Veel onderdelen voor heel veel toestellen op voorraad en snelle bezorging

Product voldoet aan de verwachtingen en werd snel geleverd

Snel en doeltreffend

Weg met de wegwerpmaatschappij! Zo kunnen we onze apparaten nog lang gebruiken. Eén telefoontje aan de Philips klantenservice over een onderdeeltje dat kapot was; kreeg onmiddellijk het artikelnummer, bracht dat in op zoekfunctie van jullie website, en: vrijdag besteld, zaterdag ontvangen.

Ook nu weer een goeie ervaring met Europart!

Had niet verwacht dat ik het onderdeel van mijn koelkast zo snel zou vinden en in huis zou hebben. Bestellen, betalen en afleveren zoals je het zelf wilt, top!

Prima service en snelle afhandeling en bezorging

Beter kan niet.

Een correcte en een snelle levering ga zo door

Een correcte en een snelle levering ga zo door

Super snelle levering

Onderdeel Kärcher hogedrukreiniger in begin van de avond besteld volgende dag in huis super.!!!!!

Een goede site met snelle levertijden

Een goede site voor alle apparaten

Perfekt

Voor onze stofzuiger op leeftijd een vervangingsonderdeel bestel. Snelle levering, goede prijs, en het werkte direkt

Fantastische snelle levering van kwalitatief zeer goede produkten. Ik ben altijd erg tevreden als ik hier bestel. Nogmaals dank!

Goeie en snelle service

Defect onderdeel werd binnen de garantieperiode zonder discussie onmiddellijk vervangen.

Correcte en snelle levering

Snelle levering alles was 100% ok

Jammer dat ik het transport moet meenemen in mijn beoordeling :(

Alles van bestelling, betaling en verzending vanuit Europart verliep perfect. Jammer van de keuze voor PostNL voor de levering. Zoals ik ondertussen al meerdere keren heb meegemaakt, werd de dag en uur van levering weeral 3 keer op het laatste moment uitgesteld.

Zeer snel verzonden, mooi product

Supersnelle levering

Meestal duurt de levering bij online aankopen. 1 tot 2 weken. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat we in Frankrijk wonen. Maar deze keer was de bestelling binnen 4 dagen binnen! Het kan dus wel!!

Geweldig , en snelllllllll zeg

vrijdagnamiddag besteld , maandagmorgen hier !!!

prijs/kwaliteit +verzending top

de wisselstukken passen perfect en de wasmachine is hersteld ben nu bezig de oven aan het herstellen en ga nu nog een wisselstuk bestellen

snel en goed

Vandaag besteld en morgen in huis, dit klopt. Goede kwaliteit.

Top service.

Duidelijke website (door de afmetingen die in de beschrijving van het product stond was ik zeker van mijn bestelling), volgende dag geleverd in België. Meer heb je toch niet nodig? Top!

Goede prijzen en snelle levering!

Prima bezorging

Goede bezorging. jammer dat het product niet paste. Origineel moet 38 mm breed zijn en deze twee plaatjes waren 40 mm zonder afgeronde hoeken. Dus moest het mes er weer in. wel weer een teleurstelling voor 2 mika plaatjes voor € 52. dit zijn geen originele mika plaatjes voor bedoelde magnetron, hier wordt ongehoord veel geld aan verdiend.

Beste Jan van Roon, We begrijpen dat het frustrerend is als je nog voor verrassingen komt te staan na het ontvangen van je artikel. Om dit te voorkomen, raden we je aan om de productinformatie goed door te lezen voorafgaand aan het bestellen. Met het type/model nummer van het apparaat kan gekeken worden of het artikel past. De mica plaatjes die zijn besteld zijn originele onderdelen. Groet, Team Europart

Snelle levering.

Vandaag besteld , morgen in huis.

Snel en correct geleverd!

Zeer goede ervaring! Koelkast onderdeel. Wel vreemd dat er een levertijd van 10 weken (plm. 9 oktober..) werd genoemd en ik het part binnen 1 week al geleverd kreeg. Wel blij mee uiteraard..

Snelle levering super

Heel veel onderdelen te verkrijgen

Er zijn bij Europart heel veel onderdelen te krijgen, ook van oudere modellen. De levering gaat snel.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!