Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

mooie stukken vlees die je niet bij de slager kunt kopen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel keus

Verbeterpunten

Begrijpelijk dat niet alles vers geleverd kan worden met zo´n uitgebreid leverprogramma van exclusieve vleessoorten. Zou op het moment van bestellen niet zichtbaar kunnen zijn, wat vers is, en wat dieprvies is? Gaarne uw feedback.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Persoonlijke service, goede aanbiedingen, veel kennis van vlees

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Vlees was ontdooid bij aankomst, dus niet geschikt om langer te bewaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering. Doordat ze stickers op doos plakken dat het niet retour mag wordt het bij de buren geleverd als ik er niet ben. Vlees is van goede kwaliteit, ik bestel er regelmatig Het koelsysteem is zeer degelijk en hygienisch

Verbeterpunten

Ik houd niet van gewichten die "circa zoveel gram" zijn. Soms kom ik er wel eens een paar ons onder daardoor. Geef gewoon aan om wat voor gewicht het precies gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede kwaliteit eten, afgeleverd binnen afspraak.

Verbeterpunten

bij de aflevering informatie over de bereiding toevoegen (kooktijden, oventemperaturen, kern temperatuur)

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Een bedrijf dat meedenkt met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling

Verbeterpunten

Assortiment

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische kwaliteit producten, vakkennis tot ind etail en een heel bred aanbod van producten en diensten

Verbeterpunten

Eigenlijk hebben ze al een heel goed concept. Het enige dat ik kan bedenken is wat meer recepten, ook buiten het geeikte domein als bbq en franse keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Mijn vraag via Facebook gesteld en de volgende ochtend al een goed een duidelijk antwoord. - Dat je kan kiezen voor alternatieve afhaalpunten (aanbod was groot) is erg positief voor als je overdag niet thuis bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

heerlijk vlees, goed verpakt, ideaal kleine porties voor in de vriezer. Van de week iedereen op verjaardag voorzien van een hamburger en ze vielen erg in de smaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en goed ingevroren. Goede kwaliteit, prima lekker vlees!

Verbeterpunten

Voor ons mogen de koelelementen wat minder, we trachten ze opnieuw te gebruiken, maar dat lukt niet altijd als ze helemaal uitdrogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle persoonlijke service. Goed doordacht geautomatiseerd bestel en betaalsysteem. Goede mailwisseling over status van bestelling.

Verbeterpunten

Meer recepten van de aanbiedingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Ook bezorgen op zaterdag

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.