prima afhandeling

mijn klacht over het verzondene is heel goed afgehandeld

• Welk model heeft u gekocht? digitale tuner

Niets dan lof

~Radiowinkel heeft een uitstekend assortiment, geeft uitgebreide informatie en tegen een mooie prijs. En ze zorgen ook nog eens voor een supersnelle levering, iets waar naar mijn mening tegenwoordig té veel eisen aan worden gesteld. Maar het was wel fijn dat de mooie nostalgische DAB+ radio er nog ruim vóór mijn verjaardag was. Van verdere srevice hopen we geen gebruik te hoeven maken. ;-)

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMCDAB990 GOLD stereo retroDAB+ en FM radio met CD, Bluetooth en USB

Problemen worden direct opgelost.

• Welk model heeft u gekocht? DigitRadio 700

Erg tevreden. Ze doen gewoon wat ze beloven.

Bellen: In voorraad? Yes. Bestellen. Volgende dag in huis.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat Digitradio 143

Net als de vorige keer ook nu weer prima afhandeling van de bestelling. Snel geleverd.

als je iets wilt kopen op het gebied van radio, nu DAB ontvanger voor de stereo, zit je bij Radiowinkel toch weer goed. Na veel gezocht te hebben op het internet hiet een "open doos"product gekocht. Prima en toch 10 euro voordeliger.

• Welk model heeft u gekocht? technisat digitradio 10

Een bijzonder goede ervaring met Radiowinkel

Na online contact te hebben gehad met Sander, een aantal artikelen besteld voor een betere ontvangst te verkrijgen voor een DAB+ midi- set. Zeer vlotte toezending en netjes verpakt. Helaas, ondanks de juiste materialen, was de midi-set niet geschikt om deze materialen er aan vast te koppelen. Retour sturen van een aantal van deze materialen was geen probleem. Binnen enkele dagen het restant keurig netjes weer op de rekening gestort gekregen. Kortom een zeer prettige ervaring met de Radiowinkel!

OK!

Vlotte afhandeling bestelling. Heldere voorwaarden Radiowinkel. Doos onbeschadigd ontvangen. Betaling achteraf. Ruim assortiment incl wat ik zocht. Een DAB tuner zonder poespas.

• Welk model heeft u gekocht? Hama tuner.

Sander heeft mijn vragen heel vlot beantwoord en het bestelde apparaat had ik zeer snel in huis!

uitstekende service!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean tuner Fusion 600

Levering zoals het hoort

Product zoals omschreven en zeer snel geleverd en werkt goed.

• Welk model heeft u gekocht? DAB radio Technisat 10 IR

klasse

Perfecte levering, goed verpakt en snel geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigitRadio 143 stereo hifi DAB+ en wifi internet tuner met Bluetooth en Spotify

Goede reclamefolder Prima service Goed werkend apparaat Geen papieren Nederlandse gebruiksaanwijzing voor een apparaat met vele mogelijkheden

• Welk model heeft u gekocht? Digitradio 143

Aankoop succesvol

We hebben bij radiowinkel een wekkerradio gekocht. Er was veel keus.! Het toestel werd de daarop volgende dag en keurig verpakt geleverd. En.. alles werkt na behoren.

• Welk model heeft u gekocht? Albrecht wekkerradio

Juiste aankoop

Top ervaring, snel, juiste prijs goede kwaliteit

• Welk model heeft u gekocht? Technisat radio model 143

Mensen met kennis, kunde en liefde voor het vak.

Na een slechte ervaring bij Mediamarkt toch maar een echte winkel gezocht, én gevonden! Heldere communicatie, open voor vragen en een topproduct ontvangen.

• Welk model heeft u gekocht? PL880

Ik geef nooit een 10

Aanschaf Internetradio. Prima product. Snelle service. Uitstekend ingepakt met ook op vervoer opzenden. Mogelijk ietsje duurder, maar wel echte aandacht voor de klant.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dab i300cd

Overzichtelijk

Zoals altijd een snelle bezorging, goed verpakt Op de website heel goede informatie

• Welk model heeft u gekocht? Oehlbach Scope Audio Max DAB+ antenne

mooie collectie in de shop, snel en mooi verpakt bezorgd.

mooie collectie in de shop, snel en mooi verpakt bezorgd.

• Welk model heeft u gekocht? Pure pop medium

uitstekend

uitgebreid aanbod ,goede prijs en vlot geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? technisat digitale radio 143

mooie radio doet aan onze eisen. Netjes en snel geleverd. goed verpakt. Erg blij mee

• Welk model heeft u gekocht? Dabman i205 CD

Positief, geleverd volgens afspraak.

Open doos korting actie. Radio zat perfect in de verpakking, alleen de doos was inderdaad open.

• Welk model heeft u gekocht? Muse M 150

Komt afspraken na

Artikel retour gestuurd en geld terug gekregen, geen probleem

• Welk model heeft u gekocht? Keukenradio

Klasse service

Goed product, snelle levering en fijne service.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima, volgens afspraak geregeld.

• Welk model heeft u gekocht? Dab+antenne voor binnen.

Goed advies bij aankoop en installatie

zie aanbeveling in een zin

• Welk model heeft u gekocht? Sangean WFT-3

Goed op internet te vinden, acceptabele prijs, goede levering. En....alles werkt goed.

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.