Pluspunten
Lekker vlees
VerbeterpuntenEnorm irritant dat ik 5 mails krijg over deze ***beoordeling! Flikker op!
Pluspunten
Snelle levering en heel goede kwaliteit
Pluspunten
Kundig personeel vriendelijk personeel ongelooflijk snel Goede communicatie goede verpakking
VerbeterpuntenNvt ga zeker vaker bestellen
Verbeterpunten
Negatieve beoordeling is te danken aan courierdienst. producten zijn 2 dagen onderweg geweest. ontdooid en amper gekoeld aangekomen. 1 'steak' verpakking lekte. ondanks al deze tegenvallers waren de producten toch lekker. helaas moest ik ze wel onmiddelijk consumeren. prijs/kwaliteit gezien, ligt de prijs te hoog.
Pluspunten
Prima vlees en perfecte levering.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Mooi en lekker vlees. Komt netjes bevroren aan,
VerbeterpuntenMet name de verzendkosten tillen de prijs over de drempel.
Verbeterpunten
Vlees was deels ontdooid (buitenkant)
Pluspunten
wij gaan pas met kerst van uw vlees genieten kunnen dus nog niet alles beoordelen
Pluspunten
goed verzorgt
Verbeterpunten
de verpakking op dure spare ribs was slecht (open plastic lapje )mag van mij vacuum!
Pluspunten
In prima staat verzonden, kon zo de vriezer weer in! Zeer goede kwaliteit vlees
VerbeterpuntenIk had een vraag gesteld per mail, kreeg echter geen reactie... Later zag ik mijn antwoord staan op de site bij klantenservice, was attent geweest als ik daar naar verwezen was.
Pluspunten
Als er iets niet is wordt er altijd naar een oplossing gezocht
VerbeterpuntenKijk uit dat jullie niet te duur worden. En houd het gewicht in de gaten.
Pluspunten
prima geregeld zeer tevreden
Pluspunten
Topkwaliteit en snelle service. Ze leveren stukken vlees die ik nergens anders kan krijgen. Top!
VerbeterpuntenGeen. Ik zou niet weten wat.
Pluspunten
Snelle en stipte levering, zeer uitgebreid assortiment.
Pluspunten
Kwaliteit + verpakking
VerbeterpuntenLevering
Pluspunten
Maximale flexibiliteit, gebeld over het varkensbuikspek, niet op voorraad. Paar dagen later was het er toch. Goede kwaliteit! Wat je nergens kan krijgen , kan hier wel. Hier weet men een goed stuk vlees te waarderen
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.