Prima service mooi en prima apparaat erg tevreden

• Welk model heeft u gekocht? Dichisat radio tuner

Gewoon goed

Tevreden aankoop.. prijsverhouding.

• Welk model heeft u gekocht? Grado reservekussens

Gewoon prima

Duidelijke site , levering paar dagen later maar voor mij geen probleem.

• Welk model heeft u gekocht? Kat 3 Dab antenne voor binnen

Ben zeer tevreden

Op tijd bezorgd rond aangegeven tijd vriendelijk bezorger Product is goed verpakt

• Welk model heeft u gekocht? TEAC Washi reversible Turntable mat
  • Toelichting op de bezorging: Mooi op tijd bezorgd zoals aangegeven

Zeer snelle levering.

Het is vandaag besteld voor een bepaald tijdstip en de volgende dag al weer geleverd. Het zit goed verpakt en ik ga hier zeker vaker bestellen. Ook de kwaliteit van de producten is super. Ook een zeer goede service.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? TechniSat compacte buiten antenne voor DAB+ en FM met versterker
  • Toelichting op de bezorging: Zeer snel.

Goed advies gehad van Sander mooie radio met een prima geluid en toebehoren precies wat wij willen hebben.

• Welk model heeft u gekocht? Imperial DABMAN i610 2.2
  • Toelichting op de bezorging: Snelle bezorging

Goed verpakt en vlotte verzending, wel wat duurder t.o.v. de adviesprijs. Ik denk dat de verzending in de prijs inbegrepen is.

• Welk model heeft u gekocht? Teac washi platenspelermat
  • Toelichting op de bezorging: Netjes op tijd, echter geen track & trace ontvangen

perfect

Online gezocht naar vervanging van defecte quantis tuner. Gekozen voor een Hama wegens bluetooth ontvangen en verzenden. Bleek hier goed geprijsd en op voorraad. Verzending snel.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? https://www.radiowinkel.com/a-80477948/hama/hama-dit2105sbtx-digitale-wifi-internet-tuner-met-dab-fm-spotify-en-bluetooth-tx-en-rx-zilver/
  • Toelichting op de bezorging: Radiowinkel meldt pakket af te halen, maar was nog niet op het afhaalpunt. Medewerker afhaalpunt zegt je moet kijken bij DHL track&trace, daar staat of het af te halen is. Tijdverschil melding Radiowinkel en DHL was 2 uur.

Fuctionele radio

Zoals verwacht prima radio,goed geluid

• Welk model heeft u gekocht? Imperial
  • Toelichting op de bezorging: Prima

Vlotte levering. Pakket was netjes ingepakt. Is al 2 e radio van dit merk. Nu met dab. Bevalt prima.

• Welk model heeft u gekocht? Telestar dira m6i

Alles wat je nodig hebt

Goed advies en snelle verzending

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? N.v.t.
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Mijn ervaring met radiowinkel was zeer goed.

Goeie website, pakket goed verpakt. En fijn dat de factuur er al netjes bij zit! Perfect, ga zo door.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman

uistekend!!

echt een hele mooie microset met veel moderne mogelijkheden ! werdt razend snel geleverd! ik ben er heel tevreden mee....

• Welk model heeft u gekocht? kenwood 9000

Zeer goede service!

Snel advies na een verzoek daartoe. Uitgebreide en heldere info op de website. Na gemaakte keuze levering binnen 24 uur. Van bestelling tot levering word je goed geïnformeerd. Bereikbaarheid van de winkel, telefonische en via @adres wordt in alle correspondentie aangegeven.

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R1s
  • Toelichting op de bezorging: Snel en keurig binnen afgesproken tijdsbestek

Goed advies en nette prijzen

Goed geregeld

• Welk model heeft u gekocht? Dab antenne
  • Toelichting op de bezorging: Pakket beschadigd maar product niet

Korrecte firma. Doet wat het belooft.

Logistieke problemen werden onmiddellijk opgelost. Ook goed bereikbaar en snelle (persoonlijke) antwoorden. Er diende nog een update uitgevoerd te worden met het toestel (was geblokkeerd), waarvoor Radiowinkel mij onmiddellijk de juiste instructies doorstuurde. Dit had in feite door de invoerder (Vogels) moeten gebeuren, want deze waren op de hoogte van het probleem!

• Welk model heeft u gekocht? Sonoro Meisterstuck Gen 2
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Voor mij een geweldige radio

De radio Sangean MMR-99 DAB+ Midnight Black FM/DAB+ noodradio is precies de radio die ik zocht. Ik beleef er erg veel plezier aan. Het geluid is uitstekend, echt genieten. Verder is de radio handzaam, vrij klein in omvang en voorzien van een draagband. Heel makkelijk om mee te nemen. De radio kent ook vele mogelijkheden als het gaat om noodsituaties. Dit wordt uitvoerig in de handleiding beschreven. Ik vind ook dat het model en de kleur de radio een mooie strakke uitstraling geeft. Het instellen van de radio is op zich ook niet moeilijk. Het wijst zich van zelf. Nu ik dit schrijf hoor ik het prachtige geluid. Kortom; een echte aanrader!

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99 DAB+ Midnight Black FM/DAB+ noodradio
  • Toelichting op de bezorging: snel en accuraat

klantvriendelijk

Ik heb advies gevraagd voor mijn keuzen van een DAB+ radio. Antwoord was snel, vriendelijk en goed.

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

To the point!

Ik had heel specifieke wensen voor een nieuwe radio. Kreeg snel en prima advies. Helemaal to the point! Afwerking ook snel en kordaat. Het apparaat voldeed aan alle verwachtingen.

• Welk model heeft u gekocht? Telestar Dira 232i CD

Ik kocht bij radiowinkel enkele DAB / internet radio's en ben er zeer tevreden over. Ook altijd het juiste advies van Sander.

• Welk model heeft u gekocht? DAB en internet radio
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Snelle levering, noodradio Sangean, super stevig product, reële beschrijving maakt alles waar

Helemaal TOP

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB
  • Toelichting op de bezorging: Top

Duidelijke site en ook voor een radiotechnische leek heeft Sander een heldere uitleg en goed advies.

Fjmif

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DAB+
  • Toelichting op de bezorging: Precies zoals verwacht op tijd, goed beschermd verpakt

Zeer goed product en degelijk afgewerkt en Multi functioneel .. geweldig

Er er nog flink mee aan het spelen / uitproberen. Als je er mee bezig bent en de beschrijving er bij neemt merk je dat alles logisch in elkaar steekt. Zal met dit apparaat vele jaren plezier van beleven. Mijn keuze was het bij deze firma te bestellen daar het duikelijker werd in de bestelling wat je in huis krijgt. Er zijn nogal wat mogelijkheden met of zonder dab+ en dat drukt zich ook uit in de aan te schaffen prijs er van. dab+ is de nieuwe standaard en ook USB-C . hier voldoet dit apparaat aan

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? MMR-99DAB FM, DAB+ en Bluetooth nood radio met zonnepaneel en dynamo, Black
  • Toelichting op de bezorging: Was goed

ruime keuze en goede communicatie over levering

prettig om te bestellen en gelverd te krijgen

• Welk model heeft u gekocht? sangean MMr-99
  • Toelichting op de bezorging: snel

Onmisbaar in deze tijden..

Goed product, goede prijs, zou in ieder gezin aanwezig moeten zijn. Snelle levering heel tevreden.. het alarm is luid en de radio en licht doen het ook goed. Volgende keer opladen met zwengel i.p.v. lader.

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? POWERPLUS WOLF MET ZWENGEL LED LAMP EN OPWINBARE FM RADIO
  • Toelichting op de bezorging: PERFECT

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.