Snelle reactie op mijn storing.

Goede info Goede service Kortom een aanrader.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NMCDAB990Gold
  • Toelichting op de bezorging: Binnen verwachtte tijd

2e radio via Radiowinkel, is weer top

Deze Sangean Nood radio is top, gebruik hem nu vooral buiten. DAB ontvangst binnen is bij sommige zenders wat minder.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB

Snelle en correcte levering

Was op zoek naar een wat kleiner model CD speler en de TEAC voldeed wat dat betreft aan mijn wensen. Pluspunt, maar was niet direct een wens van mij, is de ingebouwde DAB+/FM ontvanger. Tevreden over de mogelijkheden en geluidskwaliteit van de TEAC CD speler.

• Welk model heeft u gekocht? TEAC PD-301DAB
  • Toelichting op de bezorging: Keurig op afgesproken tijd

Ongekende service na debacle van DHS

Na bestelling, snelle levering via DHS, ware het niet dat de chauffeur van DHS het pakket niet bezorgde wegens onbekend adres - wij wonen ietwat achteraf, dis teveel moeite. Sander gebeld en er is onmiddellijk een nieuw pakket verstuurd, deze keer naar een centrale afleverplaats in een winkel.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB
  • Toelichting op de bezorging: zie mijn beleving met DHL

uitstekende retourservice

Mijn product was niet helemaal wat ik zocht. de retourservice was prima geregeld. top!!

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Vlotte afhandeling van bestelling, beantwoorden van vragen per mail - kortom zeer tevreden

gewoon goed

Gewoon goed

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

De dab antenne met magneet werkt zeer goed thuis

• Welk model heeft u gekocht? Dab magneet antenne

Gemakkelijk en goede sortering

Moeite met DAB+ ontvangst kon met eenvoudige middelen verbeterd worden.

• Welk model heeft u gekocht? Passieve antenne DAB, FM ETC
  • Toelichting op de bezorging: Helaas storing bij DHL waardoor trace niet werkte.

Snel en deskundig

Binnen 24 uur nieuwe levering binnen. Prima! Al eerder apparatuur gekocht. Sander's deskundigheid helpt bij een juiste keuze.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster ICD1010

goede voorlichting

goede voorlichting en snelle afhandeling retourzendingen.

• Welk model heeft u gekocht? TechnniSat
  • Toelichting op de bezorging: volgende dag geleverd.

Goede service en informatie

Had specifieke informatie gevraagd over bepaald radiostation en dit is zeer goed beantwoord

• Welk model heeft u gekocht? Imperial i11

super

Vriendelijke mensen snelle levering.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman 13
  • Toelichting op de bezorging: Snel

Zeer goede service!

Ik had een radiootje besteld voor mijn moeder, maar deze viel wat tegen qua geluidskwaliteit en bleek na 2 maanden niet meer te werken op batterijen. Ik kon de radio zonder problemen retourneren en omruilen voor een ander exemplaar met bijbetaling van het verschil in aankoopbedrag. Hierbij waren de reactietijden supersnel! Binnen 1 week van melden probleem tot aan ontvangst van nieuwe radio.

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

interessante en goed verzorgde website

Vlotte en goede afwikkeling van mijn bestelling.

• Welk model heeft u gekocht? Noodradio imperial dabman or2
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Uitstekende service, communicatie en verzending

Makkelijke koop op de website Duidelijke en voortdurende updates via email Keurig verpakt Geleverd zoals beloofd

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Uno BT Retro
  • Toelichting op de bezorging: Keurig op tijd, zoals beloofd

eerste bestelling = enkel positieve ervaring

de vooraf via mail gevraagde info aangaande het toestel dat ik opteerde te bestellen was correct, de bestelling en levering kon mijn inziens niet vlotter verlopen. het toestel een internet tuner met cd voldoet aan de verwachtingen, ook na de levering kon ik beroep doen op jullie dienst inzake door-mailen van gegevens = pdf bestand Nederlandstalige handleiding, alles verliep vlot en spontaan waarvoor dank.

• Welk model heeft u gekocht? Noxon A571CD

perfect

ik heb een internetradio besteld en hij kwam netjes op tijd en stevig verpakt aan. zoeken is wel lastig op de site ivm de vele niet te leveren modellen. misschien een betere zoekmachine op de site

Prima!!

Zoals altijd een goed en deskundig advies. Snel gereageerd op mijn vraag en supersnel geleverd!

• Welk model heeft u gekocht? Dab antenne

Vriendelijk en correct

Bestelling was de volgende dag thuis bezorgd.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? 50848203/imperial/imperial-dabman-i450-stereo-onderbouw-radio-met-internet-dab-usb-bluetooth-zilver-wit/
  • Toelichting op de bezorging: Bestelling was de volgende dag thuis bezorgd.

Snelle reaktie na het stellen van een vraag per email. Snelle verzending.

beter dan andere websites

Een nieuwe radio moet voor mij alles kunnen. FM, DBA+, BT, afstandsbediening, in/out, ... Zodat ik later ook alle kanten uit kan met het toestel. Ik was al gaan kijken op de grote websites, ik zal ze niet noemen maar iedereen kent ze, de websites waar je eerst naartoe gaat om te zoeken. Maar daar vond ik basis modellen die niet aan al mijn verwachtingen voldeden. Verder gaan zoeken achter een bepaald model en toen kwam ik bij Radiowinkel uit. Hier hadden ze hetzelfde model tegen dezelfde prijs maar ook nog veel andere modellen van hetzelfde type / merk radio. Omwille van al mijn eisen is de prijs wat meer, wat ook normaal is, maar niet veel hoger. Ik heb nog wat rond gekeken op Radiowinkel en ik moet zeggen, als ik terug een toestel nodig heb, dan ga ik eerst hier komen kijken. Van een bepaald model hebben ze alles types. En ze hebben zoveel modellen dat ik voor elke toepassing wel het juiste vind. Het is leuk als je geen compromis moet maken omdat je het juiste toestel niet kan vinden. De radio is snel toegekomen en was voor vervoer heel goed ingepakt en de klank? Super mooi ! Dus voor mij is Radiowinkel 100% geslaagd en ik ga volgende keer hier eerst zoeken.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Telestar DIRA M 14i radio met DAB+, FM, Bluetooth, USB en Internet
  • Toelichting op de bezorging: snel en goed ingepakt toestel. Vriendelijke bezorging.

Vlotte en snelle levering

Grote keuze op de site en vlotte afhandeling.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Hama Internetradio.

Top wiinkeltje

Prima afgehandeld alles

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman i 205
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Slagvaardige communicatie, mooie radio en vlotte aflevering

Onze nieuwe radio doet 't geweldig. Wij hopen er nog jaren plezier van te hebben. Het contact met Sander verliep vlot en zijn informatie was helder.

• Welk model heeft u gekocht? Pinell Supersound 301
  • Toelichting op de bezorging: Informatie van DHL was OK

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.