Blij dat de Lijsten Fabriek echt meedenkt

Met mijn idee over een inlijsten kan ik prima bij De Lijsten Fabriek terecht, want er wordt goed geluisterd en goede alternatieven geboden.

Prima afhandeling. Zeer goede communicatie!!

Prima bedrijf, accurate wijze van klantafhandeling en zeer goede communicatie met front-office/klantencontact. Kwaliteit van de geleverde lijst vond ik naderhand toch wat fragiel, zeker gezien een fors formaat van 80x105. Daardoor is de prijs (ongeacht het afwijkende formaat) uiteindelijk te duur. Er bestaan stevigere alu-profielen. Verder prima levering.

Prima product en goede afhandeling na schade tijdens transport.

Na Bij transport is er schade ontstaan. Deze werd na contact met lijstenfabriek op prettige en snelle manier opgelost.

Helemaal top!

Een prachtige lijst met mooie passe partout, zeer zorgvuldig ingepakt en netjes op tijd bezorgd. Wat mij betreft helemaal top!

Na eerst de website geraadpleegd te hebben toch naar de winkel gegaan. Aanrader! Wat werd ik daar super geholpen. Goed advies, meedenkend en over de uitvoering meer dan lof. Leveringstermijn was duidelijk en binnen afgesproken tijd de levering. Ben zo blij met mijn inlijstingen.

Passend advies, snelle reacties op e-mail, vlotte en goed verpakte verzending, en uiteindelijk het meest belangrijk, een mooie lijst!

Ik kreeg prima advies, kon de lijsten snel ophalen en de afhandeling ging erg flexibel.

Vlotte en vriendelijke service met producten van goede kwaliteit

Ik heb eerder (meerdere) bestellingen gedaan bij De Lijsten Fabriek, en steeds zijn de leveringen op tijd en conform de afspraken. En ook nu, bij een recente bestelling, was dat weer het geval. Ik heb het over 'bestellingen' en 'leveringen' maar ik ervaar de service van De Lijsten Fabriek meer als een vorm van samenwerking, waarbij meedenken, advies krijgen, afspraken maken en leveringen op tijd krijgen, vanzelfsprekend zijn.

Een winkel met aandacht voor de klant en top personeel

Enkele weken geleden met een foto van mijn vader en opa langs geweest. In de winkel hartelijk en liefdevol ontvangen door een jongedame Esmee Hoe professioneel en vakkundig we werden geholpen was gewoon super. De keus uit de lijsten is fenomenaal. Ook het menselijke aspect is gewoon super , echt of dat je er al jaren klant bent. Nogmaals een compliment voor alles , hier komen we zeer zeker in de toekomst terug. Hier kunnen nog immens veel winkels wat van leren. Esmee je bent een kanjer . Lijsten fabriek bedankt en tot over een paar weken. Fam Westerveld uit Beusichem

Goed advies

Prachtig afgeleverd werk

vriendelijke ontvangst en deskundige begeleiding

Kwam voor de 1e maal bij De Lijsten Fabriek. Was verbaasd over de vele mogelijkheden.

Vakwerk / Zeer goed geholpen

Vooral zo doorgaan!!!!

Correct, behulpzaam en goeie spullen

Al eerder lijsten en passe partouts besteld, vlot geleverd en goed verpakt.

Goed advies en mooi resultaat

Goed advies bij inlijsten van een oude geografische kaart, lijst, glas en pass partout. Resultaat is mooi geworden. Ben erg tevreden.

Perfect maatwerk

Kwam via Google bij ze terecht om een gesigneerd voetbalshirt van een fraaie lijst voorzien. Met goede adviezen samen kunnen kijken naar de mogelijkheden. Ze hebben duidelijk veel ervaring en kennis om dit goed te doen. Het eindresultaat was perfect.

Mijn eerste kennismaking met De Lijsten Fabriek was na een tip van een fotograaf. Wat ben ik blij dat ik zijn advies gevolgd heb! De Lijsten Fabriek biedt een ruime keuze, uitstekende service, een goede prijs/kwaliteit-verhouding en deskundige mensen. Ik heb inmiddels drie grote foto's laten inlijsten, en het resultaat is schitterend. Vakwerk!

Helaas was het bestelde kapot aangekomen, hoewel alles goed verpakt was en er duidelijk op het pakket stond dat het breekbaar was, heeft de Post niet zo zorgvuldig met het pakket omgesprongen. Gelukkig heeft De Lijsten Fabriek mijn bestelling hersteld. Buitengewoon prettig de snelle oplossing die men verzorgd heeft! Waarvoor alsnog mijn dank.

Goed en vakkundig gemaakt voor een redelijk prijs

Vriendelijk en leuk personeel

Professioneel en vriendelijk

Keurig werk afgeleverd, geheel volgens de afspraken. Daarnaast vriendelijk en behulpzaam

Alles keurig.

Keurig geholpen, het bestelde product prima verzorgd.

Lijst kapot, maar super opgelost!

Het glas in mijn lijst was gebroken, maar dat werd super opgelost. De volgende dag had ik een nieuwe in huis.

Klantgericht en mooie lijsten + antireflectie

Mijn vorige recensie beschreef een tegenvaller ivm hoge reflectie van een grote lijst (A0). Gelukkig is het later helemaal goed gekomen. Er ontstond een misverstand over het wisselen van het glas waarbij het te gevaarlijk zou zijn om het glas van een A0 lijst te transporteren. De hele lijst omwisselen was natuurlijk een oplossing, maar door miscommunicatie leek het alsof ik het glas mee wou nemen en de lijst laten liggen. De lijsten zijn erg mooi van hout gemaakt. De A0 lijsten zijn helaas niet te krijgen in alle houtsoorten. Het hout is wat ruw met hier en daar wel een splintertje. Het normale glas is zeer reflecterend en spiegelt daarom te veel voor een grote lijst. Hiervoor hebben ze voor een kleine meerprijs een antireflectie variant. Ik zou dan ook echt aanraden de antireflectie te kiezen. In mijn vorige review stond ook vermeld dat andere bedrijven de zelfde lijsten lijken te leveren voor een mindere prijs. Echter zijn dat, ondanks dezelfde plaatjes, lijsten met een plastic folie in tegenstelling tot de glazen plaat.

Beste Marco, Bedankt voor je review en volgens mij hebben we het inmiddels opgelost voor je. Zoals aangegeven zijn we bij het contact er ten onrechte vanuit gegaan dat je alleen het glas wilde omruilen, dit is door het groter formaat van 1 vierkante meter niet mogelijk (onveilig). Tevens worden anders dan je vermeld onze lijsten bij ons gemaakt echter niet in onze showroom maar in de werkplaats. En altijd pas op het moment dat deze is aangekocht. We hebben inmiddels een nieuwe lijst met anti reflectie glas voor je klaargemaakt die je al naar tevredenheid hebt opgehaald. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag - veel plezier met je lijst!

Fijne en complete informatie, met uitstekende service

Ik heb het shirt van Jari Litmanen uit 1995 laten inlijsten en ben er zeer tevreden over. Het is echt een mooie combinatie geworden.

Mooie lijst, prima service

Ik had een mooie grote lijst besteld, maar van de achterkant waren een paar '' haakjes' niet goed geponst en die vielen er dus af. binnen een uur had ik telefonisch contact en een afspraak staan dit te komen repareren, naar volle tevredenheid. Goede service en vriendelijke en kundige medewerkers.

Prima service en prachtige lijst

Vanaf het eerste (online) contact kreeg ik goede tips en ben vervolgens naar de showroom gegaan. Daar werden meerdere opties voorgelegd hetgeen de keuze eenvoudig maakte. Lijst besteld en de (grote) foto is gratis ingelijst en hangt nu op een prominent plekje in huis.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.