Goede service en communicatie

Levering liep vertraging op. Binnen de 4h antwoord op mail met update van leveringstatus. TOP!!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Fusion 600

Geweldige hulp van Sander! Supersnelle levering.

Heel goede tip van Sander om niet via DAB + naar radiozenders te luisteren, maar via internet. De tuner past prima in onze geluidsset en doet wat we ervan hoopten en verwachtten. Heel blij mee. Geen last meer van zwakkere FM-zenders die ondanks een goede antenne op het dak toch in de stereostand ruis 'mee geven'. De levering was supersnel: vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend in huis. De goede recensies op de site wekken zeker vertrouwen dat je iets 'goeds' in handen krijgt, en dat is deze keer zeker gelukt.

• Welk model heeft u gekocht? Digital tuner DIT2100MSBT

Goede totaalservice, ook na verkoop.

De aankoop ging vlot, ook de betaling. De levering en het mailverkeer alsook het kunnen volgen van het pakje via bpost (DHL)was goed. Ook na verkoop vlug antwoord op een vraag per mail. Goede prijs. Dank u. Pol.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster NR545DAB

soepel bij veranderen van bestelling

Goede communicatie

• Welk model heeft u gekocht? pure blokradio dab + BT

Zeer communicatief

Snelle response op bijkoende vragen.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat MR1 draadloze multi-room adapter met internetradio en Spotify

Bestelling is correct uitgevoerd.

Na ontvangst van de DAB+, per mail een vraag verstuurd, en een 10-tal minuten later reeds een antwoord ontvangen. Vind het ook fijn dat de radiowinkel aandacht heeft en vraagt voor goede doelen...

• Welk model heeft u gekocht? Geneva Touring S

Snelle levering ,goed product

• Welk model heeft u gekocht? Quantis DVB radiotuner QE 317

Goede en snelle levering

Prettig

• Welk model heeft u gekocht? Hama internet radio

Sander is supersnel en supergoed. Op zijn advies een voordelige passieve dabplus antenne gekocht, werkt als een trein.

• Welk model heeft u gekocht? Passieve dabantenne

Inmiddels 4 radio's bij de radiowinkel gekocht, zegt genoeg dacht ik.

De door mij uitgekozen radio was niet op korte termijn leverbaar. Kon een vergelijkbare radio kopen met korting! Super!

• Welk model heeft u gekocht? audisse shokunin

Snel geleverd en naar verwachting

Ik koos deze winkel om de kleinere ondernemer te ondersteunen (ipv een amazon of bol.com oid). Het kost een paar euro meer maar dat is het wel waard. De info op de site is duidelijk en m'n (wekker)radio werd snel geleverd. Eindelijk van die irritante ruis af met DAB+ :) Alleen minder handig dat er alleen een Duits instructieboekje bij zit, voor mij geen probleem, maar ivm veiligheidswaarschuwingen misschien minder handig. Het gevoel om van een mens te kopen ipv een megabedrijf is fijn.

• Welk model heeft u gekocht? Techniradio 3

Snel, duidelijk en vriendelijk

Hele makkelijke winkel om mee te werken, snel de order verwerkt en snelle reactie op communicatie. Een aanrader

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke C-D4

op zich prima, maarrrr

jammer dat mijn vraag om het bij het DHL filiaal te bezorgen over het hoofd is gezien waardoor ik toch de hele middag thuis moest blijven om 't ding te ontvangen (kwam om 18.10u). Anders was de score 5 geweest...

• Welk model heeft u gekocht? IR45SW

Geweldige service na aankoop

Door mij is ca 6 maanden geleden een PURE internet radio gekocht, ik merkte dat door een breuk in de aansluitkabel het geluid steeds wegviel. Na 1 telefoontje met Sander werd mij een nieuwe kabel met trafo toegestuurd. zonder gezeur zonder (verzend) kosten. Dit ondanks dat ik de radio al 6 maanden in gebruik had. Ik geef dit bedrijf een dikke 10, Dat is perfekte after sale service.

• Welk model heeft u gekocht? Pure

Goed advies, snelle service!

Via de goede adviesvideo's een keuze kunnen maken, snelle levering. Prima verpakt, erg goed product. Dus ik ben een tevreden klant.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Siesta

Snel en betaalbaar

Ik heb een dab+ ontvanger voor de auto besteld. Er was veel keus en ook snel geleverd. Tevens was het goedkoper dan de grote online-aanbieders en dat is best bijzonder voor een speciaalzaak.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Highway 200

perfecte radio wat ik er van verwacht.

• Welk model heeft u gekocht? sounmaster UR2045

Prima apparaat en snelle levering

• Welk model heeft u gekocht? Sangean ddr 47

Super service !

Heel vriendelijke hulp!

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Een leuke radio met goede klankkwaliteit

Zeer gemakkelijk in gebruik. Compact en dus gemakkelijk mee te nemen. Deze radio heeft een ingebouwde batterij oplader, dus altijd klaar voor een uitstap. Een fantastische goede klank.

• Welk model heeft u gekocht? roberts istream 3

Goed advies, Snelle levering en ruim assortiment

Ik heb een prima contact gehad met Sander. Hij heeft me goed geholpen . Ook toen ik het artikel wilde ruilen ging dat moeiteloos en binnen 2 dagen was alles naar wens geregeld.

• Welk model heeft u gekocht? Hamas Dan+ internet radio

Correcte levering en afwikikeling.

Initieel gelukte het me niet om de website te openen. Na telefonische hulp van De Radiowinkel kwam alles in orde. De levering van de DAB-tuner vond op tijd plaats.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman 410

right guy

zeer betrouwbaar, heel snel, juiste kennis, goede klantenservice, zelfs ook korting gehad.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial, Sonoro Elite

Vlotte aankoop, vlotte leveren en snel ook al is het corona-druk.

Het zoeken op de site neemt wel tijd in beslag door de grote keuze. De merken zijn ook minder bekend. De levering verliep perfect. Installatie ging vlot en de aangekochte radio is zeer goed!

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster Elite Line ICD 2018

Grootste sortering, laagste prijs, vakkundig advies, super-snelle levering, en perfekte garantie.

Deze winkel raad ik iedereen aan, zie mijn waardering hierboven. Ik kom hier zeker terug. Toen ik onlangs merkte dat de oplaadbare batterij van mijn R3 was uitgeput, kreeg ik per omgaande een nieuwe R3 toegestuurd. De belofte van 3 jaar garantie wordt bij de Radiowinkel dus zonder omhaal nagekomen. Perfect ! Vijf sterren is eigenlijk nog te weinig :-)

• Welk model heeft u gekocht? Pure R3

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.