Zeer snelle levering en juiste product

Snelle levering, prima service!

Positief, ook nadat ik per ongeluk een verkeerd product had besteld.

makkelijk te bestellen en een snelle levering, toppie

makkelijk te bestellen en een snelle levering, toppie

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snelle levering.

Ideaal voor losse onderdelen zodat je je apparaat weer kan gebruiken. Netjes en snel geleverd.

Dit is de eerste keer dat ik op uw site bestel.

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit. De eerste keer dat ik hem aanzette, kon ik geen verbinding maken met mijn smartphone - hij vond een ander type koffiemachine. Maar na het updaten van de software en opnieuw opstarten maakte alles verbinding. Bedankt, ik zal uw site aanbevelen aan mijn vrienden. Groeten.

Snel in huis, mooi onderdeel. Bewust gekozen voor alternatief origineel. Voelt iets minder stevig.

Grandioos en snel

Zeer goede webwinkel

Er werd goed met ons mee gekeken naar het juiste vervangende product. Er werd zelfs via de mail een tekening en offerte gemaild .

Perfecte onderdelen! Repareren is beter dan weggooien!

Voor mijn grastrimmer zocht ik een nieuwe body omdat deze was gesmolten. Deze werd vlot geleverd door Onderdelen.nl en past perfect. Nog geen 15 minuten werk en de machine is als nieuw!

Topservice

Gisteravond lagers besteld voor het onderrek van de vaatwasser. Vandaag al in de brievenbus. Makkelijk te bevestigen en nu kunnen de borden weer netjes in de vaatwasser gezet worden.

Makkelijk te vinden op jullie site. Snelle levering Klein en compact verpakt

Snel en correct

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede productomschrijving en snelle verzending

Een aanrader met zo'n assortiment!

Snel en goed geleverd.

Snel en goed geleverd. Overdag besteld en de volgende dag geleverd. Kon meteen mijn wasmachine repareren en weer een was draaien:)

Zeer goede ervaring mee Stuk van vaatwasser besteld ‘s avonds en dag nadien geleverd.

Snelle levering goed product

Binnen 1 dag geleverd, origineel product.

Snel geleverd met betaling achteraf

Goede en duidelijke site.. Binnen een dag geleverd. Super!!!!!!!

Snelle levering dus door kunnen gaan met je klus.

Levering van goederen zijn snel en eventuele missers worden kordaat en snel op gelost.

Snel en to the point.

Eerlijk, duidelijk en helder. Uitstekende service.

Ik ben zeer goed geholpen

2 keer een inlaatventiel imitatie voor m'n wasmachine opgestuurd gekregen werkte niet netjes mn Geld terug gekregen . Daarna een originele besteld was nu wel op voorraad en de klus geklaard.

een prima samenwerking

ok

Prima goede levering duidelijke informatie

Uitstekende website

Goede en snelle service

Onderdelen zijn snel en gemakkelijk te vinden op jullie website.

Weegschaalstraat 15 7324BE Apeldoorn

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.