Goed vlees

Zeer lekker vlees alleen jammer dat de helft al ontdooid was toen het binnen kwam Verder aanbevelen ja puur om dat het vlees goed was

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Koeling ivm ontdooid vlees

Beste Martijn, Bedankt voor de mooie score. Fijn om te lezen dat het vlees goed was. Wij gaan extra scherp zijn op Trunkrs zodat dit niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Voor mij lekker dichtbij en groot assortiment

Had Noskos nodig voor de spare-ribs

Bedankt voor de mooie score, Marc. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Correct

Correcte levering, goeie communicatie, vlees was nog mooi diepgevroren. Meer moet dat niet zijn.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Misschien was 2230h wat aan de late kant, maar begrijp dat je niet overal tegelijk kan zijn.

Bedankt voor de geweldige review, Mario. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

goed vlees, super service,

Bestelling geplaatst maar door omstandigheden niet tijdig geleverd. Hierdoor was bij de daadwerkelijke levering het vlees ontdooid. hier melding van gemaakt en na een super contact met de klantenservice is het allemaal helemaal super opgelost.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Rene, Bedankt voor de mooie score. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Lekker stuk vlees

De bestelde kalfspicanha werd keurig op tijd bezorgd. Het was een prachtig stuk vlees. In het weekend is de picanha low en slow op de brbecue gegaan. Hij was om te zuigen!!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ik meende te zien dat er een vlies op zat, wat ik eraf heb gehaald. Klopt het dat het met vlies wordt geleverd?

Beste Gerlof, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de kalfspicanha goed heeft gesmaakt. Het klopt dat de kalfspicanha nog een vlies hebben. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede klantenservice

Helaas ging er iets mis met bezorging waardoor mijn pakket veel te laat kwam. In overleg met klantenservice een andere oplossing kunnen kiezen. Goed vlees en toch heerlijk gegeten.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Bij Trunkers liep het niet zo goed.

Beste Gerrit, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

weer prima, zoals altijd!!

Uitstekend vlees en een uitstekende service. Niet de goedkoopste maar kwaliteit betaal je nu eenmaal. Ik zeg altijd maar zo: wat niks kost is ook niks....

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Marcel. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk, ook werd het op tikd geleverd precies volgens afspraak

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Claudia, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Uitstekende kwaliteit

Altijd super goed geholpen bij Beef & Steak en kwaliteit is top.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? De spare ribs waren wel erg dik met wat te veel vet.

Beste Werner, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Lekker vlees

Ribben vind ik veel te duur! Zijn de geld niet waarden! Runderwang waren wel waarden

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ribben betaal je veel geld voor zo weinig vlees, ik heb meer voor bot betaald!

Beste Maria, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat de runderwangen lekker gesmaakt hebben. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee

Bedankt voor de mooie review, Jan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima ervaring!!

Uitstekende service en top stukkie vlees! Kom hier graag terug.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Graag vermelden of een vlies of zeen nog verwijderd moet worden op het label of op de site

Beste Marcel, Bedankt voor de mooie review. Bedankt voor de tip. Dit gaat intern besproken worden. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mooi vlees

Prima ervaring met deze winkel, goede service mooi mals vlees.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Petra, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heel prettig komen hun afspraken na.. Great

Bedankt voor de mooie review, Rick. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteit

Nog nooit een teleurstelling ervaren, top producten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door

Beste Hans, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Zeker een vaste waarde voor bbq-liefhebbers

Wij hebben inmiddels al meerder bestellingen geplaatst en zijn heel tevreden. De produkten smaken voortreffelijk en de leveringen zijn altijd zeer op tijd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? mogelijk grote bestellingen in kleinere porties verpakken

Dag Marcel, Bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Zoals altijd goed

Zoals altijd goede en snelle levering en duidelijke communicatie

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Gerard, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Nadat ik zat te wachten op het bericht, op wat tijdstip mijn bestelling zou worden afgeleverd, kreeg ik geen bericht. De volgende dag mailcontact gehad, bleek ik ophalen had aangevinkt i.p.v thuisbezorgen. Na overleg, wordt/werd het alsnog afgeleverd. Super service .!!!!

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee

Bedankt voor de mooie review, Geerd. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Individuale verpakking kan beter

De spareribs zaten individueel verpakt in een kartonnen doos. De individuele verpakking is echter matig en niet overal geheel sluitend, waardoor er veel ijsvorming op de producten zit. Erg jammer. Dit komt de houdbaarheid niet ten goede.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Individuele verpakking kan beter

Bedankt voor je review. Bij de 10kg verpakking van de spareribs zijn de strengen per stuk gesealed en niet vacuüm verpakt. Vacuüm verpakken kan helaas niet gezien de scherpe randen van de spareribs. De ijsvorming komt meestal niet voor maar kan een kwaad en heeft geen invloed op de houdbaarheid en smaak. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijke steaks

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Bedankt voor de mooie score, Nien. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteit

Prima kwaliteit vlees, en service

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zi door

Bedankt voor de geweldige review, Marc. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

goede kwaliteit en service

perfecte produkten, netjes verpakt en op aangegeven tijd geleverd .

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? nee

Beste Ron, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk

Hele ossenhaas gekocht. Die moet nog wel even gefileerd worden, maar dan je wel een paar heerlijke tournedos en de rest is voor de volgende dag. Heerlijk

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Ron, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mooi vlees

Mooi vlees, maar verpakking niet duurzaam. Kreeg er een koeltas bij die niet retour gestuurd hoeft te worden. Voelt niet goed om elke keer te bestellen en zo'n tas te ontvangen. Daar mogen ze echt iets duurzamere voor bedenken in deze tijd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de review. Leuk om te lezen dat je meedenkt over de duurzaamheid van ons bedrijf. De tassen zijn herbruikbaar. Je kan ze dus overal mee naar toe nemen als koeltas. Handig voor in de zomer. Veel van onze klanten hergebruiken ze lange tijd. Iedereen mag de tassen altijd komen terug brengen naar onze afhaal locatie. Dan hergebruiken wij de tassen weer voor een volgende klant. Een andere optie is om bij het bestellen een opmerking te plaatsten dat je er geen koeltas bij wilt. Dan doen wij het vlees in een recyclebare tas. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snelle service, mooi en goed assortiment. Echte aanrader voor vleesliefhebber!!

Ik heb er al regelmatig besteld. 1x had ik helaas een stuk vlees waar wat mis mee was. Waarschijnlijk is er met het uitbenen een foutje gemaakt. Dit heb ik gemeld en dit werd erg goed opgepakt. Hulde voor deze service!!!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Ferry, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".