Pluspunten
mooie stukken vlees die je niet bij de slager kunt kopen !
Pluspunten
Veel keus
VerbeterpuntenBegrijpelijk dat niet alles vers geleverd kan worden met zo´n uitgebreid leverprogramma van exclusieve vleessoorten. Zou op het moment van bestellen niet zichtbaar kunnen zijn, wat vers is, en wat dieprvies is? Gaarne uw feedback.
Pluspunten
Persoonlijke service, goede aanbiedingen, veel kennis van vlees
Verbeterpunten
Vlees was ontdooid bij aankomst, dus niet geschikt om langer te bewaren.
Pluspunten
Snelle levering. Doordat ze stickers op doos plakken dat het niet retour mag wordt het bij de buren geleverd als ik er niet ben. Vlees is van goede kwaliteit, ik bestel er regelmatig Het koelsysteem is zeer degelijk en hygienisch
VerbeterpuntenIk houd niet van gewichten die "circa zoveel gram" zijn. Soms kom ik er wel eens een paar ons onder daardoor. Geef gewoon aan om wat voor gewicht het precies gaat.
Pluspunten
Goede kwaliteit eten, afgeleverd binnen afspraak.
Verbeterpuntenbij de aflevering informatie over de bereiding toevoegen (kooktijden, oventemperaturen, kern temperatuur)
Pluspunten
Een bedrijf dat meedenkt met de klant.
Pluspunten
Snelle en correcte afhandeling
VerbeterpuntenAssortiment
Pluspunten
Fantastische kwaliteit producten, vakkennis tot ind etail en een heel bred aanbod van producten en diensten
VerbeterpuntenEigenlijk hebben ze al een heel goed concept. Het enige dat ik kan bedenken is wat meer recepten, ook buiten het geeikte domein als bbq en franse keuken.
Pluspunten
- Mijn vraag via Facebook gesteld en de volgende ochtend al een goed een duidelijk antwoord. - Dat je kan kiezen voor alternatieve afhaalpunten (aanbod was groot) is erg positief voor als je overdag niet thuis bent.
Pluspunten
heerlijk vlees, goed verpakt, ideaal kleine porties voor in de vriezer. Van de week iedereen op verjaardag voorzien van een hamburger en ze vielen erg in de smaak.
Pluspunten
Snel en goed ingevroren. Goede kwaliteit, prima lekker vlees!
VerbeterpuntenVoor ons mogen de koelelementen wat minder, we trachten ze opnieuw te gebruiken, maar dat lukt niet altijd als ze helemaal uitdrogen.
Pluspunten
Snelle persoonlijke service. Goed doordacht geautomatiseerd bestel en betaalsysteem. Goede mailwisseling over status van bestelling.
VerbeterpuntenMeer recepten van de aanbiedingen.
Verbeterpunten
Ook bezorgen op zaterdag
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.