Heerlijke knutselspullen en van goede kwaliteit!

We hadden een kinderfeestje met 10 meiden van 5 jaar. Spiegeltjes besteld, verf om ze een kleurtje te geven en foamplakkers en diamantjes om de rand van de spiegel te versieren. Zelf heb ik de spiegeltjes geschilderd in een mooie metallic goude verf, geschikt voor kinderen. Zelf mochten ze gaan plakken en lijmen. Ze hebben er mooie kunstwerkjes van gemaakt, even laten drogen en ze konden mee naar huis. Het was een zeer geslaagd kinderfeestje geworden!

Shanna wat een mooie uitgebreide review! Dank je wel. Fijn dat je zo enthousiast bent over de knutselspullen van CreatiefPlezier. En dat het kinderfeestje zeer geslaagd was met het versieren van de spiegeltjes :) Creatieve groet, Ingrid

Snelle verzending.

Zondag besteld, dinsdag in huis. Supersnel.

Fijn dat je je bestelling snel in huis had Emmy! Jij bedankt voor je mooie review :)

Fantastisch resultaat

Het knutselpakket met piratenschatkistjes was helemaal compleet, we hebben zelf vooraf geschilderd omdat de kinderen het anders niet af zouden krijgen, zelf hebben ze het versierd met de foam klei, diamanten en stickers. Ze vonden het erg leuk en het eindresultaat zag er fantastisch uit!

Jesca, dank je wel voor je uitgebreide review! We zijn blij dat de kinderen genoten hebben van het knutselpakket Piraten Schatkisten versieren en dat het resultaat fantastisch was! We hopen dat ze er nog veel plezier van zullen hebben ;) Creatieve groet, Ingrid

voor herhaling vatbaar

Snel geleverd. Er was een kleine beschadiging op een artikel en er werd meteen op mijn mailtje gereageerd met een oplossing. Alles is goed gegaan en hier zal ik zeker nog een keer bestellen.

Dank je wel voor je positieve review Nathalie. Fijn dat we het naar tevredenheid konden oplossen. Creatieve groet, Ingrid

Heel netjes verpakt en een extraatje die zeker gewaardeerd wordt. Snelle verzending. Ik raad het zeker aan spullen bij creatief plezier te kopen.

Nanda, fijn te horen dat je zo enthousiast bent over CreatiefPlezier. Daar doen wij het allemaal voor. Jij heel erg bedankt voor je positieve reactie! Creatieve groet, Ingrid

Netjes en snel.

De bestelling was netjes verpakt en snel in huis.

Fijn dat je bestelling snel in huis was, Jildou. Dan kun je lekker snel aan de knutsel. Jij heel erg bedankt voor het schrijven van een review!

TOP!!

Leuke artikelen en goede service.

Heel erg bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat je onze artikelen leuk vind ;) We zien je graag een keertje terug op CreatiefPlezier.nl

Vlotte en zeer correcte afhandeling van mijn bestelling

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent !

Netjes verpakt, snelle verzending. Er zat ook nog een kleine verrassing mee verpakt. Heel leuk. In ieder geval goed verzorgt

Fijn te horen en heel graag gedaan! Jij heel erg bedankt voor de mooie review :)

Heel leuk, gratis stickervel voor verjaardag! Dank je wel

Dank je wel voor je mooie review. We hopen je graag een keer terug te zien bij CreatiefPlezier.

Mooie spullen , betaalbaar en goede service

Marie-Jose, vriendelijk bedankt voor je mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent. Daar doen we het allemaal voor.

Top, snel, netjes

Erg snel geleverd, kwaliteit is goed en netjes verpakt, erg blij mee

Manon, dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We hopen je graag nog een keer terug te zien bij CreatiefPlezier.nl

Fijn contact, mooie keuze

Dit is mijn eerste ervaring met creatief plezier en dat is een hele goede. Door een foutje van mij mistte ik een pdf bestand en nadat ik dat had aangegeven kteeg ik het per ommegaande opnieuw. Fijn is dat. Dank en veel creatiefplezier.

Prima.

Bestellen gaat makkelijk en bestelling was snel in huis

Tof knutselgerief

Mijn kleinkind speelt heel graag met stenen: schilderen en verzamelen. Daarop de mozaïeken gekocht. Maar is pas als de Sint komt. Dus ben benieuwd.

Een aanrader om je knutselspullen bij te bestellen!

Na online besteld te hebben, kreeg ik al snel een mail om af te spreken wanneer ik de bestelling af kon halen. Ik had voor deze optie gekozen. De afhandeling ging vlot, de bestelling was netjes verpakt. De volgende keer bestel ik hier zeker weer..

Snel en duidelijk

Ik kreeg snel antwoord, mijn bestelling was snel leverbaar en de plek waar ik deze op kon halen werd duidelijk uitgelegd. Vriendelijke bejegening.

De houten paarden zag er super en netjes afgewerkt uit. Netjes ingepakt en en snel geleverd. Een leuk paarden feestje is het geworden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snel en persoonlijk

Voor een kinderfeestje was ik op zoek naar een leuke activiteit. Uiteindelijk via Google op de website terecht gekomen en iets leuks uitgezocht (unicorn tasjes om in te kleuren). Ik had de bestelling snel nodig en dat was gelukkig geen probleem. Ik mocht de bestelling thuis ophalen; het tasje stond keurig op mij te wachten. Ik kreeg zelfs de bezorgkosten weer gecrediteerd! De kids waren erg blij met en (dus) papa ook!

Snelle en goede levering

Duidelijke website, snelle levering

De levertijd was super snel

Mijn wegwerp schoentjes waren keurig op tijd

Zeer tevreden. Goede service en vlotte levering.

Goed spul en snelle levering