Perfect afgehandeld!

Van mijn PURE Siësta Mi DAB+ radio, bijna 5 jaar oud, werkte de DAB+ ontvangst niet meer. Ben toen met FM verder gegaan wat met storingen gepaard ging. Een nieuwe DAB+ radio gekocht (een bekend merk) maar die viel me erg tegen. Vooral het spreken was moeilijk te verstaan. Deze radio (bij een grote webshop gekocht) heb ik geretourneerd maar die voerde het merk PURE niet. Gelukkig kwam ik toen op de site van de Radiowinkel terecht en daar de PURE Siësta besteld. Zojuist ontvangen en aangesloten. Het geluid is prachtig (ook de bassen). Ik ben dus zeer tevreden en kan de Radiowinkel aan een ieder aanbevelen. TOP!!

• Welk model heeft u gekocht? PURE Siësta S6

Ok

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster

Geen klachten

Mooie producten tegen een scherpe prijs, snelle levering.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial dabman

Positieve samenwerking, dienstigheid en afwikkeling

Fijn gesprek met de Heer Sander waarbij na overleg een opportune keuze kon worden gemaakt.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman 410

Perfect!

Zeer bruikbare info op website. Leuk om te bestellen bij een speciaalzaak in plaats van een keten. Enorm assortiment. Goede communicatie van winkel naar klant.

• Welk model heeft u gekocht? Nordmende Transita

Het bestelde product binnen 1 dag netjes ontvangen

Goede telefonische informatie vooraf

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

vlot en redelijk snel, zonder problemen is alles afgehandeld ! Tot ziens

zie hierboven !

• Welk model heeft u gekocht? sonoro esey

duidelijk

duidelijke informatie

• Welk model heeft u gekocht? Quantis QE 317

Goede en snelle levering

Ik wou een View Quest Lark kopen, maar deze is al een half jaar niet meer leverbaar. Daarom nu de Pure Siesta Rise S besteld. Tot nu toe zeer tevreden, prima ontvangst. Ook schermverlichting is 's nachts perfect en bedieningsknoppen zijn ook goed herkenbaar in het donker. En goede en snelle levering!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta Rise S

Duidelijke site, snel geleverd

Zitten dubben en uiteindelijk de Roberts iStream3 besteld. Snel geleverd. Mooi en compact apparaat. Best zwaar voor afmeting, waarschijnlijk niet alleen maar plastic. Met de wizzard het toestel opgestart, alles eigenlijk heel makkelijk. Mooie en goed geluid, wat je nog kan aanpassen aan persoonlijke voorkeur. Nu vooral verbonden met internet en honderden zenders voor niets. Prima aankoop.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts iStream3

ruime keus en adviezen in digitale radio's

radiowinkel.nl is het startpunt voor het zoeken naar een DAB+ radio. ruime keus. veel adviezen en tips van Sander. het maken van een keus in het uitgebreide assortiment duurde langer dan het bestelproces en de levering bij elkaar. mijn volgende radio bestel ik ook bij radiowinkel.nl. steun de Nederlandse gespecialiseerde internetwinkels.

• Welk model heeft u gekocht? P TEC Pilatus

Niks mis mee

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Ruime keuze met goede product info.

Solide mini DAB/UKW pocketradio aangeschaft. Bediening eenvoudig en uitgerust met 20 voorkeuzekanalen voor DAB + radiomodus. Goed verpakt en nazorg over verzending. Pluim waardig!

• Welk model heeft u gekocht? DAB 170SW

Boven de middelmaat.

Bestelling en levering verliepen zeer vlot. Er is wel een heel kleine opmerking. Op jullie site stond vermeld dat de doos beschadigd was maar het toestel zelf volledig als nieuw. Bij het uitpakken bleek evenwel dat er op de bovenzijde links een heel kleine indeuking was. Niets ernstigst. Toch even vermelden voor de volledigheid.

• Welk model heeft u gekocht? Onkyo CS-375D-SB stereo CD receiver met DAB+

• Welk model heeft u gekocht? Block CVR-200

supersnelle reactie en levering

Bij levering van mijn digitale radio bleek een defect. Binnen de 24u is mij een ander en perfect toestel bezorgd. Vlotte en duidelijke communicatie. Supersnelle levering.

• Welk model heeft u gekocht? digitale radio PURE midi

Helder telefonisch advies

De geleverde tuner voldoet boven verwachting. Duidelijke procedure vwb bestellen en leveren.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2005M

Goede snelle service. Goed advies.

• Welk model heeft u gekocht? S6

Probleem goed opgelost

Dabman410 werkte niet goed. Telefonisch contact gehad, werd direct meegekeken.Probleem erkent en er werd direct een nieuwe/geteste opgestuurd.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman 410

HEEL GOED

Bestelling correct en snel geleverd. Levering was in orde. Prima!

• Welk model heeft u gekocht? radio Magnat

Correcte en snelle levering

Levering was goed via tracking te volgen en alles werd in perfecte staat geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Tivoli DAB

super

overzichtelijke site ,en een goed product in bedrijf genomen super!!!

• Welk model heeft u gekocht? technisat internetradio

Zoals het hoort

Alles doepel verlopen. De shop, afrekenen en bezorgen prima voor elkaar.

• Welk model heeft u gekocht? C jharhepack f1

Erg tevreden

ik werdt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Doet wat het beloofd

prijs/ Kwaliteit OK. Goede timing van levering.

• Welk model heeft u gekocht? sangean revery r4

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.