Goede ervaring, producten snel geleverd, goed verpakt.

Bedankt voor de mooie score, Natasja. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede kwaliteit service en producten

Wij hebben nu een aantal maal bij Beef &Steak besteld en zijn erg tevreden. Levingen zijn op tijd en de producten zijn van goede kwaliteit. Super lekker.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Misschien als tip - de mogelijkheid bieden om grote stukken vlees af te nemen in kleinere verpakkingen; herten haas van 8/9 ons verdelen in pakketjes van 2/3 ons.

Bedankt voor de mooie review, Marcel. Bedankt voor de tip. Wij gaan het intern bespreken. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Altijd goed

Div keren bij B&S besteld, nooit teleurgesteld

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Will, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Gewoon goed

Volgens verwachting

Dag Jan, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed verpakt en mooie ribs

3 verschilllende ribs besteld om te testen. Ze waren allemaal lekker :-)

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Fijn om te lezen dat het gesmaakt heeft, Edo. Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Beste online slager!

Ik kom mijn vlees altijd ophalen bij de afhaal locatie in Ter Aar. Man wat goed vlees! Top kwaliteit! Ook super goeie service!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Li. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Vlees wordt bevroren geleverd, inclusief koelhouders in een goede tas. Ook mooi dat je zelf de levertijd/dag kan bepalen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Menno, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Slechte Service

Bestelling verkeerd bezorgd. Bestelling ontdooit, webwinkel niet thuis.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Meer verantwoordelijkheid nemen

Beste Mike, Vervelend om te horen dat je onze service niet afdoende vond. Zoals ook met u besproken is het pakket geleverd op de avond dat u zelf had aangegeven. U was niet thuis en om die reden is het pakket netjes bij de buren geleverd. In de toegezonden track&trace stond ook netjes aangegeven bij welke buren. Helaas heeft u pas 2 dagen later actie ondernomen en bleek het pakket inderdaad bij die buren te staan, alleen hadden die het niet goed voor u bewaard. Bij het bestellen van pakketten ligt veel verantwoordelijkheid bij de webshop en die nemen wij ook. Er ligt echter ook een stukje verantwoordelijkheid bij de consument. Wij zijn trots op ons service-level alleen spijtig dat u dit anders heeft ervaren. Ons aanbod om met een interessante korting alsnog wat lekkers in huis te halen, blijft uiteraard staan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Wederom genoten

Fantastisch geholpen en geadviseerd bij het ophalen van mijn bestelling.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Joop. Fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk vlees en keurig en vriendelijke service.

Mooie winkel met uitgebreid assortiment aan bbq producten. Ook de diversiteit in vlees, gevogelte en vis is aantrekkelijk.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Vraag statiegeld voor die koeltassen bij afhalen.

Dag Joost, Bedankt voor de mooie review. Je suggestie gaat intern besproken worden. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Uitmuntend

Je weet wat je hebt besteld maar het blijft altijd een feest om de doos te openen met al deze fantastische producten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Martina. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteit vlees

Je krijgt kwaliteit vlees geleverd. De prijs is stevig, maar je krijgt waar voor je geld

Bedankt voor de mooie review, Patrick. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top vlees, top service

Vlees besteld en week later pas afgehaald. Geen probleem. Duidelijke website, fijne winkel en parkeren voor de deur. Allemaal heerlijk.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door :)

Dag Peter, Bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heerlijk vlees en perfect concept.

Prachtige winkel met vriendelijk personeel. Producten zijn uitstekend. Groot assortiment.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Marco. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heel goed geholpen nadat trunkrs de bestelling tot twee keer te laat bezorgde

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Miranda, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Het geleverde product was goed, de wijze van levering niet

Reeds contact gehad met Matthijs dat ik niet tevreden was met de wijze waarop mijn bestelling voor mijn deur was gedeponeerd zonder dat de bezorger de moeite nam om 10 seconden voor mijn deur te blijven staan en de bestelling (€155) meer persoonlijk aan mij te overhandigen. Een gemiste kans.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de feedback, Marco. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Wij gaan contact opnemen met Trunkers hierover. Mijn collega gaat contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snelle en correcte levering maar reageert niet op mails

Levering is snel en volledig. Echter ik had een opmerking/vraag bij de bestelling gezet, en na uitblijven van een reactie enkele dagen later een mail gestuurd. Nu geruime tijd verder en nog geen enkele reactie. De kwaliteit van het vlees kan ik nog niet beoordelen, maar de kwaliteit van klantenservice is erg slecht.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Geef een reactie

Beste Ed, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega neemt contact met je op. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Keurig voor mekaar

Het ziet er prima uit

Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Monique, Bedankt voor deze top score. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Perfecte kwaliteit

Altijd het beste wat er is, per kleine of grote porties Goed verpakt en om je vingers erbij op te eten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Toppers blijf zo doorgaan

Bedankt voor de geweldige review, Frank. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Super! We hebben genoten, duidelijk waar de bezorging is.goed verpakt!

Bedankt voor de geweldige review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Geweldig goed vlees! Zeer te vrede van

Zeer te vreden van het product!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Jurgen. Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mooi vlees

Goed verpakt met cool pac vlees is goed bevroren l. Gisteren 3 sporten biefstuk gegeten was om je vingers bij op te eten erg lekker.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Natalie, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de biefstuk gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Wat een armoede

Ik heb in aanloop naar de jaarwisseling een oranje thermapen one besteld. Volgens de site was die op voorraad. Een dag later werd ik gebeld dat die kleur niet op voorraad was, maar een week later geleverd kon worden. Helaas niet optimaal gecommuniceerd tot de thermometer weer geleverd kon worden, maar uiteindelijk toch opgestuurd. Om het goed te maken wel nog keurig een kadobon ontvangen voor een volgende bestelling. Al met al uiteindelijk keurig afgehandeld.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Geef de voorraad juist weer op de site en houd je klanten op de hoogte van een verlate levering.

Beste Nick, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Mijn collega heeft al contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Top service weer

Leuk bedrijf met heerlijk vlees en een top service

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de geweldige review, Jochem. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Stobbeweg 15 2461 EX Ter aar

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".