Pluspunten
Ik had een BBQ besteld, echter gingen de pakketbezorgers van PostNL precies op dat moment staken. Hierdoor zou de BBQ te laat aankomen. Voor Beef & Steak was het geen probleem om een tweede exemplaar bij hun op te halen, zodat ik de BBQ op tijd had!
Pluspunten
Kwaliteit vd levering helemaal top.... Alweer..
VerbeterpuntenHet vlees altijd vaccuum verpakken. Staat beter dan een blauwe plastic zak met spare ribs.
Pluspunten
Snelle levering. Goed gekoeld. Overzichtelijke website.
Pluspunten
Breed assortiment, goed advies, snelle nette levering en vlees van goede kwaliteit die voor ons van belang is tijdens onze BBQ workshops en masterclasses
Pluspunten
vriendelijk, snel, goed assortiment. Nog maar 1 keer besteld, dus wie weet volgende keer een 10!
Pluspunten
Goed product, goede kwaliteit , ruime keus,
VerbeterpuntenArtikelen zijn niet altijd beschikbaar. Bij aflevering via afhaalpunt is direct op halen noodzakelijk anders is alles zo ontdooit.
Verbeterpunten
vlees komt niet altijd volledig bevroren aan. wel helemaal koud, maar als ik veel ineens bestel dan ligt er vaak stuk buiten een ijspakket en dat is dan ontdooid
Verbeterpunten
Helaas is het vlees van de vrije koe steeds uitverkocht, daarom heb ik nu een ander pakket gekocht, maar deze vind ik minder lekker. Het pakket was ontdooit toen het hier bezorgd werd, een dag na de afgesproken datum.....
Pluspunten
Prima kwaliteit vlees,snelle levering,TOP!!!
Pluspunten
Snelle levering. Nette verpakking en goede verzending/verpakking. Het beste vlees tegen en goede prijs. Aanrader.
Pluspunten
Het bedrijf doet wat ze zeggen. Voor een mooie prijs vlees leveren. Als niet slager kan ik moeilijk een oordeel vellen over de kwaliteit van het product en de kennis of vakmanschap van de medewerkers. (vandaar de diverse n.v.t.). Er wordt duidelijk aangegeven waar het vlees vandaan komt, hoe het wordt verzonden en wanneer het bezorgd wordt. Het vlees (in dit geval de picanha/staartstuk) viel enorm in de smaak bij alle aanwezigen en is zeker een reden om dit en eventuele andere stukken vlees te bestellen.
VerbeterpuntenIk ben met toeval tegen de website aangelopen. Wellicht dat er iets meer aan marketing gedaan kan worden om zo een grotere afzetmarkt te creeëren. Er wordt te veel geleund op mond tot mond reclame.
Pluspunten
Mooie producten
VerbeterpuntenWebsite doet rommelig aan. E-mails van klanten altijd beantwoorden.
Pluspunten
werkelijk fantastisch vlees
Verbeterpuntenhelaas werd het beloofde recept niet meegeleverd
Pluspunten
vrolijke vriendelijke bediening
Verbeterpuntenbepaalde producten zijn niet op voorraad
Verbeterpunten
Bij betaling kon je achteraf betalen aanvinken als gold member zijnde en hoewel we dat niet zijn, nam de site wel de bestelling in behandelig, maar stagneerde deze omdat we geen goldmember zijn en werd stuk vlees niet op gewenste dag bezorgd.
Pluspunten
geleverd zoals besteld, prima vlees
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Duidelijk en snel
Pluspunten
Kwalitatief goed vlees
VerbeterpuntenBetalingsmethode werkte niet goed
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.