uitgebreide beschikbaarheid van spareparts en top geregeld

Goed bedrijf

De onderdelen zoeken super. Levertijd slecht.

Men besteld spullen omdat iets defect en en jij dat wil maken. Bijv de vaatwasser. Als je er dan achter komt dat jou bestelling twee weken blijft liggen omdat er een ovenrooster nog niet binnen is baal je er behoorlijk van dat ze er automatisch geen deellevering van maken. Biedt die optie in iedersgeval aan zou ik zeggen. Dat moet echt anders en dat weerhoudt mij vaak opnieuw te bestellen bij sommige firma's.

Artikel verkeerd besteld en retour plus refund prompt!

Top verpakt, top levering

Top verpakt, top levering!

Snelle verzending, niet passend

Koolborstels bleken te breed.

Beste H, Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met dit onderdeel. We nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Groet, team Europart.

Duidelijke zoek functie

Afhandel tijd is wat langer dan belooft

Quickly and efficiently

For me, they quickly picked up and sent the right part. Quality service!

Nog niks ontvangen - snelle reactie

Ik krijg al een mail met vraag naar mijn ervaring terwijl ik bestelling 2699672 na een week nog niet ontvangen heb. Als ik de link naar PostNL gebruik om m'n levering op te volgen dan krijg ik volgende melding : "We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode 3SBEMA7616171." Europart heeft snel gereageerd en enkele dagen later heb ik dan toch m'n levering ontvangen.

Beste Emmanuel, Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Graag tot ziens in onze webshop! Groet, team Europart.

Mijn aanvaring is heel goed

Ik was voor een onderdeel van mijn Bauknecht op zoek naar een leverancier maar stuitte op we kunnen u niet helpen. Het is niet fijn dit te horen en vervolgens naar de website van Europart gegaan en formulier ingevuld. Ik kreeg snel bericht dat ze het konden leveren en tegen welke prijs dat is tenminste klasse. Onderdeel bestelt en betaald en het was vrij snel binnen ik blij en de wasmachine blij was wel essentieel onderdeel. Zo zie je maar Europart flikt het tenminste de klant staat voorop en dat waardeer ik enorm.

Top product

Uitgebreid assortiment, goed prijzen in vergelijking met andere webshops.

Snel en correct

Vervangstukje voor ontharingslaser braun was moeilijk te vinden... maar niet bij Europart! Makkelijk te bestellen en snel geleverd in prima staat. Een echte aanrader.

Efficace et rapide

Catalogue clair. Prix bas. Livraison rapide... Que demander de plus ?

Ondanks het feit dat het afzuigkapfilter niet paste, kan ik niet anders zeggen dan dat het bedrijf uitstekende klantenservice biedt. Via mail is er vanuit het bedrijf alles aangedaan om tot een letterlijk passende oplossing te komen. Toen dat niet lukte is het bedrag inclusief verzendkosten netjes binnen 1 werkdag teruggestort. De 10 is dan ook als pluim voor de klantenservice van het bedrijf.

makkelijk, snel, maar ook duur

Ik heb een los onderdeel besteld voor mijn koelkast. Dit was met het juiste typenummer van de koelkast gemakkelijk op de website van Europart te vinden. Ik had het 24 uur later in bezit. Ik vond de prijs wel hoog voor dit onderdeel.

Zeer slecht

Site van Beekman bv geeft andere prijs dan Europart terwijl je via de site van Beekman wordt doorgelinkd. In ons geval 1 doos met 4 cartridges voor 21,99 resulteert uiteindelijk in 1 cartridge voor 21,99. Het gevoel is dat we opgelicht zijn. Reactie van medewerker Europart, oh dat zijn oude prijzen op deze site. Over Beekman lees je dat hij goed is voor zijn personeel, maar klanten netjes behandelen en leveren zoals op de site staat ho maar. Denk niet, en ik waarschuw andere klanten, dat ik hier ooit nog wat ga kopen

Beste Ed, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je dit gevoel hebt overgehouden aan je bestelling, vooral omdat wij altijd ons uiterste best doen om onze klanten duidelijkheid en service te bieden. Via de zoekmachine ben je terechtgekomen op de Beekman website, bij de verpakking met 4 stuks. Hier staat geen prijs bij vermeld. Omdat je particuliere klant bent, krijg je via de button 'nu bestellen' de mogelijkheid om naar het alternatief te gaan op de Europart website. Het alternatief is 1 cartridge voor €22,99, want de verpakking met 4 stuks is momenteel niet verkrijgbaar. Bij de productomschrijving staat duidelijk vermeld dat het om 1 stuk gaat, bovendien staat ook nergens vermeld dat er 4 stuks voor dezelfde prijs besteld kunnen worden via ons. Hopelijk is zo het één en ander voor je verduidelijkt. Groet, team Europart.

Nieuwe oplaadadapter zo gevonden!

Ik zocht voor een kruimelzuiger een nieuwe oplaadadapter. Ik werd doorverwezen naar deze site. Ik vulde een aantal gegevens in en de volgende dag had ik de adapter al in huis! Hij is precies eender als de oude.

Goed en snel.

Klasse service.

Duidelijke webshop om je te helpen de juiste vervang onderdelen te vinden voor jou type toestel, vlotte betaling en snelle afhandeling. Ik ben dik tevreden. Reparatie is uitgevoerd, onderdeel past perfect.

Top geregeld

Mijn waterreservoir van mijn koffieautomaat viel kapot, dus paniel. Ik bestelde savonds rond 21:00 uur een nieuwe en betaalde een schappelijke prijs. De volgende dag goed verpakt geleverd en de dag alsnog ingegaan met lekkere koffie.

verzending raar

Waarom een rubber ringetje van 4 cm a 4,99 euro versturen in een pakket van 16x24x2,5 cm a 5,99 euro. Had ook in n envelop gekund. Maarja. Die ring is wel okee en Ik had m toch nodig.

Beste Arjen, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. De €5,99 die je betaalt is niet alleen om de verzendkosten te dekken. Ook verpakkingskosten en verwerkingskosten zijn bij dit bedrag inbegrepen. Daarom betaal je een vast bedrag per zending, ongeacht het aantal bestelde artikelen of de grootte van het pakket. Op dit moment versturen wij geen zendingen in een envelop. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd, fijn om te lezen dat je met de betreffende ring aan de slag kunt! Groet, team Europart

Uitstekende service ook telefonisch

Ik ben zeer goed telefonisch geholpen door een medewerkster die zeer ervaren en goed ingevoerd was. Het is een verademing in deze tijd waarin je mensen aan de telefoon krijgt die van toeten noch blazen weten...

Top geregeld.

S'middags besteld, volgende dag ontvangen.

Nette klantenservice medewerker

Dyson artikelen voor mijn stofzuiger gekocht, omdat de telescoop stang op zich laat horen bleef de order staan. Telefonisch contact gehad, en andere artikelen zijn kosteloos verstuurd. Nu wachten wanneer de stang word geleverd.... Ik hoop nog voor het einde van het jaar. Gelukkig heb ik een andere als vervanger, ook een dyson.

Goede site

Super snel geleverd toppie

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!