Pluspunten
Goede beschrijving van het product op de site. Snellen levering en bestelbevestiging. Goede verpakking van het product
VerbeterpuntenWat meer recepten aangaande specifieke producten?
Pluspunten
Alles snel geleverd en en misverstand over de houdbaarheidsdatum keurig opgelost
Pluspunten
Mijn eerste bestelling bij beefensteaks.nl. Nog niets niks ontvangen!
VerbeterpuntenMijn eerste bestelling bij beefensteaks.nl. Nog niets niks ontvangen!
Pluspunten
10
Pluspunten
De beloofde levertijd wordt goed nagekomen en alles is heel goed verpakt.
VerbeterpuntenDe ossenhaas moest ik zelf nog bijna helemaal ontvliezen cq schoon maken. Aangezien ik geen slager ben vond ik dit niet prettig.
Pluspunten
prima kwaliteit altijd heerlijke vlees
VerbeterpuntenMisschien wat meer recepten of basistechnieken beschrijven?
Pluspunten
zeer snelle levering, keurig verpakt en ruime keuze uit mooi vlees.
VerbeterpuntenDe omschrijvingen van de producten zijn niet altijd goed weergegeven.
Verbeterpunten
wist niet dat het stuk vlees diepvries werd aangeleverd
Pluspunten
Kwaliteit zeer goed. Verpakking zeer goed. Goed aanbod. Overzichtelijke site.
VerbeterpuntenOver het algemeen goed. Entrecotes waren laatste keer niet gelijkmatig afgesneden wat ten koste gaat van de garing.
Verbeterpunten
aan iedere zending ontbreekt wel iets!!!!
Pluspunten
speciaal aanbod wat je niet bij de groothandel vind
VerbeterpuntenHet mag nog meer bevroren aankomen.Als dat technisch mogelijk is.
Pluspunten
Heerlijk eerlijk vlees, keurig verpakt, snelle bezorging
Pluspunten
goede info over producten/ klant vriendelijk/goede website
Verbeterpunten
meer wid producten
Pluspunten
Alleen maar positieve ervaringen. Super kwaliteit vlees, goede aanbiedingen en leveringen zijn altijd op tijd en correct. Kortom, super!
Pluspunten
Prima vlees voor goeie prijs. Ongeveer gelijkwaardig met Makro volgens mij
Pluspunten
Levertijd was supersnel en de vlees keuze is gewoon waanzinnig! Ik bestel liever van beefenstea.nl dan van mijn eigen slager!
Verbeterpuntenkent u een goeie video voor "How to cook a wagyu steak?"
Hertog van Beijerenstraat 23
2461 EM Ter aar
"Beef&Steak is de grootste online slagerij van Nederland met een breed assortiment vleesproducten en aanverwante (barbecue)producten van de beste kwaliteit".
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.