Helder telefonisch advies

De geleverde tuner voldoet boven verwachting. Duidelijke procedure vwb bestellen en leveren.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2005M

Goede snelle service. Goed advies.

• Welk model heeft u gekocht? S6

Probleem goed opgelost

Dabman410 werkte niet goed. Telefonisch contact gehad, werd direct meegekeken.Probleem erkent en er werd direct een nieuwe/geteste opgestuurd.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman 410

HEEL GOED

Bestelling correct en snel geleverd. Levering was in orde. Prima!

• Welk model heeft u gekocht? radio Magnat

Correcte en snelle levering

Levering was goed via tracking te volgen en alles werd in perfecte staat geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Tivoli DAB

super

overzichtelijke site ,en een goed product in bedrijf genomen super!!!

• Welk model heeft u gekocht? technisat internetradio

Zoals het hoort

Alles doepel verlopen. De shop, afrekenen en bezorgen prima voor elkaar.

• Welk model heeft u gekocht? C jharhepack f1

Erg tevreden

ik werdt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Doet wat het beloofd

prijs/ Kwaliteit OK. Goede timing van levering.

• Welk model heeft u gekocht? sangean revery r4

Service OK

Goede website en levertermijn zoals aangegeven werd eerbiedigd

• Welk model heeft u gekocht? Impérial dabman i150

snel en netjes geleverd

een goede communicatie qua verzending en netjes geleverd

• Welk model heeft u gekocht? dab antenne

Een zeer uitgebreid aanbod van degelijke internetradios en vlotte levering. Het gekochte toestel beantwoordt volledig aan onze wensen.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat Viola 2CR

Ontzettend veel merken, modellen en mogelijkheden op één plek

Zoals altijd veel service en medewerking bij het selecteren van het juiste product. Ook de after-sales heb ik tot op heden als goed ervaren.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman i200 CD

Correct levering

Wat ze beloven op hun website, voeren ze ook correct uit.

• Welk model heeft u gekocht? 2x DAB+ zakradio

DAB+ Radio doet het super.

Ook in de auto prima ontvangst.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat Viola 3 Aqinova Digital 1

Gizmo Retail b.v. heeft mij goed geholpen, vriendelijk en snel

Ondanks problemen met de eerste zending, oa. geen afstandsbediening. Dit is door Gizmo Retail b.v. snel en vriendelijk opgelost. Toch ben ik tevreden en ben ik vriendelijk en snel geholpen. Het produkt komt overeen met mijn verwachtingen. Ben er blij mee.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMC549 DABBE retro muzieksysteem, platenspeler, CD, DAB+, FM, Cassette en USB

Het pakje was er 3 dagen eerder dan verwacht

prima ervaring

Binnen antenne werkt prima.

• Welk model heeft u gekocht? cat 2

uitstekend

Wel het ging prima. Zowel de bestelling als het de afleveren via DHL op mijn thuis adres. De Maximum FM/DAB-2 Antenne voldoet prima. Geloof het of niet Ik ontvang hier in Amsterdam Radio West op 89.3 Echt een leuk station. Verder moet ik wel leren om online te bestellen en dat gaat wel met behulp van derden,maar dat terzijde.

• Welk model heeft u gekocht? Maximum FM/DAB-2 Antenne

Tevreden over onze aankoop. Voordat ik bestelde via whatsApp een vraag gesteld die snel en naar tevredenheid beantwoord werd. Aankoop en levering verliep snel en zonder problemen. Gisteren de wekkerradio kado gedaan aan mijn zoontje, die is er heel blij mee.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster UR190DBR retro

Verkeerde informatie

Radio beantwoordde niet aan de gevraagde en beloofde specificaties van de radiospecialist.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Meneer wilde een radio met zeer uitgebreide mogelijkheden. Tevens moest deze zijn Bluetooth speakers aansturen. Dat kunnen maar weinig radio's. Want de radio moet daartoe naast de veel voorkomende Bluetooth ontvanger ook een Bluetooth zender bevatten. Dat maakt de selectie van de mogelijke toestellen erg dun. Na een aantal mails op en neer heeft meneer aldus een advies gekregen om naar een bepaald toestel te kijken. De bedoeling van een advies is om dit even zelf tegen het licht te houden om te zien of het toestel alle gewenste eisen heeft zoals gesteld. Meneer heeft het toestel echter blind op advies afgaand, besteld. Bij aankomst bleek de eis "oplaadbaar" niet in het pakket van mogelijkheden van de bestelde radio te zitten. Dit werd ook gelijk per email gemeld aan mij. Ik erkende dat ik die eis, te midden tussen alle andere eisen + de premium eis van het moeten hebben van een Bluetooth zender over het hoofd heb gezien. Ik heb aldus ook aangeboden de radio op mijn kosten uit België te laten terug komen en zijn geld terug te storten. Meneer verzocht in plaats daarvan om het toestel te houden en daarbij een financiële compensatie te ontvangen. Dat begreep ik niet: het toestel voldeed niet aan de eis "oplaadbaar" en toch wilde hij het toestel houden in ruil voor een korting op de aanschaf. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan en het toestel heb ik op mijn kosten terug gehaald zodat meneer verder kan zoeken naar een toestel wat wel aan zijn eisen voldoet bij een winkel die wel goed luistert naar al zijn eisen. Blijkbaar zit meneer het nog hoog en straft ie me met een 1 als beoordeling. Geen probleem. Maar dan wel een 1 met een verhaal. En dat staat nu hier. Prettige dag!

Super snel en goed

Ik had er nooit van gehoord, maar het was echt geweldig.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Snelle levering en goed verpakt overgekomen.

De interradio werkt uitstekend op een ding na. Bluetooth lukt niet op Bluetooth speaker.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat digitradio 143 cd

Beste, De 143 CD kan ook niet verbinden met Bluetooth speakers. Het is namelijk een ontvanger, dus ook de Bluetooth ontvangt. Zoals overigens bij 99% van de radio's en tuners. Groet, Sander

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Nooit gedacht dat het zo goede aanvulling op mijn bestaande hifi kon zijn. Alles werkt voor mij naar behoren.

• Welk model heeft u gekocht? Nexon +120

Bestel en op de juiste dag geleverd

Zoals het hoort bestellen , betalen . Stukje overleg en op de juist dag leveren. Product bevalt zeer goed .

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R5

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.