S'avonds besteld en volgende dag i huis !

Ook voor moeilijk verkrijgbare onderdelen

Zocht een zetgroep voor mijn koffiemachine. Nergens te vinden. Mailtje gestuurd en heel snel reactie. Zetgroep besteld en met 2 dagen in huis. Top!

Het onderdeel was snel gevonden Vervolgens de volgende dag geleverd Prima

Nooit ontvangen!

Bestelling was nooit ontvangen

zeer snelle en correcte levering binnen een dag

zeer goed

Fantastisch bedrijf voor de aanlevering van diverse onderdelen

Ik bestel zo nu en dan onderdelen bij Europart voor het uitvoeren van diverse reparaties. Zij leveren altijd perfecte en betrouwbare spullen aan. Kortom, een bedrijf waar ik graag bestel.

voor herthaling vatbaar

voor herhaling vatbaar prima

voldeed geheel aan mijn verwachtingen

levering zoals gepland, geen betalingsprobleem, artikel zoals besteld.

Snelle verzending maar slechte klantenservice!

Typenummer van mijn wasdroger ingevoerd. Krijg ik via hen systeem een artikelnummer die zou toebehoren voor deze type wasdroger. Ik was in de veronderstelling dat ik de juiste onderdeel had besteld, echter bleek achteraf dat ik een universele merk kreeg opgestuurd waarbij ik zelf moest plakken en knippen om hem passend te krijgen (schuimrubber onderdeel). Dit terwijl ze ook de originele onderdeel hebben liggen die nagenoeg exact hetzelfde prijs heeft! Ik vroeg waarom zij dit niet opgestuurd hadden. Kreeg daar geen duidelijke reactie op! Vervolgens zou de klantenservicemedewerker een retourbon opmaken. Heb deze tot heden nog niet ontvangen. Ga maar persoonlijk langs in een servicewinkel in Den Haag (Beeklaan. Dan wordt je persoonlijker en beter geholpen is mijn ervaring! Ik zou graag een onvoldoende willen geven maar kennelijk is dit maar slechts 6 dagen zichtbaar via Kiyoh! Ik vraag me stellig af wat voor nut deze review dan werkelijk heeft.

Heb ik niet, bestaat niet

Dit is tweede keer dat ik bij Europart bestel. Beide keren ben ik verbaasd hoe uitgebreid en hoe compleet hun assortiment is. Ongelooflijk.

Duidelijke website

Afspraken en levering precies zoals vermeld en keurig afgeleverd.

Keurige Webshop

Goede webshop, alles gemakkelijk te vinden, snelle levering en netjes verpakt, goede ervaring voor als ik nog eens iets nodig heb.

snelle service

Duidelijke info + snelle service

Prima product

Het product was goed te vinden via de website. Omschrijving van het product was echter niet compleet, manchet was inclusief de draad om het te bevestigen. Hierover heb ik zelfs gebeld en er werd gemeld dat bevestigingsmateriaal los besteld moest worden maar ondanks de omschrijvingen en telefonisch bevestiging zat het er wel bij. Ondanks dat het als gelijk aan originele wordt verkocht lijkt het kwetsbaarder dan het origineel. Tot slot zou een simpele handleiding van een A4 al veel verschil uitmaken

Koffiezet werkt nog niet

Had in verscheidene filmpjes op tube gezien dat ik dat ventiel most vervangen omdat water in opvangbak liep , heb vervangen maar geen herstelling

Zeer tevreden klant.

De levering was snel en keurig op tijd. Met de track en trace code erbij. Voor 22 uur besteld en we hadden het inderdaad, zelfs op een maandag, binnen de tijd. Erg blij met de vervanging van een bakje in de koelkast. Mocht het nog van pas komen, doen we graag weer zaken met Europart. Vriendelijke groeten en heb een mooie kerst en een fijn nieuwjaar! Fred & Cariena van der Werf.

Prima !

Heel tevreden over bestelling. Snelle levering.

Goede en snelle levering

Snelle levering en correcte retour procedure, met correcte financieele afhandeling

perfect

Goed, niet te duur en snel geleverd.

Super snel geleverd

Onderdeel past perfect en is super snel geleverd. Helemaal top!

Perfecte service

Bestellen bij een webwinkel zoals het zou moeten. Snelle website, je wordt op de hoogte gehouden van de status en een supersnelle levering.

Snel binnen, juiste onderdeel

Goed product en snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf!

zeer vlot

bestelling gedaan , s'anderendaags geleverd, zoals beloofd op de website.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!