perfect

Klant is ook koning, veel geduld.

Great service, product and problem resolution

I felt nervous to prove that the frame had arrived damaged, but the service to replace it was immediate and they sent a new one very quickly. The quality is very good, and the packaging is also very solid (ensuring that it arrives undamaged, meaning that I was just very unlucky to receive a damaged one). Customer service is polite, too. I'd purchase again.

Deskundigheid en oog voor detail

Prachtig gespannen op een maatwerk frame en geplaatst in de baklijst. Onze gekozen baklijst bleek tegen te vallen , dan toch maar een donkere. De la met diverse hoeken ging open en de perfecte kleur werd erbij gelegd. Prachtig! Hadden we niet zelf kunnen verzinnen! Erg blij mee; we zijn alweer op zoek naar nóg een doek om terug te komen.

Prima advies

Kom zeker nog een keer

Prettig en professioneel

Omdat ik in de buurt woon ben ik naar de winkel gegaan. Vriendelijke en behulpzame mensen met verstand van zaken. Ben heel blij met het resultaat.

Rapide et suprème

Niet alleen qua service maar ook qua advies en deskundigheid een super fijn adres om je kunstwerk nog meer grandeur te geven. Kortom .. een aanrader!

Super mooie lijst....top resultaat . Onze poster komt prima tot zijn recht !!

Vriendelijk geholpen. We wisten wat we moesten bestellen want onze zoon had al twee van deze lijsten laten maken . Enig minpunt is dat vergeleken 1,5 jaar geleden de prijs maar liefst 50 euro duurder is !!! Snap dat alles duurder is , maar 50 euro is wel heeeeul veel voor hetzelfde product.

Prachtige lijst

Snelle afhandeling, product van kwaliteit.

Kundig en vriendelijk

Erg aardige medewerkers die het idee geven erg kundig te zijn. Snel enkeurig ingelijst

Uitstekende hulp en kwaliteit

Ik was al een tijd op zoek naar een goede mooie lijst en ik werd uitstekend geholpen. De bestelling werd helemaal voor mij geplaatst en ik kreeg snel een mail dat de bestelling klaar lag. Het schilderij werd voor mij mooi ingelijst en ik ben super tevreden.

aflevering geheel volgens afspraak en verwachting

Heldere afspraken

Goed geholpen bij onze keuze zonder aandringen. Goede communicatie over de mogelijkheden en vooral vriendelijk en deskundig personeel

Prima service voor een schappelijke prijs.

Goed geadviseerd in hun showroom. Prima lijstje met passe-partout voor een schappelijke prijs.

Word ik blij van!

Persoonlijke aandacht en mooi inlijstwerk!

Not cheap, but excellent quality

I wanted three high quality 'collage style' pictures framing. End result - I have two A3 and one A0 framed pictures on the wall. Excellent quality and fault free. These might not have been cheap, but they will last a lifetime. I could, no doubt, have found a "cheaper and tackier" way to get these pictures printed and framed. However then the "tackier" would have been clear for all to see long after the "cheaper" was forgotten.

persoonlijke benadering, zorgvuldig

Er was sprake van een foutieve verzending. Deze werd zeer adequaat en accuraat opgelost. De uiteindelijke resultaten van de inlijstingen zijn prima in orde en de passe-partouts netjes gedaan

Snel geleverd en goed afgehandeld

Het glas van de lijst was helaas gebroken toen we de lijst ontvingen. Zonder veel gedoe en snel werd er een nieuw lijst geleverd. Keurig afgehandeld en goed op de hoogte gehouden van de status. Dank voor jullie service.

Goeie adviezen en betaalbaarder dan anderen

We hebben een aantal zaken vergeleken en de prijs- kwaliteitverhouding leek ons hier het beste. Prima gelopen bij het maken van de keuzes.

Goede service, mooi product, tevreden klant

Het ingelijste proefschrift is netjes en zorgvuldig verpakt geleverd. Ziet er erg netjes uit. Snelle reactie op mijn vragen en goede afstemming over het inlijsten en verzenden. Kortom: ik ben heel tevreden over de Lijstenfabriek!

Erg tevreden met de Lijsten Fabriek. De eerste lijst was helaas beschadigd tijdens het transport. Deze is direct opgehaald en heb een nieuwe lijst ontvangen. Hele mooie lijst, goede kwaliteit en heldere communicatie. Zeker aan te bevelen.

Beste klantenservice!

Beste klantenservice die ik ooit gezien heb. Ze antwoorden erg snel en geven persoonlijk advies. Zeer aangeraden!

Goede service, prettig contact

Snelle reactie op mijn vraag. Hele mooie lijsten ontvangen en heel goed verpakt. Zal de volgende keer weer hier bestellen. Top!

Vakwerk !

Mijn (inlijst)wensen zijn , conform opdracht , exact uitgevoerd. Vakkundig en met goede communicatie over de voortgang.

Snelle en zeer goede service!

Ik liet een schilderij spannen en in baklijst zetten (140 m x 70). Zeer vakkundige uitleg, zeer snelle service en inmiddels hangt er een fantastisch schilderij aan de muur. Ik beveel de LijstenFabriek van harte aan

Heel prettig meegedacht hoe in te lijsten.

Heel fijn meegedacht hoe en waarmee in te lijsten met echt een heel mooi resultaat. Heel erg tevreden.

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.