Geen twijfel, super.

Bestellen, 's avonds levering op de dag van keuze. Goede verpakking. Kwaliteit produkt. Geen twijfel dat er iets fout gaat. Oftewel een 10! Ik bestel steeds vaker!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nog niet haha

Dag Gert, Bedankt voor de geweldige review. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top producten, snelle levering super klantenservice

Altijd goed correct netjes en snel geholpen

Bedankt voor de mooie review, Melvin. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Fijne winkel

Leuke aanbiedingen, tot nu zijn alle bestellingen goed bevallen. Het assortiment lijkt steeds te groeien. Ik rijd daarom graag langs, even in de showroom kijken.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Bas, Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Lekker vlees voor een nette prijs. Service prima en klant vriendelijk.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Af en toe een korting moment

Dag Jürgen, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Toppie

Geweldige service, geweldige kwaliteit vlees en spullen. Top.

Bedankt voor de geweldige review, Nico. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Altijd superrrrrr goed

Kwaliteit altijd en het bakken is een hobby, op eten nog meer een feest

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Lekker doorgaan

Bedankt voor de geweldige review, Frank. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Alles prima in orde

Vlees ziet er goed uit kan niet wachten om het te breiden

Bedankt voor de mooie review, Soert. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede service en producten. Ga zo door!

Goede service en producten. Leuke winkel!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Robert, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Altijd fantastisch en heerlijk!

Het vlees is bijzonder goed en de service fantastisch. Snel geleverd en altijd consistent in kwaliteit.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, San. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top producten en uitstekende service

Top producten en uitstekende service

Dag Rene, Bedankt voor de top review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Ik bestel hier al enige tijd en de kwaliteit heeft me nog nooit teleurgesteld en de service is altijd top

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Vooral zo door gaan

Bedankt voor de geweldige review, Jaap. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed vlees

Het vlees is goed van smaak. Even plannen met bezorging en ruimte in de vriezer maar de moeite waard.

Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

fantastisch vlees

Mijn zoon is een BBQ mannetje en vind het dan ook geweldig als er speciaal vlees is. Via een kerstcadeau op mijn werk hebben we een bon gekozen en ik kan het iedereen aanraden om te kopen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Patrick, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Blijkbaar toch niet op voorraad

Als 1 item van de bestelling toch niet op voorraad blijkt te zijn verwacht ik of een alternatief of de vraag of dit nageleverd kan worden. Beide niet gebeurd, na opmerking een bijdehante reactie inplaats van een excuus.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Iets vriendelijker kan geen kwaad

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijk groet, Team BEEF&STEAK

Both purchases had too much fat

I have ordered steaks previously and really enjoyed the purchase and the quality. This time the steaks had a significant portion of fat attached. I understand the cut should have fat but it was more than any other similar cut I have purchased. The short ribs cost 60 euro and barely fed my 2 kids. My wife and I did not eat any because there was enough. I understand this cut is traditionally very fatty but it’s not something I would order again and it was definitely not a good value. I have referred other people to your business and I liked my first purchase but this order was disappointing. Hope this helps.

Dear Judge, Thanks for the review. We are sad to hear that it happened this way. My colleague will contact you. With kind regards, Team BEEF&STEAK

Prima vlees en service

Prima kwaliteit, ruime keus en gemakkelijk

Bedankt voor de mooie review, Rinus. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima gourmet vlees

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd op afgesproken tijd. Prima vlees, aanrader!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Ineke, Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Beste service

Altijd klantvriendelijk, de beste producten en een eerlijke prijs

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Martijn, Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Levering kapot

Niet goed verpakt. 1 fles kapot. Nog steeds geen vergoeding ontvangen

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Betere verpakking, beterr koerier firmaq

Beste Mitzi, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Genoten

Sinds een jaar bestel ik ongeveer 80% van mijn vlees bij Beef&Steak. Het is altijd goed en netjes verpakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Willem, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat wij jou online slager zijn. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Opnieuw een succes

De schoonfamilie kennis laten maken met een tri tip, een schot in de roos. Het was wel aardig wat werk om hem schoon op het rooster te krijgen, ontvliezen blijft een vervelend karwei. Maar toen dat gedaan was en de rub erop zat, kon de pret beginnen Barbecue op 150 graden, rooksnippers erbij en het vlees (1 kg) op indirecte hitte. Kerntemperatuur op 46 graden, vlees eraf en bbq opfunken tot 200 graden en dan nog even op directe hitte. Even laten rusten en dan aansnijden. Hier goed op de draad letten, want die verspringt. Ik had een brandy saus erbij gemaakt, voltreffer. Het was heerlijk.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Als het vlees vanuit de verpakking meteen bereid zou kunnen worden, dan zou dat perfect zijn.

Fijn om te lezen dat het gesmaakt heeft, Erik. Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Na uitstekend geholpen te zijn nadat bleek dat mijn kadobon verlopen was en nog niet uitgegeven was, de ossenstaart besteld. heerlijk patatje stoofvlees van gemaakt. 10/10 would buy again

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Jeroen, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat de ossenstaart heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Geweldige keuze, geweldig vlees, geweldige levering!

Ik heb nu meerdere keren bij Beef&Steak besteld en het is altijd perfect. Mooi vlees, keurig geleverd in koeltas. Perfecte prijs kwaliteit verhouding als je op zoek bent naar een kwalitatief goed stuk vlees.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Tom. Fijn om te lezen dat onze prijs-kwaliteitsverhouding gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Geweldige Picanha!

Vlot en snel geleverd in België!

Dag Bart, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

goede prijs waarde verhouding

Heb meerdere keren besteld bij Beef&Steak en nooit teleurgesteld in de kwalititeit. Ook de levering is altijd perfect!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Rick, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".