Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Keurig verpakt, en zonder ontdooi afgeleverd, kon zo in de diepvries

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snele levering, goede communicatie

Verbeterpunten

Geen :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, behulpzame medewerkers, prettige service.

Verbeterpunten

Aangeven of een product diepgevroren is of niet.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Tot nu toe alles.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Levering precies op de aangegeven datum.

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

alleen maar

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering

Verbeterpunten

Misschien leuk om een bereidingswijze mee te sturen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Kwalitatief, goede levering

Verbeterpunten

Was diepgevroren toen het aankwam, kostte zeker een dag om te ontdooien (stuk van 2.5kg). Dat was een beetje krapjes in de tijd omdat ik het nog wou marineren. Wel iets om rekening mee te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Altijd goede kwaliteit/snelle levering

Verbeterpunten

Sommige aanbiedingen zijn snel op

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Afmetingen van ribben vermelden. Ze waren erg groot zodat zelfs de 'st louis cut' die ik er van gemaakt heb amper in de bbq pastte. Kunnen jullie geen 'st louis cut' kant en klaar aanbieden?

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

top bedrijf

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Afspraak is afspraak.

Verbeterpunten

Gewicht en prijs per gewicht wijken soms sterk af. Ik vind dat dat niet kan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Niet altijd is alles voldoende diepgevroren Wat meer recepten graag Worsten vind ik niet zo lekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed vlees voor een redelijke prijs, mooi assortiment.

Verbeterpunten

Nadeel is dat de meeste porties te groot zijn om met 2 personen te eten, daardoor eet ik dit vlees alleen als ik voor gasten kook, wat ik jammer vind. Ideaal zou zijn als er meer stukken voor individueel gebruik (100-150 g, zoals de burgers en biefstukken) of voor 2-persoonsgebruik (250-300 g, zoals Wagyu ribeye). Maar bv ook de eendenborst per stuk verpakken ipv per twee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede service en zeer goede kwaliteit.

Verbeterpunten

Misschien een blaadje met bereidingstips en recepten

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Kwaliteit erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.