Geweldig goed !!

Geweldig goed !!

Goed artikel voor mijn B&D

Artikel voor mijn B&D functioneert naar hoe het hoort. Prijs wat aan de hoge kant, ook gezien daar nog eens bijna €6.- verzendkosten bijkomt voor een brievenbuspakketje! dat kan dus anders.

Goede service, snelle levering

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Goede en snelle levering

Het bestelde product was goed verpakt, en op zondag besteld en maandag in huis. Top

Zeer stipt

Zeer snelle service, alleen jammer dat de verzendingskost hoger was dan het bestelde product .

snelle levering en goed assortimenten

snelle levering en goede keuze in de produkten.

Door middel van mijn productnummer; kon ik direct vinden wat ik nodig had. Bestelnummer ingevuld en de andere dag al in huis. Perfect.

Betrouwbaar

Juiste product geleverd op tijd!

Super bedrijf.

Website, voorraad, prijzen, en verzending is perfect. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren. TOP!

Goed bedrijf met snelle levering

X

Goede en snelle service.

Eens onze bestelling gedaan, werden onze dampkapfilters snel verstuurd. Ook de administratieve opvolging verliep vlot. Zelfs toen het leek dat onze bestelling verloren gegaan was, (fout van de koerierdienst) en we dit lieten weten aan Onderdelen.nl, hebben zij ook meteen gereageerd. Gelukkig is alles goed terecht gekomen.

Vlot en correct.

Een vlotte afhandeling van de bestelling en een prima product.

Prima service en levering

Alles naar wens. Prima product

Vlotte levering en precies passend

Duidelijke website met goede beschrijving van het product. Makkelijk te bestellen en te betalen, waarna geleverd zoals beloofd. Tvens goed via email van het aankoop proces op de hoogte gehouden

Goed snelle levering

Profeshonal behandeling meegemaakt en snel

Meteen de juiste onderdeel gehad en ben heel blij. Besteld morgen in huis. Chapooo

Bestelling snel en goed ontvangen.

Zie boven.

prima!!

prima!!

Na een enorm lange zoektocht eindelijk de onderdelen gevonden die ik nodig had. Goed verpakt en al de volgende werkdag geleverd. Topservice.

Top bedrijf

Bij bestelling een adequate onderintake. Goede afhandeling van de bestelde goederen. Een correcte aflevering door de bezorgdiensten. Communicatie via mail verloopt uitstekend.

Snel vindbaar op de site

Onderdeel snel gevonden op website, snel geleverd

Accuraat en snelle service

Onderdelen zijn soms snel nodig. Deze ervaring was top

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.