Pluspunten
Keurig verpakt, en zonder ontdooi afgeleverd, kon zo in de diepvries
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snele levering, goede communicatie
VerbeterpuntenGeen :-)
Pluspunten
Snelle levering, behulpzame medewerkers, prettige service.
VerbeterpuntenAangeven of een product diepgevroren is of niet.
Pluspunten
Tot nu toe alles.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Levering precies op de aangegeven datum.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
alleen maar
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
snelle levering
VerbeterpuntenMisschien leuk om een bereidingswijze mee te sturen .
Pluspunten
Kwalitatief, goede levering
VerbeterpuntenWas diepgevroren toen het aankwam, kostte zeker een dag om te ontdooien (stuk van 2.5kg). Dat was een beetje krapjes in de tijd omdat ik het nog wou marineren. Wel iets om rekening mee te houden.
Pluspunten
Altijd goede kwaliteit/snelle levering
VerbeterpuntenSommige aanbiedingen zijn snel op
Verbeterpunten
Afmetingen van ribben vermelden. Ze waren erg groot zodat zelfs de 'st louis cut' die ik er van gemaakt heb amper in de bbq pastte. Kunnen jullie geen 'st louis cut' kant en klaar aanbieden?
Pluspunten
top bedrijf
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Afspraak is afspraak.
VerbeterpuntenGewicht en prijs per gewicht wijken soms sterk af. Ik vind dat dat niet kan!
Verbeterpunten
Niet altijd is alles voldoende diepgevroren Wat meer recepten graag Worsten vind ik niet zo lekker
Pluspunten
Goed vlees voor een redelijke prijs, mooi assortiment.
VerbeterpuntenNadeel is dat de meeste porties te groot zijn om met 2 personen te eten, daardoor eet ik dit vlees alleen als ik voor gasten kook, wat ik jammer vind. Ideaal zou zijn als er meer stukken voor individueel gebruik (100-150 g, zoals de burgers en biefstukken) of voor 2-persoonsgebruik (250-300 g, zoals Wagyu ribeye). Maar bv ook de eendenborst per stuk verpakken ipv per twee.
Pluspunten
Snelle levering, goede service en zeer goede kwaliteit.
VerbeterpuntenMisschien een blaadje met bereidingstips en recepten
Pluspunten
Kwaliteit erg goed
Pluspunten
Snel en top kwaliteit
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.