Hulp bij aanschaf van een wekradio was snel, maar niet goed

Aanbevolen Pure wekradio is geen goede keus: hoewel hij er leuk uitziet en alles aan boord heeft wat ik vroeg, heeft hij een besturing die zo onlogisch is dat iets instellen uren kost. Dit rotding kunnen jullie beter niet verkopen. Geluidskwaliteit of het ding onder de dekens ligt, instelbaarheid timer met te grote stappen. Wat het meest ontbreekt is een knop voor opslag instelling met een melding OK.

• Welk model heeft u gekocht? Pure wekradio

Mijn CD speler in de radio deed het niet goed. Binnen een week na verzenden hadden we een nieuwe.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Snelle levering en concurrerende prijs voor een goed product

• Welk model heeft u gekocht? Imerial dabman 13 radio

Snel en simpel een prima apparaat in huis

Besteld en volgende dag geleverd. 2 uur later prima muziek / geluid

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster ICD 2020

vriendelijke en vlotte service

vlotte en vriendelijke service en adapter was goed verpakt.

• Welk model heeft u gekocht? adapter

Al jaren lang perfecte service

Ook bij deze laatste bestelling wederom een goede informatie op mijn vraag ontvangen, en naar aanleiding daarvan het voorgestelde product besteld. Ook in de aftersales is radiowinkel subliem.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman i150

fantastisch

Radio na lang bekijken uitgekozen, het bestelproces ging makkelijk Het betaalproces ook Ik werd goed op de hoogte gehouden van het traject. En nu super tevreden met mijn aankoop

• Welk model heeft u gekocht? Sonoro prestige 330

Super en snel

Bij het bestellen van mijn radio. De volgende dag in huis. Klasse. En goed verpakt

• Welk model heeft u gekocht? Dab + handradio

Vriendelijk aan de telefoon Snelle service Netjes verpakt

• Welk model heeft u gekocht? Pure sence de luxe

Uitstekend!!!

Prima radio, zeer blij mee. Bestellen en betalen gaat zeer eenvoudig op de website. De radio was uitstekend verpakt en werd door op tijd geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Sonoro Qubo

prima , gekregen wat ik besteld heb

alles naar tevredenheid

zuper

zuper geweldig het kan niet beter

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Great selection of products and good service

It's great to find a shop specialising in just radios and with an outstanding selection of products. The information about the radios is also helpful. A smooth and easy transaction from start to finish.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Radio

Goede spullen en een uitstekende service

Onze pure dab+ adapter deed het na een half jaar niet goed. We kregen direct een ander exemplaar en konden de oude retour sturen. Vervolgens een bouwradio aangeschaft. Snelle levering. Goed geluid.

• Welk model heeft u gekocht? Bouwradio en pure dab+ adapter

Werkt uitstekend

• Welk model heeft u gekocht? Dab dakantenne passief

Snelle levering goede communicatie.

Duidelijke omschrijving van het produkt op de website. Je weet wat je koopt. De levering was snel.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster

snelle levering makkelijk te bestellen

ik heb verschillende DAB+ radio's gekocht. ze werken perfect en levering was sneller dan voorzien.

• Welk model heeft u gekocht? dab+

• Welk model heeft u gekocht? STELJES streamer

Goed product voor een goede prijs

Duidelijke site met goede omschrijving en uitleg van de producten. Snelle levering en berichten over en tijdens verzending. Top radio met heel goed geluid. Lekker klein en simpel te bedienen, met een ingebouwde batterij zodat je hem mee kan nemen naar buiten.

• Welk model heeft u gekocht? Geneva Touring /X5

Service goed, verpakking niet

De doos was beschadigd, niet door transport want aan de buitenkant was niets te zien. Geen omdoos, geen beschermende verpakking, alleen stevig papier. Dat kan/moet beter.

• Welk model heeft u gekocht? Noemende

Snelle levering van prima radio

Een prima eenvoudige radio voor een goede prijs. De volgende dag al in huis.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat Viola 2

Alles goed

Werkt goed, ziet lief uit. Bedankt, Sander.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIR3300SBT

Ontzettend klantvriendelijk en servicegericht

Heel fijn contact gehad en een super goede en snelle service. Alles wat ik mis kon doen, ging mis. Maar alles werd even snel en behulpzaam opgepakt en verholpen. Uiteindelijk heb ik een geweldig product snel ontvangen. Ik ben ontzettend blij en kan iedereen de klantvriendeljjkheid van radiowinkel van harte aanbevelen.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Duidelijke site met uitleg. Eenvoudig te bestellen en snel en correct geleverd. Werkt naar volle tevredenheid.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIT2005M

duidelijke info op de site en prima radio

Goed product, zoals verwacht en snel geleverd. Top !!

• Welk model heeft u gekocht? HRA-600D+

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.