Deskundig, vriendelijk, betaalbaar en snel

Ik heb nooit eerder een echt doek gehad en wist niet welke lijst zou passen of wat het resultaat zou zijn. Daarom ben ik persoonlijk langsgegaan. Er is met mij meegedacht om de meest passende betaalbare lijst aan te schaffen. Degene die ik gesproken heb was ook erg vriendelijk. Ik ben ontzettend blij met het resultaat.

Snel gefixt met mooi resultaat!

Ons kunstwerk moest ingelijst worden. Bij een locatie van de lijsten fabriek vlot geholpen, de verschillende materialen kunnen zien en voelen en na een week was het ingelijst! Het inlijsten zelf was nog gratis ook ivm een actie.

Goede service, snelle verzending, fijn assortiment.

Mooie lijst, goed geholpen

Mooie lijst en passe-partout besteld. Helaas bleek de glasplaat in de lijst door het transport gebroken. De Lijsten Fabriek deed daarover niet moeilijk: binnen enkele dagen kregen we een nieuwe glasplaat + lijst!

Prima persoonlijk contact en goede service

Wij zijn prettig geholpen. Een persoonlijke benadering en goed advies.

Zeer goede service

Ik wilde een aantal werken laten inlijsten. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en het eindresultaat is perfect.

Goede snelle service!

Ik heb een lijst besteld met een kunststof plaat en helaas zag ik na verwijderen van de folie daar een kras op zitten. Ik heb meteen via de chat contact opgenomen. Na fotos op te hebben gestuurd zou ik een nieuwe plaat toegestuurd krijgen, de lijst mankeerde niets. Een paar dagen later werd er een nieuwe lijst met plaat bezorgd. Er werd snel op mijn berichtjes gereageerd. Echt heel fijn.

Zeer deskundig geholpen

In de showroom langs geweest voor het inlijsten van 2 posters. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen en het resultaat mag er zijn!

Mooi resultaat maar erg duur

Ik heb het wedstrijdshirt van mijn zoon in laten lijsten. Dit is erg mooi geworden maar als je het hele shirt wil tonen dan heb je een lijst op maat nodig waardoor de kosten buiten proportioneel zijn. Advies: zorg dat hier een standaard maat voor komt

Service geweldig

Ik had verkeerd glas in mijn lijsten en zonder enig probleem werd deze omgezet.

Mijn schilderij kwam in stukken aan zonder probleem werd er gelijk een nieuwe opgestuurd

Top lijsten (Barth), snelle levering.

Top lijsten (Barth), snelle levering. Niets aan toe te voegen of af te dingen.

Ik vind het redelijk aan de prijs, daarnaast wordt er niet duidelijk aangegeven dat je een canvas montage set erbij moet bestellen, want anders kun je je doek niet inlijsten. Vervolgens gemaild of dat nabesteld kan worden met vraag om het naar specifiek adres te sturen (van diegene aan wie ik de lijst cadeau heb gedaan) en dan wordt die montage set alsnog naar mijn eigen adres gestuurd. Gewoon erg jammer. De lijst is wel mooi en de bezorging was snel maar de service kan echt beter!

Bedankt voor je review Eline! Vervelend dat we je nabestelde montageset naar jou verzonden hebben i.p.v. het afwijkende adres - hiervoor hebben we je al ons excuus aangeboden. In de snelheid van het oplossen hebben we hierin een fout gemaakt helaas. Dat volgens jou op basis hiervan onze service "echt beter kan" nemen we dan mee in de evaluatie. Dat je een paar dagen geleden nog "hartstikke blij" bent met de lijst en dat deze heel mooi staat bij het werk maar nu ons bedrijf niet meer aanbeveelt nemen we ook mee in de evaluatie van onze service. De canvasmontage set is opgenomen als optie bij de baklijst, net zoals de kabelset die je wel hebt mee besteld. Overigens zijn er verschillende mogelijkheden om een canvas te monteren in een baklijst, dit kan met een montage set maar ook door verlijmen, schroeven vanaf de achterzijde, dubbelzijdige tape etc.

Mooie lijsten en snelle levering

Zes lijsten gekocht en het zijn mooie houten lijsten met houtnerf. Zwart is echt zwart. Er wordt meegedacht en oprecht advies gegeven. Snelle levering is ook een pre. Prima ervaring.

Perfecte oplossing voor je inlijsten wensen

Bij de lijsten fabriek hebben we de juisten lijsten gevonden voor onze schilderijen. We werden vriendelijk geholpen en goed geadvisseerd. De aanbod van kleuren en modellen is groot en de schilderijen werden binnen een paar dagen ingelijst. De lijsten fabriek is een aanrader!!

Fijne service, mooie lijsten, prima levering

Ik ben heel goed geholpen bij de lijstenfabriek. Nu 2x een lijst besteld. Beide keren goed geholpen met zowel de keuze als het zelf inlijsten. Professioneel én vriendelijk.

topservice en hoge kwaliteit

Lijsten zien er zeer goed uit, we hadden er meerdere besteld en deze werden goed beschermd en ingepakt afgeleverd. We hadden nog een vraag over de levering en die werd zeer snel en persoonlijk beantwoord.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Vriendelijk en vakkundig personeel. Men neem de tijd voor je en denkt met je mee zonder opdringerig te worden. Fijne winkel.

Prima service, snel en mooie kwaliteit.

Goede hulp. Snelle levertijd en de lijsten zijn mooi.

Snelle service, mega vriendelijke klantenservice, prachtige lijsten. Ik ga zeker opnieuw bestellen bij de lijsten fabriek!

Vriendelijk te woord gestaan, snelle levering

3 keer gebeld voor informatie en 3 keer erg netjes te woord gestaan door de werknemers die weten waar ze het over hebben. Mijn lijst besteld en levering was erg snel, binnen 2 dagen! Een aanrader!

Schilderijen zijn heel mooi ingelijst!

We schrokken wel een beetje van de prijs, maar het is heel erg mooi geworden en het geld waard.

Netjes mooie lijsten

Het zijn mooie lijsten, goed afgewerkt Ben zeer tevreden.

het glas was door transport helaas gebroken. Ik kreeg binnen een enkele uren reactie en 2 dagen later waren de nieuwe lijsten bezorgd. Super behulpzaam en vriendelijk!!

Vriendelijke medewerkers die met alle geduld meedenken en advies geven. Duidelijke communicatie via de telefoon en email. En tevrede over het eindproduct wat redelijk snel klaar was.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten en Texposure werken. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.