Snelle levering en keurig in orde

goede kwaliteit

ik heb verf, schorten en 3 volgelhuisjes besteld, die wil ik van de week met mijn kleinzoon gaan versieren, keurig ingepakt, goede kwaliteit, en bijzonder vlotte levering. ik ben ook blij met het knutsel assortiment ik ga hier zeker in de toekomst meer producten bestellen. sonja de hoog

Super leuke webwinkel met super service!

Mooie kwaliteit spullen met een fijne en snelle service, we zijn er blij mee!

Snel en korrekt geleverd.

Voor het eerst een bestelling geplaatst en alles in orde.

Op tijd pakje mooi verpakt bedankt

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle service!!

Producten aangeschaft die licht beschadig waren maar dat was echt niet te zien. Fijn dat ze deze producten ook aanbieden om te kopen. En alles snel binnen gekregen. Zal zeker aanraden bij vrienden!

Duidelijke website

Precies wat ik zocht en het werkt zoals omschreven op de wrbsite

Leuke knutselspullen en goede service

Etuitjes besteld om in te kleuren met textielstiften. Snel geleverd en leuke etuitjes!

Ontvangen en goed

Goede

Snelle levering en duidelijke webshop

supersnelle service en groot assortiment

Ik heb al meerdere keren hier besteld. Er is een groot aanbod en de service is altijd prima lekker snelle levering

Top steentjes

Prachtige mooie steentjes,snelle levering. Er zaten zelfs mee in. Mvg Dita Cantrijn.

Dita wat fijn om te horen dat je de keramiek mozaïek steentjes zo prachtig vindt. Alvast heel veel mozaïek plezier ;) Jij heel erg bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Leuke knutselspullen en topservice

Superleuke knutselspullen, al 2x voor een kinderfeestje iets besteld. Heel goede service ook, er was een keer iets beschadigd tijdens het verzenden, kregen we heel snel opnieuw opgestuurd.

Prima !

Leuke spullen voor een goede prijs. Vriendelijk en snelle reactie op vragen.

Mijn ervaring is goed. Ik heb mijn pakketje netjes ontvangen

Had ik deze website maar gevonden voordat we de natte lockdownmaanden ingingen. Top!

Snelle levering van mooie materialen!!

Kwetsbaar materiaal besteld, wat goed beschermd verzonden werd. Een snelle levering!

super leuke en fijne materialen

leuk en goed materiaal om mee te werken

top

alles ging heel vlug gewoon top

Plezierig meedenken t.b.v. creativiteit

Een bestelling die zorgvuldig via internet werd samengesteld, kon op de een of andere manier niet afgerond worden. Maar een telefoontje en goed meedenken maakte dat de bestelling een dag later bezorgd werd. Wat een plezier! Dank voor de flexibiliteit. Het heeft voor creatief en zeer kleurrijk plezier gezorgd.

Fijn chenilledraad, snelle levering

Het gezochte & gevonden goud- en zilverkleurig chenilledraad is precies wat ik bedoelde, het is ook snel geleverd. Enig minpuntje is dat een doos van 34x44x11 cm wel erg veel groter is dan de inhoud van ca. 27x 38 (omgevouwen 30) x ca. 4 cm. het had ook in een brievenbuspakje/grote enveloppe gepast.

Goed en snelle levering.

Mooie kralen besteld en snelle levering.

goed geleverd

Op tijd en netjes geleverd

Saturnushof 20

3951 EE Maarn (utrecht)

Over CreatiefPlezier

Met CreatiefPlezier.nl is Knutselen tijdens je Kinderfeestje altijd een feest! Neem een kijkje in onze webshop en laat je verrassen door onze superleuke Knutselmaterialen, Knutselpakketten en Knutsel ideeën voor kinderen. * Op werkdagen voor 12:00 besteld, dezelfde dag verzonden! * Veilig betalen met iDEAL en Bancontact! * Alles uit voorraad leverbaar!