Snelle levering, super radio!

we hadden al een Roberts radio laatste 8 jaar maar misten dab+. Dat is nu geregeld!

• Welk model heeft u gekocht? Roberts rambler bt

Goede contactmomenten ivm latere levering.

Was een voor mij onbekende partij inzake online aankopen. Maar ze hadden wel het product wat ik zocht. Ze hadden al aangegeven dat het artikel wat later geleverd zou kunnen worden. Op het moment dat er nog meer vertraging zou zijn, benaderd om te vragen of artikel on hold mocht blijven of dat ik mijn geld terug wilde. Die vraagstelling op zich is al geweldig te noemen. Product reeds mogen ontvangen, werkt prima, doet wat hij doet wat ze aangaven online, is toch altijd maar afwachten. Dus een en al complimenten.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster elite line PL 880

Levering ongewis

Na 8 dagen geen artikelen binnen. Onacceptabel. E-mail gestuurd en daar zeiden ze dat ze echt op de post gedaan hebben. Volgens is eea zoek geraakt

• Welk model heeft u gekocht? Verloopsnoertjes

Beste Peter, Het zou leuk zijn als u in uw review er ook bij zou zetten dat, nadat u melding maakte van de zending die er nog niet was, u direct antwoord kreeg van ons. Met de mededeling dat het druk is bij POSTNL en dat we het nog 2 dagen afwachten en als het dan niet binnen zou zijn ik u een nieuwe zending van de 4 connectoren zou sturen. Die dag kwam en helaas toonde u weinig begrip voor deze zaken (=dat een pakje zoek kan raken, dat POSTNL het drukt heeft, dat het bij uw buren bezorgd zou kunnen zijn) en eiste u uw 24 Euro terug inclusief een melding van Webwinkelkeur van een geschil.... Dat terwijl ik al een e-mail aan het typen was dat ik uw 24 Euro terug zou storten, want ik had al een voorgevoel dat ik dat beter zou kunnen doen ipv nog een zending sturen. Uw vertrouwen was blijkbaar dermate beschadigd dat we beter uit elkaar kunnen gaan. Helaas.

uitstekend, snelle levering

helder en snelle levering. prima winkel

Klantvriendelijk !

De levering van mijn bestelling kwam helaas bij Radiowinkel later binnen dan (bij hun) gedacht, maar ben door Radiowinkel heel goed en vriendelijk op de hoogte gehouden. En uiteindelijk op de verwachte datum binnengekomen! Top!

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite Line PL880 Retro HiFi- systeem met DAB+ radio, CD, platenspeler en Bluetooth

Heel goede service en prettig in contact.

Prima service, display van de radio was defect, werd onmiddellijk gecontroleerd, en kreeg na de inspectie direct een nieuwe mee, die helemaal in orde is en waar we heel erg van genieten. Radiowinkel is een aanrader!

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R 2 MK 3

Snelle levering r

DVB C digitale radio ontvanger QE 317 werkt prima.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

prima product en snelle levering

Fijn ook dat radio winkel lijkt te geven om het milieu door de doos van mijn product te ontwikkelen met stevig papier in plaats van het geheel in een omdoos te pakken.

• Welk model heeft u gekocht? Worktube

Snelle reactie op vragen via mail

Gekochte radio zelf werkt uitstekend heeft een goede geluidskwaliteit en alle mogelijkheden die ik nodig had (CD-USB-DAB+WiFI Internetradio) Compact en gemakkelijk in keukenkast te plaatsen

• Welk model heeft u gekocht? Technisat digiradio 585

Duidelijk en waar voor je geld

Een mooi ogende radio, met een duidelijke handleiding . De radio geeft een mooi geluid, is eenvoudig in gebruik. Bedankt Radiowinkel

• Welk model heeft u gekocht? nordmende transita 30

snelle en goede bezorging

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Fijn assortiment, goede prijs en prima service.

Zoals je van een goede webshop zou verwachten.

• Welk model heeft u gekocht? Philips TAVS700 / 10

Niet de eerste keer dat ik hier aankoop en zeker niet de laatste keer!

Top keuze en top service, een voorbeeld voor andere webwinkels!

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R1 MK4 (2 stuks), Pure Evoke H6.

A very good service has made my dream of a high quality music system come true

I ordered a Ruark Audio R7 system from Radiowinkel and it was delivered quickly, friendly and without complications. Since then, I have enjoyed the wonderful sound of the unit every day and know that I can always turn to the professionals at Radiowinkel.

• Ruark Audio R7

ervaring goed, maar verzenden had sneller gemogen

niet een slechte ervaring, maar verzending had sneller gemogen. We leven in een 24uurs maatschappij.

• Welk model heeft u gekocht? imperial internet radio

Super service van dit bedrijf. De fietskoerier had een fout gemaakt en het pakje werd terug gestuurd. Daarna heeft radiowinkel het opnieuw verstuurd via dhl. Echt super geregeld.

Keurig

Gemakkelijk om te bestellen en praktische uitleg over de producten. Site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik en ben heel tevreden over mijn draagbare DAB+radio.Een tevreden klant

• Welk model heeft u gekocht? DAB+radio Sangean

Geweldige service en perfect product!

Snel verstuurd, duidelijke site en perfecte product!!

• Welk model heeft u gekocht? Telestar Dira M14i

Sneller dan aangegeven een goed product geleverd.

Op onderwerp gezocht, en een passend product gevonden. Besteld en betaald. Wordt er in de bezorging aangegeven dat het op dinsdag ingepakt gaat worden. Nou, dat is echt niet zo, de DAB+ radio was al op maandag onderweg en je wordt goed op de hoogte gehouden. Uitpakken, stroom er op en zonder de handleiding te lezen is de radio zo toegankelijk dat deze binnen 3 minuten na het uitpakken al de muziek de kamer in bracht. Ook de knoppen zijn intuïtief te bedienen. Gekocht voor mijn moeder en zij is er heel blij mee!

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat TECHNIRADIO 8

Niets op aan te merken!

Niets op aan te merken!

• Welk model heeft u gekocht? Sangeangean Fusion 600 (WFT-3) hifi stereo tuner

Prima levering volgens afspraak !

Goed gelopen...top !

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Buitengewone service en vriendelijk en deskundig personeel!

Mijn eerst bestelde artikel bleek niet goed te ontvangen. Zonder problemen retour en snel geld terug. Goed voorgelicht over alternatief. Werd ook weer snel bezorgd en werkt perfect. Echt een topzaak!!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Vakkundig, vlot en vriendelijk.

Bestelling geplaatst die Radiowinkel diezelfde dag nog heeft verzonden. Belofte van: morgen in huis, is volledig nagekomen. Lof voor de vriendelijke en vakkundige verkoper van Radiowinkel. Daar moet je ècht zijn!

• Welk model heeft u gekocht? Batterijpack voor DAB+radio.

Goede service en snelle comunicatie.

Ik ben over het algemeen tevreden over Radiowinkel.

• Welk model heeft u gekocht? Muse M- 695 dbt dab+ en fm radio met cd-speler

Meer dan vlot

Vrijdag besteld, zaterdag kon ik luisteren. Jammer was dat de website dezelfde snelheid beloofde, maar de factuur daar ineens een paar dagen aan toevoegde. Die teleurstelling werd door de daarop volgende track en trace weer goed gemaakt.

• Welk model heeft u gekocht? Ruark 3

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.