De bestelling en afhandeling waren naar volle tevredenheid.

De presentatie van de winkel online geeft vertrouwen en de verwerking, afhandeling en bezorging van de bestelling waren zorgvuldig. Kortom, de aankoop online is naar volle tevredenheid afgehandeld en het product is in perfecte staat afgeleverd: proficiat! In tegenstelling tot wat er op de website wordt vermeld, accepteert de Ruark R1S alleen het MP3 formaat en geen WMA, AAC, FLAC of WAV. Dit gemis wordt wel behoorlijk gecompenseerd door een kwalitatief goede en mooie weergave van de MP3's: verder kan de audiokwaliteit ervan alleen nog worden verbeterd met een hogere bitrate. Maar de lossy MP3 blijft nog altijd ondergeschikt aan lossless formaten. Echter, de vereiste tijdrovende conversie van niet ondersteunde formaten naar MP3 doet wel ernstig afbreuk aan de verwachtingen. De wens om (net als met de UE Squeezebox smart radio) ook de overige formaten gewoon via een tafelradio af te spelen, blijft dus onvervuld. Desalniettemin blijft overeind, dat de door de Ruark R1S geboden mogelijkheden van hoge kwaliteit zijn: al met al, toch een topproduct (ondanks de jammerlijk gemiste kans).

• Welk model heeft u gekocht? Internet radio Ruark R1S

Prima, snelle levering

Mooi product, aansluiten op de wifi, zenders opzoeken, was allemaal zeer snel te doen.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigitRadio 11 IR

Geweldig advies en snelle levering / service

Met 1 dag super radio cd speler in huis . Prijs en kwaliteit verhouding is geweldig . Mooi vol geluid en heel makkelijk te bedienen . Blij blij

• Welk model heeft u gekocht? Radio cd speler retro
  • Toelichting op de bezorging: Super snel en netjes verpakt

prima geregeld!

Antenne besteld, verwerkt en een dag er na bezorgd, prima geregeld en geheel zoals het hoort!

• Welk model heeft u gekocht? DAB+ antenne

Behulpzame Sander

Snelle levering en ook nog de nederlandse beschrijving op mail gekregen.

• Welk model heeft u gekocht? Nordmende transito 120
  • Toelichting op de bezorging: Snel

Snelle en correcte levering

Juiste prijs, kwaliteit

• Welk model heeft u gekocht? Muse 695

Prima service!

Bestelling snel ontvangen. Goed verpakt. Toestel voldoet volledig aan de verwachting.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 CD V3
  • Toelichting op de bezorging: snel

Onberispelijke service !

Helpen je om te kiezen wat je nodig hebt als accessoires, houden je goed op de hoogte van je bestelling en zorgen voor snelle levering.

Vriendelijk en snel geholpen

Eerste radio werkte bij mij niet goed. Daarop een aantal suggesties gekregen aansluitend op mijn wensen. Fijn dat ik die 1000+ radio's niet allemaal zelf hoefde te doorzoeken! Ik waardeer ook zeker de persoonlijke aandacht van Sander. Dank!

• Welk model heeft u gekocht? Pinell
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Dit vervangonderdeel doet gewoon wat het moet doen. Snelle levering

Dit vervangonderdeel doet gewoon wat het moet doen en was heel snel geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Oorkussens voor Grado hoofdtelefoon

de antenne werkt niet

de antenne werkt niet

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Beste Luc, U schrijft dat de KAT 6 antenne niet werkt?? Hoe heeft u deze aangesloten? Want dit is bij mijn weten de BESTE DAB+ antenne die er is. Als deze niets ontvangt dan is er ofwel iets aan de hand met uw DAB+ tuner, ofwel met de kabel of u stelt de antenne op in een zeer goed geïsoleerd huis waar geen ontvangst mogelijk is. Ook zeker even een volledige scan doen op uw tuner na aansluiting of verandering van de antenne opstelling. Groet, Sander

Heel tevreden

De bestelling is geleverd zoals vooropgesteld

• Welk model heeft u gekocht? technisat DAB radio
  • Toelichting op de bezorging: Alles OK

Buitengewoon goed geholpen en geadviseerd

Omdat de analoge radio-uitzendingen op de kabel stopt, moet er een nieuwe wekkerradio komen. Ik wilde de uitgezochte radio eerst zien en zijn in de showroom gaan kijken. Hier bleek dat deze radio niet geschikt was als wekkerradio, maar er werd fantastisch meegedacht voor een alternatief. En dat alternatief was precies de radio die ik zocht! En ik kon hem ook direct meenemen (na betaling natuurlijk)!

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? SONORO RELAX SO-810
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Goed advies en prima prijs/levering!

• Welk model heeft u gekocht? Digitradio Technisat 143CD
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Altijd op tijd geleverd ,en juist

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Dab+ antenne en versterker technisat

Werkelijk top!!!

De snelheid waarmee Radiowinkel werkt is geweldig!! Vandaag bestelt en echt morgen in huis.

• Welk model heeft u gekocht? IStream L Roberts Radio
  • Toelichting op de bezorging: Top!

• Welk model heeft u gekocht? Radio

Snelle Levering Top

Makkelijk te vinden en helder overzicht van artikelen ! Top leverering

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Snelle reactie op mijn storing.

Goede info Goede service Kortom een aanrader.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMCDAB990Gold
  • Toelichting op de bezorging: Binnen verwachtte tijd

2e radio via Radiowinkel, is weer top

Deze Sangean Nood radio is top, gebruik hem nu vooral buiten. DAB ontvangst binnen is bij sommige zenders wat minder.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB

Snelle en correcte levering

Was op zoek naar een wat kleiner model CD speler en de TEAC voldeed wat dat betreft aan mijn wensen. Pluspunt, maar was niet direct een wens van mij, is de ingebouwde DAB+/FM ontvanger. Tevreden over de mogelijkheden en geluidskwaliteit van de TEAC CD speler.

• Welk model heeft u gekocht? TEAC PD-301DAB
  • Toelichting op de bezorging: Keurig op afgesproken tijd

Ongekende service na debacle van DHS

Na bestelling, snelle levering via DHS, ware het niet dat de chauffeur van DHS het pakket niet bezorgde wegens onbekend adres - wij wonen ietwat achteraf, dis teveel moeite. Sander gebeld en er is onmiddellijk een nieuw pakket verstuurd, deze keer naar een centrale afleverplaats in een winkel.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB
  • Toelichting op de bezorging: zie mijn beleving met DHL

uitstekende retourservice

Mijn product was niet helemaal wat ik zocht. de retourservice was prima geregeld. top!!

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Vlotte afhandeling van bestelling, beantwoorden van vragen per mail - kortom zeer tevreden

gewoon goed

Gewoon goed

Bedrijfsgegevens

Lulofsstraat 5538

2521AL Den haag

070 737 0 595

[email protected]

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.