Goede cominicatie

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Tweede keer via radiowinkel gekocht, tweede keer heel tevreden.

Radiowinkel heeft het beste aanbod en heel correcte service tegen een goede prijs. Ja, soms moet je een keer een dag langer wachten dan bij de grote spelers, maar dat is geen issue. Radiowinkel communiceert hier heel duidelijk over.

• Welk model heeft u gekocht? Robert 94i plus

foto bedriegt

Ik kocht 2 antennen voor radio en d a b radio leken er zeer degelijk en lang uit tot de levering zeer kort wel spijtig lengte vermelden zou nuttig zijn m v g jp

Vetrouwd,goed product

Vertrouwen korte tijd in huis

• Welk model heeft u gekocht? Afstandsbed radio

super

beste ervaring snel gestuurd

• Welk model heeft u gekocht? kabeltje

Top online winkel !

The place to be als je een goede Radio nodig hebt! Enorm veel keuze, veel toestellen op stock dus supersnelle levering! Daarbij nog een super klantenservice. Wat wil je nog meer...

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R1 MK4

Echt online shoppen!

Duidelijke en volledige product omschrijvingen geven de mogelijkheid om heet juiste product te kiezen. Eerlijke en online markt comforme prijs. Stipte aflevering.

• Welk model heeft u gekocht? Hama DIR3510SCBTX

• Welk model heeft u gekocht? R1mk4 de luxe

Goed geregeld

Dab ontvanger werkt prima

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Ja was er heel tevreden mee.goed gedaan.

Super bedrijf

Zeer goede service en opvolging Uitstekende producten

• Welk model heeft u gekocht? Ruark Audio

Mijn bestelling werd vlot en correct geleverd.

Super snel, prima product

Alles ging zo als het zou horen

• Welk model heeft u gekocht? Sangean RCR 11WF

Geleverd zoals afgesproken

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima ervaring, goed contact, correcte afhandeling

Ik bestelde een Ruark Audio R1 Mk4 radio en afstandsbediening. Het duurde even dat alles afgeleverd werd als gevolg van allerlei Brexit perikelen maar het was het wachten waard. Sander houdt je goed op de hoogte, beantwoordt altijd vragen en staat altijd klaar. Helemaal top. Het enige wat ik jammer vind is dat de koerier UPS is. Niets dan slechte ervaringen met dit bedrijf. Ook nu weer, een hele dag in huis zitten voor niets en dan de volgende ochtend een email van UPS dat zij die dag komen. Uiteindelijk 's avonds om 8 uur. Dus twee dagen in huis. Helaas is dit altijd mijn ervaring met UPS. Gister precies hetzelfde, twee dagen zitten wachten op iets anders wat ik besteld had op het internet. Een andere koerier zou dus veel beter zijn.. maar zijn die er nog? Enfin, Radiowinkel is top en Sander ook en dat is het belangrijkste. De radio is perfect!

• Welk model heeft u gekocht? Ruark Audio R1 Mk4 deluxe tafelradio met DAB+, FM en Bluetooth, Espresso.

Goed geholpen met duidelijk advies

Duidelijk en deskundig advies gekregen.

• Welk model heeft u gekocht? Calearo DAB+ autoruitantenne

Heel uitgebreid aanbod met mooie prijzen!

Via een kennis bij de winkel uitgekomen. Direct onder de indruk van het brede aanbod en de goede prijsstelling! Na de keuze gemaakt te hebben de bestelling geplaatst. Goed verpakt en snel verzonden: top!!

• Welk model heeft u gekocht? Wekkerradio

Vlotte levering. Uitstekend product!

Goede volledige uitleg van het product. Het aanbod voor ondersteuning indien nodig, was erg prettig.

• Welk model heeft u gekocht? Dab radio Roberts

Constant op de hoogte!

Goed advies, vriendelijk, belt terug, niets meer aan doen. Tijdens de bestelling wordt je continu op de hoogte gehouden, ook wel prettig :) Superblij met onze Technisat DigitRadio 1 (voor op de thuiswerkplek, super DAB ontvangst in vergelijking tot onze eerdere radio's) en.... de meesterlijke Ruark R5 voor in de woonkamer (wow, wat een geluid! Fijne bediening, heerlijk lockdowncadeau :))

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R5 + Technisat DigitRadio 1

Zeer aan te bevelen winkel

De Radiowinkel geeft advies dat m.i. deskundig, duidelijk en eerlijk is. Plezierig om mee te communiceren.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts Stream 94i

Super snel

Uitstekende Communicatie, snelle levering, goed verzorgd product.

• Welk model heeft u gekocht? Waterradio

Perfecte service.

Vlotte en correcte communicatie.

• Welk model heeft u gekocht? Ruark

Makkelijk te bereiken, snelle levering; inclusief de mogelijkheid om terug te sturen en voor een ander apparaat te gaan wanneer het bestelde toch zou tegenvallen - waar ik geen gebruik van heb gemaakt.

• Welk model heeft u gekocht? sangean wft-3

Betrouwbare service.

Radio volgende dag in huis!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta S6

Toffe onlinezaak gespecialiseerd in alle vormen van radio.

Goede collectie. Snel antwoord op mijn vraag over een item, snelle levering.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman i300

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.