zeer oké.

Bestellen ,betalen en correct ontvangen.

Prima betrouwbare winkel

Inmiddels tweede bestelling. Keurig ingepakt en op tijd geleverd. Komt heel betrouwbaar over.

• Welk model heeft u gekocht? Revo supersignal

Correct, snel en klantvriendelijk

Niet voor de eerste keer een apparaat gekocht bij Radiowinkel. En alweer een prima ervaring. Snel en correct

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman i400

Heel goed advies

• Welk model heeft u gekocht? Internetradio Technisat

Sander helpt altijd

De website werkt niet altijd 100%, maar Sander helpt altijd goed. De produkten zijn van goede kwaliteit en worden altijd goed verpakt.

• Welk model heeft u gekocht? Antenne DAB+

Heel netjes

Goede webshop met mooie producten. Goede service. Top.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Het juiste product dankzij complete voorraad

De fabrikant kon het accessoire dat ik nodig had niet meer leveren, maar gelukkig had Radiowinkel hem wel. De handling had wel iets sneller gekund, maar de termijn bleef redelijk.

• Welk model heeft u gekocht? Pure accu F1

vlot geleverd

duidelijke omschrijving. De fabriek had geen gegevens meer.

• Welk model heeft u gekocht? sangean wekkerradio RC11

Geneva radio besteld. Een probleempje met de aflevering werd nog dezelfde dag hersteld. Radio is fantastisch.

• Welk model heeft u gekocht? Geneva Touring/S

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

• Welk model heeft u gekocht? Seagan

Fijn zaken gedaan; 'goed product'

BinnenAntenne (kabel/coax-connector, dab+/fm) van Hama. Ik dacht als dat maar voldoende kwaliteit is 'Hama', maar ik moet zeggen voor zo'n kleine antenne is de ontvangst 'best' goed..

• Welk model heeft u gekocht? zie boven

Overzichtelijk, en vlotte levering !

positief

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Fusion 300

Zoals verwacht perfect in orde

Bestelling geplaatst en geleverd zoals voorzien , het product is super !!lang over gedaan om te beslissen , ik mocht zeker niet getwijfeld hebben.

Levering volgens afspraak

Snelle levering van Pure DAB+ radio In perfecte staat geleverd. In België was deze radio nergens leverbaar Hier bij Radiowinkel direct leverbaar! Heel tevreden met mijn aankoop

• Welk model heeft u gekocht? Pure H3

Alles tip top in orde !

Heel snelle levering, uitstekende communicatie !

• Welk model heeft u gekocht? Pure

Bijna lles naar wens! Proficiat!

'k Ben eigenlijk over bijna alles heel tevreden. Alleen, de betaling met Paypal verliep niet zoals ik het gewend ben. Als ik voor Paypal kies, word ik tot nu toe iedere keer automatisch doorverwezen naar Paypal, moet ik mijn wachtwoord intikken en dat is alles. Die doorverwijzing gebeurde deze keer niet en dat vind ik bijzonder vreemd.

• Welk model heeft u gekocht? Digisat 110 IR

Zeer goede respons en hulp.

Aangenaam om on line toch de juiste antwoorden te krijgen.

• Welk model heeft u gekocht? technisat digit radio 750 micro.....en een stereo kabel

Voorafgaand aan de bestelling eerst via mail een vraag uitgezet. Terugkoppeling was snel, correct en duidelijk. Product is ook volgens verwachting en correct geleverd

uitstekend

uitstekend

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DDR7

Dikke prima

Vlotte service goed geholpen zowel via mail als telefonisch.

Positief.

Gewoon goed.

• Welk model heeft u gekocht? Puredab radio

Perfecte service

Prima en snelle adviezen, probleemloze wissel bij defect in garantieperiode, snelle leveringen. Betrouwbaar.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat divers

Toppie

Wilde graag een goed product en makkelijk te installeren. Ben helemaal tevreden en een snelle levering!!!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Traveller 420

Goede producten, snelle service

Mooie selectie aan radio's voor een goede prijs. Snelle antwoorden bij vragen, even snelle verzending in degelijke verpakking.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts stream i3. Pure H4

Prima advies

Sander, je mag hem volgens de site bellen, weet echt wat die radio's kunnen en doen. Wist ook meteen antwoord op enkele detailvragen die ik had. Met die hulp heb ik een goede keuze kunnen maken uit de twee varianten die ik voor ogen had. Geen dozenschuivers daar bij de Radiowinkel. En ik krijg niet de indruk dat er op dit gebied aanbieders zijn die een nog groter assortiment hebben.

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R1

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.