor de review. We vinden het erg vervelend dat het niet goed is verlopen tijdens de bezorging. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Mijn collega heeft inmiddels contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Helaas ontbrak bij levering 1 product. Vervolgens geprobeerd contact te krijgen. Via meerdere mailtjes, telefoon en Instagram. Helaas nergens reactie. Gelukkig via Klarna betaald… Afwachten of zij wel contact krijgen.. Uiteindelijk is er na deze beoordeling wel contact opgenomen en is het probleem netjes opgelost!
Beste Merijn, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens is gegaan. Mijn collega heeft al contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Originele beoordeling
Helaas ontbrak bij levering 1 product. Vervolgens geprobeerd contact te krijgen. Via meerdere mailtjes, telefoon en Instagram. Helaas nergens reactie. Gelukkig via Klarna betaald… Afwachten of zij wel contact krijgen..
Beste Merijn, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens is gegaan. Mijn collega heeft al contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Meerdere keren besteld en gaat keer op keer super! Vlees is ook van super kwaliteit!
Dag Jarno, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
alles is na wens verlopen en snel geleverd
Bedankt voor de geweldige review, Taeke. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Alles netjes ontvangen
Bedankt voor de mooie review, Kevin. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
De avond dat het geleverd zou worden zitten wachten. Niks bezorgd. Toen op het einde van de avond, om kwart voor 1 ‘s nachts krijg ik een sms dat het er over een kwartier is. Ik wacht erop en weer komt er niks. De dag erna staat in de tracker dat het tussen 9 en 17u wordt bezorgd. Weer niks. Mijn gasten komen, we zitten de hele avond 2m van de deurbel af. Niemand belt aan. Om half 1 gaan mijn gasten naar huis en vinden we het vlees bij de voordeur, volledig ontdooid.
Beste Wim, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet volgens afspraak is geleverd en dat het vlees volledig ontdooid bij de voordeur is achtergelaten. Dit is uiteraard niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Laten we zeggen dat er nog veel ruimte is voor verbetering. Als je leest dat de je bestelling ook de volgende dag geleverd kan worden en dat je pas een week later het bestelde binnen hebt. Tja dan word ik daar niet echt blij van. Dus deze bestelling was ruim onvoldoende.
Beste Jerry, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de leveringen niet naar wens is geweest. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Vanavond de bbq aangehad en er een lekker stuk buikspek op klaargemaakt. Heerlijk mals en smakelijk. Levering was keurig verzorgd en op tijd.
Bedankt voor de mooie review, Miranda. Fijn om te lezen dat de buikspek gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Zo als altijd heel goed vlees...goede bezorging en uitstekende service.
Dag Jim, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Mooi en goed vlees en een goede service
Dag Andy, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Heel goed
Bedankt voor de mooie review, Jacob. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Picanha was wederom heerlijk. Kipsaté en kipvleugels ook erg lekker. Genoten met BBQ-en!
Dag Robert, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Met meerdere personen geproefd, de mening was unaniem: De beste spareribs ooit!!!
Bedankt voor de geweldige review, Jan. Fijn om te lezen dat de spareribs gesmaakt hebben. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Koop hier al jaren,altijd goed,en op tijd.
Bedankt voor de mooie review, Albert Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Bestelling snel geleverd. Per ongeluk verkeerde rookmot geleverd. Dit werd na een mailtje direct opgelost. En ter compensatie ook de verkeerde mot mogen houden. Petje af heb dit in het verleden weleens anders meegemaakt bij andere bedrijven.
Dag Aart, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Kapotte doos voor de deur en de bezorger was al Weg gelopen. Bezorging was een dag later waardoor met de kapotte doos niet het gevoel had dat het bevroren vlees top was behandeld. Sommige vacuum producten waren ook niet meer vacuum.
Beste Geert, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het niet naar wens is verlopen. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
gewoon tevreden
Dag Rene, Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.