Pluspunten
Superkwaliteit vlees. Netjes verpakt. Lamshaas was fenomenaal en de Wagyu Biefstuk uiteraard ook.
VerbeterpuntenHet is een beetje prijzig, maar kwaliteit kost nou eenmaal meer.
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenIk had op het bestelformulier gevraagd of het mogelijk was de 1000 gr wroetvarken in tweeën te verdelen maar daar werd niet op gereageerd. Toen ik het vlees ontdooide bleek de helft alleen maar uit vet en dik vel te bestaan! Dat bleek na het roosteren zo hard te zijn dat het oneetbaar was! Dat was dus weggegooid geld en vet vlees en dik vel. C. de Jonge, Amsterdam
Pluspunten
Ruime keus en goede kwaliteit!
Pluspunten
Goede zaak lekker vlees. Had iets besteld wat ze niet hadden en kreeg gratis een groter stuk!
Pluspunten
Zeer snel en goed geleverd. Er zit voldoende vlees op de spareribs. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Vorige doos had ik gekocht bij de Makro maar die kwaliteit komt niet in de buurt van deze.
VerbeterpuntenIk had niet of niet goed gelezen dat de spareribs ingevroren waren. Ze waren wel makkelijk uit elkaar te halen dus dat was geen probleem. Mogelijk verstandig dit duidelijker te omschrijven.
Pluspunten
alles
Verbeterpuntennog niet te formuleren.
Pluspunten
Assortiment, kwaliteit en snelheid van de levering = Helemaal top!
VerbeterpuntenHet gewicht van bijna alle artikelen van mijn laatste bestelling was helaas iets lager dan wat ik heb besteld, maar ze geven ook aan "ca" dus het gewicht op de site is "ongeveer", dat is begrijpelijk, want soms krijg ik ook in een bestelling ietsje meer van dat en ietsje minder van dit etc.., dus in het algemeen is het oké, maar mijn laatste bestelling waren bijna alle artikelen qua gewicht aan de lagere kant.
Pluspunten
Zeer tevreden over de goede service.
Pluspunten
Super kwaliteit vlees voor een nette prijs. Keuze is geweldig
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Vriendelijke mensen, met hart voor hun producten. Altijd weer een genot om een lekker stuk vlees uit te zoeken en verlekkerd te praten over hoe het dit keer weer op de bbq te bereiden. Meteen een lekkere rub en saus meegenomen om komende zondag de ribs een 3-2-1 behandeling te geven; de keuze van mijn zoon om op zijn verjaardag te eten...
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
1. Vlees. 2. Een keer een pet(merchandise) niet op tijd geleverd. Kreeg er een gratis schort bij. TOP. 3. Vlees wat bijna nergens anders te krijgen is. 4. Leuke aanbiedingen. 5. Veel informatie over vlees op de website. 6. Kwaliteit van het vlees is heel hoog. 7. Gesprekken over dit bedrijf met andere mensen zijn gezellig. 8. Picanha. 9. Pulled Pork. 10. Brisket.
VerbeterpuntenIk heb zitten denken, maar ik kan niks bedenken.
Pluspunten
Zeer vriendelijk, behulpzaam en ga er in de toekomst zeker meer bestellen.
Pluspunten
last minute bestelling die ik dezelfde dag een uurtje later kon ophalen. Helemaal goed.
VerbeterpuntenPrijs jammer genoeg
Pluspunten
Snel conform afspraak geleverd. Vlees (iberico ribs) uitstekende kwaliteit, supermals na bereiding. Nadeel was wel dat alles binnen 10 minuten op was na er een kleine 5 uur aan bereiding in zat. :)
Pluspunten
veel op voorrad dat nergens anders te krijgen is
Verbeterpuntenondanks goede verpakking tock een aantal keren gedeeltelijk ontdooid vlees gehad
Pluspunten
prijs/kwaliteit verhouding is erg goed levering 1 dag na bestelling
Pluspunten
Uitstekende kwaliteit producten en levering op tijd en volgens afspraak. Ook de service bij onvolkomenheden is boven elke verwachting, Ik blijf hier zeker bestellen.
VerbeterpuntenVerpakking van breekbare producten (glas) samen met zware bevroren delen kan beter om breuk te voorkomen. Al gemeld en ze hebben dit al aangepast.
Pluspunten
Snelle levering. Producten komen bevroren/gekoeld aan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
VerbeterpuntenBij afleveren op een afhaalpunt kunnen kiezen op welke datum het bezorgd wordt.
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.