Snelle correcte levering van het juiste onderdeel

Ben zeer tevreden over dit bedrijf, voordelig in vergelijking, veel keuze, snel, alles goed verpakt.

Prima website, prima service en snelle levering! Doe zo verder.

Prima geregeld

Snelle levering en prima prijs

Goede en snelle service

S'middags besteld en andere middag het goede in huis

Doen wat ze zeggen

Tot dusver zeer tevreden tweemaal een bestelling gedaan tweemaal de volgende dag in huis als bij de producten staat op voorraad is dat ook zo, en niet zoals bij veel andere na bestelling en betaling een bericht dat het toch niet op voorraad is en de volgende dag pas binnenkomt en twee dagen later verzonden word.

Super ideaal

Ideaal

Veel keus en snelle levering.

Het passende stofzuigermondstuk was makkelijk te vinden via de site. Handig dat er een mogelijkheid is om een linkje aan te klikken als je twijfelt over het juiste onderdeel.

Groot assortiment, duidelijke website, uitstekende service en snelle levering

Ik was al lang op zoek naar een nieuw rubber voor de vriezer van onze -oude- Miele koel-/vriescombinatie. Europart was de enige website waar ik dit rubber kon vinden. Na wat heen en weer gemaild te hebben heb ik het artikel kunnen bestellen. Reacties op mijn mail waren er super snel, zelfs na kantoortijd. Het rubber zit nog in de doos maar ik heb er alle vertrouwen in dat m.b.v. de bijgeleverde instructies het nieuwe rubber gemakkelijk de oude zal vervangen.

razend snel geleverd

Net als vorige keren is het weer snel geleverd. Goed verpakt. Top!

Perfect verlopen

Onderdeel snel geleverd aan een scherpe prijs

Goede service, snelle levering

Snelle levering,

Correct en snelle levering in Hongarije.

Zeer vlotte afhandeling en levering

Compleet assortiment en op voorraad

Ruime keuze, snelle levering!

Ik zocht bepaalde onderdelen voor een oude wasdroger en kwam, na diverse sites bezocht te hebben, uiteindelijk hier terecht. Daarnaast op een zondagmiddag besteld en de volgende dag geleverd.

Onderdeel prima te vinden en snel geleverd.

Het onderdeel voor een koelkast was snel gevonden. Prima check of het zou passen op onze koelkast. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Op zondag besteld. Op zondag een reactie mogen ontvangen en op maandag de juiste artikelen subliem geleverd.Hier steek ik een duim voor op.

Snel gevonden en geleverd

Het onderdeel van de wasdroger was snel gevonden en zeer vlot geleverd. Droger loopt weer en ben dik tevreden.

Very pleased

The part was correct and shipped relatively quickly, slight delay by transporter but still happy with the delivery

Scherpe prijs en snelle levering

Goed geprijsd en snel geleverd.

super

Bedankt voor de snelle en correcte levering van het koelkast onderdeel

snel en correct

alles goed verlopen .

Uitstekende service!

Gebruiksvriendelijke site. Na plaatsen van de bestelling krijg je onmiddellijk de bevestiging en kort daarop het nieuws dat de bestelling onderweg is. Ben heel tevreden!

Gemakkelijk en snel

Type invullen op de site, makkelijk onderdeel selecteren en bestellen. 2 dagen later opgehaald bij de vestiging in Utrecht (scheelt bezorgkosten).

super vlotte service

Perfect passend onderdeel aan redelijke prijs, en zeer snel geleverd. Top !!!!

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!