Zeer te vrede

Mooie Radio set .We hebben enkel een losse antennen er bij gekocht maar het is zeer aan te raden

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Muse M-70 DBT stereo DAB+ en FM set met CD, USB en Bluetooth, 2x 20 Watt

Mooie en gave high end producten. Omschrijving van performance op website is spot on! Zeer goede service en hele snelle reactie op vragen en omruilen van producten. Kortom, zeer tevreden. Top!

• Welk model heeft u gekocht? Geneva DeCon S

Prima product

S avonds besteld volgende dag bezorgd

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? noxon

Duidelijk en professionele

Duidelijke website. Duurzaam verpakt. Persoonlijke touch.

• Welk model heeft u gekocht? Hifi internet/dab radio
  • Toelichting op de bezorging: Prima en realistisch.

Compacte robuuste noodradio

Kwalitatief goed gebouwde radio met de standaard diverse mogeijkheden Duidelijk display met o.a. een accu/batterij indicator Bediening van het paneel heeft een rubber bovenlaag wat bij het indrukken wat meer kracht vergt Geluid heeft veel bas waardoor het op wat afstand redelijk goed klingt Ben ook blij met de Bluetooth functie Er zit een handig draaghandvat bij die je eraan kunt klikken.. gewoon prima radio

• Welk model heeft u gekocht? MMR99-DAB+
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Zeer tevreden over levering en product

Wanneer je een radio nodig hebt zou ik deze winkel aanbevelen

• Welk model heeft u gekocht? Noodradio

uitstekend

Naar aanleiding van een youtube filmpje over dab en internat radio de internet radio aangeschft. Filmpje bracht mij over de brug,

• Welk model heeft u gekocht? Digitradio 143cd

Prima service.

Sander luistert goed naar jouw wensen en zoekt dan het beste voor jou uit.

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima.

Tussentijdse informatie verstrekking is in orde, met factuur via mail.

• Welk model heeft u gekocht? DAB radio
  • Toelichting op de bezorging: Prima

Sangean radio en Powerplus fashlight

De radio werkt top met name de DAB+ werkt prima hij is makkelijk op te laden met de verschillende mogelijkheden en je kan er ook je telefoon mee opladen. De lantaarn wekt ook goed echter om je telefoon ermee op te laden moet je wel heel erg snel en lang slingeren er zitten wel handige snoertjes bij

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB Powerplus Flashlight

prima cassettebandjes en een snelle verzending

deze cassettebandjes zijn een goede keuze. Nemen goed op,en als liefhebber ben ik er erg blij mee. De prijs is ook prima,top!

• Welk model heeft u gekocht? soundmaster mc90
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam en service gericht! Uitstekende webshop!

Per ongeluk een bestelling geplaatst voor een apparaat dat zeer sterk leek op een ander apparaat van hetzelfde merk. Gelukkig had ik dit nog door voordat het artikel werd verzonden en was men telefonisch direct bereid het probleem op te lossen. Volgende dag stond de post al op de stoep ermee! Ik ben er heel blij en tevreden mee. En nogmaals dank aan Sander en zijn team voor de hulp en snelle, correcte afwikkeling van deze aankoop.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat

Supersnel

Snelle levering zonder problemen

• Welk model heeft u gekocht? Roberts

Heldere website met nuchtere t.a.v internet en DAB radio

Gek genoeg zijn er best wel een aantal sites waar internet/DAB toestellen worden aangeboden, maar er wordt weinig uitleg bij gegeven. Sander van Radiowinkel voorziet met zijn zorgvuldig gemaakte video's in die behoefte. Dat in een no- nonsence stijl die mij aanspreekt! Het geeft mij als klant het vertrouwen dat hij weet wat hij aan raadt. Integer en eerlijk. Toen was het nog slechts mijn eigen afweging wat ik wilde uitgeven. Pakket keurig verzorgd en zelfs met milieuvriendelijke verpakking geleverd. Ook fijn dat bij installatie de site ondersteuning biedt met nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 (V3)
  • Toelichting op de bezorging: Keurig

Fijne winkel

Gemakkelijk bestellen, Goed ingepakt, Snelle levering.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? como audio musica
  • Toelichting op de bezorging: keurig bezorgd

Is zeer goed

TechniSat DigitRadio 143 CD V3 stereo hifi DAB+ en wifi internet tuner met CD speler zou graag bij de radio ook een antenne advies willen zien voor in huis, om DAB+ goed te kunnen ontvangen. Maar voor de rest een helder PDF handleiding en een goede YouTube instructie filmpje.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigitRadio 143 CD V3 stereo hifi DAB+ en wifi internet tuner met CD speler
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Hele snelle service en nuttig antwoord op vragen.

Het radiootje speelt goed, is mooi en heeft een lange batterijduur. Aanrader!

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Revival Petite

Fijne winkel.

Gemakkelijk te bestellen. Op voorraad ( echt waar!). Snel geleverd. Product zoals omschreven. Handleiding kon beter, maar daar kan de radiowinkel niets aan doen!!

• Welk model heeft u gekocht? Pure siesta rise wekkerradio

Oké

Na een vraag over een voor mij geschikte radio, goede voorlichting ontvangen en na bestelling vlotte levering van het artikel dat geheel aan mijn wensen voldoet.

• Welk model heeft u gekocht? compacte internet radio Sangean Fusion 270

Perfecte bestelling/ontvangst

Snel op internet gevonden, besteld en perfect en snel ontvangen

• Welk model heeft u gekocht? DVB-t/dvb-t2

snel geregeld

alles prima gegaan , het is de goede antenne

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? N.v.t.
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Uitstekende service en snelle levering

Door de goede informatievoorziening op de website een goede keuze kunnen maken voor een digitale internet tuner, die een welkome aanvulling is voor mijn oude stereo installatie. Heb gekozen voor de Hama DIT2105SBTX digitale internet tuner met LAN, DAB+, FM, Spotify en Bluetooth TX en RX. Veel uitgebreide mogelijkheden en dankzij de links bij de product informatie op Radiowinkel.nl snel alles makkelijk geïnstalleerd. Ben zeer tevreden over de Hama en Radiowinkel.nl.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2105SBTX
  • Toelichting op de bezorging: Snelle levering

Veel keuzehulp op website

Ik wilde mijn man een internettuner geven op zijn verjaardag. Dankzij de keuzehulp op de website deze zefstandig kunnen uitzoeken. En ook nog eens scherp geprijsd!

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2006BT
  • Toelichting op de bezorging: Makkelijk met keuze voor afhaalpunt

Prima !

Uitstekend, bezorging goed netjes ingepakt, Product prima, retro uitstraling, goede uitleg voor installatie.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMC549DABBE

Vlotte levering

Overzichtelijke site en fatsoenlijke prijzen.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster IR6500SW
  • Toelichting op de bezorging: keurig afgeleverd.

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.