Vlotte afhandeling, goed bereikbaar en prima service.

Heb na paar maanden een wekkerradio moeten terug sturen wegens een mankement. Prima meegedacht wat het probleem kon zijn. Kreeg onmiddellijk een nieuw exemplaar. Bijna een tweede exemplaar moeten retourneren, doch dit werd op tijd opgelost, eigen probleem. Zeer snelle afhandeling. Ervaar een prima service, Sander bedankt.

bijna perfect

doet het goed+ benniet tevreden over dat het volume niet harder gaat_ .

• Welk model heeft u gekocht? imperial

Supper

Wij zochten een dab+ radio met usb aansluiting. Wij kregen het advies om "ROBERTS" te bekijken. Resultaat: meteen besteld. De radio bevalt uitstekend. Echt SUPER.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts blutune T2

No nonsens en adequaat advies

10 jaar terug radio gekocht, waarvan inmiddels de display niet meer uit te lezen valt. Na gevraagd advies, kon deze kennelijk nog gerepareerd worden, al was dat beslist niet gratis. Vervolgens heb ik ander gevraagd advies gevolgd, welk modern alternatief er nu op de markt is. Dat betrof niet een hele lijst maar een radio, die precies aan mijn wensen voldoet. Paar dagen later heb ik bestelling gedaan en daags later in huis. Fantastisch en prima apparaat.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts stream 94i Plus met accu

Bestelling bij deze firma goed

Bestelling ging gemakkelijk, alleen de bezorging was gewoon slecht zou op woensdag geleverd worden...maar werd pas vrijdag (had gekocht voor en verjaardag) contact gezocht met de verkoper....antwoord daar kunnen wij niets aan doen .....

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Beste Gerard, Altijd heel vervelend inderdaad een vertraging. Zeker als het voor een verjaardag of cadeau is. Wij reageerden niet met 'daar kunnen wij niets aan doen' maar met: Altijd vervelend als er een pakket wat haast heeft, vertraging krijgt onderweg. U heeft een tracking gekregen, zie (link tracking). Daarop was/is te zien: 1. Uw pakket is verzonden volgens planning op 7 juni 2. De volgende dag om 7:37u kon u zien dat er een foute sortering heeft plaatsgevonden bij DHL 3. De dag er na stond er dat het pakket 1-2 dagen vertraging heeft daardoor 4. Ook staat er dat het pakket nu goed gesorteerd is en dat het in de bus zit om vandaag aangeboden te worden. Hopelijk gaat het vandaag goed! Met vriendelijke groet, Sander

Prima service en nazorg.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Vooraf en achteraf goede zorg

Vooraf enkele keren gemaild over welk product te bestellen en daarbij prima advies gehad. Helaas toch niet het juiste resultaat, dus zonder problemen het product weer retour.

• Welk model heeft u gekocht? DAP+ antenne

De beste website/winkel als je een radio wil kopen

Zeker als je een beetje een goeie radio wil op jouw maat ken ik geen enkele winkel die zo veel aanbod heeft en daarnaast ook nog duidelijke en volledige info op hun website. En als dat niet voldoende is kan je ook nog bellen voor persoonlijk advies. In deze tijd van grote webwinkels een verademing. Je koopt natuurlijk niet elke week een radio. Dit is mijn tweede die ik hier kocht en ben van beide tevreden. Hij was hier in België op twee dagen geleverd.

• Welk model heeft u gekocht? Robert s stream 94e plus

goed produkt voor juiste prijs

past perfect in oudere stereo keten . terug uitstekende klank met de nieuwere technologie

• Welk model heeft u gekocht? technisat DAB+

Prima en vlotte service

Bestellen en bezorgen waren helemaal top.

• Welk model heeft u gekocht? batterij

Verandering van afleveradres was geen probleem.

Apparatuur zeer goed verpakt.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster radio-cd-platenspeler

Prima, alles volgens afspraak

Alles op tijd en volgens afspraak geleverd. Stevige doos, netjes verpakt. Jammer van de Duitse gebruiksaanwijzing, maar even zoeken op internet en ik had een Nederlandse versie.

• Welk model heeft u gekocht? Technisat 143 CD

snelle levering en fantastische service.

Ik had moeite met het aansluiten op wifi en Sander heeft me telefonisch geholpen om het op te lossen.

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster internet radio

Duurzaam en als beloofd

Fijne en spoedige afhandeling en dan ook nog bezorgd met de fietskoerier. Dit is een voorbeeld voor duurzaam ondernemen.

• Welk model heeft u gekocht? Roberts

A

A

• Welk model heeft u gekocht? Telestar dira m6i

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Ik krijg iedere dag een mail dat het bezorgd wordt maar nog niets ontvangen

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Beste, Vertragingen bij pakketdiensten komen helaas voor. Zeker met de huidige onderbezetting. Echter, volgens de tracking was de pakketdienst gister bij u aan de deur en trof u niet thuis. Het ligt aldus vandaag voor u klaar bij de pakketshop in uw buurt. Groet, Sander

Een beetje mal om naar mijn ervaring te vragen wanneer het pakket er nog niet is….

Zie boven.

• Welk model heeft u gekocht? Stukje kabel

Beste, Uw kabel is per brievenbuspost verzonden, had er normaal gezien al lang moeten zijn inderdaad. Levering is meestal 1 dag, aangezien wij post altijd voor de lichting van de bus versturen. Als u de envelop vandaag of morgen nog niet heeft ontvangen, stuurt u dan een mail, dan kan ik actie ondernemen. Groet, Sander

uitstekende begeleiding door Sander van Radiowinkel

Ik had een aantal technisch gecompliceerde vragen voor een nieuwe DAB+ ontvanger, een oude FM radio die ik wilde blijven gebruiken en een voor DAB en FM geschikte nieuwe buitenantenne met toebehoren. Sander heeft mijn vele vragen per mail altijd heel snel en deskundig beantwoord. Ik heb daarna rechtstreeks on line bij Radiowinkel besteld. De materialen kwamen keurig op tijd en waren zeer verzorgd verpakt inclusief de duidelijke factuur. En het belangrijkste: het werkt ook allemaal zoals beloofd.

• Welk model heeft u gekocht? Hama Hifi-tuner DIT2006BT en Maximum FM / DAB / DAB+ buitenantenne

Snel geleverd en apparaat voldoet tit zover aan de verwachtingen.

• Welk model heeft u gekocht? Technicraft 10 IR

goede service met goede ondersteuning

goed advies heeft tot mijn aankoop geleidt.

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Heb deskundig advies gekregen.

Prima, correct

Keurige duidelijke afhandeling

Prima emailcontact

• Welk model heeft u gekocht? DAB+

De medewerker heeft zijn best gedaan om mij goed te helpen

Ik was op zoek naar en specifiek product dat nergens anders meer te vinden was. De medewerker met wie ik mailcontact had, heeft echt moeite gedaan om te vinden wat ik zocht.

fijne radio

Ik heb bij de Radiowinkel een radio besteld en die is afgeleverd. Hij doet het prima. Wat kan ik daar nog aan toevoegen?

• Welk model heeft u gekocht? Hama DAB-radio met bluetooth

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.