Snel ontvangen en zonder problemen

Onderdeel was correct en levering was binnen de 4werkdagen

Goede service en hulp

Onlangs een desktop gekocht waarbij ik goed advies kreeg aan de hand van mijn eisen van wat ik voornamelijk wil gaan doen. Ook goed geholpen, tegen alleszins redelijke vergoeding, door mijn haperende externe harde schijf weer aan de praat te krijgen. Dat is de reden dat ik voor dit soort hardware zaken zoals Mediamarkt links laat liggen!

snelle oplossing vervangend onderdeel

oude diepvries, merk bestaat niet meer. Toch m.b.v. verkoopmedewerker vervangend en passend afdichtrubber gevonden. Super telefonisch geholpen. En offerte met vervangend onderdeel was ook snel binnen. Maandagmiddag gebeld en woensdag middag onderdeel via DHL in huis. Dank! NB: andere bedrijven konden geen vervangend onderdeel vinden.

Materiaal ok Maar snelle levering niet ok zeker niet door Gls. Post nl altijd ok

gewoon goede koolborstels

Op maandagmorgen mijn combimagnetron defect, dezelfde dag nieuw onderdeel besteld met behulp van merk, type en serienummer, op dinsdag ontvangen en gemonteerd. Binnen 32 uur was de magnetron weer gerepareerd.

Perfecte service en goede producten

Snelle levering van de originele onderdelen en hiermee zelf mijn Kenwood Chef gerepareerd. Perfecte service!

Snel en accuraat

Prima, betrouwbare winkel. snelle levering en goed retourproces.

Onderdeel makkelijk gevonden op de site. Makkelijk bestelproces, conform belofte geleverd.

Te weinig informatie bij het product

Levering, snelheid, betaling en afhandeling prima. De beschrijving van het product bevat te weinig informatie waardoor wij niet het (geheel) gewenste onderdeel ontvingen.

Te lui om oplossing aan te bieden.

Wenst niet btw vrij aan te leveren. Zal nu via Nederlandse belastingdienst laten controleren of dit correct is.

geweldig

ondanks de drukte, toch snel geleverd!

Duidelijke website met goede info, snelle levering

Onderdeel van machine gevonden enkel bij deze website.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Snel verstuurd en ontvangen

Na dat ik de site van Europarts had gevonden, waren se artikelen zo in huis. Super!

Supersnel

Waar een ander gelijksoortig bedrijf een kul verhaal ophangt over het niet meer kunnen leveren van gewild product, leverde europart binnen 2 dagen na bestelling het gewenste product.

Snelle service, prima product

Direct na bestelling product berstuurd en afgeleverd

Service, kwaliteit, duur levering : super !!

Kan echt niet beter!

Het was de eerste keer dat ik iets online bestelde en het is zeer goed meegevallen. Op maandagnamiddag na 16u. besteld en op woensdagvoormiddag rond 1u. thuis geleverd. Van harte dank.

perfect

Snel levering

Snelle bezorging, goed onderdeel

Prima service ...

Prima site met snelle levering

Had onderdelen nodig voor mijn saeco, website is duidelijk. Goed te zoeken op basis van typenr en snelle levering

Snelle levering aannemelijke prijs duidelijk website

Super snel!!!

De bestelling zaterdagmiddag besteld en maandagmiddag in huis.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!