Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lekker vlees

Verbeterpunten

Enorm irritant dat ik 5 mails krijg over deze ***beoordeling! Flikker op!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering en heel goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kundig personeel vriendelijk personeel ongelooflijk snel Goede communicatie goede verpakking

Verbeterpunten

Nvt ga zeker vaker bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Negatieve beoordeling is te danken aan courierdienst. producten zijn 2 dagen onderweg geweest. ontdooid en amper gekoeld aangekomen. 1 'steak' verpakking lekte. ondanks al deze tegenvallers waren de producten toch lekker. helaas moest ik ze wel onmiddelijk consumeren. prijs/kwaliteit gezien, ligt de prijs te hoog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima vlees en perfecte levering.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi en lekker vlees. Komt netjes bevroren aan,

Verbeterpunten

Met name de verzendkosten tillen de prijs over de drempel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Vlees was deels ontdooid (buitenkant)

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

wij gaan pas met kerst van uw vlees genieten kunnen dus nog niet alles beoordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goed verzorgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

de verpakking op dure spare ribs was slecht (open plastic lapje )mag van mij vacuum!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

In prima staat verzonden, kon zo de vriezer weer in! Zeer goede kwaliteit vlees

Verbeterpunten

Ik had een vraag gesteld per mail, kreeg echter geen reactie... Later zag ik mijn antwoord staan op de site bij klantenservice, was attent geweest als ik daar naar verwezen was.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Als er iets niet is wordt er altijd naar een oplossing gezocht

Verbeterpunten

Kijk uit dat jullie niet te duur worden. En houd het gewicht in de gaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

prima geregeld zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Topkwaliteit en snelle service. Ze leveren stukken vlees die ik nergens anders kan krijgen. Top!

Verbeterpunten

Geen. Ik zou niet weten wat.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en stipte levering, zeer uitgebreid assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Kwaliteit + verpakking

Verbeterpunten

Levering

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Maximale flexibiliteit, gebeld over het varkensbuikspek, niet op voorraad. Paar dagen later was het er toch. Goede kwaliteit! Wat je nergens kan krijgen , kan hier wel. Hier weet men een goed stuk vlees te waarderen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.