Keurig geholpen!

Wachttijd van drie weken werd uiteindelijk twee weken. Producten zijn heel mooi geworden.

Erg tevreden

Ik heb een hele fijne communicatie gehad met Teri! Hij kon er voor zorgen dat ik op tijd het cadeau binnen heb. Dankjewel voor de goede service en communicatie!

Top fabriek!

Eerste ervaring met deze ‘fabriek’, en gelijk een zeer goede. Vriendelijke medewerkers, prettig (en niet dwingend) meedenkend en een mooi resultaat. (Of eigenlijk twee: want een poster én een eigen schilderij laten inlijsten.) Aanrader!

Prima service, uitstekend resultaat

Goed geholpen, mooie lijsten. Onze tekening is fraai voorzien van lijst en museum glas.

Goede kwaliteit, uitstekende service, goed meedenkend

Ik kwam bij de Lijstenfabriek met een uitgeprinte poster, een digitaal bestand dat moest worden geprint en twee oude foto's - alles om in te lijsten. Medewerker Ronald dacht heel goed mee en gaf uitstekend advies. Na een aantal weken kon ik mijn bestelling ophalen: kwalitatief prima lijsten en alles was keurig geprint en ingelijst. Dank voor de goede service!

Keurige , klantgerichte behandeling.

Zeer tevreden.

Heel fijn geholpen, super mooie producten.

Perfect advies, Ronald neemt de tijd om je te helpen en je producten te laten zien, wat de verschillen zijn en hoe ik er zelf mee aan de slag kan gaan. De bestelde producten zijn prachtig en hangen prachtig aan de muur.

Goede en snelle service en mooi eindresultaat

We werden goed geholpen in de showroom met een lijst bij eigen print. Na een week lag hij al ingelijst klaar om opgehaald te worden. Blij met het eindresultaat.

De inlijsting was veel sneller gereed dan werd verwacht. Top!

Professionele meedenkers.

Uitstekende service. Dachten heel goed mee toen bleek, dat ik wat krap in mijn tijd zat. Kwamen met een oplossing, die recht deed aan het korte tijdbestek. Over het eindproduct ben ik zeer tevreden.

Goed geholpen

Ik had een vraag en die werd per mail meteen beantwoord

Prima service. Snelle levering

Vragen worden snel beantwoord en goed advies wordt gegeven

Deskundig advies

Prettige ontvangst, kundig advies en mooi werk afgeleverd.

Vakwerk met zeer professioneel oog voor detail.

Shirt laten inlijsten en met een op maat gemaakte mal ziet het geheel er werkelijk briljant uit. Ik heb maar 1 advies, als je inlijstwerk hebt , ga niet lopen hobbyen maar laat het dan ook echt goed doen. Bij de Lijsten Fabriek. Daar heb je dan jaren plezier van.

Gouden rand

Vriendelijk, deskundig en meedenkend personeel. Leveren wat ze beloven. Lijst en passepartout keurig en degelijk verpakt. Zal hier zeker nog een keer kopen !

topkwaliteit lijsten met deskundig advies

Laat er al jaren alles inlijsten, van mooie foto's in een minimalistische lijst tot schilderijen in een mooi houten frame. Top service en lijsten.

Goed geholpen en supermooie lijst

Goed advies gekregen en mijn werk is professioneel ingelijst. Aanrader!

Fantastisch geholpen bij het inlijsten van mijn Giclee!!!

Fantastisch geholpen bij het inlijsten van mijn giclee!!

Geweldig !

Vriendelijk, accuraat, behulpzaam, vakbekwaam en professioneel. Een aanrader.

100% tevreden

Ronald denkt met je mee, geeft goed advies en doet net even dat beetje extra service wat ervoor zorgt dat dit m'n vaste adres wordt voor al mijn inlijst werk. Ga zo door!

Super service!

Heel erg blij met de goede en heldere afspraken. Professioneel geholpen en snelle adequate antwoorden bij vragen . Aanrader !

Kundige medewerkers

Het advies wat zeer goed. De uitvoering nog beter.

Vriendelijke ontvangst. Goed advies. En het eindresultaat was heel mooi

Zie boven

Eerlijk advies munt uit in fantastisch eindproduct

Tijdens bezoek showroom een schilderij meegenomen om te laten voorzien van een baklijst. Vriendelijke ontvangst, goede analyse van de mogelijkheden en een gemotiveerd advies: NIET DOEN. Dus vakmanschap en eerlijkheid gaan hier boven geld verdienen. Vervolgens een ander schilderij met een aparte maatvoering van 200 x 50 wel van een baklijst laten voorzien. Fantastisch eindproduct na ca 2 weken gereed

Uitstekend geholpen!

Uitstekend geholpen en uitleg gehad bij het type baklijst die ik op de site had gezien maar ook in de showroom kon bekijken wat ik persoonlijk erg prettig vind. Mijn canvas werk ook laten inlijsten door De Lijsten Fabriek en ziet er piekfijn uit. Kon zelfs sneller ophalen dan afgesproken. Altijd leuk.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.