Exact wat je nodig hebt

Ij had een condensator nodig voor een reparatie. Savonds besteld en volgende werkdag geleverd, zoals afgesproken teven een scherpe prijs. Snel, eenvoudig en goed onder goede voorwaarden. Aanrader.

Zeer correcte , ter zake kundig en vriendelijke klantenservice

Om een paar piepkleine onderdelen aan te schaffen terwijl alleen een deel van het artikelnummer van het betreffende apparaat bekend is , is geen sinecure. De eerste ronde bij Europart is nog niet gelukt, met een half artikelnummer is het moeilijk zoeken in samenspraak met de klantenservice. Maar vandaag wordt de tweede zending bezorgd.

Goede voor lichting en volgens afspraak geleverd.

De afgesproken tijd is bewaarheid.

Snel geleverd, maar ook snel terugbetaald! Super!

Staan hierboven al gemeld.

Verkeerde onderdeel maar eenvoudig retourneren

Helaas werd op de site een verkeerd type koolborstel aangegeven voor mijn wasmachinemotor waardoor ik in eerste instantie een verkeerd model had. Terugsturen was niet moeilijk en ik heb zelf het juiste type kunnen vinden.

Duidelijk afspraak

Snel behandeld

Snel en eenvoudig fijn dat er een winkel is om te kunnen afhalen

Fijn aanbod van artikelen

snelle verzending

Bij een volgend onderdeel bestel ik hier zeker weer

Snelle levering en prima service.

Website overzichtelijk en een ruim assortiment.

Snelle levering zelfs in Coronatijd

Snelle levering van een onderdeel van een toch al gedateerde Ignis koelkast. Past precies zoals beloofd op de website. Super tevreden.

Goede en snelle levering

Mooie en goed werkende website Meteen wordt alles geregeld en dan een hele snelle levering

Gewoon goed. Behalve extra kosten om te betalen met Belgische kaart

Goed. Maar belachelijk extra betalen met een Belgische kaart

Goede service & retour mogelijkheden.

Ik heb via de webshop een bestelling gedaan en had helaas het verkeerde besteld. Gelukkig is het "retour proces" erg handig en duidelijk en inmiddels is het terug gestuurd via PostNl en heb ik de juiste kabel ook inmiddels mogen ontvangen. Bedankt voor de goede service

Supersnel

Duidelijke website, juist prijzen, snelle leveraging, toptoptop

Goed geholpen

Mijn koelkastonderdeel was lastig op de site te vinden, maar via de mail werd ik snel en goed geholpen. Product was niet op voorraad, maar wel snel geleverd. Ik werd via de mail op de hoogte gehouden.

Snel, goed, goedkoop.

Alles naar wens

Super groot probleem eigenlijk heel simpel opgelost met onderdeeltje van 12 euro.

Als je een onderdeeltje hier niet vindt weet ik niet waar wel.

Perfecte koelkaststrip

Ik kreeg snel een offerte passend bij mijn koelkast. Deze heb ik vervolgens besteld en hij past perfect op mijn koelkast. De deur die eerst niet klemde zit nu perfect!

onderdelen vervangen, duurzamer leven!

Door snel een onderdeel te vervangen kan een apparaat er weer jaren tegen. Bij Europart vind je snel het juiste onderdeel en je laat het zo naar een winkel in de buurt bezorgen. Snel en goedkoop. Klasse!

goed en correct

Correcte aflevering bij ophaal adres . Ook daar goede service

prima geholpen

goed bedrijf waar uitstekend met je vragen terecht kan

Grote klasse !!

Klasse, zo snel door Europart afgewikkeld. Ik doe dit soort meningen geven niet gauw, maar deze keer maak ik een uitzondering. Nog niet hoeven te gebruiken, de laatste van ons is een week geleden in de stofzuiger geplaatst. We gaan ervan uit dat de maat goed is. Met vr. groet, Familie Tol.

Vlotte levering

Mijn bestelling is zeer vlot verlopen.

Prima bestelling

Aandfrijfriem voor een oude schaafmachine besteld. Direct leverbaar door europart welke bij de bouwmarkt een levertijd had van 2 weken!

Snelle levering en het onderdeel paste precies.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!