Geweldige service

Ik werd gebeld omdat hetgeen ik besteld had niet meer in voorraad was. Er werd mij gevraagd om wat informatie en advies gegeven. Uiteindelijk heb ik hetzelfde artikel toegestuurd gekregen in een maat kleiner en het past perfect. Ik ben zeer tevreden zowel over de service als de manier waarop mijn bestelling verpakt was en de snelheid van levering.

Goeie snelle levering en snelle retour

Laatst wat besteld aangezien wij binnenkort gaan trouwen en 2 meisjes hebben die het graag warm hebben in feb met de trouwdag.. 3 jasjes besteld om maten te vergelijken levering was snel binnen en 1 retour gestuurd.. retour is super snel verwerkt en super snel het geld terug gekregen! Super blij mee

Mooie pakken

Mooie kleding, goede service! Alleen de blouse is wat te stijf, dat vind ik minder.

Omruil service prima, helaas schoenen vielen 2 maten kleiner uit.

Prima website en dito spullen. Helaas vielen de schoenen veel strakker uit dan de gewone schoenmaat. De schoenen bleken 2 maten te klein. Omruilen wegens urgentie gedaan ter plekke en niet via de post. Verliep goed en prima service.

Snel geleverd en ook met omruilen ook super snel en terug betalingen ook snel

Hele fijne service, erg klantvriendelijk. Mijn spulletjes waren netjes verpakt en heel snel verstuurd. Bedankt!

Prachtige schoenen!!

Twee paar schoenen besteld voor mijn dochter. Ze wilde graag 'hakjes' voor de bruiloft. Voet gemeten. Ze zou dan op maat 35 komen. Voor de zekerheid ook maar 36 erbij besteld. Maar goed ook. Die zaten als gegoten!

Fantastisch!

2 leuke pakken gekocht voor mijn zoons voor de bruiloft van hun oom. 1 pak zat meteen als gegoten. Andere pak bleek de pasvorm niet goed voor mijn zoon. Zonder problemen werd een nieuwe opgestuurd welke veel beter was. Super service dus en kan het iedereen aanraden. Ook een erg leuke prijs voor een heel pak! Ik ben dik tevreden. Bedankt voor de goede service.

Super tevreden

Mooie kleding ziet eruit als op de plaatjes word getoond. Snelle service. Mooie kwaliteit

Super tevreden.

Kleding is precies zoals op de afbeelding,zeer goede kwaliteit snelle afhandeling,een aanrader ­čśŐ

Super.!

Ze zijn echt top.! Als iets niet past kan je het zo terug sturen en je krijgt weer nieuwe.! Ze hebben mij echt goed geholpen.! Kwaliteit is ook top.!

Mooie kleding, goede prijs

Mooie kleding op overzichtelijke website. Mooie prijs ook en snelle en nette levering; volledig tevreden dus

Snelle levering, mooi product

Supersnel een mooie haarband gevonden en binnen gekregen.

Heel erg mooi

Het pak dat we eerst hadden besteld was te klein. Na dat ik met de klantenservice had gesproken hebben ze mijn super goed geholpen en was ons anderen pak ook zo in huis die zat heel erg goed en het pak was erg mooi. Alleen de pantalon was aan de boven kant iets aan de krappe kant maar het kan.

prachtige kleding daar hebben wij er nu 1 van

Keurig geholpen en goed geslaagd.

Zeer snelle bediening. Zeer vriendelijk. Bij enig probleem meteen een oplossing.

Snelle reactie bij de klantenservice

Klantvriendelijke bedrijf, snelle levering top!

Mooie en betaalbare pakken!

2 bruidsjonker pakken besteld. Beide hadden een goede pasvorm en een subtiele glans over de stof van het pa. De blouse is wat stijver van stof. Zeer tevreden voor een mooie prijs.

Ik heb een mooie jurk voor mijn kleindochter van 3 gekocht. Ten eerste is de jurk prachtig. Ten 2de mijn kleindochter was helemaal happy dus wilde de jurk niet meer uitdoen. Top

Hele goede service

Artikelen van hele goede kwaliteit

Snelle levering goede service

Zorgvuldig, klantvriendelijk, snelle levering, goede website met duidelijke foto's. Kortom een zeer

Ik heb advies gevraagd via de shatline en daarna een bestelling geplaatst die snel is geleverd en waarbij ik verrast was over de kwaliteit en pasvorm van de kleding.

snel geholpen

snel antwoord op mijn vraag, met goed advies.

Pluspunten

Super vriendelijk en behulpzaam.

Zorgen dat alle knoopsgaten open zijn. Nu kan ik dat gelukkig zelf makkelijk, maar zou fijn zijn als dit helemaal goed zou zijn.

• Prijs
  • Kwaliteit