goede service snelle levering

altijd goede producten en snelle levering

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? nee

Super goede service!

Netjes bezorgd en uiteraard hele goede kwaliteit vlees. Netjes gekoeld geleverd!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed vlees, goede prijs en super verzending

Op zondag vlees besteld voor aankomst op woensdagavond. Was super goed verpakt en een mooie koeltas erbij!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed, maar kan altijd beter

Hier al vaak besteld, en zal dit nog wel vaker doen denk ik. De keuze is reuze en avondlevering is een optie. Dit is ook het enige puntje, je hebt niet veel invloed op het tijdsvak en dat zou fijn zijn.... Op het moment dat de levering start kun je wel zien tussen hoe laat en hoe laat hij komt en dit vak wordt steeds kleiner (maar verschuift ook soms).. Wat beter kan is de levering aan de deur.. de doos staat voor de deur nadat is aangebeld en de bestuurder zit al weer in zijn bus... Tja maar dit ligt bij niet bij de vlees-boer..

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Zie note

Het ok

Kwaliteit van het vlees was niet om naar huis te schrijven

Snelle konijnen

Snelle levering in een uitstekende verpakking.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Perfect mooie ree haas en keurig afdeleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goede kwaliteit en snel geleverd

Kalkoen van ruim 5 kilo voor aan het spit op de BBQ. Snel geleverd en erg lekker!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Makkelijk met bestellen, vlug geleverd, goede kwaliteit

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Zo zien we ze graag Sergio, dank voor je review en je complimenten. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snelle levering, lekker vlees

Voor het eerst zelf vlees besteld. Tevreden over de levering en de kwaliteit.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Uit de longhaas moest iets weggesneden worden voor gebruik.Misschien goed om dat bij het vlees op een briefje te zetten.

Dank voor je complimenten en je feedback Heleen, we nemen het mee. We hopen dat het verder gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

op tijd geleverd, goed gekoeld en prima kwaliteit

Na bestellen ben ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Chauffeur gaf bericht dat hij in de buurt was. Vlees voldeed ruim aan verwachting en was goed gekoeld.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit van ons vlees Peter. Dank voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Probleemloos

Top geregeld allemaal en goede kwaliteit !

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review en graag gedaan Henk, we hopen dat alles weer naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk vlees

Vlees is van goede kwaliteit en voor een eerlijke prijs, een aanrader

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Zo zien we ze graag Marco, dank voor je mooie review. We hopen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

heerlijk vlees

heerlijk vlees van goede kwaliteit, en daar is de prijs ook naar . mooi verpakt maar wel steeds in een tas die al stuk was (weet niet wat daar de reden van is )

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review en complimenten Esmeralda, wel vervelend om te lezen over de tas. Mijn collega neemt even contact met je op. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Lekker en mooi vlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dat lezen we graag Dielis, graag gedaan. Dank voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

De kwaliteit van vlees is geweldig. Bezorging snel alleen de bezorgers zelf zijn wat minder. Ze zetten de doos voor de deur bellen aan en zijn weg.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je complimenten en je feedback Cliff, we nemen het mee. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Altijd top

Het vlees wordt altijd netjes verpakt en snel afgeleverd. De kwaliteit is altijd goed en de site is duidelijk! Zeker aan te raden!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Thijs, daar doen we het voor. We hopen dat alles weer naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede levering goede kwaliteit vlees goed verpakt zoals die andere keren dat ik besteld heb ;)

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Theo, dat lezen we graag. We hopen dat alles weer gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

gewoon goed

de producten werden netjes in nog een extra koeltas geleverd helemaal TOP

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review en graag gedaan C. Duine, we hopen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

zoals altijd goede producten

ik had al ervaring maar van wegen mijn ziekte die nu gelukkig voorbij is ga ik er weer voorheen was ik een golden klant bij u hoop dat weer te worden.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? een ander bezorger zoeken

Van harte welkom Rinus en dank voor je mooie review. Welkom terug. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

De levering was conform afspraak en op tijd

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Zo zien we ze graag, dank voor je mooie review Ricardo. We hopen dat het gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima!! Exacte tijd geleverd en produkt smaakte prima!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Astrid, daar doen we het voor. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Bijzondere teleurstelling.

De bestelling die ik gedaan heb is conform pakbon niet volledig. De vis die ontvangen is gestickert met een datum in de toekomst (06/2023)… dus voedselveiligheid is twijfelachtig aangezien dit vast niet de enige casus is. En als laatste zat een “persoonlijke kortingscode” bij het pakket met een geldigheidsdatum van 2 dagen laten. Ik heb net voor > €70,- uitgegeven dan ga ik niet in 2 dagen weer vlees bestellen… Wat betreft service via klantcontact kunnen ze nog veel leren van andere grote internetwinkels. al met al een bijzondere ervaring en daarom maar 3 sterren.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Niet slordig omgaan met stickeren van de producten.

Wat vervelend om te lezen Ron, mijn collega neemt even contact met je op. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Fantastisch!

Goer en heerlijk vlees. Vacuüm verpakt. Ideaal. Fijne snelle service!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dat lezen we graag Janet, dank voor je mooie review. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Helemaal goed!

Bavette uit Uruguay, twee Livar schnitzels, jalapeno/kaasworst en gehakt besteld. Alles kwam keurig bevroren aan, alleen de avondbezorging was erg laat. Wij waren de laatste op de route en het was er pas na 22:00 uur. Op zich maakt dat niet uit, maar we wilden de bavette de volgende dag eten dus die moest meteen ontdooien. Gelukkig kwam dat goed en hebben we ervan kunnen genieten. Er zat wel veel 'hard vet' aan de bavette dat ik eraf snijden moest, omdat dat niet wegsmelt, maar daar kan B&S niks aan doen. Gisteravond de Livar schnitzels gegeten en bereid op de manier zoals we altijd doen. Deze zijn echt een stuk smaakvoller dan die we bij de plaatselijke slager halen, heerlijk!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door

Dank voor je mooie en uitgebreide review Ronald, goed om te lezen dat je enthousiast bent over ons en de kwaliteit van ons vlees. Vervelend dat de bezorging pas laat arriveerde, gelukkig hebben jullie er alsnog van kunnen genieten. Dank daarbij voor je mooie compliment. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".