goed geholpen met de keuze van lijst

Erg goed

Goed geholpen aan de telefoon & in de winkel. Binnen een week was het klaar en kon ik een goed product afhalen.

Snelle en goede service

Na advies via de telefoon 3 mooie lijsten besteld en goed verpakt thuisgestuurd gekregen. Ook mooie showroom.

Prima fotolijst.

Goed geholpen met het zoeken naar een passende lijst voor onze foto.

Mijn lijst bleek beschadigd bij ontvangst Daar is heel snel op gereageerd en heb ik een nieuwe lijst ontvangen. De lijst was onderdeel van een kado die ik gelukkig nog op tijd heb kunnen geven, hele goede service

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Prima ervaring.

Goede hulp bij het uitzoeken van een passende lijst.

Prachtige lijsten en uitstekende service

Binnen een week twee mooie lijsten geleverd, voor een goede prijs. Advies vooraf was prettig en de levertijd was eerder dan afgesproken. Voor een volgende lijst komen we zeker terug!

Erg mooi!

Heb 2 lijsten ontvangen. 24x30 champagne. Licht goud en mat. Niet kitscherig en heel chique! Blij mee!

Toen ik de lijst uitpakte bleek het glas gebroken te zijn. Gebeld naar de Lijstenfabriek. Dezelfde dag is er nog een nieuwe lijst gestuurd. Deze kwam puntgaaf aan. Mooie lijst!

Goed geholpen en een prachtige lijst.

Ben zeer vriendelijk geholpen, met de juiste keuze van mijn lijst. Ook een een extra stukje museum glas erbij, was ook geen probleem. Ben zeer tevreden over mijn lijst, ook mijn eigen foto is voortreffelijk ingelijst. Ga zeker terug voor mijn andere werkstukken. Mvg, Cor Boer

Professioneel

Ze nemen de tijd en denken ze mee. Veel en kwalitatief goed materiaal.

Foto niet strak ingelijst

Als ik onder een hoek kijk zie ik hobbels in de foto

Beste Janine, We vinden het vervelend voor je dat je poster is gaan golven in de lijst maar we hebben je bewust bij je bezoek aan onze showroom vooraf het advies gegeven om de poster te laten plakken om dit juist tegen te gaan. Je gaf echter aan dit niet nodig te vinden en er niet meer geld aan te willen uitgeven. Daar hebben we uiteraard alle begrip voor maar kunnen dan je feedback niet zo goed plaatsen. We hebben je hiervoor dan ook telefonisch benaderd, je geeft zelf aan dat het klopt dat we dit advies hebben gegeven maar dat je Giclée's thuis hebt die niet golven in een lijst. Dit zijn echter hele andere print materialen en niet te vergelijken met de ingelijste poster. Op onze vraag waarom je ons dit dan toch aan rekent terwijl je zelf het advies niet wilde opvolgen geef je aan "jammer dan". Wij vinden het inderdaad jammer Janine en moeten helaas concluderen dat we dan niet veel met je feedback kunnen.

Ik ben goed geadviseerd.

Deskundige en vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de lijst.

Prima klantcontact en goed inlijstwerk/levering.

Prettig contact in de showroom. Goede lijsten uitgezocht. Werk is ook goed uitgevoerd.

Klantvriendelijk en snel

Klantvriendelijk via de email geholpen. Snelle levering.

goede service, fijne webwinkel

Goede ervaringen met deze webwinkel en zeer goede service!!

Goed te vinden bedrijf op internet met uitstekende service!

Zoals ik al stelde, goed te vinden op internet, de naam doet al vermoeden dat er maatwerk wordt geleverd en dat hebben ze gedaan. Op de home-page is het af en toe wel even zoeken naar de juiste materiaal keuze en maatvoering voor je foto/wissellijst, je kunt eea echter ook weer makkelijk uit je winkelwagentje mikken:-). Ik ben erg tevreden over het geleverde product. Zowel over de snelheid van reageren op een geplaatste bestelling, als de wijze van verpakken en de levering van het materiaal. De mail-reacties zijn duidelijk, de verpakking zorgvuldig en de levering snel.

Zeer klantvriendelijk en uitstekende communicatie voor een zo goed mogelijk resultaat

Heel erg bedankt voor het leveren van zulke mooie lijsten. Dit betekend veel voor me. Uitstekende communicatie waardoor het voor mijn gevoel super verliep. Jullie krijgen nog een foto als alle lijsten hangen. Nogmaals bedankt en hopelijk zien we elkaar voor nog meer lijsten in de toekomst!

Super mooie lijsten en de service is uitstekend

Ik ben zeer goed geholpen en de lijsten zien er heel mooi uit.

Zeer goed ontvangen en goed advies

prima geholpen en supersnel geleverd!

prima geholpen en supersnel geleverd!

uitstekende service

bij het transport was er een breuk in het glas ontstaan, plezierige en snelle afhandeling hiervan.

Klantvriendelijk, nemen de tijd, helpen ook met uitzoeken. Eindresultaat prima. Betreft Giclee in baklijst; met toegepaste verhoging en ruimte rondom de op spieraam gespannen afbeelding.

Wij zijn super blij met resultaat

Wederom hebben jullie een prachtig resultaat afgeleverd van onze St. Bernhard Singay. Dank jullie wel.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten en Texposure werken. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.