Top!ll!

Prachtig ingelijst. Al 3 werken laten inlijsten. Duidelijke communicatie. Goede service. Alleen jammer dat je niet meer op zaterdag kunt komen.

Top !

Top !

Bijzondere goede dienstverlening en deskundigheid

Na aankomst werd uitvoerig aangeven welke mogelijkheden er waren en werd op de voor- en nadelen gewezen. Dat betekent dat je afweging kunt maken over de geschetste voorbeelden. Uiteindelijk was dat bepalend welke lijsten er zijn aangebracht. Ik werd eerder gebeld dan ik dacht dat mijn lijsten al klaar lagen. Bij het ophalen werd ik geholpen bij het inladen en werd er uitgelegd waarom het het beste was om de lijsten zo neer te leggen en te vervoeren. Tevens werd advies gegeven hoe er moest worden opgehangen om een maximaal resultaat te behalen en en welke materialen hiervoor het beste zijn. Ik kan alleen maar een ieder aanraden gebruik te maken van dit bedrijf. Dit lijdt tot groot genot.

Zeer deskundig advies, denken pro actief mee indien gewenst, hoge kwaliteit lijsten, lijst op maat snel geleverd en bovenal zeer klantvriendelijk

Aanrader!

Mijn partner en ik hebben beide onze voetbal shirts laten inlijsten bij De Lijstenfabriek. Goede service, fijn personeel en snel klaar. Echte aanrader!

Geweldige ervaring snel en klantvriendelijk

Zeer tevreden met het resultaat, geven goed advies en gaan een uitdaging niet uit de weg

Mijn vraag aan de lijsten fabriek was om een concert poster (met speciale folie) in te lijsten. Inge heeft mij verschillende mogelijkheden gepresenteerd om dit in te kunnen lijsten. Uiteindelijk in overleg gekozen om te werken met een passe-partout ondanks de zeer geringe marge rondom. Zij is deze uitdaging aangegaan en het werk is perfect afgeleverd. Ook is er mee gedacht qua kleurstelling lijst, passe-partout. Enige feedback puntje; er is onder bepaalde omstandigheden een lichte structuur te zien in de poster doordat deze verlijmd is. Dit ligt puur aan het materiaal vd poster, maar ik had het wel fijn gevonden dit van te voren te weten. Alsnog zou dit mij er niet van weerhouden opnieuw bij de lijsten fabriek iets in te laten lijsten.

Uitstekend!!

Een zeer goed bedrijf voor al je lijsten. Vriendelijk en vakkundig personeel. Heb hier 3 shirts laten inlijsten en resultaat was echt boven verwachting!!

Geweldig en meedenkend, doen niks wat te klant niet wil.

Keer op keer vriendelijke medewerkers. Luisteren 100 procent naar wat de klant wil en komen daarbij met goede tips hoe het eventueel ook kan. Shirts en eventuele foto's worden echt goed ingelijst echt vakwerk!! Prettige en niet opdringerige sfeer.

Vakwerk !

Bij de Lijsten Fabriek heb ik een voetbalshirt laten inlijsten. Ik werd vriendelijk en kundig geholpen bij het kiezen van de frame, het glas, de inlijstingsmogelijkheden en het bespreken van de kosten. Het resultaat is prachtig geworden; het shirt is strak en perfect in de lijst geplaatst. Ik ben uiterst tevreden met de kwaliteit en service en kan de Lijsten Fabriek aan iedereen aanraden.

Heel goed!

Lijst/glas is netjes vervangen toen de eerste levering een barst in het glas had. Heel netjes!

Hele goede service voor een scherpe prijs, we zijn ontzettend blij met het resultaat!

Dank voor het deskundige advies en de snelle levering.

Super behulpzaam en prachtig resultaat

De medewerkers waren van voor aanschaf, tijdens én daarna super vriendelijk en behulpzaam. En we hebben nu twee prachtige lijsten aan de muur!

Goed advies, professioneel en vriendelijk geholpen!

Goed advies, professioneel en vriendelijk geholpen!

Kundig personeel; fijne bediening

Aardige bediening; personeel denkt met je mee. Gunstige prijs. Kortom een zaak, die ik een ieder aanraad.

Goed geadviseerd, goeie prijs en mooi gedaan!

N/a

Goede adviezen. Denken mee. Gaan zorgvuldig met print om. En een mooi resultaat!

Fijn geholpen bij De Lijsten Fabriek!

Fijne hulp gehad in de winkel! Eerlijke antwoorden op mijn vragen en er is meegedacht! Super! Mooie lijsten ontvangen! Netjes verpakt bij het ophalen. Alles naar wens!

Super mooi

Zo gaaf geworden beter dan verwacht!

Adembenemend resultaat en super service

Wij wilden een mooie reproductie van een Jan van Toorop, De Zee welke zoveel mogelijk het origineel benaderd. Door persoonlijk advies uiteindelijk gekozen voor een speciale print op Fine Art papier en deze geplakt op een hard achterpaneel. Een mooie passende lijst erbij uitgezocht en het resultaat zou in het Rijks niet misstaan. Nogmaals dank voor de prima service we komen zeker nog eens terug.

Professioneel, meedenkend, vriendelijk en perfect resultaat!

Voor het inlijsten van een borduurwerk met emotionele waarde werd uitgebreid maar niet opdringerig meegedacht over lijst, passe-partout en glas. Ik had het ingelijste borduurwerk sneller nodig dan eigenlijk in te plannen was maar ook nu werd meegedacht en het was ruim op tijd klaar met perfect resultaat. Ik ben er heel blij mee en ga een volgende keer zeker terug naar De Lijstenfabriek!

Zeer vakkundig

Vriendelijk en meedenkend geholpen eindresultaat heel mooi

Snelle service en deskundig geholpen.

Een prettige winkel om een mooie lijst te kopen.

Goede service en goede kwaliteit van lijsten

Ik wilde een voetbal shirt in laten lijsten. Schrok een beetje van de levertijd 2a3 weken. Maar het resultaat maakt het helemaal goed. Enorm blij mee, ziet er zeer professioneel uit.

Vakwerk

Ik was op zoek naar een passende lijst voor een handgemaakte aquarel kaart als cadeau voor mijn moeder. Online vind ik het maar lastig om een goede inschatting te maken of iets echt goed matcht. Daarom is het echt een pré dat je langs kunt komen en samen in de showroom proefstalen kan testen. Mijn voorkeur ging uit naar een natuurlijke houten look. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een metalen lijst met een houten afwerking voorzien van museumglas. Het eindresultaat ziet er prachtig uit. Ondanks de forse prijs ben ik zeer tevreden.

Grote Wade 38

3439 NS Nieuwegein

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.