Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede beschrijving van het product op de site. Snellen levering en bestelbevestiging. Goede verpakking van het product

Verbeterpunten

Wat meer recepten aangaande specifieke producten?

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alles snel geleverd en en misverstand over de houdbaarheidsdatum keurig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mijn eerste bestelling bij beefensteaks.nl. Nog niets niks ontvangen!

Verbeterpunten

Mijn eerste bestelling bij beefensteaks.nl. Nog niets niks ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

10

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De beloofde levertijd wordt goed nagekomen en alles is heel goed verpakt.

Verbeterpunten

De ossenhaas moest ik zelf nog bijna helemaal ontvliezen cq schoon maken. Aangezien ik geen slager ben vond ik dit niet prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

prima kwaliteit altijd heerlijke vlees

Verbeterpunten

Misschien wat meer recepten of basistechnieken beschrijven?

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

zeer snelle levering, keurig verpakt en ruime keuze uit mooi vlees.

Verbeterpunten

De omschrijvingen van de producten zijn niet altijd goed weergegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

wist niet dat het stuk vlees diepvries werd aangeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit zeer goed. Verpakking zeer goed. Goed aanbod. Overzichtelijke site.

Verbeterpunten

Over het algemeen goed. Entrecotes waren laatste keer niet gelijkmatig afgesneden wat ten koste gaat van de garing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

aan iedere zending ontbreekt wel iets!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

speciaal aanbod wat je niet bij de groothandel vind

Verbeterpunten

Het mag nog meer bevroren aankomen.Als dat technisch mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heerlijk eerlijk vlees, keurig verpakt, snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede info over producten/ klant vriendelijk/goede website

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

meer wid producten

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alleen maar positieve ervaringen. Super kwaliteit vlees, goede aanbiedingen en leveringen zijn altijd op tijd en correct. Kortom, super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima vlees voor goeie prijs. Ongeveer gelijkwaardig met Makro volgens mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Levertijd was supersnel en de vlees keuze is gewoon waanzinnig! Ik bestel liever van beefenstea.nl dan van mijn eigen slager!

Verbeterpunten

kent u een goeie video voor "How to cook a wagyu steak?"

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Personeel
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

Hertog van Beijerenstraat 23

2461 EM Ter aar

0172-577147

[email protected]

Over Beef&Steak

"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.