Professionele service

Professionele service

Eenvoudig zoeken, vinden en bestellen

Eenvoudige site, prettig dat het geleverd kan worden in de winkel zonder bezorgkosten.

Het uitzoeken van het component is wel even een dingetje maar voor de rest gaat het goed.

Snel geleverd en goed verpakt

Eerste maal dat ik besteld heb via Europart en dat was een prettige ervaring. Onderdeel (verwarmingselement combi oven) was makkelijk te vinden en nog op voorraad ook. Heb op deze manier weer €490,- uitgespaard omdat ik geen nieuwe combo oven hoefde te kopen. ....en de “groenen” kunnen trots op me zijn omdat ik circulair bezig ben! Ik kijk nu eerst bij Europart als er weer iets stuk gaat in huis.

goede zoekfunctie en snelle levering

Snel het juiste onderdeel gevonden. Door de uitgebreide technische gegevens en ook oude type nummers van apparaten was ik er heel zeker van dat ik het juiste onderdeel ging bestellen. heldere communicatie over levertijden

100% oK

Snel, duidelijk, goede producten

Snel

Volgende dag in huis

Moeizaam contact.

Ik heb een onderdeeld besteld maar het verkeerde ontvangen. Ik heb het netjes gemaild maar kreeg geen antwoord. Vorige keren ging het prima.

alles zoals verwacht

correcte afhandeling

prima site met uitstekende service

artikel snel kunnen vinden, redelijk geprijsd en vlot besteld. levering ging ging ook bijzonder snel.

Goede service en snelle afhandeling.

Goede service en een snelle afhandeling

Redelijk

Na bestelling geen orderbevestiging en nota ontvangen. Na aanvraag retourneren tot nu toe geen reactie ontvangen. Artikelen wel juist en op tijd geleverd. Betreft Ordernummer1517858, pakbonnummer 3540893. Reden retournering: Onjuist besteld artikel. Juiste artikel (t.b.v. ECOline ELD400) blijkbaar niet meer te leveren

prima product en netjes op tijd bezorgd.Ben er blij mee!!!!

Voor het eerst iets besteld en ben er zeer tevreden over.Bestel hier zeker vaker wat.

Prima website en snel advies per e-mail

Ik kon snel vinden wat ik nodig had, althans 1 vd 2 artikelen. Via email heb ik navraag gedaan over het 2e onderdeel en ik had heel snel antwoord en kon dus mijn bestelling afronden. Levertijd werd duidelijk aangegeven met bevestiging per mail dat de bestelling verstuurd was. Fantastisch!

Zeer tevreden!

Vlotte service en juiste onderdelen thuisgeleverd!

Een nieuw handvat voor mijn droger gevonden. Op de website gekeken of deze zou passen, immers de verschillende handvatten lijken op elkaar. Deze is de volgende dag geleverd en past inderdaad. Een pluspuntje zou kunnen zijn als er een kleine handleiding bij zou zitten. Samengevat: zeer tevreden!

Prima hulp

Na zelf de 1e foute scharnieren te hebben besteld ontving ik , na hulp van de service desk, de juiste. Nu nog geld terug voor de 1e en dan is de zaak rond

Adequaat

Zo als het hoort

nvt

nvt

Prima afhandeling van bestelling en snelle bezorging.

Prima afhandeling van bestelling en snelle bezorging.

Heel goede service gekregen ook al waren de producten die ik wilde hebben niet aanwezig Ik heb toch mijn product ontvangen ook al wilde ik er twee van Uiteindelijke via de telefoniste alles heel netjes,correct en duidelijk opgelost Mijn dank hiervoor Het product was voor een machine dat 20 jaar oud is PROBLEEM HEEL NETJES OPGELOST BEDANKT NOGMAALS

prima service !

onderdeel werd apart voor mij besteld, hartelijk dank hiervoor !

Dyson motor besteld, volgende dag in huis. Netjes op de hoogte gehouden via mail.

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!