Super snel en goed advies

Ik heb een 5.5 m thuis oplaad kabel voor mijn Renault Zoë gekocht. Het was in minder dan 24 uur later bezorgd. Leek te kort. Europart om advies gevraagd of omruilen of verleng snoer 10 m beter was. Vraag en advies zelf in weekend beantwoord. Ben blij!

Goede service en advies

Hele goede service.

Een glasplaat van onze Liebherr koelkast was gebroken. Ik had een glasplaat besteld maar dat bleek niet de goede maat te zijn. Teruggezonden. Toen gebruik gemaakt van de offerte. Daarmee werd ik heel snel aan het juiste onderdeel geholpen. Er zijn ontzettend veel verschillende Liebherr koelkasten en dito onderdelen. Mijzelf was het niet gelukt het juiste onderdeel te vinden. Gelukkig wel met hulp van Europart.

Direct een bevestiging gekregen en het pakket werd op de voorspelde tijd afgeleverd.

Zeer goede web en snelle bezorging super

volgens afspraak geleverd

war ze beloven komen ze ook na

Super snel

We ordered the fridge part at 5 pm on Wednesday and it arrived on Thursday. So we only had to be without a fridge for a night :-) Great service, thank you

Prima. Snel en nette prijs

Betrouwbaar, vriendelijk en veilig winkelen.Voor herhaling vatbaar.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Lange tijd op zoek geweest naar 2 metalen filters voor afzuigkap. Geen type nummer bekend. Medewerker wist toch aan de hand van de afmetingen van de filters de juiste te vinden. Dat is meedenken!

duidelijke site en snelle levering

Goede kwaliteit onderdelen, snel geleverd. Droogkast werkt weer perfect, voor een kleine €40 ipv een nieuwe te moeten kopen. Dag derna al geleverd

Snelle service. Aardig en behulpzaam

Makkelijk. Deskundig. Aardig

Snelle bezorging

Duidelijke website eb super snel mijn artikel voor de koelkast ontvangen. Heel tevreden.

Goed en vlot ,binnen 24 uur in huis

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt.

De aluminium randjes van de afzuigkapfilters waren blauw geseald en waarschijnlijk vanuit de fabriek gedaan. Het was wel lastig om dit eraf te krijgen. Bij één filter is dit niet helemaal gelukt en dat is jammer. Verder passen ze erg goed en zijn wel verbeterd.

Snelle service en kwaliteit product

Alles prima en op tijd

Alles prima

Snel en goed, duidelijke site; ben helemaal tevreden.

Snelle accurate levering.

Het gewenste product, zondag besteld, maandag in huis. Het originele Smeg onderdeel paste probleemloos. Nadeeltje was de verpakking: veel te grote doos voor zo’n klein onderdeel.

Goede producten en makkelijk te vinden

Goede producten en makkelijk te bestellen.

Snelle levering!

Ik heb op vrijdagmiddag een bestelling gedaan (manchet voor mijn wasmachine), heb deze netjes op zaterdag al ontvangen! Erg fijn, want ik kan niet lang zonder wasmachine :-). Het is een overzichtelijke site en er is een check mogelijk of het onderdeel geschikt is voor jouw type machine.

Excellent experience!

Hi, Placed the order Friday afternoon and part was shipped same day 2 hours later. Do not forget was the cheapest price found. Happily i will return to them each time i will need something. Regards.

Savonds besteld en meteen de volgende dag al in huis. Artikel kwam overeen met de foto en was ook heel goed ingepakt. Wij Ik zeer tevreden met onze nieuwe koelkast lade.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!