Heel mooi werk

Ik heb een shirt laten inlijsten en ik ben heel goed geholpen!

Bij binnenkomst super geholpen bij het uitzoeken van lijsten en (type) glas. Snelle levering en keurige service ook bij het afhalen. Helemaal top!

Mooie afgewerkte lijsten.

Het ziet er netjes uit.Makelijk aan de muur bevestigen.

Mooi werk en prettig mee gedacht. Snelle levering.

Goed meegedacht over het schilderij dat we hebben laten inlijsten. Goede uitleg en super flexibel toen na het opspannen ook nog een lijst erom heen wilde hebben.

Top service en snelle levering van kwaliteitslijst

Een mooie kwaliteitslijst besteld met een passend passepartout. Bleek dat het glas van de lijst tijdens het vervoer was gebroken. Een belletje naar de lijstenfabriek en er werd super snel en kosteloos een nieuwe maatwerklijst opgestuurd ! Wauw wat een TOP service is dát, daar kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren !! Zeker een aanrader. Ik ga er zeker nog een keer maatwerk lijsten bestellen!

Er wordt goed geluisterd en er is goed geadviseerd.

Ondanks dat we vrij laat op de dag binnenkwamen werd de tijd genomen. Samen hebben we in alle rust keuzes gemaakt. Fijn dat er zo meegedacht werd wat er nodig was om de plattegrond optimaal in te kunnen lijsten.

Prima advies met mooi eindresultaat

Prima advies met mooi eindresultaat

De Lijsten Fabriek levert goede kwaliteit en denkt vooraf heel goed mee!

Ik kwam bij de lijstenfabriek terecht met het verzoek om een shorttrackpak in te lijsten. Ze namen de tijd, dachten mee, gaven advies en het resultaat was geweldig!

Vakwerk

Het schilderij is mooi opgespannen en de lijst past perfect

klantvriendelijk en beschaafd

De baklijsten, die ik bestelde, waren heel mooi, maar ik dacht dat de beugeltjes van de montageset niet goed pasten. Ben er mee terug gegaan en men heeft mij precies uitgelegd hoe dat moest. Als voorbeeld van hoe het ook nog kan, is een van mijn doeken in de werkplaats even gemonteerd, terwijl ik wachtte. Dat is pas service! Ik ben lid van een schildersvereniging en heb De Lijstenfabriek van harte aanbevolen.

Ik heb het contact met De Lijsten Fabriek als zeer prettig ervaren. Ze denken met je mee en zijn erg vriendelijk. Over de kwaliteit van mijn bestelling ben ik ook zeer te spreken. De lijst op maat is mooi en precies zoals ik het voor ogen had.

Fantastische klantenservice

Bij een van mijn bestelde lijsten zat een barst in de glasplaat. De lijst was perfect ingepakt. Ik durfde ook niet met zekerheid te zeggen of er al een barstje zat, en ik dat zelf met het inlijsten van een poster erger had gemaakt. Na overleg met Ronald uit coulance een hele nieuwe lijst toegestuurd gekregen. Ik bestel hier altijd mijn lijsten, de kwaliteit ervan is ook top. Dus al alles soepel verloopt dan heb je een mooi product, en als er iets is wordt er echt naar je geluisterd. Aanrader!

Zo hoort klantvriendelijkheid te zijn!

Effectieve uitleg, goede hulp bij het maken van keuzen, duidelijk gespecificeerde offerte en een uitstekend eindresultaat. Zeer klantvriendelijk,

Professionele hulp voor een mooie lijst en kwaliteit foto

Er word fijn mee gedacht tijd geven om je eigen mening op te maken. Ze adviseren op hele fijne manier. Ze hebben onze foto ook opnieuw geprint op moment dat er tijdens levering een beschadiging op kwam allemaal op eigen initiatief. Echt zeer klantvriendelijk Ik ben erg blij met resultaat!! We genieten ervan.

Fijne en snelle service. Goed advies!

Fijne en snelle service. Goed advies!

Topservice, topresultaat

Recent hebben we ons eerste kunstwerk aangeschaft en we wilden deze mooi laten inlijsten. Het resultaat mag er zijn en we zijn er superblij mee! Bij De Lijsten Fabriek ben ik vriendelijk geholpen, werd er actief meegedacht in onze smaak en zijn we uiteindelijk in zee gegaan met een verrassende lijst waar we vooraf niet aan gedacht hadden. Bovendien was zowel de prijs en de service als het aanbod aanzienlijk beter dan de winkel (Catch Utrecht) waar we daarvoor waren geweest. Bedankt!

Deskundig advies, prachtig resultaat

Ronald heeft ons goed advies gegeven bij de lijstkeuze. Het schilderij was binnen de afgesproken termijn klaar. Het resultaat was prachtig. We zijn zeer tevreden!

Enorme aandacht en service

Ronald heeft kennis van zaken en biedt grote service. Hij weet waar hij het over heeft! Super tevreden

Vriendelijk en erg flexibel

Super goede eerste indruk Goed bereikbaar Erg vriendelijk flexibel en deskundig. Goede kwaliteit

fantastisch

Ik had geen standaard maat dus gebeld en werd heel goed geholpen door een medewerker en geadviseerd met wat voor lijst ik nodig had. Ik ben heel erg tevreden met jullie elke keer als ik ik bestel standaard of niet het zit heel veilig en goed verpakt en werkt super snel.

We hebben een afwijkende grote lijst laten maken. Dit is uitstekend uitgevoerd. Perfecte afwerking. Ben meer dan tevreden!!

Goede communicatie en vriendelijke bediening

Goed geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn, nette zaak!

Persoonlijke service

Ze hebben me persoonlijk geadviseerd zodat ik uiteindelijk het best mogelijke resultaat kreeg bij mijn A0 poster met lijst. Ik durf te stellen dat het uiteindelijke resultaat significant beter is geworden, dan wat ik oorspronkelijk had aangeleverd. Mijn vrouw was superblij met haar uiteindelijke cadeau.

Top service van mensen die van wanten weten!

Super lief geholpen en het eindresultaat is verbluffend. Een aanrader voor iedereen die een object wilt in laten lijsten.

Grote Wade 38 3439 NS Nieuwegein

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.