Snelle en correcte levering!

Ik had twee artikelen besteld voor mijn Kärcher, waarbij ik niet had opgelet. Artikelen pasten dus niet: eigen schuld!! Gebruik gemaakt van het retourrecht en binnen één dag al de creditnota in mijn mailbox. Top!!

Bestelling volgens omschrijving

Op tijd geleverd met zorg voor verpakking. Prijs kwaliteit is in verhouding.

Verzendkosten iets duurder maar binnen 24uur geleverd

Om 18h00 besteld en volgende dag om 15h00 geleverd. Erg fijn aangezien de bestelde stukken erg nodig waren. Op andere websites waren de verzendkosten iets goedkoper maar erg fijn dat ze ruim binnen de afgesproken tijden leveren.

Snel en kundig

Opzoek naar een snaar voor de droger stelde ik een vraag en kreeg in het weekend meteen antwoord. Met een foto van het type zochten zij het juiste model en stuurde een link. Binnen een paar minuten had ik de juiste snaar. Voor minder dan 3 tientjes doet mijn droger het weer.

Super geweldig.

Een zeer snelle en correcte afhandeling en op een prettige wijze geholpen. Een zeer snelle levering Binnen één dag geleverd uitstekend.

Zeer professioneel

Zeer vriendelijke werknemers

top ! zeer tevreden mee !

goede en snelle levering. Site is overzichtelijk en onderdelen zijn snel te vinden

Mijn bestelling was niet op voorraad, maar werd keurig binnen de beloofde tijd bezorgd.

makkelijk zoeken naar onderdelen

Flessenrek van de koelkast was kapot. Merk en type van de koelkast ingetikt op de website en dan krijg je meteen een volledig overzicht van alle onderdelen. Heel gemakkelijk.

In een woird:voortreffelijk

Onderdeel dat nergens meer te krijgen was. Maar Europart had het. Later op de dag besteld en de volgende dag in huis. En precies het goede onderdeel. Kon niet beter. Europart bedankt!!

Perfecte omschrijving en uitstekende levering

Misschien wat duur, maar ik kon dit artikel nergens anders vinden met de zekerheid dat het dat was wat ik zocht.

Snelle levering, product naar verwachting

's Avonds besteld, 's ochtends gebracht. Perfect!

Ben zeer tevreden over dit bedrijf

Na wat telefonische informatie snel gekocht en snel geleverd. Ik koop al jaren bij EUROPART en gaat goed. Jammer dat EUROPART geen winkel (meer) in de buurt heeft. Scheelt ook verzendkosten die best hoog zijn. Fijn dat de website ( na inloggen ) aangeeft wat je in het verleden gekocht hebt, scheelt een hoop uitzoekwerk......moest er wel even aan wennen maar als je het door hebt is het bijzonder fijn.

bezorgkostenbeleid

De vraag is of je 6 euro bezorgkosten moet berekenen voor een artikel dat in een enveloppe door de brievenbus kan.

Snel en degelijk bezorgd, dure bezorging, detail niet verkijgbaar

Ik zocht een afdichtring maar ik kon alleen het hele ventiel kopen. In principe niet zo'n probleem. Wel jammer dat het niet goedkoper als brievenbuspakket verzonden kon worden. Het versturen van iets kleins was nu duurder dan het onderdeel. Zeer snel bezorgd waardoor ik mijn apparaat weer snel kon gebruiken.

Erg snel en geweldige producten

Vóór 23:00 besteld en de volgende ochtend om 11:00 in huis! Geweldig!

Overzichtelijke website, duidelijk bestelproces met veel bevestigingen van de voortgang (per e-mail). De ene avond besteld, de andere avond geleverd.

Correcte prijs en snelle levering

Goed geregeld, snelle service en levering

Alles ging prima en snel! Top om zo in deze tijden aan je onderdelen te komen. Regards Stef

Perfecte snelle service!’

Een onderdeel van een machine van 30 jaar oud, was gemakkelijk te vinden op de site. ‘sAvonds besteld, en de volgende middag geleverd. Super!

Daad bij het woord

Daad bij het woord

Super goed geholpen

Goed geholpen met een oplossing voor mijn probleem

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!