keurig geholpen

het onderdeel paste niet terug gestuurd en mijn geld direct terug gestort zeer tevreden

Snelle levering van juiste artikel

Duidelijke site met reserve onderdelen snel geleverd

Overzichtelijke webpage, grote sortering, originele onderdelen, veilig betalen en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Overzichtelijke gemakkelijke website. Zeer snelle levering. Aanrader

Super snel ontvangen

Fijn om onderdelen bij jullie te vinden die ik dacht dat dit niet meer mogelijk was om aan te komen.

Snelle levering van het gewenste artikel met een goede prijs.

Grote goed beschreven voorraad.

Op deze site valt goed te zoeken naar het exact juiste onderdeel.

Zeer snelle levering…!

Nog nooit iets zo snel geleverd gekregen..!!! Juiste product, goed verpakt…TOP service, ga zo door.

Nieuwe boven korf besteld voor vaatwasser. Deze was snel geleverd. De korf past prima echter kon deze niet in de hoge stand krijgen. Na beter bekeken te hebben bevestiging waar deze op moet rusten afgebroken. Na contact is het voorstel gedaan om korf terug te sturen of te accepteren in ruil voor korting. Een oplossing die voor beide partijen goed heeft uitgewerkt.

Super goed en snel

Ik had een klepje voor mijn vriezer besteld maar deze kwam beschadigd binnen. Ik heb contact opgenomen en er wordt meteen een nieuw klepje verzonden. Prima service

Snelle aflevering. Ben zeer tevreden.

Geweldige service

Snel , optijd, perfect

Snelle en nette levering

Besteld en de dag nadien al in huis. Super service!

Eenvoudig een onderdeel in de catalogus te vinden en te bestellen

De onderdelen zijn goed gerubriceerd en het juist product is makkelijk te vinden. Ook handig de foto van het onderdeel die erbij hoort voorkomt eventuele vergissingen. Ook is het bedrijf via de telefoon te benaderen.

Makkelijk besteld en snel geleverd. Prima.

Snel besteld en dito geleverd.

op voorraad en snel geleverd

Het onderdeel wat ik zocht was op voorraad en het werd snel geleverd.

Snelle levering (binnen 24 uur)

Overzichtelijke website. Wordt duidelijk aangegeven of artikel op voorraad is. Vandaag besteld morgen in huis.

Levering

Snelle en correcte levering

Makkelijk en snel

Kon het artikel snel vinden en volgende dag al in huis.

Doet volledig wat ik er van verwacht had

Goed scherpe mesjes en past precies op mijn apparaat.

Voor een defecte magnetron twee keer verschillende mica plaatjes besteld in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen. Dit bleek helaas niet het geval maar ben in contact met onderdelen.nl uitstekend geholpen door de klantenservice en de retouren worden netjes en snel afgehandeld. Aanrader!

Keurig op tijd geleverd , onderdeel past prima.

Na de bestelling ontvingen wij geen bevestiging van de bestelling , deze kwam pas nadat wij van dhl. bericht kregen van de bezorg tijd.

Perfecte levering: op tijd en in goede orde.

Zie bovenstaande opmerking.

Snel

Accu voor robotstofzuiger besteld. Was de volgende dag binnen.

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.