fantastisch

Ik had geen standaard maat dus gebeld en werd heel goed geholpen door een medewerker en geadviseerd met wat voor lijst ik nodig had. Ik ben heel erg tevreden met jullie elke keer als ik ik bestel standaard of niet het zit heel veilig en goed verpakt en werkt super snel.

We hebben een afwijkende grote lijst laten maken. Dit is uitstekend uitgevoerd. Perfecte afwerking. Ben meer dan tevreden!!

Goede communicatie en vriendelijke bediening

Goed geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn, nette zaak!

Persoonlijke service

Ze hebben me persoonlijk geadviseerd zodat ik uiteindelijk het best mogelijke resultaat kreeg bij mijn A0 poster met lijst. Ik durf te stellen dat het uiteindelijke resultaat significant beter is geworden, dan wat ik oorspronkelijk had aangeleverd. Mijn vrouw was superblij met haar uiteindelijke cadeau.

Top service van mensen die van wanten weten!

Super lief geholpen en het eindresultaat is verbluffend. Een aanrader voor iedereen die een object wilt in laten lijsten.

Mooie producten en snelle service

Ruime keuzen uit lijsten, zonder of met passe-partouts. Bij mij was er iets fout gegaan met de bestelling maar dat werd super goed opgepakt en ik ben heel tevreden over de service. Zeker een aanrader!

Goede ervaring!

De mensen bij de Lijstenfabriek luisteren goed naar je wensen. Ze hebben een hele goede kennis van zaken en zijn geduldig en heel aardig! Waar vind je het nog in deze tijd? De lijsten zijn prachtig en van een zeer goede kwaliteit en van een goede prijs.

Kwaliteitswerk!

Het contact was altijd prettig. Er werd snel op vragen gereageerd. De afgedrukte prent is van hoge kwaliteit en is zorgvuldig en mooi ingelijst. De gebruikte materialen zijn erg goed. De afhandeling was verrassend snel. Niets dan complimenten!

Fijn geholpen in de showroom en snelle levering

In de showroom zeer vriendelijk geholpen en na een week al bericht dat het klaar was. Het resultaat van de inlijsting van de daimond painting is prima en hij hangt inmiddels al op zijn plaats. Het zou alleen wel fijn zijn als jullie standaard museumglas zouden gebruiken voor daimond paintings aangezien ze al glanzend zijn van zichzelf en de meerprijs op het geheel het allemaal erg prijzig maakt. Ik begrijp wel dat museumglas duurder is maar ik heb er niet voor gekozen vanwege de meerprijs en wear hij hangt heb ik er gelukkig niet zo last van. Verder ben ik heel tevreden met resultaat.

Super aardig en behulpzaam. Met een prachtig resultaat

Vanaf punt 1 tot aan het einde zijn ze enorm vriendelijk en behulpzaam geweest. Prijs en kwaliteit komt komt overheen met wat er op de site staat beschreven.

uten

Shirt prachtig ingelijst

Vriendelijke service en prachtig resultaat!

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik heb online een op maat gemaakte baklijst besteld waarin ik zelf eenvoudig een paneeltje in kon bevestigen. Snel geleverd, goede communicatie en vriendelijk geholpen. En de geleverde lijst was precies zoals ik had verwacht. Ik ben erg tevreden

Goede serves

Goede serves en denken goed mee en geven goede uitleg ook met betrekking tot doek en ophangen er van

We zijn heel vakkundig en toegewijd geholpen! Erg blij mee.

Erg goed

Snelle levering, mooi product.

van A tot Z goede service en kwaliteit

Ik ben heel erg tevreden over jullie op alle vlakken. Zowel het advies en meedenken tijdens de aankoop als de snelle levertijd en service qua tips etc. De lijst is ook echt prachtig en kwalitatief heel goed.

Super, goede service

Correct en prachtige lijsten

Kwaliteit!

Ik heb goede uitleg gekregen over de verschillende soorten glas en de effecten daarvan. Daarnaast is mijn poster goed ingelijst in een stevige lijst. Ik ben heel tevreden!

Prima maatwerk

Advies over lijst en passe-partout en meegaan met wens van de klant is uitstekend. Inlijsten is mooi gebeurd. Communicatie over termijn is helder. Prijs kwaliteit prima in orde.

Prima professionele en persoonlijke service!

Mijn uit Berlijn meegebrachte poster werd als een kostbaarheid behandeld en is prachtig ingelijst. Ik werd uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden van verschillende lijsten en glassoorten. Zeker voor herhaling vatbaar.

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en de kwaliteit is goed

Kortgeleden heb ik voor het eerst contact gehad met de lijstenfabriek en werd ik goed te woord gestaan. Toen ik daarna tijdens mijn bezoek de opdracht gaf, werd er goed naar mijn wensen geluisterd en was ik heel erg tevreden over het eindresultaat.

deskundig vakwerk

Verschillende werken (opnieuw) laten inlijsten. Ben daarbij zeer deskundig geholpen door Ronald van De Lijsten Fabriek. Vervolgens volgens afspraak geleverd. Een adres om te onthouden en zeker aan anderen aan te bevelen.

Beste lijstenmaker ever!

Ik ben ontzettend blij dat ik De Lijsten Fabriek heb ontdekt. Ze hebben een groot assortiment aan lijsten en nog belangrijker, beschikken over ontzettend vriendelijk personeel met verstand van zaken die graag met je meedenkt. Ik ga echt nergens anders meer heen. Absolute aanrader!

Value for value

Goed product en service!

Grote Wade 38

3439 NS Nieuwegein

Over De Lijsten Fabriek

De Lijsten Fabriek levert door heel Nederland op maat gemaakte lijsten. Ook kun je in onze showroom terecht voor advies m.b.t. je in te lijsten werken. Dit kan een werk op canvas op papier zijn maar ook een digitaal bestand dat je geprint wilt hebben op art paper, canvas, dibond, plexiglas of textieldoek. Daarnaast heeft De Lijsten Fabriek met de Art2EXPO een Gallery SHOP waar je alle ingelijste werken alsmede handgemaakt kristal kunt ervaren.