Snel geleverd en goede communicatie hierover.

• Welk model heeft u gekocht? Philips R5005

Past perfect bij mijn reizen

Goede geluidskwaliteit en uitermate gemakkelijke bediening. ik heb er Böse Triport IE oordopjes op aangesloten, een heel goede combinatie. De radio gebruik ik als ik in de natuur kampeer en 4G bytes op mijn telefoon wil besparen. Wat ik nog zoek is een mini-luidsprekertje van nieuws luisteren kwaliteit waarbij het snoertje als antenne dient. Kunt u die leveren?

• Welk model heeft u gekocht? Blightly

Prachtig geluid, fijne service!

Ziggo beëindigd analoge radio. Deze radio is een prima oplossing! Je hoeft je eigen stereoset met boxen niet weg te doen. Zelf vond ik het lastig te realiseren, maar na een belletje met de radiowinkel was het goed te doen. We kunnen weer radio én CD's luisteren.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigiRadio 143 CD stereo hifi DAB+ en wifi internet tuner met CD speler

best wel goed

alleen het gekochte apparaatje heb ik nog niet uit geprobeerd, dat komt nog.

• Welk model heeft u gekocht? een DAB antenne

Zeer vlotte bediening.

Mijn eerste bestelling is vlot geleverd,en zeer tevreden over mijn bestelling.

• Welk model heeft u gekocht? Dab+ fm antenne

Snel makkelijk en duidelijk

Snel ruim assortiment en in veel prijscategorie ruime keuze

• Welk model heeft u gekocht? Digitalradio 700

Zeer goed!

Zeer positief, vriendelijk en snel geholpen

• Welk model heeft u gekocht? Noxon DAB adapter

Een prima onlinewinkel!

De Radiowinkel is altijd stipt en communiceert ook heel prettig. Bovendien wordt de bestelling met een vriendelijke fietskoerier afgeleverd, altijd fijn midden in de stad.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Sander weet wat service is !

Voor de aankoop nog even telefonisch contact gehad over de juiste keuze de Technisat of de Hama. De Technisat is het geworden. De Technisat is prima in te passen in je bestaande stereo set. Een mooie keuze voor Ziggo klanten die het radiosignaal kwijtraken. Prima ontvangst via DAB+ en internet. Het leuke is wel internetradio, naast de bekende Nederlandse zenders kun je lekker zoeken naar zenders over de hele wereld. Voor de rest snel bezorgd en prima verpakt.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat Digitradio 143

Top!!

2 weken geleden een Tiny Audio M7+ gekocht. Ik ben er zeer gelukkig mee. Omdat ik al wat ouder ben en niet meer zo goed ben in de digitale- wereld heeft Sander me fijn geholpen om snel en goed mijn vragen te beantwoorden. Ouderwetse service!

• Welk model heeft u gekocht? Tiny Audio M7+

Levering voldoet voor 100% aan onze verwachtingen; dus ja dat wordt een 10!

Internetradio voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Zoals altijd Super

Heb meerdere internet radio's gekocht Altijd zonder problemen

• Welk model heeft u gekocht? Noxon A120+

Alles volgens afspraak. Binnen 24 uur geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Hama 2105 tuner dig.

Vrijdag een DAB+ splitter besteld, zaterdag af kunnen halen zodat ik ‘m zondag in kon bouwen in mijn auto waarmee ik die avond op vakantie ging. Werd uitstekend op de hoogte gehouden (ook na werktijd) van de afspraken rond het afhalen, prima service!

• Welk model heeft u gekocht? Calearo 7562030

Super service, fijne behandeling

Hier zouden meer winkels een voorbeeld aan moeten nemen

• Welk model heeft u gekocht? Noxon a120

Vlot verstuurd en prima product!

• Welk model heeft u gekocht? DAB+ antenne

Goed geregeld

Op tijd besteld, op tijd geleverd en Alles werkt naar tevredenheid

• Welk model heeft u gekocht? Imperial dabman i400

Prima !

Vlotte levering

• Welk model heeft u gekocht? FM antenne

De telestar s20i is prima radio werkt erg goed. Erg mooi geluid voor mensen die wat compact willen super

• Welk model heeft u gekocht? S20i

Goed geholpen met persoonlijk advies

Wat was wijsheid nu de fm-tuner straks niet meer werkt? Bij de Radiowinkel een passend apparaat gevonden wat in de bestaande (goede) geluidsset aangesloten kon worden.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean WFT-3

Prettige winkel.

Sinds kort ervaring opgedaan bij de bestelling van twee keer een portable DAB+ radio die volgens opgave en naar tevredenheid is verlopen. Ook de informatie op de website en de youtube filmpjes van Sander over DAB+ radio's en accessoires zijn goed te volgen. Als het druk is wordt er bij telefonische vragen verwezen naar het email-adres waarop vrij snel gereageerd wordt.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean traveller 420

Voor de derde keer top!!!

Voor de derde keer een bestelling bij de Radiowinkel geplaatst. En weer werd het bestelde kwaliteitsproduct in goed staat en snel geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Muse M-117 DB draagbare radio met FM en DAB+

Goede service.

Ik heb iets retour gedaan en had direct het aankoopbedrag op mijn rekening staan

Geweldige service

Geweldige service en snelle levering

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Snelle aflevering en vriendelijk personeel

• Welk model heeft u gekocht? Revo supersystem radio

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.