Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik had een BBQ besteld, echter gingen de pakketbezorgers van PostNL precies op dat moment staken. Hierdoor zou de BBQ te laat aankomen. Voor Beef & Steak was het geen probleem om een tweede exemplaar bij hun op te halen, zodat ik de BBQ op tijd had!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit vd levering helemaal top.... Alweer..

Verbeterpunten

Het vlees altijd vaccuum verpakken. Staat beter dan een blauwe plastic zak met spare ribs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Goed gekoeld. Overzichtelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Breed assortiment, goed advies, snelle nette levering en vlees van goede kwaliteit die voor ons van belang is tijdens onze BBQ workshops en masterclasses

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

vriendelijk, snel, goed assortiment. Nog maar 1 keer besteld, dus wie weet volgende keer een 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed product, goede kwaliteit , ruime keus,

Verbeterpunten

Artikelen zijn niet altijd beschikbaar. Bij aflevering via afhaalpunt is direct op halen noodzakelijk anders is alles zo ontdooit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

vlees komt niet altijd volledig bevroren aan. wel helemaal koud, maar als ik veel ineens bestel dan ligt er vaak stuk buiten een ijspakket en dat is dan ontdooid

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Helaas is het vlees van de vrije koe steeds uitverkocht, daarom heb ik nu een ander pakket gekocht, maar deze vind ik minder lekker. Het pakket was ontdooit toen het hier bezorgd werd, een dag na de afgesproken datum.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima kwaliteit vlees,snelle levering,TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Nette verpakking en goede verzending/verpakking. Het beste vlees tegen en goede prijs. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het bedrijf doet wat ze zeggen. Voor een mooie prijs vlees leveren. Als niet slager kan ik moeilijk een oordeel vellen over de kwaliteit van het product en de kennis of vakmanschap van de medewerkers. (vandaar de diverse n.v.t.). Er wordt duidelijk aangegeven waar het vlees vandaan komt, hoe het wordt verzonden en wanneer het bezorgd wordt. Het vlees (in dit geval de picanha/staartstuk) viel enorm in de smaak bij alle aanwezigen en is zeker een reden om dit en eventuele andere stukken vlees te bestellen.

Verbeterpunten

Ik ben met toeval tegen de website aangelopen. Wellicht dat er iets meer aan marketing gedaan kan worden om zo een grotere afzetmarkt te creeëren. Er wordt te veel geleund op mond tot mond reclame.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie producten

Verbeterpunten

Website doet rommelig aan. E-mails van klanten altijd beantwoorden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

werkelijk fantastisch vlees

Verbeterpunten

helaas werd het beloofde recept niet meegeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vrolijke vriendelijke bediening

Verbeterpunten

bepaalde producten zijn niet op voorraad

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Bij betaling kon je achteraf betalen aanvinken als gold member zijnde en hoewel we dat niet zijn, nam de site wel de bestelling in behandelig, maar stagneerde deze omdat we geen goldmember zijn en werd stuk vlees niet op gewenste dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

geleverd zoals besteld, prima vlees

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Kwalitatief goed vlees

Verbeterpunten

Betalingsmethode werkte niet goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.