100% tevreden

Snelle levering 1 dag na bestelling. Top product nergens anders goedkoper. Direct na bestelling bevestiging en info over levering

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siësta S6

Topservice en adequaat

Mijn bestelling via de radiowinkel liep even spaak bij de leverancier. De hulp en ondersteuning vanuit de radiowinkel (Sander) was top! Neemt zelf contact op en stuurt en begeleid de uiteindelijke verzending zelf. De chocolade was ook erg attent!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Duidelijke site, goede service, snelle verzending.

Obv info op site en van Sander zelf keuze gemaakt voor een internet radio apparaat. Hama DIT2100 in mijn geval. Lastige set up en een rampzalige Undok app die er na één keer de brui aan geeft en weer helemaal opnieuw geïnstalleerd moet worden. Ik herken de slechte waarderingen in de App store. Toestel is prima, service van Radiowinkel ook. Alleen jammer dat ze 3 dagen in de werk dicht zijn: lastig als de installatie niet wil.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2100

• Welk model heeft u gekocht? Geneva

Goede uitleg via telefoon over het product

Goed advies in de keuze en het product snel in huis.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Bij levering van de DAB+ bleek het oplaadsnoer te ontbreken in de doos. Buiten schuld van Radiowinkel, maar desondanks werd het snoertje zonder enig probleem nagestuurd. Prima service!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

vlotte service , schitterend product ,ruisloze ontvangst , me happy !!

vlotte service , schitterend product ,ruisloze ontvangst , me happy !!

• Welk model heeft u gekocht? dab + radio steroketen

Goede, snelle service en persoonlijk contact

Na 2 keer telefonisch goed geholpen te zijn door Sander bij het informeren naar een DAB+ wekkerradio en daarna specifiek naar de de Pure Siesta S6 wekkerradio, gegaan voor een 'open doos' aanbieding van dit apparaat. De wekkerradio werd dezelfde dag verstuurd en 2 dagen later ontvangen. Tijdens dit proces wordt je zowel door UPS als door radiowinkel.com via mail meerdere malen geïnformeerd over de stand van zaken (track&trace lijkt zo wel overbodig ;-) ). Bij uitpakken bleek de radio, zoals telefonisch al aangegeven door Sander, inderdaad zo goed als nieuw en ongebruikt. En dat dan toch weer met een €12,- extra korting i.v.m. de 'open doos'! De Pure Siesta S6 voldoet qua eerste indruk aan de verwachtingen en de omschrijving op de site is dus zeker reëel te noemen. Installatie van het apparaat ging nagenoeg automatisch en hij was direct klaar voor gebruik. De bediening via het menu is ook redelijk intuïtief te noemen. Aangezien we Pure als merk nog niet kenden en er dus geen ervaring mee hadden was het een beetje een 'gok'. Maar we hebben er nu duidelijk een positieve eerste indruk van. Punt voor Pure! Maar daarnaast door de goede/persoonlijke voorlichting door Sander, de snelle en nette afhandeling van de bestelling en de overduidelijke informatievoorziening m.b.t. de voortgang van de verzending, ook een positieve eerste ervaring met radiowinkel.com!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta S6 wekkerradio

Goede voorlichting via de site voor een FM/DAB antenne. Vlotte verzending en hij werkt prima.

• Welk model heeft u gekocht? Thomson FM/DAB antenne

zoals ik hier onder beschreven heb.

Over Radiowinkel ben ik zeer tevreden, maar over de bezorging niet. Er wordt een kaartje in de bus gedaan en dan moet je het van een steunpunt af halen (DHL).Mensen die slecht ter been zijn hebben daar moeite mee. MvG je

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima! Snelle verzending. Goede prijs!

Prima. Snelle verzending. Goede prijs!

• Welk model heeft u gekocht? Tivoli radio PAL+BT

Geniale binnenantenne met goede levering

Levering was iets later dan verwacht, maar dat was helemaal onbelangrijk. Binnenantenne is een uitvinding! Eindelijk fatsoenlijk geluid met DAB+ ...

eerder negatief

de platenspeler draait veel te snel! En ik weet heus wel het verschil tussen een 45 en 33 toerenplaat. Ook bij het afstellen van de toerensnelheid aan de pitch-adjuster bereik ik niet de juiste snelheid, of veeleer 'juiste traagheid'.

• Welk model heeft u gekocht? GPO PR100

Beste Erwin, Er kan altijd een defect zijn, ik laat de servicedienst met u een afspraak maken voor een omruil van de platenspeler. U kunt overigens altijd bellen, mailen, whatsappen of chatten als u een probleem heeft met de aankoop of aanspraak wilt maken op de 2 jaar garantie. Groet, Sander

Vakkundig

Goede voorlichting, snelle service, grote keuze.

• Welk model heeft u gekocht? Como Audio Duetto Hickory

Snelle, correcte afhandeling en prima communicatie

Ik was niet bekend met radiowinkel maar kan iedereen deze winkel aanbevelen. Ik plaatste een bestelling maar wilde iets wijzigen. Geen probleem met 1 mailtje opgelost. Vervolgens werd ik keurig op de hoogte gehouden van de verzending. Hiernaast is hetgeen ik bestelde ook nog eens van prima kwaliteit. Het was voor mijn schoonvader van 91 die nu zit te genieten van zijn internetradio. Kortom: Top

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite ICD2018

Uitgebreide beschrijving van het artikel. Makkelijke bestelling en betaling en snelle levering

• Welk model heeft u gekocht? Imperial DABMAN i200 stereo hybride internetradio met Spotify

Wij zijn heel erg tevreden!

De levering verliep keurig en vlot, de radio voldoet aan de wensen!

• Welk model heeft u gekocht? Keuken radio Krüger € Matz met dab WiFi en fl

Prijs kwaliteit zeer goed

Je heb een heel ruim aanbod.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke C-F6 en Tangent Spectrum

Betrouwbaar

Prima telefonisch advies. Radio is de volgende dag bezorgd.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta S6 Luxe

Top service!

Goede ervaring. Snelle reactie en bezorging.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster retro

Zeer correcte informatie

Werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Werd ook op de afgesproken tijd afgeleverd en was te volgen via track & trace. Apparaat was goed verpakt met onbeschadigde binnen doos

• Welk model heeft u gekocht? Hama internet tuner DIT 2100MSBT

Toen problemen had met het instellen van mijn uurwerk ben ik meteen geholpen bedankt

• Welk model heeft u gekocht? Noxon

Prima website

Alles verliep goed van bestelling tot levering.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat internet/dab+ radio

Netjes en correct beleverd en antwoorden op vragen worden netjes beantwoord

Fijne winkel , netjes te woord gestaan en alle vragen correct beantwoord

• Welk model heeft u gekocht? Wekkerradio

Prima snel thuis prima product

Ik ben te tevreden

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.