Helaas

Zeer snelle levering, blijkt later dat de stofzuigerzakken, die ik besteld had voor mijn Karcher bouwzuiger, deels orgineel en deels b merk. Wel betaald natuurlijk voor orgineel Karcher. Dacht dat dat voor het klusje niet zo veel zou uitmaken maar helaas. Zakken scheuren gewoon kappot tijdens het stofzuigen, dus paar keer grote stofwolken uit het apparaat. Komt de levensduur niet ten goede

Zeer tevreden!

Het artikel dat ik zocht heb ik gevonden bij Europart. Aan de telefoon werd ik vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. De offerte die ik kreeg werd verduidelijkt met een tekening, om te kunnen beoordelen of het artikel het juiste was. En als klap op de vuurpijl: het artikel bleek voordeliger dan in de offerte stond en ik kreeg het teveel betaalde ongevraagd terug! Fantastisch!!

Prima onderdeel alleen het leveren duurde langer dan aangegeven

Het onderdeel is prima en werkt prima. Gekozen voor leveren bij een winkel en op een of andere manier duurt dat langer dan thuis bezorgen.

Kan niet beter!

Groot assortiment, keurige en snelle levering! Beter kan niet!

Snelle levering, goede prijs

Bestelling snel geleverd en de prijs was goed.

Super service!

Zeer snelle reactie op mijn mail en supergoed geholpen. Ik heb het onderdeel ook eerder binnen dan eerder aangegeven.

Leveren zoals je wenst.

Snel en correcte levering

Prima geholpen

Goed advies snelle levering en erg vriendelijke mensen! Kortom doen!

Eenvoudig bestellen ondanks dat het een ouder toestel is.

Snel de juiste spullen in huis

Apparaat kapot, Europart heeft altijd snel de juiste onderdelen.

Zeer goede ervaringen ! Top bedrijf

Geweldige service binnen 1 dag geleverd en goedkoop !

Top service door snelle levering

Zondag besteld maandag om 10 uur al in huis...

Snel goed ook als het retour gaat Prima

Alles ging perfect

Koelkastlade voor een oude koelkast besteld. Levering zeeer snel Ik zou weer bij hun bestellen

Kan ook één woord; Verbazingwekkend.

Super snel en efficiënt van af opdracht tot aan aflevering, fantastisch.

Hoezo verlicht ? Niet doorzeuren !

Snelle afhandeling

Prima keuzehulp op de site, snelle bezorging en prima product. Product past goed maar wijkt iets af van originele bakplaat

quick!!

Very rapid service!

Op zondag 12 uur besteld en op maandag 12 uur ontvangen

Zeer snelle en goed uitgevoerde levering

SUPERSNELLE LEVERING MAAR PRODUCT BEANTWOORDT NIET AAN DE VERWACHTING

Ik kocht 2 bedieningsdraaiknoppen voor een dampkap van Novy reeks d6000. Deze knoppen kunnen niet gebruikt worden voor een dampkap d6050.

simpel en makkelijk

het item was redelijk eenvoudig te vinden. En de verzendkosten vielen heel goed mee.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, goed dat dat op serienummer kan. Eenvoudig betalen. Snelle bezorging. Jammer dat mijn onderdeeltje alleen combinatie met duurdere componenten gekocht kon worden.

Bestelproces was makkelijk, bestelling was snel geregeld. Gelukkig kon ik ook kiezen via wel postbedrijf ik het wilde laten bezorgen. Goede ervaring bij deze shop.

Perfect en snel

Originele onderdeel besteld en het is beter dan de originele die was op mijn apparaat . nu mijn wasmachine doet perfect voor paar tientje met originele onderdeel. Bedankt voor Europart. Snel en goedkoop verzenden kost.

Goed en snel

‘S avonds besteld volgende dag binnen , super

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!