Snelle service en deskundig geholpen.

Een prettige winkel om een mooie lijst te kopen.

Goede service en goede kwaliteit van lijsten

Ik wilde een voetbal shirt in laten lijsten. Schrok een beetje van de levertijd 2a3 weken. Maar het resultaat maakt het helemaal goed. Enorm blij mee, ziet er zeer professioneel uit.

Vakwerk

Ik was op zoek naar een passende lijst voor een handgemaakte aquarel kaart als cadeau voor mijn moeder. Online vind ik het maar lastig om een goede inschatting te maken of iets echt goed matcht. Daarom is het echt een pré dat je langs kunt komen en samen in de showroom proefstalen kan testen. Mijn voorkeur ging uit naar een natuurlijke houten look. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een metalen lijst met een houten afwerking voorzien van museumglas. Het eindresultaat ziet er prachtig uit. Ondanks de forse prijs ben ik zeer tevreden.

Klassewerk

Goede en vakkundige hulp schilderij is nu weer mooi ingelijst

Snel en perfect!

Nadat ik mijn order had geplaatst kreeg ik een mailtje ter bevestiging, waarin ook nog enkele vragen werden gesteld om te checken of alles daadwerkelijk klopte. Vervolgens werd de lijst enkele dagen later geleverd; stevig ingepakt zodat hij onbeschadigd aankwam. De lijst zelf was precies zoals ik had bedoeld.

De lijst is heel mooi en een mooi plekje gekregen.

ze doen wat ze beloven

afspraak is afspraak. fijne adviezen.

Goede adviezen en service

Bij De lijsten Fabriek werken gemotiveerde mensen met gevoel voor kunst. Men neemt echt de tijd voor je zodat je met een blij gevoel de deur uit gaat.

Goede leverinng

Aantal lijsten bestel. Uitstekende kwaliteit. Klein foutje wer razendsnel hersteld

Mijn ervaring is zeer goed met dit bedrijf. Vind het fijn dat je gewoon binnen kan lopen en als je vragen hebt word je goed geadviseerd en geholpen daar bij houden ze zich aan de afspraken. En de medewerkers zijn klant vriendelijk, dit heeft ook een goed gevoel. Ik geef de lijsten fabriek een dikke 10.

Superlijst gekregen

Goede deskundigheid en hulp bij het gladstrijken van ons schilderdoek en de lijst er omheen maakt het schilderij helemaal af, het is veel mooier geworden!

uitstekend

goed advies en ze nemen er alle tijd voor. prijs kwaliteit verhouding zeer goed. ze houden zich keurig aan levertijden en afspraken wat datum en prijs betreft.

Goede adviezen van vakmensen.

klantvriendelijk, meedenken en deskundig

betrouwbaar en prettig zaken doen

Goede kwaliteit lijsten van BARTH maar vaak problemen met bestellingen

Ik heb meerdere malen een bestelling geplaatst voor BARTH wissellijsten, zowel standaard maten als op maat gemaakt werk. Bij bijna elke bestelling ging er wel iets mis: passe-partouts waren meerdere keren niet netjes of op het juiste formaat gesneden, er ontbrak een lijst van de bestelling en er waren problemen met de levering door PostNL waarover vervolgens niet helder gecommuniceerd is. Heel erg jammer, want als het uiteindelijk wel goed geleverd wordt na het gedoe, zijn de lijsten wel fijn.

Bedankt voor je review Suzanne! Het klopt inderdaad dat er bij jouw bestellingen, geheel tegen onze wens in uiteraard, een aantal zaken fout zijn gegaan bij de Barth productie. Hier hebben we ook onze oprechte excuses voor aangeboden. Sinds de verhuizing van deze productie locatie in oktober 2023 hebben we een aantal maal een probleem gehad en, heel erg vervelend, betrof het ook jou bestellingen. We hebben dit iedere keer direct opgepakt en voor je opgelost, al zouden we uiteraard liever hebben dat deze fouten niet gemaakt werden. We zetten hier, samen met Barth, sterk op in en gaan er vanuit dat deze problemen niet meer terugkomen. Het probleem bij PostNL hebben we helaas niet voor je kunnen voorkomen omdat dit buiten onze invloed lag maar blijft altijd vervelend. Kortom, we gaan er vanuit dat deze incidenten tot het verleden behoren en zullen er scherp op blijven. En fijn om te lezen dat wanneer alles eenmaal klopt dat je werken er mooi uitkomen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag.

Goede en snelle service en ook nog vriendelijke medewerkers

Ik heb al 1 keer eerder een doek laten opspannen, ben zeer tevreden. ik blijf zeker terug komen.

Perfectionism

Ik heb op mijn reis naar Vietnam, een prachtig geborduurd “schilderij” gekocht. Dit wilde ik beschermen en ben bij de lijsten fabriek gaan kijken. De hulp en tips zijn goud waard en al schrok ik van de prijs, het is iedere euro waard. Ze hangt in onze woonkamer waar wij haar ieder moment zien en ze is prachtig. We hebben mooie opmerkingen gekregen van bekenden die haar zagen hangen.

fantastisch

Dit keer kwam ik met een gehavend affiche, dat een kleine veertig jaar met plakband en punaises aan diverse muren had gehangen, dan wel opgerold op zolders en in schuren had rondgeslingerd, aan bij De Lijsten Fabriek. En in goed overleg gekozen voor een baklijst, afstandhouders en achtergrondkarton, zodat het doorleefde werk tot z'n recht zou komen. En hoe het mogelijk is, weet ik niet, maar de uitkomst wist me toch nog te ontroeren. In één woord fantastisch.

Slechte communicatie

In het verleden vaker besteld bij de Lijstenfabriek en toen prima ervaringen mee gehad. Daarom een tijd terug weer een bestelling geplaats. Helaas moest ik die door omstandigheden annuleren. Ik had dit zsm doorgegeven, binnen twee dagen. Maar kreeg te horen dat annuleren niet meer mogelijk was. De order zou al in productie staan en in verzending gaan. Krijg ik uiteindelijk een week later pas de verzendbevesting. Toen maar een retourverzoek ingediend. Na twee werkdagen geen reactie opnieuw een mail verstuurd. Blijk mijn eerste bericht in hun spambox terecht te zijn gekomen. Het pakket heb ik op eigen kosten en verzekerd op 09-02 terug gestuurd en is door de Lijstenfabriek ontvangen op 12-02. Maar tot op heden geen bevestiging of reactie van de Lijstenfabriek. Ik wacht nog steeds op de afhandeling hiervan. Update 22-02: Dezelfde avond nadat ik mijn review had geplaatst kreeg ik van de Lijstenfabriek een bericht met uitleg over de hele situatie. De volgende dag is alles ook gelijk opgelost. Blijkbaar heeft een onzorgvuldige PostNL bezorger het pakket ergens anders afgeleverd en geen bericht achtergelaten. Dit was ook niet terug te zien in de track en trace. Blij dat het uiteindelijk snel is opgepakt en vriendelijk is afgehandeld.

Goed advies en vakkundig werk

De medewerkers van de Lijstenfabriek geven goed advies, denken mee en leveren vakkundig werk.

Goed geholpen, prachtig resultaat

Fijn geholpen, meegedacht, mooi resultaat en extra hun best gedaan voor snelle levering.

Maatwerk

Goed inhoudelijk advies, prettig gesprek en goede prijs-kwaliteit.

Weer perfect werk geleverd

Zoals iedere keer weer een goed advies over de mogelijkheden voor inlijsten en het resultaat is weer geweldig.

Ik ben uitstekend geholpen door de adviseuse in de winkel. Afhandeling verliep prima. De lijst kwam goed verpakt binnen enkele dagen aan.

Keurig geholpen!

Wachttijd van drie weken werd uiteindelijk twee weken. Producten zijn heel mooi geworden.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.