Grandioos, ter zake kundig, denken mee en leveren een prachtig product

Verzoek was het inlijsten van een medaille maar ook een tegeltje, een foto en een notitie. Allemaal een andere vorm, grootte en dikte samen in één lijst. Leuke uitdaging en fantastisch uitgevoerd. Dank!

topwerk afgeleverd

Goede ontvangst door Christel. Goede uitleg over de mogelijkheden. Het resultaat is prachtig. Exact wat we voor ogen hadden.

Prima inlijsting

Mijn borduurpakket is prachtig en heel strak ingelijst, vakwerk. Prima hulp met het kiezen van de lijst.

Prima geregeld

Klantvriendelijk houd zich aan afspraken top

super service, vriendelijk en professioneel

vriendelijk en professioneel

Fijne uitleg

Nemen de tijd om iets uitleggen om lijsten te kunnen kiezen. Goed advies Mooi ingelijst

Fantastisch!

Het geboortetegelborduurwerkje fantastisch mooi ingelijst. Meerdere keren hier iets laten inlijsten, altijd naar wens.

Toppers

Leuk team, goed advies, snelle levering, mijn poster is supermooi en strak ingelijst, geweldig dat het inlijsten inbegrepen was. Veel dank en ik kom gauw terug.

Super-fijn en snel contact met uitstekend resultaat

Ik had een vraag over een passe-partout met drie uitsnedes en kreeg meteen advies, werd goed, snel en zeer vriendelijk door Elise geholpen. Het resultaat was een mooie lijst met een perfecte passe-partout voor mijn drie aquarellen. Levertijd was zeer snel, met twee dagen in huis. Ik kan haast niet wachten om het kado aan mijn man te geven. Ik ben in ieder geval heel erg tevreden en zou bij een volgende keer zeker weer bij de lijsten fabriek bestellen.

topbedrijf

het geheel was nog mooier dan ik verwacht had

Prima geholpen!

De levering was netjes en snel uitgevoerd. Prima bedrijf!

Heel goede service. Ik had heel veel vragen en deze werden snel en correct afgehandeld. Erg snelle levering.

Fijn contact, goed advies en snel opgeleverd

Fijn contact, nemen de tijd voor het geven van advies. De opmaat gemaakte lijst met museumglas zien er prachtig uit. De print ook mooi geplakt en ingelijst, vakwerk.

Zeer tevreden…

Ik ben super tevreden over de communicatie en de lijst… bedankt!

Deskundig advies en prima resultaat.

Mijn vriendin heeft een borduurwerk gemaakt, wat ik graag in wilde lijsten. Goed advies gekregen over de opties (lijsttypes, glassoorten, e.d., incl.) en de mogelijke risico's (i.v.m. glitters in het doek). Gezien het resultaat en advies zeker een reden om terug te keren bij een volgend project. Niet de goedkoopste, maar geld zeker waard.

Een goed geoliede machine

Ben er nu 4 x geweest. Medewerkers zijn geduldig en vakbekwaam. Hebben mij goed geadviseerd. Alles is mooi ingelijst en goed verpakt. met vr. groet Frans

Goed advies, service en kwaliteit. Heel tevreden!

Kwam gericht naar de Lijstenfabriek om originele lijsten voor 2 tekeningen te vinden. Er is een grote collectie waar je uit kunt kiezen. Resultaat mag er zijn. Heel blij mee.

Goed advies en goede service

Goed geadviseerd waarbij er ook geluisterd werd. Eindresultaat was geweldig.

Uitstekend en professioneel ingelijst

Een voetbal shirt naar wens ingelijst. Werd netjes geholpen en ook de mogelijkheden besproken wat het beste past.

Perfect geregeld

Kan niet beter

Zijn heel goed geholpen met goed advies. Is helemaal geworden zoals we voor ogen hadden.

Perfectie

Het is niet de 1e keer dat we hier een lijst op maat hebben laten maken en als we er weer een nodig hebben gaan we weer terug naar de Lijsten Fabriek. De service is perfect en alles gaat in goed overleg zodat je precies weet waar je aan toe bent. Ze hebben een grote verscheidenheid in lijsten en tot nog toe alles altijd perfect terug gekregen. Absoluut een aanrader

Keurig ontvangen, Prima geholpen met uitzoeken van de lijst Goed personeel met kennis van zaken Kom graag terug

Enthousiaste vakmensen

We zijn hartelijk ontvangen voor het inlijsten van een oude (ca 1917), kromme, beschadigde foto. Een document uit de oude tegelfabriek van onze familie. Deze is met veel aandacht ingelijst en hangt nu als topstuk aan de muur.

Mijn eerste ervaring met een professionele inlijsten was uitstekend.

Ik kwam binnen als iemand die onbekend was met het inlijsten van kunstwerken met mijn eerste echte kunstaankoop. De mensen hebben me uitstekend geholpen en namen de tijd om mij alles uit te leggen. Het resultaat was ook prachtig.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.