Prima uitkiezen via de website. Heb mooie klein Pure radio gekocht die werkelijk alles kan: dab, internet, fm en podcasts. Ik luister nu naar een paar Franse zenders. Heerlijk.

• Welk model heeft u gekocht? Pure

Zeer goed en vriendelijk, tevens supersnel geholpen

Deze radio had ik op het oog en net nog voor het einde van de dag kon ik hem ( na contact te hebben gehad met Sander) bestellen en werd ie nog ingepakt en verstuurd De volgende dag heb ik hem ontvangen Wat een service! Dank je wel Sander nog voor deze actie!

• Welk model heeft u gekocht? Imperial dab 450

Delivery within 24 hours. Wow

Heel goede ervaring

Heldere en snelle uitleg en antwoorden op vragen per mail.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DAB

Levering was moeizaam vanwege de wereldwijde problemen met logistiek maar ik werd steeds proactief geïnformeerd en kreeg uiteindelijk het product netjes geleverd. Goed product prima bouwkwaliteit!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean survivor DAB noodradio

Vond het fijn de radio te kunnen kopen, terwijl hij niet op voorraad was.

• Welk model heeft u gekocht? /mmr88dab

Heel goed hoe jullie omgaan met de trage levering van mijn bestelling door corona, Oekraine enz. Ik mocht annuleren, ik werd heel goed op de hoogte gehouden van het proces en alles is keurig afgehandeld.

• Welk model heeft u gekocht? Opwindbare/ zonnecel oplaadbare noodradio Sangean

wordt netjes op de hoogte gehouden bij onverhoopte vertraging

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-88dab radio

Erg fijne communicatie

Helaas moest ik erg lang wachten alvorens mijn bestelling geleverd kon worden. Doch hier kon de radiowinkel niets aan doen. Toen hij eenmaal binnen was werd mijn bestelling per direct verzonden en had ik hem de volgende dag in huis. Ik ben er erg blij mee. Groet Jan

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-88dab radio.

Alles als verwacht

Geen opmerking

• Welk model heeft u gekocht? WIFI radio Sangean

Goede communicatie van vriendelijke eigenaar

Begin maart een radio besteld die pas begin april geleverd zou kunnen worden (dat stond duidelijk op de website en werd na het plaatsen van de bestelling nogmaals duidelijk doorgegeven per mail). Eind maart werd de leverdatum vanuit de fabriek een paar weken verlaat en daar werd ik door Sander vriendelijk en proactief van op de hoogte gesteld. Aan het eind van de wachttijd kreeg ik nog eens een update dat de radio inmiddels in NL was aangekomen met de verwachtte verzenddatum erbij. De radio inderdaad snel daarna ontvangen en heel blij mee. Ik kende de Radiowinkel voor deze bestelling nog niet, maar raad de winkel na deze positieve ervaring zonder twijfel aan aan anderen.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean Survivor MMR-88+ DAB+ radio

Prima wekkerradio en correcte levering

Mooie radio Veel functies Duidelijke instructies Goede prijs Snelle en correcte levering

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Goede communicatie en n duidelijke afspraken

Het artikel wat ik besteld had was niet meer op voorraad. De levering duurde langer dan dat Radiowinkel zelf verwacht had. Hierover werd duidelijk gecommuniceerd. Ben dik tevreden over het hele proces en over de aankopen. Betrouwbaar bedrijf/ aanrader.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Levering was vertraagd, maar duidelijk gecommuniceerd.

Levering was vertraagd, maar duidelijk gecommuniceerd. Uiteindelijk geleverde product was prima in orde.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DAB radio

Zeer snelle reacties op vragen. Correcte afhandeling levering.

• Welk model heeft u gekocht? Radio sangean

Persoonlijk contact en service.

De afstandsbediening bij de gekochte radio werkte niet naar behoren. Na telefonisch overleg met de Radiowinkel is direct geregeld dat de fabrikant een nieuwe toestuurde. Erg klantvriendelijk.

• Welk model heeft u gekocht? Block cvr-200

Radio heeft de verwachte kwaliteit en de levering was snel en communicatie verliep vlot.

Top zaak

Bij De Radiowinkel een pure DAB+ wekkerradio besteld voor een hele mooie prijs. Ben goed op de hoogte gehouden vanaf het moment dat de bestelling in behandeling ging tot het moment van aflevering. Top !!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Charge

Na 13 jaar nog steeds dezelfde goede service

De oude internet radio had het begeven, voor een nieuwe was ik bij Radiowinkel wederom aan het goed adres. Goede informatie, snelle levering en prima nazorg,

• Welk model heeft u gekocht? 121 IR

Alles zoals het hoort.

Aangename website met duidelijke informatie. Vlotte levering.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts iStream3

Snel en compleet aanbod

Fijn aanbod en goede levering.

• Welk model heeft u gekocht? https://www.kiyoh.com/add-review/1044842/radiowinkel?lang=nl&invitationId=ab2d0707-3c37-49a4-9db0-7259b14bc11a

Klant vriendelijk, Zeer goed geholpen, goede uitleg, snelle levering, erg blij mee.

• Welk model heeft u gekocht? Hama Dir 3300

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Geluid van mijn radio is goed en de bezorging was ook goed.

• Welk model heeft u gekocht? Techniradio 6 S IR

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en ook voor de service en snelle levering .

Mijn ervaring hiermee is top ….

• Welk model heeft u gekocht? Ruark 3

Stipte levering

Ook al had ik een "open doos"-artikel besteld, de levering was weer prima!

• Welk model heeft u gekocht? Technisat Digitradio 10IR

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.