Prima afhandeling van de bestelling.

Alles ging vlot. Snelle orderbevestiging en zeer goede communicatie inzake latere levertijd. Kortom: zeer tevreden.

• Welk model heeft u gekocht? Sanguan DAB+ survival radio

Vraag om advies, ontvang goed advies!

Heeft ons zelfs doorverwezen naar een andere site waar het juiste product te bestellen was. Hoe vaak zie je dat nog?

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Persoonlijk, professioneel en goeie service

Telefonische contact gehad direct en goeie oplossing en advies. Bestelling was op voorraad en direct verstuurd. Toen ik radio thuis kreeg direct zonder problemen geïnstalleerd, maar was niet tevreden met het geluidskwaliteit van de externe output voor o.a. een versterker aan te sluiten. Dit heb ik aan gegeven en kreeg direct een nieuwe toegestuurd, want dit moest niet kunnen. De nieuwe radio werkt perfect en ben er tevreden met de service.

• Welk model heeft u gekocht? DIR3200SBT

Correct en netjes op tijd

Alles ging vlot en de levering was correct en op tijd bij mij thuis.

• Welk model heeft u gekocht? Power plus

Jammer

De antenne voor Dab+ radio moet ik nog plaatsen, dus nog geen beoordeling. Jammer dat de Radiowinkel kiest voor DHL, die zijn hier (regio Driebergen) nogal slordig. Bezorgd op het verkeerde adres en nu heeft het hier een week voor de deur gelegen omdat we niet thuis waren, iedereen had het kunnen meenemen. Dus raad ik aan om te kijken naar een betere bezorger.

Gewoon weer goed.

Snel en perfect geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Nordmende Transita 121

Alles keurig geregeld tegen concurrerende prijs

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke H3

Betrouwbaar. Levert snel het bestelde product. Goed ingepakt.

• Welk model heeft u gekocht? Geneva Acustica lounge radio

Prima.

Goede apparatuur

• Welk model heeft u gekocht? Diverse

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag, de oplossing en de levering!

• Welk model heeft u gekocht? Netkabel radio ter vervanging

Uitstekende informatievoorziening bestelling

Op de website is duidelijk aangegeven of een product direct leverbaar is of niet. In het laatste geval staat een verwachte beschikbaarheid van het product. Wanneer men besluit om toch te bestellen, wordt tussentijds een bericht gestuurd of de verwachte levertijd al of niet is gewijzigd. Bij levering van het product door de fabrikant meldt Radiowinkel dit direct aan de klant. Bij verzending van het product wordt dit, zoals gebruikelijk, aan de klant gemeld.

• Welk model heeft u gekocht? Sangaen Survivor MMR

Goede ervaring

Snelle en correcte levering. Goed toestel aan scherpe prijs.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean fusion 27

Zeer klantvriendelijk top

Samen proberen om het probleem op te lossen ivm slecht signaal DAB antenne

• Welk model heeft u gekocht? Antenne DAB

heel netjes en snelle levering

Het was dus precies wat ik zocht en zij hadden het. Duidelijk aangegeven hoe of wat. Ben dan ook zeer tevreden.

• Welk model heeft u gekocht? kat 5

Veel kennis, persoonlijke benadering en zorg, goede producten

Alles wat een webshop tot een moderne en betrouwbare winkelbenadering maakt. Hier kunnen heel veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Super prettige en duidelijk communicatie

Hele fijne communicatie en snelle reactie op mijn mails. Daar kan menige webshop een voorbeeld aan nemen!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Nette levering en goed op de hoogte gehouden betreffende de status.

Prima service!

Mijn Ruark radio vertoonde ineens raar gedrag. Contact opgenomen met Sander en die reageerde direct met het verzoek de radio naar hem op te sturen. Hij zou hem testen. Zo gezegd zo gedaan. Echter, bij hem geen enkel probleem met de radio. Toen rees het vermoeden dat het wel eens aan de ontvangst in mijn huis zou kunnen liggen. Direct een goede antenne aangeschaft. En? Probleem opgelost. Veel meer zender te vinden en betere ontvangst. Ik had ook een kleine afstandsbediening met de radio meegestuurd naar Sander maar toen ik alles terug kreeg deed die het niet meer. Geen probleem, Sander heeft zonder gedoe direct een nieuwe gestuurd. Dat noem ik nog eens service! Dank daarvoor.

• Welk model heeft u gekocht? Ruard R1 MK4

Ruime keuze en snelle levering

Alle artikelen hebben een uitgebreide omschrijving (tot in de kleinste details) waardoor snel een juiste keuze kan worden gemaakt. Verder een snelle levering door de fietscourier. Prima geregeld Sander

• Welk model heeft u gekocht? Imperial i105 internetradio

uitstekend

zeer tevreden

• Welk model heeft u gekocht? roberts stream 67

Buitengewoon goed georganiseerd! Kunnen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Ondanks de radio niet leverbaar was, daarnaast ook nog een vertraging opgelopen had, toch buitengewoon op de hoogte gehouden van het verloop van de levering. Tot zelfs wanneer de container in de haven was aangekomen. Daarna was de radio met 3 dagen in huis! Grote klasse!!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Survivor MMR-88

Mooi, uiterlijk en geluid.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMCDAB990 GOLD stereo retro DAB+ en FM radio met CD, Bluetooth en USB

Snelle levering en goeie communicatie

• Welk model heeft u gekocht? Imperial

Aankoop TechniSat DigitRadio 650 bevalt perfect

Mijn aankoop van de TechniSat DigitRadio 650 bevalt perfect bij Radiowinkel bevalt perfect. Snel en goed geleverd, het apparaat is werkelijk fantastisch. Goed geluid voor een relatief klein systeem, tal van mogelijkheden om muziek te luisteren en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigitRadio 650

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.