Zeer goede service en levering

Een nieuwe glasplaat met strip nodig voor de koelkast, snel gevonden en snel geleverd.

Juiste produkten snel te vinden op website

Snelle levering, duidelijke website. Uiteenlopende onderdelen van vele merken gemakkelijke terug te vinden. Levertijd: snel

Snel en klimaat neutraal verpakt

Logisch

Mijn bestelling binnen gekregen en zag 1 schroef geleverd. De wasmachine deur geen 2 schroeven geleverd.

Beste Maureen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb de order nagekeken en er is 1 schroef besteld en deze is ook geleverd. Indien u nog een schroef nodig heeft kunt u altijd contact met ons opnemen E-mail: verkoop@partsnl.nl Team Europart.

Snelle, correcte levering van dure vervangingsonderdelen

Ik had vervangende onderdelen (bakken) nodig voor mijn koelkast. Die zijn heel snel en correct geleverd. De prijs van de onderdelen viel mij vies tegen. Voor 2 bakken betaal ik net zoveel als voor 1/3e van de aanschafprijs van de hele koelkast. Ik vond ze overigens elders niet goedkoper (anders had ik daar wel geshopt :))

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat de levering goed is verlopen. Je zult inderdaad weinig prijsverschil vinden in originele onderdelen dit komt omdat de getoonde prijzen mede door fabrikanten worden bepaald. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Groet Europart.

Beschrijving website klopt niet en betalen voor retourzending is dan heel zuur

Stofzuigerslang voor Miele besteld. Volgens website zou deze voldoen maar bleek niet te passen. Daarnaast weer 7 euro verzendkosten moeten betalen om terug te sturen. Geen aanrader dus.

Beste Roy, Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met dit onderdeel. Ik heb geprobeerd om met je in contact te komen helaas is dit niet gelukt. Indien je wenst kun je contact opnemen met ons via e-mail: verkoop@europart.nl Europart.nl

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Uitgebreid assortiment op een makkelijk toegankelijke website. Het bestellen gaat eenvoudig en de producten worden snel (1 dag) geleverd.

duidelijk en snel

prima,snel ,duidelijk ,goedkoop enz

goede en vlotte afwikkeling

Had nog nooit besteld, maar heel fijn en vlot bezorgd

Onderdeel makkelijk gevonden, besteld, volgende dag in huis

Onderdeel makkelijk gevonden, besteld, volgende dag in huis

Snelle service & goed product

Eerder had ik mijn bestelling geplaatst bij een andere webshop. Na langer dan 3 weken te hebben gewacht, nog steeds niets ontvangen. Toen ik de webshop Europart tegen kwam heb ik de andere bestelling geannuleerd en hem opnieuw besteld bij Europart. De volgende dag had ik het product binnen! En werkt top!

Snel juist geleverd

Ok

Verschillende verbindingstukjes tussen de korven en rekken van mijn Bosch vaatwasser waren kapot. Even zoeken op juiste serienummer (staat in de deur) en gemakkelijk op de website gevonden. En de volgende dag in huis tegen lage kosten. Mijn vaatwasser is weer als nieuw! Ik ben er erg blij mee!

Ondersdelen op voorraad en snel leveren.

Onderdelen: Ze hebben ze op voorraad en ze leveren ze snel.

Duidelijke website en snelle levering!

Een zeer goede webshop!

Keurig en optijd geleverd

Artikel volgens beschrijving geleverd. Prima, graag weer.

Precies zoals je mag verwachten.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Netjes verpakt en snel geleverd

Goede levering zoals verwacht

razendsnel het juiste product

Bestelling plaatsen via de website is goed te doen, het is prettig dat je het te bestellen product van alle kanten kunt bekijken. Ik heb het laten afleveren in een winkel vlakbij, binnen 24 uur kon ik het al ophalen. Al met al volkomen tevreden

Goed product

snel geleverd

Door de snelle levering kon binnen 24 uur de wasdroger weer draaien.

Voor 21 uur besteld de dag erna geleverd in België

snel duidelijk product geleverd

Snel en correct geleverd

Tot mijn verrassing was het onderdeel direct gevonden en werd het binnen enkele dagen geleverd via de vestiging in Krimpen a/d IJssel

Perfect gelopen

Gemakkelijk te bestellen via webshop. Afhalen bij een van de aangesloten winkels. Snelle levering.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!