goed en snel geregeld

Goede en snelle service

Supersnel geleverd, goed product.

Makkelijk bestellen, supersnel geleverd en een prima product.

Snel geleverd.

'S avonds besteld en de volgende dag het juiste product, 2 vriesladen, al in huis!

Prijs / kwaliteit en erg snel geleverd

Top prijs, perfect vervangproduct, duidelijke website, 22h besteld, 12h later geleverd in België!!

Informatie website niet juist.

Accessoir past niet terwijl op website wordt aangegeven dat het wel zou zijn. Het betreft een ouder model.

Beste A. Riethoven, We begrijpen dat het frustrerend is als je nog voor verrassingen komt te staan na het ontvangen van je artikel. Om dit te voorkomen, raden we je aan om de productinformatie goed door te lezen voorafgaand aan het bestellen. Soms zijn er namelijk aanpassingen vanuit de fabrikant, of andere bijzonderheden die van invloed kunnen zijn op de montage van een product. Om deze reden voegen wij op de website zoveel mogelijk informatie en updates toe over de toepassing van het betreffende product. Bij modellen voor 2010 is er een adapter nodig om de lans passend te krijgen. Team PartsNL

Vlotte en vlugge verwerking

S'middags besteld de volgende dag in de voormiddag geleverd zeer tevreden'' prima mensen' '

Zeer tevreden net als vorige keer,deze firma is een aanrader!

Snelle en goede service !!!

Top service en snel.

Na een hoop uitzoeken met foto's en telefonisch contact hadden jullie het goede onderdeel gevonden de nlyndef loopt weer als nieuw. Hartelijk dank voor de goede service

Prima bedrijf wat doet wat ze beloven.

Prima bedrijf wat doen doen wat ze beloven.

Snelle verzending, passend onderdeel ontvangen

Het deksel van de blender bij onze mixerset was kapot, en via Europart konden we snel een nieuw bestellen. De dag na de bestelling konden we weer verder! Iets meer info op de website was wel handig geweest om 100% zeker te zijn dat het het juiste onderdeel was (bv. vermelding dat het bij de grote hakmolen en niet de kleine hoorde, nu moesten we dit nog gaan opmeten).

goede service

directe en correcte levering

De gevraagde onderdelen waren in goede staat en exacte kopieën van wat ik nodig had. Anderzijds is het wel aan de prijzige kant, zeker met verzendkosten erbij. Toch is mijn toestel nu helemaal hersteld voor de helft van de prijs van een nieuw.

Snelle en juiste levering

Op de site makkelijk de juiste artikelen kunnen vinden en bestellen

Snel en veel keus

Erg snelle levering en veel op voorraad. Goed!

Geweldige service, binnen 1 dag had ik het flessenrek in huis.

Subliem

Dag 1 besteld en 's anderendaags reeds geleverd.

Ringetjes goed

Verpakt in een te grote kartonnen doos voor 2 rubber ringetjes van 1 centimeter kan ook in een envelop dan zijn de verzendkosten goedkoper!

Prima communicatie terwijl onderdeel niet leverbaar was.

Heel goed. Moest lang wachten maar werd uitstekend op de hoogte gehouden.

Top, snelle levering van hoogwaardig product.

Onderdelen zijn snel geleverd en voldoen helemaal aan de verwachting.

Snelle reactie, snelle verzending

Helaas kreeg ik geen duidelijk antwoord. Mijn product, bestemmend voor in de vaatwasser, wordt niet meer gemaakt en een vervanger werd half en half vermeld in de mail. Deze heb ik besteld maar past helaas niet. Omdat ik toch een bestekmand nodig heb heb ik hem los en in de lengte neergezet en hopelijk voldoet dit. Maar wel vreemd dat je voor een merk duizend verschillende maten hebt!

Bestellen volgende dag in huis

snel geleverd

bestelde onderdelen snel en volgens verwachting geleverd.

Alles na wens

Besteld en gekregen

Een fles lekte

Een fles was tijdens het transport gaan lekken.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!