Super tevreden

We zijn super tevreden met het advies, de service en het resultaat. We zijn zeker van plan nog veel meer mooie dingen te laten inlijsten!

Ruime keus en je wordt ook nog goed geholpen.

Alles geheel naar wens!

Prachtige lijsten

Ik heb meerdere lijsten van de lijstenfabriek en ik ben erg tevreden over de service van het bedrijf en de producten die ze leveren. De lijsten zijn heel mooi (ik heb houten en zwarte frames) en ze zijn van goede kwaliteit! Daarnaast heb ik het anti reflectie glas genomen voor in mijn woonkamer omdat het een heel rustig effect heeft en daar ben ik erg blij mee.

Vriendelijk, goed advies en veel keuze

Een goed voorbeeld van een bedrijf dat begrijpt dat vriendelijke service en kwaliteit de fundamenten zijn voor tevreden klanten. Prima, ga zo door!

Snel Secuur en goede servicd

Via whapp contact gehad en een mooie wissellijst binnen 2 dagen ontvangen. Goed en vriendelijk te woord gestaan met dito advies. Aanrader dus.

Super goede en snelle service

We hebben al verschillende keren iets laten inlijsten wat iedere keer weer goed en snel word geleverd

Helder, vriendelijk, vakwerk

Heel vriendelijk en goed geholpen.

De Lijsten Fabriek: wat een resultaat om in te lijsten!

Zeer positief en dit te kunnen zeggen in tijden van Corona is absoluut niet negatief

Snel en correcte levering.

Het inlijsten is keurig gedaan en snel (binnen een week).

Prima adres

Mooi resultaat en bekwame mensen. Tekenend is dat de oude affiche die wij lieten inlijsten niet geheel haaks bleek te zijn, wij hadden dat zelf niet gezien. Lijst was ook klaar binnen de afgesproken tijd, de prijs is alleszins redelijk.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Mijn familiestuk opnieuw in laten lijsten. Is echt prachtig geworden met museumglas en een op maat gemaakte houten lijst. Wel erg prijzig, maar ben er heel blij mee. Overigens heeft de verkoper me ook meerdere opties laten zien die goedkoper waren, bijvoorbeeld met een passe-partout en stamdaardlijst. Fijn dat er zo wordt meegedacht!

Supersnelle service

Ik wilde op korte termijn 2 shirts ingelijst hebben en na wat zoeken kwam ik bij deze kanjers uit. Snel schakelen en een prachtig resultaat. Helemaal top.

Uitermate klantvriendelijk en probleemoplossend

Bij het uitpakken van de lijst hadden wij een beschadiging in het gas over het hoofd gezien. Een week na de 7 dagen om je klacht te melden een email gestuurd met foto's van het beschadigde glas. De volgende dag kreeg ik een email waarin men mij vertelde dat een nieuwe lijst reeds in productie was en ik deze binnenkort kon verwachten. 3 dagen later werd hij bezorgd!! Wij waren bijzonder verrast met deze snelle oplossing!!! Alle lof!!!!

Vriendelijk geholpen en prent is mooi ingelijst

Meedenken

professioneel meedenken.

Probleemloze bestelling, uitstekende kwaliteit

Ik heb een ingelijste eigen foto (uitvergroot) besteld en ben daar erg tevreden over. Zeer te spreken over het strak lijmen van de foto op karton, geen ribbels te zien. Daarnaast goede kwaliteit lijst en ontspiegeld glas. Aanrader!

Snelle en professionele service!!

Fijn personeel, professioneel. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

Uitstekend en enthousiast geholpen

Wij zijn met een aantal prenten en tekeningen van een langdurig verblijf in het buitenland op bezoek geweest bij de winkel aan de zuidkant van Utrecht. We zijn zeer vriendelijk en deskundig, maar niet opdringerig geholpen. Omdat het geen standaardmaten en standaardmaterialen zijn, ben je natuurlijk duurder uit, maar het inlijsten was keurig gebeurd en op tijd klaar. We zijn zeer tevreden met onze wanddecoratie vertrokken.

Zeer fraai resultaat van een inlijsting en goede service

Vriendelijk en kundig personeel, goed geadviseerd en eindproduct is zeer mooi geworden!

Goede en vriendelijke service, er word met je meegedacht. En mooie kwaliteit lijsten!

Zeer vriendelijk en profesioneel advies

Wij zijn in Nieuwegein goed ontvangen en wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Uitstekende service!

Van de bestelde, zeer grote, lijst bleek het glas kapot! De lijstenfabriek stuurde meteen een nieuwe nadat ik had gebeld en een foto had gestuurd van de beschadiging. Na enkele dagen deze in goede staat ontvangen. Toppie!

Aardig, beehulpzaam en flexibel

Aardig, beehulpzaam en flexibel

Dit bedrijf verkoopt kwalitatief zeer goede wissel lijsten met prima prijs kwaliteit verhouding. Ik exposeer veel en de DLF profi lijsten zijn daarvoor zeer geschikt. Daarnaast heeft dit bedrijf een voortreffelijke klantenservice. Zowel telefonisch als via de mail. Uiterst correct en zeer voorkomend. Een voorbeeld voor andere bedrijven. Bij mijn recente bestelling heeft de lijstenfabriek er alles aan gedaan om mijn bestelling op tijd te kunnen leveren waarvoor ik ze zeer dankbaar ben. Hoop nog heel lang bij de Lijstenfabriek mijn wissellijsten te kunnen kopen.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.