Laden reviews...
Laden reviews...
203 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reacties uit Nederland tonen regelmatig topkwaliteit vlees en snelle levering. Klanten waarderen de vriendelijke en professionele klantenservice en de duidelijke communicatie rondom leveringen. Het merendeel beschrijft een consistente ervaring met verzorgde verpakking en betrouwbare koeling.
Pluspunten
uitgebreid assortiment en veel info. vlees zeer goed verpakt, kwam in topconditie aan.
Verbeterpuntenals je een rub kado doet (sympathiek trouwens!) is het wel leuk erop te zetten welke rub het is en welke ingrediënten erin zitten.
Beveelt aan
20 October 2015
Ellen
Zandvoort
Pluspunten
prima produkten goede prijs/kwaliteit verhouding
Beveelt aan
19 October 2015
klaas
Assen
Beveelt aan
19 October 2015
anoniem
Beveelt aan
19 October 2015
Eric
Barendrecht
Beveelt aan
19 October 2015
Chris
Munstergeleen
Pluspunten
Prima kwaliteit vlees. Snelle levering, uitstekend verpakt. Snelle reactie bij vragen over de bereiding van produkten!
Beveelt aan
19 October 2015
anoniem
Den Haag
Beveelt aan
19 October 2015
carla
Uithoorn
Pluspunten
Goed advies, nette levering en top kwaliteit producten!
Beveelt aan
19 October 2015
Jasper
Almere
Pluspunten
snel, duidelijk en volgens afspraak
VerbeterpuntenKwaliteit van het vlees vond ik tegenvallen.
Beveelt niet aan
19 October 2015
Bas
Wormerveer
Beveelt aan
19 October 2015
anoniem
Beveelt aan
19 October 2015
Edwin
Oosterhout
Beveelt aan
18 October 2015
Beerens
kaatsheuvel
Pluspunten
Kwaliteit en service zijn uitmuntend, zeker voor een webwinkel. Met kop en schouders boven alle vlees webwinkels in Nederland!
VerbeterpuntenWebsite kan beter
Beveelt aan
18 October 2015
Leo
Eindhoven
Beveelt aan
18 October 2015
Carmen
Maaseik (B)
Beveelt aan
17 October 2015
anoniem
den haag
Pluspunten
Beste online slager van Nederland.. Uitgebreid aanbod, continue nieuwe en bijzondere stukken vlees en altijd verse top kwaliteit!
Beveelt aan
17 October 2015
Daan Hamoen
Den Haag
Pluspunten
Goede kwaliteit Kundig advies Vriendelijke medewerkers (ster)
VerbeterpuntenNog niets ter verbetering tegen gekomen
Beveelt aan
17 October 2015
Edwin Hess
Alphen aan den Rijn
Pluspunten
- kwaliteit vlees erg goed - assortiment - duidelijkheid website - verzending - betaalmogelijkheden
Verbeterpunten- sommige stukken vlees zijn erg aan de prijs (>60 euro /KG) - verwerken van de recepten in de website zou wat eleganter kunnen dan ze nu als nep artikelen erbij te zetten
Beveelt aan
17 October 2015
Marc
Nieuw Vennep
Pluspunten
Doet wat de bedoeling is
Beveelt aan
17 October 2015
ronald
hendrik ido ambacht
Beveelt aan
17 October 2015
Wouter
Hoofddorp
Pluspunten
Alles is eigenlijk wel positief vind ik. Lekker vlees, goede levertijd etc. Ook fijn zijn de recepten die regelmatig worden meegeleverd!
VerbeterpuntenAltijd is er wel wat te verzinnen. Zo vind ik e.e.a. nogal Amerikaans georiënteerd b.v. de bbq's en de enorme stukken vlees die daarvoor te koop zijn. Ook de 'rub(b)s' lijken mij erg Amerikaans. Ik zal ze nooit bestellen. Vraag me af of jullie daar (in Nederland) veel van verkopen.
Beveelt aan
17 October 2015
Laila
Bergen op Zoom
Pluspunten
zeer betrouwbaar,leuke aanbiedingen,informatief
Verbeterpuntenvacumeren kan iets beter omdat veel mensen eerst nog wat invriezen
Beveelt aan
17 October 2015
marco
maarssen
Beveelt aan
16 October 2015
Theo
Den Haag
Pluspunten
Zeer goed vlees. Ga hier zeker vaker gebruik van maken. Mooi op tijd geleverd.
Beveelt aan
16 October 2015
Barry
Beverwijk
Pluspunten
zie de antwoorden van de vragen
VerbeterpuntenLos ingevroren zodat je met 2 pers. kleinere hoeveelheden kunt gebruiken.
Beveelt aan
16 October 2015
Carmen
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
Branch
Horeca, Food
Specializations
Thee, Dranken
Webshops