Binnen een paar dagen in huis goed te volgen via internet

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk model heeft u gekocht? technisat dabradio

Snel en correct geleverd

Groot aanbod aan producten

Prima prijs / kwaliteit

Goede website en na de aankoop een snelle levering.

snelle en correcte levering

• Welk model heeft u gekocht? move r3

Uitstekende ervaring, snelle levering, goeie feedback (infomails en track & trace). Product beantwoordt helemaal aan de verwachtingen. Prima!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Move Portable

Geweldige service en mooi product!

Ik had de verkeerde radio besteld en dat werd direct goed omgezet na mijn mail. Dab radio is mooi model en ben er zeer tevreden over.

• Welk model heeft u gekocht? Pure

Helder, deskundig

Veel mogelijkheden, heldere, deskundige uitleg

• Welk model heeft u gekocht? Noxon A570+ / Hama PDR20

supersnelle levering en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Prachtig geluid, eenvoudige bediening en een mooi ontwerp. Ik had al een Pure DAB+ radio maar nu dus ook één met internetradio en CD-speler , voldoet uitstekend. Jammer dat het DAB+ signaal niet erg sterk is maar dat ligt niet aan de radio's maar volgens mij meer aan een te bekrompen investering in zendapparatuur.

• Welk model heeft u gekocht? PURE Evoke C-F6

correct, in alle opzichten

Alles verliep correct en soepel.

• Welk model heeft u gekocht? roadstar 9D

Uitgebreide keuze en snelle levering

Uitgebreid aanbod met een duidelijke omschrijving per model.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk model heeft u gekocht? Technisat Digitradio 20 onderbouw radio met DAB en FM

Betrouwbaar en kundig

Erg goed vooraf geïnformeerd, to the point. Erg tevreden over versturen en verpakte radio. Het product voldoet 100% aan onze eisen en de beloften van Radiowinkel. Goede prijs, uitstekende en kundige service, van harte aanbevolen.

• Welk model heeft u gekocht? Revo Superconnect DAB+ en wifi

Doen wat ze zeggen

Het contact via e-mail was prettig

• Welk model heeft u gekocht? Roadstar H9

Empathiesche totaal service

Kundig advies en keuze mogelijkheden als assortiment. Bij problemen direct persoonlijke reactie en oplossend advies / begeleiding. P W van Ark

• Welk model heeft u gekocht? DAB / oplaadbare FM radio Clint

Prima bedrijf

Ik kreeg een kapotte radio de andere dag had ik al een nieuwe Prima geregeld zo hoort het

• Welk model heeft u gekocht? Weet het niet meer

Soepel en betrouwbaar

Snelle levering!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Goede snelle levering. Je wordt via mail op de hoogte gehouden waar je pakje is.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Internetradio besteld, snelle levering en duidelijke handleiding om de boel aan de praat te krijgen

• Welk model heeft u gekocht? Imprial DABMAN i200

Snelle levering en goede service

Werkt prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk model heeft u gekocht? pioneer

De klant is hier nog echt koning

Fantastisch, kan niet beter. Veel mails om up to date te blijven mbt je bestelling. Snelle levering. Ze doen wat ze beloven. Prima, complimenten.

• Welk model heeft u gekocht? Wekkerradio

Snelle levering, goed verpakt

Ik had een antennekabel voor DAB+ ontvangst nodig en kwam op deze site uit. Mede door de goed reviews heb ik voor dit bedrijf gekozen. Snelle levering. Top!

• Welk model heeft u gekocht? DAB/DAB+ Antennekabel 5 meter

Snelle service. Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt de levering van je bestelling.

• Welk model heeft u gekocht? Seagenan dab wekker radio

Snelle levering duidelijke uitleg op de site van de apparatuur. Goed te volgen levering.

• Welk model heeft u gekocht? AD-400

Perfect bedrijf.

Goede service snelle levering perfect te volgen bestelling.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean WFR 29 C

Klantvriendelijk en zeer goede service

In eerste instantie had ik een verkeerde radio besteld zonder een probleem werd mijn bestelling aangepast. Door een systeem fout bij DHL aanmeld punt Den-Haag was het pakketje verdwenen. Slechts 1 telefoontje en Sander stuurde dezelfde dag een nieuwe radio. Ook de tweede verdween door een fout bij DHL. Sander wilde ook nog voor de derde keer een nieuwe radio versturen. Gelukkig was dit niet nodig, want met een week vertraging kon ik de radio bij een ander DHL punt ophalen. Sander super bedankt voor alle moeite en de zeer goede service! En de radio voor mijn verjaardag is superrrr, ik ben er erg blij mee!!

• Welk model heeft u gekocht? Sangeon

Top !

prettige ,duidelijke voorlichting over DAB+ in youtube filmpjes van sander. overzichtelijke website, open dozen mogelijkheid heel verrassend en voordelig,met inhoud als nieuw. betaling,verzending probleemloos.

• Welk model heeft u gekocht? POP DAB+radio en Pop DAB+ wekkerradio

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.

Filter op Taal