Prima verzorgd

Product besteld en ik werd goed op de hoogte gehouden, en ivm feestdag werd het 2 dagen later netjes afgeleverd. Zeer tevreden over de Radiowinkel. Ook de eerlijke info op YouTube. Top!

• Welk model heeft u gekocht? Transit 30 Nordmende

snel geleverd kwaliteit produkt lijkt goed

goed advies gekregen en snelle afhandeling besteling

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Snelle en goede service; waar voor je geld!

Eenvoudige, duidelijke internetbesteller; Snelle levering inclusief track and tracé; Keurig / veilig ingepakt; Waar voor je geld!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke Home Alles-in-één

Radio met goed geluid goede uitleg en snelle levering een aanrader

Contact en prima geluid top

• Welk model heeft u gekocht? Gpo pocket dab zakradio

Eigentijdse winkel met ouderwets goede service.

Hoewel ik mijn internet radiotuner via de webwinkel heb besteld krijg ik het gevoel als of ik deze heb besteld bij de dorpswinkel om de hoek waarbij de klant nog koning is. Sander hield mij per mail op de hoogte van de aflevering van de door mij bestelde internet tuner zodat ik niet voor onverwachte verrassingen kom te staan. Bijzonder plus punt vind ik dat de Radiowinkel een Nederlandse gebruiksaanwijzing ter beschikking heeft die men kan downlowden. Hoewel mijn Duits best redelijk is vind ik de NL gebruiksaanwijzing zeker een zinvolle toevoeging juist omdat het opslaan van mijn keuze uit de 20.000 internet zenders onder favorieten niet altijd even eenvoudig is. Daarnaast biedt de Radiowinkel een ruim assortiment aan tegen concurrerende prijzen.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 CD

Fijne ervaring

Mijn ervaring met Radiowinkel is zonder meer goed. Ik had op basis van reviews aan model uitgezocht maar wilde toch nog antwoord op een vraag. En dat antwoord kwam er snel. Bestelling geplaatst, helemaal goed. Over service na aankoop kan ik niets roepen, maar mocht ik het nodig hebben dan heb ik daar alle vertrouwen in. Ik heb een radio-ontvanger gekocht, zeg maar een tuner. Voor FM, DAB+ en internetradio, maar ook nog andere opties. Leuk ding, enig minpunt is de handleiding: alleen in het Duits, maar gelukkig kan ik me daarmee redden.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat DigitRadio 10 IR

Beste Richard, Dank! Ter info: de meeste NL handleidingen (ook die van de 10 IR) staan bij het product op onze website, onderaan bij de afdeling 'specificaties', als digitaal document, PDF. Groet, Sander

Goed product, snel geleverd

Open doos radio om in de caravan te bevestigen. Prima radio, voldoet aan beschrijving site

Heel goed.

Prima afwerking en een heel goed toestel.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat ir10

Goede info en snelle levering.

Alles liep volgens afspraak. Houden je goed op de hoogte

• Welk model heeft u gekocht? User dab radio cd speler

Vlot en snel

Door de duidelijke indeling/opbouw van de website, kon ik gemakkelijk en snel vinden wat ik zocht. Bestelproces ging heel vlot, ik werd de hele tijd op de hoogte gehouden van de verzendstatus. En de radio hebben we best wel snel ontvangen ook. Een aanrader, hier koop ik zeker opnieuw.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Elan Connect+

korrekt

snel en zonder problemen

• Welk model heeft u gekocht? mini radio Sangeon

perfecte levering ..

duidelijke site en op tijd geleverd

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Direct telefonisch contact, bestelling geregeld en de volgende dag in huis. Beter kan het niet. Top !!

• Welk model heeft u gekocht? Technisat digitale ontvanger

Zeer groot assortiment voor de gezochte niet al te ingewikkelde DAB plus radio met gewenst design.

Ook snelle en correcte goed geinformeerde service. Aan te bevelen site voor radioliefhebbers.

• Welk model heeft u gekocht? Pinell Supersound 201

Ik kreeg de radio Binnen 2 dagen opgestuurd Goede service

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Vriendelijke personeel mijn klacht over de radio werd serieus genomen en zeer netjes afgehandeld dankjewel Met vriendelijke groet Hannie Bouwman

• Welk model heeft u gekocht? UR2170SI keukenradio Bouwman

Goed maar aan de prijs

Had een DAB+ antenne besteld voor 39 euro. Goed geleverd, niets op aan te merken. Maar later zag ik een webshop waar deze voor 10 euro werd verkocht (+ verzendkosten)... Wel een verschil RadioWinkel..!

• Welk model heeft u gekocht? Technisat DABtenne+

Veel keuze in radiowinkel, Sander is zeer ervaren. Na aankoop had ik een vraagje over het product dat ik had gekocht, dat werdt op erg korte tijd via een mailtje beantwoord. Vlugge levering, na 1 dag bij mij thuis in België. Ik ben over radiowinkel erg tevreden.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DDR-7

Expert info en zeer klantvriendelijk

Advies to the point zonder vage toezeggingen

• Welk model heeft u gekocht? Imperial Dabman i500cd

zeer snel geleverd. Proficiat !!

zeer snel geleverd. Proficiat !!

• Welk model heeft u gekocht? Pinell 301

Oke

Producten zijn geleverd, maar duurde lang en ik moest er zelf achter aan zitten

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Beste Robert, Het ging om een noodradio, waarvan duidelijk en meerdere malen gecommuniceerd werd dat deze door het begin van de oorlog + lange doorlooptijden vanuit de transportsector, een langere levertijd zouden hebben dan normaal. In uw geval was door een fout onzerzijds de ontstane backorder 'verdwenen' doordat u al een eerdere deel levering had gehad van een meebestelde dynamo lamp. Na een mailtje van u daarover werd de net binnen gekomen noodradio alsnog verzonden. Zoals eerder geschreven was dit een zeer uitzonderlijke situatie. Groet, Sander

vlotte levering met voldoende informatie

Zeer ruim aanbod van alle types radio's - goede algemene info

• Welk model heeft u gekocht? Pure radiowekker

Was goed

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Al veel luister plezier gehad.

• Welk model heeft u gekocht? Hama

Ben zeer tevreden over Radiowinkel

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke informatie, prima DAB-radio, met goed geluid en mooi uiterlijk.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.