het juiste onderdeel snel bezorgd.

Goede ervaring

Overzichtelijke shop en snelle levering

Het onderdeel dat ik bestelde was hier veruit het voordeligst en de volgende dag al geleverd. Dus top.

Een ding.. deze beoordeling en dat je je weer uit moet schrijven terwijl je je nooit in heb ingeschreven... vraag je moeder een aai over je bolletje ;)

Beste Enjij Bedankt voor je reactie. Op het opgegeven email adres komen wij geen bestelling tegen, weet je zeker dat je iets bij ons besteld hebt? Tijdens het bestel proces kan er aangegeven worden dat er geen uitnodiging van een review gewenst is. Groet, Team Europart

Heel snelle levering van stofzuiger hulpstuk

Via Rowenta heb ik europarts opgegeven gekregen voor het kopen van een telescopisch spleetzuiger mondstuk, dat op meer Rowenta stofzuigers past dan opgegeven. Ik had het de volgende dag al in huis.

Goede service en snel bezorgd

Echt aan te raden

Ruim aanbod en snelle service.

Ruim aanbod en snelle service.

accuraat

ook in het buitenland betrouwbaar geleverd.

Onderdelen stofzuiger

Prettig om zo makkelijk onderdelen te kunnen vinden voor mijn stofzuiger. Dat maakt duurzaam mogelijk.

Prima levering

Produkter goed en logistiske traject top

Exact wat we zochten

Snel ontvangen, en dankzij de duidelijke foto's kun je vooraf goed zien of het het juiste onderdeel is.

Snel en vriendelijk

Goed en heel snel!

Knop van ons SMEG fornuis was afgebroken en bij Europart een nieuwe besteld. Volgende dag zat hij al op het fornuis en werkt weer perfect.

vlotte service

We bestelden een glazen plaat en 2 groentebakjes voor onze ijskast. Deze werden de volgende dag al geleverd!

Super snelle correcte levering

Mijn wasmachineonderdeel vrijdag om 21:58 besteld en de volgende dag in huis. Snelle correcte levering!

Top service en snelle levering

Mijn zoontje had het glas van de wasmachine laten barsten. Een nieuwe wasmachine bleek duur. per toeval ben ik op europart gekomen. Het onderdeel was rap te vinden en werd de volgende dag geleverd! Ook de assistentie van de servicedesk was uitstekend om het juiste onderdeel te vinden. Nogmaals bedankt zo heb ik toch minstens 670 euro kunnen besparen.

Snel gevonden - snel geleverd (maar waarom nodig)

Een scharnier van mijn 11 jaar oude Bauknecht begaf het. Het dichtdrukmechanisme bleek slecht ontworpen (kunststof onderdelen gebruikt !!) en niet bestand tegen normaal gebruik. Enfin, deur sloot niet meer - knudde situatie in een gezin. Gelukkig kende ik Europarts al van eerdere storingen (aan Whirlpool producten). Het onderdeel was snel gevonden en besteld. Het werd een paar dagen later geleverd. Na n paar uurtjes was de klus geklaard en drukt de deur zich weer netjes dicht. Blij dus met Europart. Maar -eerlijk is eerlijk- ik wist niet wat ze me leverden: een pakbon kon er niet af

zeer goed

hadden het artikel dat ik moest hebben

produkt is dik in orde

precies dat indesit slotje dat ik wilde vervangen

Duidelijke website en snelle service

Precies het goede onderdeel geleverd op een snelle manier.

Snelle bezorging!

Snelle bezorging en savonds bestellen volgende dag in huis. Goede service!

Snelle verzending

Als je snel bediend wil worden zit je hier goed, ook het product ziet er OK uit. Maar echt goedkoop is het hier niet.

Precies de magnetronlamp die ik nodig had

Snelle afhandeling en keurig op de afgesproken tijd geleverd!

goede internet pagina en snelle bezorging

goede site

Prima maar te voorzichtige adviseur aan telefoon

Ik heb op de site een water toevoerslang gezocht voor mijn Amana koelkast ( Amerikaanse ) de originele is niet meer leverbaar. Uw medewerker kon deze niet vinden ik heb een andere zoek methode gebruikt en vond het Artikel 42741070 WPRO UKT002 universele set aansluiting Amerikaanse koelkasten. Deze leek wel de juiste te zijn. Mede door zijn verschillende aansluit adapters en ondanks het feit dat het artikel nummer van de AC2228HEKB, niet bij de modellen staat vermeld. Uw medewerker waarschuwde mij uitdrukkelijk dat hij niet zou passen: Ik heb het toch besteld en het past uitstekend. De adapters die er bij zitten zijn van hetzelfde”merk” als de Amana. Ik heb de slang simpel ingekort en hem aangesloten en ben dus heel blij met de levering en raadt u ook aan dit in uw systeem aan te passen. Met vriendelijke groet Ingrid Braakenburg.

besteld, verpakt, verstuurd, alles in 2 dagen, en perfect......

beter dan het zelf halen.... B-)

Over Europart

Al sinds 1996 is Europart de speciaalzaak voor originele en alternatieve reparatieonderdelen. Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Vind jouw onderdeel op onze website of bezoek een Europart winkel bij jou in de buurt. Repareren is de oplossing. Goed gefikst!