Top geregeld

Prima geregeld. Snelle bezorging. Topzaak

• Welk model heeft u gekocht? Sangean radio

niks anders dan lof voor radiowinkel

niks dan lof voor deze zaak,product voldeed niet naar behoren omdat wij slechte dan en WiFi hadden ,dus retour gestuurd ,bedrag werd keurig teruggeboekt dezelfde dag nog

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Uitstekende service en snelle verzending!

In ben zeer tevreden over het product en goede service die verleent is door Sander, Ook over de snelle levering binnen 24 uur.

• Welk model heeft u gekocht? Teac tn-400bt-x draaitafel
  • Toelichting op de bezorging: goed verpakt en zeer snel geleverd

Vlot en correct

Volledige uitleg op site zodat vergelijken mogelijk is. Correcte informatie ivm levering

• Welk model heeft u gekocht? Block 200

Duidelijke website en snelle levering

Dementie radio gekocht. Mooie radio die bij de demente persoon zeer gewaardeerd wordt vanwege de eenvoudige bediening en het kunnen verbergen van knoppen.

• Welk model heeft u gekocht? Senioren DAB+ radio

Zeer correct bedrijf

Radio, super snel geleverd. Had een vraagje en kreeg direct antwoord via de mail. Ben zeer tevreden over Sander.

• Welk model heeft u gekocht? MMR 88 DAB
  • Toelichting op de bezorging: Snel en correct

Duidelijke site, snelle levering

Drie kleine opmerkingen ter verbetering: Bestelde artikel was uit het doosje, dat er plat gevouwen naast zat. De bevestigingsmail was te breed om zonder heen en weer scrollen te lezen. Geen track en tracecode, wat bij kwijtraken bij de post lastig kan zijn. Verder prima, op tijd geleverd en goed verpakt.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Charge Pack F1

Beste Constance, Dank! Ter info: wij halen de accu uit het blister en doosje zodat deze met de brievenbuspost mee kan. Dat scheelt u als klant zo'n 7 Euro aan verzendkosten. Groet, Sander

Ben zeer tevreden over het hele traject van koop tot bezorging.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Goede service en deze zaak doet nergens moeilijk over.

Ik had een product besteld en niet goed gelezen. Daardoor heb ik het verkeerde artikel gekregen. Bij de bestelling van het juiste product, kreeg ik een mailtje met de boodschap dat ik het verkeerde gewoon kon terug sturen. Echt klasse.

Top service!

Ik had een fout gemaakt in de adressering, waardoor pakket retour ging. Sander heeft dit daarna zeer snel en zonder extra kosten opgelost! Klant is koning staat centraal bij Radiowinkel. Goede service dus en lage prijzen. Dank!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB FM, DAB+

snel verzonden, goede service

Prima producten en vlot verzonden. Vragen na de aankoop over een promotie zijn ook snel en goed beantwoord. Niks negatiefs op aan te merken.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Woodland
  • Toelichting op de bezorging: Snel, goed op de hoogte gehouden met de tracking

Ik werd heel vriendelijk en correct geïnformeerd en geholpen door medewerker Sander . Geen enkele negatieve opmerking over de service

• Welk model heeft u gekocht? Evoke

Voortreffelijk!

Wat zeg je als je bestelling gewoon 'normaal' verloopt zoals je hoopt en eigenlijk ook verwacht? Voortreffelijk! In mijn geval heb ik een REVO Superconnect besteld waar ik inmiddels supertevreden mee ben. Super geluid, supereenvoudig te bedienen. Goed verpakt, goed bezorgd, goede communicatie tussentijds. Ben blij!

• Welk model heeft u gekocht? REVO Superconnect
  • Toelichting op de bezorging: geen handtekening vereist

Netjes telefonisch advies/geholpen

Had een keuze tussen twee stereo sets. Na telefonisch contact met Sander keuze gemaakt netjes deskundig geholpen.

• Welk model heeft u gekocht? Dabman 310
  • Toelichting op de bezorging: goed

Platenspeler gekocht als cadeau. Prima communicatie voorafgaand aan de levering. Goede service.

• Welk model heeft u gekocht? Teac
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Uitstekende service en kwaliteit.

Tijdens het proces van een "last minute" bestelling voor een platenspeler uiterst geduldig en snel geholpen. De bestelde Teac platenspeler is, keurig en netjes verpakt, de volgende dag bezorgd. Alles in deze voldoet ruim aan de verwachtingen: de website, de service, de snelheid en de kwaliteit van het bestelde product. Zo hoort het, complimenten. Peter Hendrix

• Welk model heeft u gekocht? teac-tn-400bt-x-platenspeler-met-bluetooth-zender
  • Toelichting op de bezorging: Door uitstekende verpakking kans op beschadiging klein

Gewoon goed

Binnen een week binnen en goed product

• Welk model heeft u gekocht? Antenne dab+
  • Toelichting op de bezorging: Netjes verpakt

In één woord perfect

Alles vanaf het moment van de bestelling tot en met de levering wordt je goed op de hoogte gehouden , dus perfect. Side duidelijk en overzichtelijk.

• Welk model heeft u gekocht? Internet radio
  • Toelichting op de bezorging: Goed

In ieder opzicht bevredigend resultaat.

Zeer tevreden.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean DDR-7 radio
  • Toelichting op de bezorging: Snel en doortastend

Perfecte service ; perfecte levering

In december 2023 twee verschillende radios besteld. Radios waren keurig verpakt en zéér snel geleverd. Ook toen ik een vraag had kwam daar zeer snel en correct een keurig antwoord op.

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke
  • Toelichting op de bezorging: Zeer snel en keurig verpakt

Goed geluid en alles compact bij elkaar

In de handleiding staat alles goed beschreven het apparaat is compact met platenspeler, cassetterecorder, cd speler, radio FM en goed geluid DAB radio. Vintage uitstraling. Geslaagd kano voor mijn man.

• Welk model heeft u gekocht? Soundblaster NMC549DABBE
  • Toelichting op de bezorging: Opgehaald bij DHL bezorgpunt

Hulpvaardig en snel

Welke radio is het beste voor mijn situatie? Radiowinkel gaf telefonisch een goed advies. De gekochte radio kwam snel via de fietscourier en voldoet. Extra vragen werden via e-mail adequaat beantwoord.

• Welk model heeft u gekocht? Telestar DIRI S21i
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Heb de Pure Evoke Home pas een week maar ben tot nu zeer tevreden! Veel toepassingen en mooi ‘vol’ geluid. Verder zorgde de Radiowinkel voor een zeer vlotte en zorgvuldige levering!

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke Home
  • Toelichting op de bezorging: Nvt

Vlot geleverd

Ondanks de feestdagen toch snel geleverd. Heel goed.

• Welk model heeft u gekocht? Kenwood

Nette en snelle levering

Goed contact met de winkel en snel het pakket verzonden en werkt precies zoals het op de website staat vermeld

• Welk model heeft u gekocht? Pure Evoke Play

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.