Keurig verzonden

Mooi optijd en goed verpakt.

très bien ! very well !

- choix, prix, rapidité d'envoi, qualité de l’emballage et du transport pour la france : je recommande ! - choice, price, speed of shipping, quality of packaging and transport for France: I recommend!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DPR-76 BT
  • Toelichting op de bezorging: rapide et efficace, fast and effective

Gevonden wat ik zocht en binnen enkele dagen geleverd

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima producten, en snel geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? KAT 4 verloop stuk voor DAB+

Goes

makkelijk via website bestellen helaas post.nl deed er lang over om het brievenbuspakketje te bezorgen

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? fm/dab antenne
  • Toelichting op de bezorging: post.nl jammer hoor

Gaat wel

Levering onbetrouwbaar via Cycloon. Bezorging werd telkens uitgesteld.

• Welk model heeft u gekocht? Sagean DT 120
  • Toelichting op de bezorging: Zie boven

Telefonisch heel goed geholpen!

Ik kreeg de radio via de wifi niet geïnstalleerd. Sander heeft mij zo vriendelijk telefonisch geholpen.

• Welk model heeft u gekocht? Pure

goede communicatie

Goed bereikbaar Goede reactiesnelheid Klantgericht

• Welk model heeft u gekocht? Digiradio
  • Toelichting op de bezorging: Dag Later dan toegezegd

betaalbaar en zeer efficiente order afhandeling

Ik kende Radiowinkel niet maar ik ben zeer aangenaam verrast bij mijn 1e bestelling. Uit voorraad, goedkoper dan concurrenten en zeer snelle verzending. Continue updates van de status, ook van DHL. 1 klein kritiekpuntje misschien; het kiezen van een DHL afleverpunt moet in de tekst bij opmerkingen dat kan misschien nog handiger maar ik begrijp dat dat in de praktijk lastig te realiseren is

• Welk model heeft u gekocht? Kenwoord MS-7000B

Super!!

Zeer behulpsaam, goede en snelle aflevering!

• Toelichting op de bezorging: Geen

de ervaring was perfect!

Ik liep vast bij de bestelling on line maar het is meteen duidelijk dat je Sander kunt bellen. Die krijg je ook gelijk aan de telefoon en helpt dan verder. Dus perfect!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Survivor
  • Toelichting op de bezorging: binnen de beloofde tijd

Snelle correcte levering.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99

Vlotte afhandeling, goed product

Afhandeling was vlot en correct. Het geleverde product was kwalitatief prima tegen een goede prijs.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Retro DAB (FM, Blue Tooth) radio Transita.
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Goeie keus en informatie,prijs kwaliteit.

• Welk model heeft u gekocht? Nordmende Transita 120
  • Toelichting op de bezorging: Bezorger kwam met de bakfiets

Top Toko

Oorspronkelijk Sangean WFT4 gekocht, maar dit later weer gecancelled, was geen probleem. Uiteindelijk een Technisat CD gekocht, kreeg onmiddellijk mijn geld terug. Ik had nogal wat moeite met installatie, ben 3x terug geweest voor (kosteloos) advies en dankzij engelen geduld van Sander is installatie toch gelukt. Ik beveel Radiowinkel bij ieder aan, kundig advies! Gerard Schrekker

• Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 CD
  • Toelichting op de bezorging: Vlotte levering

Uitstekende winkel met goede service

Ben zeer tevreden met mijn bestelling een kat 6 dab+ antenne ondanks dat het kapot binnen heb gekregen met post.nl heb daarop volgend contact genomen met sander van radiowinkel daarbij meegestuurd paar foto's van de gebreken van de opgestuurde antenne en die zelfde dag nog de reactie op gekregen dat er al een nieuwe opgestuurd is en dat met dhl en heb dat de daarop volgende dag binnen gekregen en dat noem ik nou service.

• Welk model heeft u gekocht? Kat 6 dab+ antenne
  • Toelichting op de bezorging: Post.nl waardeloos en daarintegen dhl geweldig

prima produktinformatie en snelle levering

Bij de radiowinkel vond ik uitstekende informatie over de keuzemogelijkheden voor een draagbare DAB plus radio. Op basis van een paar filmpjes heb ik mijn keuze gemaakt. De radio werd binnen 24 uur afgeleverd en ik ben er blij mee.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Traveller 760 DPR-76

Geweldige service

Zoals zo vaak, lopen dingen niet zoals gedacht. Zo ook met de installatie en afstelling van mijn tuner. Sander reageerde heel snel op mijn vragen en gaf me goed advies.

• Welk model heeft u gekocht? Teac CD speler dab +FM
  • Toelichting op de bezorging: precies volgens afpraak

Goed product

DAB werk erg goed. Geen FM storing meer.

• Welk model heeft u gekocht? Muse 172 radio wekker
  • Toelichting op de bezorging: Ze komen tussen 9.00 en 18.00. Dat is wel een heel ruim tijdsbestek. Je kunt niet met de hond gaan wandelen.

Uitstekende site en snelle levering

Goed en degelijk verpakt

• Welk model heeft u gekocht? Kenwood CR-ST100S

prima, snel en betrouwbaar

helaas kreeg ik een radio toegestuurd die na uitpakken helaas niet bleek te werken. Eén belletje en er werd gelijk een retourticket gemaakt en nog dezelfde dag een nieuwe radio toegestuurd. Perfect geregeld.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 CD
  • Toelichting op de bezorging: fijn dat je op dezefde dag nog kan beslissen om het toch maar naar een servicepunt te laten brengen

Uitgebreide omschrijving van de producten

Uitgebreide omschrijving van de producten.

• Toelichting op de bezorging: Snelle levering

Verstand van zaken

Ik zocht een internetradio voor aan een tuner aan te sluiten. En goed advies gekregen en snel antwoorden op mijn vragen. Ook het verzenden ging snel. De technisat internetradio is een aanrader ook veel beter dan mijn vorige de dabman i400. Fijn is dat deze persoon ook verstand heeft ipv dat je ergens een klanten service persoon aan de lijn krijgt die niks weet

• Welk model heeft u gekocht? Techinsat 11 ir
  • Toelichting op de bezorging: Op tijd en bij afhaalpunt

TOP ERVARING!!! GOED ADVIES!!!

Omdat ik niet precies wist welke radio ik moest kopen, heb ik contact opgenomen met de Radiowinkel. Daarna kreeg ik een mail met advies en dat advies klopt precies met hoe de radio werkt en is. Overal heel goed bereik en eenvoudig in de bediening. Mooi geluid ook, ik raad de Radiowinkel zeker aan! En natuurlijk deze radio. Handig in gebruik.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB
  • Toelichting op de bezorging: Snel en goed.

Prettig

Goede dienstverlening, ook bij ruilen, kortom, prettig zaken doen. Het aantal emailberichten over je bestelling mag wel wat minder worden ( bestelling, factuur, verzending, verzendbedrijf, nog een verzendbedrijf, bezorgmoment, ……..)

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? Roberts play 11

Lulofsstraat 5538

2521AL Den haag

070 737 0 595

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.