Mooie kinderkleding en een snelle verzorging.

Goede ervaring!

Alles supper snelle nette service

Mochten uitgebreid passen

Hele fijne ervaring, we mochten uitgebreid passen en kregen hulp bij het kiezen van de maten. Per mail de bestelling doorgegeven, alles netjes en snel geleverd. Goed afgehandeld en geregeld. Prachtige jurkjes en in alle benodigde maten beschikbaar.

Het pak staat heel mooi en het is ook een fijne stof

Fijn

Mooie kleding, goede prijs snelle levering

Prima site

Levertijd goed/mooie kleren/de kwaliteit niet goed

Er zat vuil/streep aan de witte kleren, de gaasjes van de jurk zijn kapot.

Perfecte service

Zeer snelle levering, het pak van mijn zoontje was te groot, gratis retour en een kleinere maat ontvangen. Heel mooi pak en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Prima kostuums en zeer klantvriendelijke service

Ik had eerst nog wat vragen en kreeg via de chat ook ‘s avonds meteen prima antwoord. De kostuums zijn van goede kwaliteit en komen overeen met de afbeeldingen. De levering was vlot te volgen via track and trace. Ik ben echt heel tevreden!

Super goeie service

Heb een goeie ervaring er mee ben super goed geholpen en echt een top service

Geweldige service

Ik werd gebeld omdat hetgeen ik besteld had niet meer in voorraad was. Er werd mij gevraagd om wat informatie en advies gegeven. Uiteindelijk heb ik hetzelfde artikel toegestuurd gekregen in een maat kleiner en het past perfect. Ik ben zeer tevreden zowel over de service als de manier waarop mijn bestelling verpakt was en de snelheid van levering.

Goeie snelle levering en snelle retour

Laatst wat besteld aangezien wij binnenkort gaan trouwen en 2 meisjes hebben die het graag warm hebben in feb met de trouwdag.. 3 jasjes besteld om maten te vergelijken levering was snel binnen en 1 retour gestuurd.. retour is super snel verwerkt en super snel het geld terug gekregen! Super blij mee

Mooie pakken

Mooie kleding, goede service! Alleen de blouse is wat te stijf, dat vind ik minder.

Omruil service prima, helaas schoenen vielen 2 maten kleiner uit.

Prima website en dito spullen. Helaas vielen de schoenen veel strakker uit dan de gewone schoenmaat. De schoenen bleken 2 maten te klein. Omruilen wegens urgentie gedaan ter plekke en niet via de post. Verliep goed en prima service.

Snel geleverd en ook met omruilen ook super snel en terug betalingen ook snel

Hele fijne service, erg klantvriendelijk. Mijn spulletjes waren netjes verpakt en heel snel verstuurd. Bedankt!

Prachtige schoenen!!

Twee paar schoenen besteld voor mijn dochter. Ze wilde graag 'hakjes' voor de bruiloft. Voet gemeten. Ze zou dan op maat 35 komen. Voor de zekerheid ook maar 36 erbij besteld. Maar goed ook. Die zaten als gegoten!

Fantastisch!

2 leuke pakken gekocht voor mijn zoons voor de bruiloft van hun oom. 1 pak zat meteen als gegoten. Andere pak bleek de pasvorm niet goed voor mijn zoon. Zonder problemen werd een nieuwe opgestuurd welke veel beter was. Super service dus en kan het iedereen aanraden. Ook een erg leuke prijs voor een heel pak! Ik ben dik tevreden. Bedankt voor de goede service.

Super tevreden

Mooie kleding ziet eruit als op de plaatjes word getoond. Snelle service. Mooie kwaliteit

Super tevreden.

Kleding is precies zoals op de afbeelding,zeer goede kwaliteit snelle afhandeling,een aanrader 😊

Super.!

Ze zijn echt top.! Als iets niet past kan je het zo terug sturen en je krijgt weer nieuwe.! Ze hebben mij echt goed geholpen.! Kwaliteit is ook top.!

Mooie kleding, goede prijs

Mooie kleding op overzichtelijke website. Mooie prijs ook en snelle en nette levering; volledig tevreden dus

Snelle levering, mooi product

Supersnel een mooie haarband gevonden en binnen gekregen.

Heel erg mooi

Het pak dat we eerst hadden besteld was te klein. Na dat ik met de klantenservice had gesproken hebben ze mijn super goed geholpen en was ons anderen pak ook zo in huis die zat heel erg goed en het pak was erg mooi. Alleen de pantalon was aan de boven kant iets aan de krappe kant maar het kan.

prachtige kleding daar hebben wij er nu 1 van

Keurig geholpen en goed geslaagd.

top

Zeer snelle bediening. Zeer vriendelijk. Bij enig probleem meteen een oplossing.