Snelle verzending. Is overleg mogelijk.

Ik heb gezocht, besteld en ontvangen. Geen problemen

Goed, voor herhaling vatbaar!

Duidelijk, snelle levering.

Leuke producten en snelle levering

Spullen besteld voor het versieren van petten voor een verjaardagsfeestje (7 jaar). Veel keuze, leuke spullen. Binnen een paar dagen geleverd, goed verpakt.

Scherpe prijzen en snelle levering. Top!

Scherpe prijzen en snelle levering. Top!

Snelle service en super verpakt!

Laatst heb ik vellen wasfolie besteld. De volgende dag al in huis, en netjes verpakt, waardoor alles meteen goed te gebruiken was!

Zeer snelle en perfecte service!

Bestelling geplaatst en twee dagen erna bezorgd in een heel net pakketje met een klein presentje!

Prima service en product voldoet aan verwachtingen

Hartstikke leuke site met erg veel leuke knutselmaterialen en ideeën

Op de site hebben wij de uilenklok knutselen uitgezocht, voor een kinderfeestje van onze dochter. De meiden konden dit prima zelfstandig, zelf ons zoontje van bijna 6 jaar kon dit zelfstandig! De resultaten zijn erg mooi en de kinderen vonden het erg leuk om te doen! Op de site zelf staan nog veel meer leuke ideeën. Zo heeft onze dochter bij een vriendinnetje al eens de bloemenspiegel met mozaïeksteentjes beplakt. Ook een erg leuke activiteit. Je moet er wel wat tijd voor uit trekken. Mijn ervaring is dat het goed te doen is.

Ik ben erg tevreden

Alles netjes verpakt en op tijd geleverd.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede service

Voor het feestje van onze zoon had ik een bestelling geplaatst, ik kreeg wat anders geleverd, nadat ik contact had opgenomen werd de juiste bestelling binnen een dag alsnog opnieuw geleverd, top!

Uitstekend!

Uitstekend!

De levering was snel en volledig correct. Daarnaast waren de kosten vergelijkbaar met andere winkels, maar het was bij CreatiefPlezier een stuk eenvoudiger om een account aan te maken, te bestellen en te betalen dan bij andere webshops.

gewoon goed

Supper

Vriendelijk en accuraat en snelle bezorging

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed product

Goed product, snelle levering en makkelijk te bestellen

Super netjes ingepakt en op tijd afgeleverd

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Super leuk voor een kinderfeestje!!!

Geweldig voor een kinderfeestje

Snelle levering, met persoonlijke noot

Snelle levering en kreeg zelfs wat extra's bij mijn bestelling. Omdat het niet meer verkocht kon worden, maar weggooien ook zonde is. Ik ga, samen met de kinderen in de kerk, de kaarsen mooi versieren met de was.

Het was gemakkelijk om te shoppen en kwalitatief goed.

Prima. Ze heeft voor mij veel aangepast etc. Was geen probleem. Vriendelijk in contact.

Supper

Heel fijn om te bestellen en vriendelijk om contact mee te hebben via tel

Snel en goed verpakt

Anda, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles snel en goed verpakt was ;)

Goed en snel

Mooie artikelen, netjes en snel in huis

Snelle levering en goed verpakt!

Saturnushof 20 3951 EE Maarn (utrecht)