Snel en betrouwbaar

Onderdeel van een stofzuiger gebroken en dezelfde avond besteld, de volgende dag thuis geleverd. Echt prima service.

Mond van stofzuiger stuk. Dyson had het niet meer op voorraad. Jullie wel!

Perfect!

De site is helder en overzichtelijk, de bezorging was snel en goed gewoon perfect!

Zeer goede en snelle services met kwaliteit onderdelen.

Zeer prettig om hier onderdelen te bestellen. Makkelijk zoeken en bestellen. Zeer snelle levering. Goede kwaliteit onderdelen.

Snel en correct

Juiste omschrijving van product en levering heel snel

Snelle levering van onderdeel

Blij met de snelle levering van het juiste onderdeel. Makkelijk te kiezen door duidelijke website. Aanrader

hele goede sevice en zeer snel je geld retour

zeer goed

Ik heb het kunnen repareren, met het onderdeel dat u mij hebt toegestuurd, het duurde langer dan gepland, maar dat lag aan DHLDie waren het of het sorteer centrum kwijt. De mail zei inde auto. Maar daar zat het niet, daar kunnen jullie niks aan doen

Supersnel en beste prijs! - helemaal top-

Zondagmiddag besteld en op maandag bezorgd, daarbovenop de goedkoopste dat ik kon vinden en kwaliteitsonderdelen. Kon echt niet beter!

In het weekend besteld, op maandag bezorgd.

Doeltreffend, klantgericht

Snelle levering en afhandeling toen ik een fout maakte bij bestellen. Fijn bedrijf!

prima en snelle levering

prima en snelle levering

mijn bestelling bij Europart is vlekkeloos verlopen

de bestelling van een onderdeel is vrij eenvoudig de levering van het bestelde product gebeurt zoals aangegeven en wordt correct afgehandeld

Ik ben heel tevreden over Europarts!

Al vaker wat besteld, ook nu weer snelle levering, ook de producten zijn goed. Ik kan ook meteen zien of het betreffende onderdeel voor mijn apparaat geschikt is.

Prima site

Heb onderdeel koelkast besteld en afzuigkap. Voldoen geheel aan beschrijving. Handige site waar je kunt zoeken op typenummer. Levering was supersnel, volgende dag al. Al had dat van mij niet gehoeven. Wil als klant best wat langer wachten op een bestelling, zodat er bijvoorbeeld geen nachtwerk voor nodig is.

juiste onderdelen en snelle levering

juiste onderdelen en snelle levering

Je krijgt wat je bestelt heel snel en bij het ophalen werd ik vriendelijk geholpen.

Prima website

Snelle levering, product goed verpakt, product als omschreven op website, goede prijs/product verhouding.

Defect onderdeel Kärcher in 1 dag geleverd, top.!

Defect onderdeel Kärcher in 1 dag geleverd, top.!

ik kan niet anders zeggen dan TOP!!

in de eerste regel heb ik het al gemeld TOP

Netjes en zeer snel geleverd

Netjes en zeer snel geleverd

Snelle en correcte levering, zelfs op zaterdag!

Deze organisatie doet wat ze belooft. Snel, correct en goed afhandelen van een internet bestelling, ook al is het een klein onderdeel, dat essentieel is voor mijzelf.

Goed product alleen aandacht voor verzending

Ik heb 2x een kapot onderdeel voor mijn koelkast besteld. De fruitlade en nu het flessenrek in de deur. Had beide keren een prefect passend (origineel) onderdeel. Alleen de verzending van deze hard plastic onderdelen laat nog wel te wensen over. Beide werden zonder beschermingsmateriaal los in een te grote verzenddoos verzonden. De fruitlade kwam daardoor ook kapot aan, het flessenrek was gelukkig heel. De service bij de kapotte fruitlade was gelukkig perfect, ik kreeg gelijk een nieuwe toegezonden. Groot was mijn verbazing dat het flessenrek toch ook weer gewoon zonder beschermings- / vulmateriaal was verzonden. Om meer schade te voorkomen raad ik aan om vooral deze hard plastic onderdelen beter te verzenden.

Kocht een glazen frigo plaat . Hebben toch enige moeite gehad om ze erin gelegd te krijgen. Net iets te groot (millimeter werk)

Goede snelle service en betaalbare producten

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!