prima , gekregen wat ik besteld heb

alles naar tevredenheid

zuper

zuper geweldig het kan niet beter

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Great selection of products and good service

It's great to find a shop specialising in just radios and with an outstanding selection of products. The information about the radios is also helpful. A smooth and easy transaction from start to finish.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Radio

Goede spullen en een uitstekende service

Onze pure dab+ adapter deed het na een half jaar niet goed. We kregen direct een ander exemplaar en konden de oude retour sturen. Vervolgens een bouwradio aangeschaft. Snelle levering. Goed geluid.

• Welk model heeft u gekocht? Bouwradio en pure dab+ adapter

Werkt uitstekend

• Welk model heeft u gekocht? Dab dakantenne passief

Snelle levering goede communicatie.

Duidelijke omschrijving van het produkt op de website. Je weet wat je koopt. De levering was snel.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster

snelle levering makkelijk te bestellen

ik heb verschillende DAB+ radio's gekocht. ze werken perfect en levering was sneller dan voorzien.

• Welk model heeft u gekocht? dab+

• Welk model heeft u gekocht? STELJES streamer

Goed product voor een goede prijs

Duidelijke site met goede omschrijving en uitleg van de producten. Snelle levering en berichten over en tijdens verzending. Top radio met heel goed geluid. Lekker klein en simpel te bedienen, met een ingebouwde batterij zodat je hem mee kan nemen naar buiten.

• Welk model heeft u gekocht? Geneva Touring /X5

Service goed, verpakking niet

De doos was beschadigd, niet door transport want aan de buitenkant was niets te zien. Geen omdoos, geen beschermende verpakking, alleen stevig papier. Dat kan/moet beter.

• Welk model heeft u gekocht? Noemende

Snelle levering van prima radio

Een prima eenvoudige radio voor een goede prijs. De volgende dag al in huis.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat Viola 2

Alles goed

Werkt goed, ziet lief uit. Bedankt, Sander.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIR3300SBT

Ontzettend klantvriendelijk en servicegericht

Heel fijn contact gehad en een super goede en snelle service. Alles wat ik mis kon doen, ging mis. Maar alles werd even snel en behulpzaam opgepakt en verholpen. Uiteindelijk heb ik een geweldig product snel ontvangen. Ik ben ontzettend blij en kan iedereen de klantvriendeljjkheid van radiowinkel van harte aanbevelen.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Duidelijke site met uitleg. Eenvoudig te bestellen en snel en correct geleverd. Werkt naar volle tevredenheid.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2005M

duidelijke info op de site en prima radio

Goed product, zoals verwacht en snel geleverd. Top !!

• Welk model heeft u gekocht? HRA-600D+

Snelle verzending, uitstekend product

Pakket was snel verzonden, kwaliteit van product is uitstekend.

Wat een service!

Onlangs kochten we een Sonoro Elite SO-910. Op alle vragen die ik had werd door Sander van Radiowinkel prompt en to the point gereageerd. De perfecte service!

• Welk model heeft u gekocht? Sonoro Elite SO-910

correcte voorlichting en uitvoering

Bestelprocedure verliep snel en was duidelijk. Info betreffende verzending OK, verzending op tijd. Radio was super verpakt zodat onbeschadigd openen van verpakking enig nadenken en tijd vereiste.

• Welk model heeft u gekocht? WFT-3

Snelle levering, prima apparaat.

• Welk model heeft u gekocht? Nordmende Stereoset

Geweldige webwinkel met goede service

Zeer goede service en behulpzaamheid. Hadden een radio besteld, die helaas veel later dan verwacht weer geleverd kon worden. Direct hierover mail gehad met diverse opties. Ook ons latere telefonisch contact is super verlopen. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean dab+internet radio

prima, service is snel en duidelijk

Dab+ radio gekocht. Ging allemaal goed en snel Pakketjes werd snel geleverd. Goed ingepakt Factuur via email ontvangen. Dochter he-le-maal blij met haar nieuwe aanwinst.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Goede communicatie en snelle verzending

Ik heb bij Kink.nl tijdens de kink 1500 een radio gewonnen van Radiowinkel.nl. Gelijk na de Kink 1500 kreeg ik al de mails dat deze verzonden was, de track en trace en een dag later dat de radio thuis, door mijn vrouw ontvangen was. De radio een; TechniSat TechniRadio Solar portable DAB+ en FM radio met ingebouwde zonnepaneel en oplaadbare accu. Ben ik erg blij mee, draagbaar, ideaal voor het klussen en buiten in de zomer. De DAB+ ontvangst is binnen nog steeds aardig goed ondanks dat onze privé auto geen DAB ontvangst heeft hier in de straat. Qua geluid is het niet slecht voor wat je van een kleine, lichte portable radio kan verwachten. Mijn Bose Bluetooth Box geeft wel eens waar beter geluid maar kan dankzij de stereo hoofdtelefoonuitgang ook altijd nog aangesloten worden! Radiowinkel.nl/Sander; bedankt voor de mooie prijs!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Snel reageren op schriftelijke vraag en snelle en nette levering van bestelling.

Zie boven

• Welk model heeft u gekocht? Imperial i150

Snelle service en geen-gezeur-garantie: TOP!

Heb een DAB+ projectie wekkerradio gekocht. Na enkele maanden was er een probleem met de aansluiting van de voeding, zonder problemen omgeruild voor een andere.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite Line UR8200SI DAB+

Niets op aan te merken !

Snel antwoord op vragen en correcte en snelle levering

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.