Pluspunten
Snelle levering, alles prima verpakt. Vlees was van goede kwaliteit en zeer smaakvol.
Pluspunten
Kwaliteit, bestel gemak, aflevering.
Verbeterpunten
Ik zou graag willen dat het mogelijk is om mijn voorkeur te kunnen geven om welk deel vlees ik zou willen zoals bv de puntjes van het staartstuk.
Pluspunten
Vooral nu ook het Italiaanse Chianina-rund in het assortiment zit!
Pluspunten
top kwalietijd
Pluspunten
Kwaliteit. Snelheid en aflever methode.
VerbeterpuntenPrijzen zijn vrij stevig
Pluspunten
zie de sterren
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Verkoopt veel mooie en bijzondere stukken vlees.
Verbeterpunten
Ik werk zelf in de e-commerce en vindt jullie concept geniaal. Tip (hier houden veel grote e-commerce spelers rekening mee), wanneer je een aanbieding gepland hebt staan en er zijn orders van het betreffende product recent geplaatst tegen het reguliere tarief biedt dan alsnog korting aan voor deze gevallen. Het is bewezen dat een consument een naar gevoel krijgt wanneer hij net iets heeft gekocht en de volgende dag is het in de aanbieding. Het is een kleine investering en heeft een enorme impact op klantwaardering (in marketingtaal: WOWfactor). Ik maakte dit toevallig mee na mijn bestelling (geen enkel probleem hoor), maar moest direct aan die strategie denken. De oplossing is 1. alsnog korting geven, of 2 mensen van te voren een bericht sturen, let op: dit product gaat over 2 dagen in de aanbieding.. beide strategieën werken uitstekend en verhoogt klantwaardering/nps score. Ik ben uiterst tevreden met mijn 'zonder korting' bestelling dus doe geen moeite :) Maar zie het als gratis consultancy advies. Keep up de good work! Thomas
Pluspunten
is helemaal top heb van het vlees genoten
Pluspunten
Mooi vlees goed assortiment, prima bezorging en verpakking
Verbeterpunten
Bericht van pakket berzorging kwam pas om 3 uur 'smiddags dat ze tussen 6 en 8 uur 's avonds pakket zouden afleveren. Dit is niet echt klantvriendelijk. de hele dag moest er nu iemand thuis wachten. 2e punt. gedeeltelijk was vlees al ontdooit. 3e punt. Ik heb eens alles zelf nagewogen en all producten zitten wel onder de ongeveer gewicht en nooit er iets boven..?
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenHamburgers waren half ontdooid.
Pluspunten
Snelle bezorging. Mooie stukken vlees. Netjes in piepschuim en ijs verpakt.
Pluspunten
Kennis over producten Snelheid Uitgebreid assortiment
VerbeterpuntenMeer recepten bij producten
Pluspunten
Kwaliteit, keuze en prijs-kwaliteits verhouding van het vlees.
VerbeterpuntenPakje al tweemaal niet op tijd (een dag later) bezorgd, vlees was dus al opgedooid. Geen reactie van de klantenservice.
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.