Perfecte levering in perfecte staat

Toestel werkt super goed Vlugge levering

• Welk model heeft u gekocht? Pure highway 200 auto

Superradio werkt perfect en is makkelijk te bedienen, maar misschien te duur betaald?

De radio was makkelijk in te stellen. Hij heeft vele functies: zo kan je de achtergrondverlichting dimmen, 2 wekkers zetten voor zowel dagelijks, weekdagen, weekend. Het volume kan apart worden ingesteld voor beide wekkers. Ook de projectie kan gespiegeld worden. Voorkeurszenders ingeven. Allemaal makkelijk in te stellen. Ik ben heel tevreden van de wekkerradio. Ik vraag me enkel af of ik niet te veel heb betaald. Ik zag een gelijkaardig model verschijnen in de Aldi met dezelfde functies voor minder dan de helft van de prijs..

• Welk model heeft u gekocht? Radiowekker DAB+ en projectie

Professionele allesomvattende hulp. Bedankt.

Aan de telefoon was het al duidelijk dat Sander weet waarover hij spreekt. Ik kreeg goede informatie en er werd mij gewezen op zaken waarmee ik rekening moest houden. Na de bestelling kreeg ik genoeg info over mijn pakje. De volgende dag mocht ik het al uitproberen.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman2

Uit een grote collectie het mijne gevonden, besteld en ontvangen: kortom uiterst tevreden!

Ik zocht een Internet-, DAB+- en FM radio, die voorzien was van een klok met wekkersysteem. Gevonden de Soundmaster IR3200. Een fantastisch apparaat met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De bestelling, betaling en levering verliep zoals verwacht mag worden: snel en goed.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster IR3200

Goed advies en aanvankelijk probleem goed en snel opgelost

Ondanks , een in eerste instantie niet werkend apparaat , open en eerlijk afgehandeld . Juist dan kun je de leverancier beoordelen .

• Welk model heeft u gekocht? telestar radio

Zeer teleurstellend.

Kocht Geneva Touring/s+ Portable FM Radio. Na zes uur opladen werd aangegeven dat accu vol was. Na 14 uur muziek luisteren op volume 12 was batterij LEEG. De radio is mooi van buiten en ROT van binnen. De Radiowinkel verkoopt LEUGENS, want de accu zou zo'n 20 uur spelen op normaal volume.

• Welk model heeft u gekocht? Geneva touring/s+ radio

Super gedienstig, vlotte levering, kortom: top webwinkel!

Alleen maar positieve ervaringen. Daarenboven de meest uitgebreide keuze aan DAB- en internetradios. Geldt vooral voor de recentste modellen én high-end toestellen, niet verkrijgbaar bij doorsnee webwinkels (bol, coolblue, ...) noch bij lokale verdelers.

• Welk model heeft u gekocht? DABMAN 405i

nette service

goed service, alleen teveel bezorgkosten. wat in een envelope kan, kwam in een grote doos met veel plastic erin. niet normaal.

• Welk model heeft u gekocht? Dakantenne

Snelle levering, goed product

Heb een combi-antenne FM/DAB+ gekocht. Kwalitatief mooi product, bescheiden in voorkomen maar uitstekend in ontvangst! https://www.radiowinkel.com/a-56568158/auto-dab-antennes/calearo-16v-combi-am-fm-dab-auto-dak-vervangings-antenne-7677932/

• Welk model heeft u gekocht? Calearo 16v combi antenne

geweldige service en snel

klik op de computer en de volgende dag ik huis, prima

• Welk model heeft u gekocht? roberts mini

Doen wat beloofd is

Mooie en duidelijke website, met relevante informatie. Snelle en stipte levering. Apparaat overtreft verwachtingen. Heel tevreden.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean

een eenmanszaak met puike service

ruark r2 kost wel wat,maar is meer da de moeite

• Welk model heeft u gekocht? ruark r2

Super service!

Mijn bestelde wekradio deed na ontvangst helemaal niets alles geprobeerd helaas, na contact met Sander binnen een dag een gloed nieuwe Pure siesta 6 wekradio ontvangen, aangesloten en genieten maar de geweldige geluids kwaliteit en perfect dimmend display. Hulde aan Radiowinkel.nl voor de correcte service.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta 6

Snelle levering. Probleem goed opgelost .

Had probleem met slechte ontvangst van een tweetal zwakke zenders. Probleem opgelost door gratis betere antenne te verstrekken . Goede adviezen

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite Line UR2195SI

Te duur

Prima levering, alleen jammer dat de aldi hetzelfde product voor 40 euro aanbied en jullie voor 80 euro, dat verschil is te groot

• Welk model heeft u gekocht? Radio wekker

Perfect verloop van begin tot einde

Perfect verloop van begin tot einde. De informatie bij het apparaat op de website is duidelijk zodat vergelijken simpel is.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean WFT-3

Zoekfunctie werkt niet

Ik wil hier echt graag iets kopen. Radio met cd-speler. Dus ik voer dat in en wil zoeken vanaf de laagste prijs, want ik wil niet iets van 600 euro. Dan krijg ik tientallen pagina’s met producten die niet meer leverbaar zijn. Daar probeer ik doorheen te scrollen, maar bij iedere volgende pagina vergeet ie dat ik op ‘laagste prijs’ zoek en dus moet ik dat blijven invoeren. Eindelijk, bij pagina 15, ben ik bij producten die nog wel leverbaar zijn en dan... blijkt ie de opdracht cd-speler te zijn vergeten. Moet ik dus door ALLE producten heen worstelen om iets naar mijn gading te vinden. Doei!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Beste, Er is een speciale rubriek voor radio's met CD speler. Zie: https://www.radiowinkel.com/c-3850307/dab-radio-s-met-cd-speler/ Groet, Sander

Een super winkel met zeer goede service.

Een super winkel met zeer goede service,met goede tips zodat we toch de juiste radio hebben gekocht die voldeed aan onze wensen.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster ir6000sw internet radio

Uitstekende service en een hele fijne radio!

Alles ging erg soepel, van bestelling tot ontvangst. De radio is van uitstekende kwaliteit, het geluid is boven verwachting - het apparaat is ook erg makkelijk in gebruik. Ik ben er enorm blij mee!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta Charge DAB+ Wekkerradio

Levering vlot en correct, goed verpakt

Probleemloos

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Stream 94i

Zeer goeie service

Sander is gemakkelijk te bereiken via mail of telefoon en doet al het mogelijke om te helpen; Zeer tevreden !

• Welk model heeft u gekocht? Technisat Digitradio 143

Goede informatie op de site om te helpen bij de keuze en snel geleverd, helemaal top!

• Welk model heeft u gekocht? Ruark Audio R1

Zeer goede service

Mijn aankoop was onmiddellijk bezorgd.Geweldig toestelletje voor zijn grote een geweldige klank.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DDR-7

Na een zoektocht op internet naar een nieuwe (internet)radio uitgekomen bij de Radiowinkel. De website is duidelijk en overzichtelijk en (per mail) gestelde vragen werden - ook buiten openingstijd - steeds snel beantwoord. De bestelprocedure spreekt voor zich en als de bestelling verzonden is, word je hiervan netjes op de hoogte gebracht.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite Line IR3200

Supersnelle levering, goede prijs/kwaliteit.

Ik had een Pure highway 200 besteld, deze werd binnen 24 uur geleverd. Zo''n snelle levering voor zo'n goede prijs, prima

• Welk model heeft u gekocht? Pure Highway 200

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.