Perfectionism

Ik heb op mijn reis naar Vietnam, een prachtig geborduurd “schilderij” gekocht. Dit wilde ik beschermen en ben bij de lijsten fabriek gaan kijken. De hulp en tips zijn goud waard en al schrok ik van de prijs, het is iedere euro waard. Ze hangt in onze woonkamer waar wij haar ieder moment zien en ze is prachtig. We hebben mooie opmerkingen gekregen van bekenden die haar zagen hangen.

fantastisch

Dit keer kwam ik met een gehavend affiche, dat een kleine veertig jaar met plakband en punaises aan diverse muren had gehangen, dan wel opgerold op zolders en in schuren had rondgeslingerd, aan bij De Lijsten Fabriek. En in goed overleg gekozen voor een baklijst, afstandhouders en achtergrondkarton, zodat het doorleefde werk tot z'n recht zou komen. En hoe het mogelijk is, weet ik niet, maar de uitkomst wist me toch nog te ontroeren. In één woord fantastisch.

Slechte communicatie

In het verleden vaker besteld bij de Lijstenfabriek en toen prima ervaringen mee gehad. Daarom een tijd terug weer een bestelling geplaats. Helaas moest ik die door omstandigheden annuleren. Ik had dit zsm doorgegeven, binnen twee dagen. Maar kreeg te horen dat annuleren niet meer mogelijk was. De order zou al in productie staan en in verzending gaan. Krijg ik uiteindelijk een week later pas de verzendbevesting. Toen maar een retourverzoek ingediend. Na twee werkdagen geen reactie opnieuw een mail verstuurd. Blijk mijn eerste bericht in hun spambox terecht te zijn gekomen. Het pakket heb ik op eigen kosten en verzekerd op 09-02 terug gestuurd en is door de Lijstenfabriek ontvangen op 12-02. Maar tot op heden geen bevestiging of reactie van de Lijstenfabriek. Ik wacht nog steeds op de afhandeling hiervan. Update 22-02: Dezelfde avond nadat ik mijn review had geplaatst kreeg ik van de Lijstenfabriek een bericht met uitleg over de hele situatie. De volgende dag is alles ook gelijk opgelost. Blijkbaar heeft een onzorgvuldige PostNL bezorger het pakket ergens anders afgeleverd en geen bericht achtergelaten. Dit was ook niet terug te zien in de track en trace. Blij dat het uiteindelijk snel is opgepakt en vriendelijk is afgehandeld.

Goed advies en vakkundig werk

De medewerkers van de Lijstenfabriek geven goed advies, denken mee en leveren vakkundig werk.

Goed geholpen, prachtig resultaat

Fijn geholpen, meegedacht, mooi resultaat en extra hun best gedaan voor snelle levering.

Maatwerk

Goed inhoudelijk advies, prettig gesprek en goede prijs-kwaliteit.

Weer perfect werk geleverd

Zoals iedere keer weer een goed advies over de mogelijkheden voor inlijsten en het resultaat is weer geweldig.

Ik ben uitstekend geholpen door de adviseuse in de winkel. Afhandeling verliep prima. De lijst kwam goed verpakt binnen enkele dagen aan.

Keurig geholpen!

Wachttijd van drie weken werd uiteindelijk twee weken. Producten zijn heel mooi geworden.

Erg tevreden

Ik heb een hele fijne communicatie gehad met Teri! Hij kon er voor zorgen dat ik op tijd het cadeau binnen heb. Dankjewel voor de goede service en communicatie!

Top fabriek!

Eerste ervaring met deze ‘fabriek’, en gelijk een zeer goede. Vriendelijke medewerkers, prettig (en niet dwingend) meedenkend en een mooi resultaat. (Of eigenlijk twee: want een poster én een eigen schilderij laten inlijsten.) Aanrader!

Prima service, uitstekend resultaat

Goed geholpen, mooie lijsten. Onze tekening is fraai voorzien van lijst en museum glas.

Goede kwaliteit, uitstekende service, goed meedenkend

Ik kwam bij de Lijstenfabriek met een uitgeprinte poster, een digitaal bestand dat moest worden geprint en twee oude foto's - alles om in te lijsten. Medewerker Ronald dacht heel goed mee en gaf uitstekend advies. Na een aantal weken kon ik mijn bestelling ophalen: kwalitatief prima lijsten en alles was keurig geprint en ingelijst. Dank voor de goede service!

Keurige , klantgerichte behandeling.

Zeer tevreden.

Heel fijn geholpen, super mooie producten.

Perfect advies, Ronald neemt de tijd om je te helpen en je producten te laten zien, wat de verschillen zijn en hoe ik er zelf mee aan de slag kan gaan. De bestelde producten zijn prachtig en hangen prachtig aan de muur.

Goede en snelle service en mooi eindresultaat

We werden goed geholpen in de showroom met een lijst bij eigen print. Na een week lag hij al ingelijst klaar om opgehaald te worden. Blij met het eindresultaat.

De inlijsting was veel sneller gereed dan werd verwacht. Top!

Professionele meedenkers.

Uitstekende service. Dachten heel goed mee toen bleek, dat ik wat krap in mijn tijd zat. Kwamen met een oplossing, die recht deed aan het korte tijdbestek. Over het eindproduct ben ik zeer tevreden.

Goed geholpen

Ik had een vraag en die werd per mail meteen beantwoord

Prima service. Snelle levering

Vragen worden snel beantwoord en goed advies wordt gegeven

Deskundig advies

Prettige ontvangst, kundig advies en mooi werk afgeleverd.

Vakwerk met zeer professioneel oog voor detail.

Shirt laten inlijsten en met een op maat gemaakte mal ziet het geheel er werkelijk briljant uit. Ik heb maar 1 advies, als je inlijstwerk hebt , ga niet lopen hobbyen maar laat het dan ook echt goed doen. Bij de Lijsten Fabriek. Daar heb je dan jaren plezier van.

Gouden rand

Vriendelijk, deskundig en meedenkend personeel. Leveren wat ze beloven. Lijst en passepartout keurig en degelijk verpakt. Zal hier zeker nog een keer kopen !

topkwaliteit lijsten met deskundig advies

Laat er al jaren alles inlijsten, van mooie foto's in een minimalistische lijst tot schilderijen in een mooi houten frame. Top service en lijsten.

Goed geholpen en supermooie lijst

Goed advies gekregen en mijn werk is professioneel ingelijst. Aanrader!

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.