Snel en compleet

Ik had eeneen slot voor mijn vaatwasser nodig. Ik zicht op type en vond snel de juiste (wat ook achteraf zo bleek) onderdeel, bestelde hem op vrijdagavond en op zaterdagmiddag was hij al geleverd - op en neer naar de winkel rijden was zeker niet sneller geweest! Top, ik zal Onderdelen.nl zeker vaker gebruiken!

Inderdaad voor 22u besteld en de volgende dag bezorgd!

We zochten n onderdeel voor onze afwasmachine en vonden het met het juiste typenummer snel via Google. Direct besteld en betaald. Begin volgende middag hadden we het in huis; toen ik het nakeek, bleek ik het besteld te hebben om 21.53u. Onze vaat weer schoon en wij helemaal blij!

Perfecte snelle levering

Ondanks de Perfecte snelle levering, zijn de producten die ik kei hard nodig heb in perfecte staat ontvangen. Met een verrassing, in plaats van 5450372 stekker Overspanningsbeveiliging bleek er 2 stuks te zijn. Maar ik heb ze beide nodig. Prijs, is perfect

Heeft gedaan wat ik verwachtte.

Snelle levering van perfect materiaal

Op deze website vond ik precies wat ik zocht. Ik had direct het gevoel, dit komt goed. Dat is ook gebeurd.

Helemaal goed

Duidelijke website en snelle levering

Vrijdagmiddag besteld zaterdagmiddag werkte de vaatwasser weer. Top.

Zoals boven omschreven. Vrijdagmiddag 17.00 uur vermoedde ik dat het electronische waterslot van onze vaatwasser stuk was. Zelfde tijd bij onderdelen.nl een nieuwe slang besteld. Zaterdagmiddag werkte de vaatwasser weer (om 12.00 uur werd pakket bezorgd).

Snelle levering Perfect passend

juiste onderdeel vlot geleverd

onderdeel vlot geleverd. Alleen de montage instructie heb ik elders op internet moeten opzoeken, deze zat er niet bij.

Fijne webshop.

Gewenste artikelen waren makkelijk gevonden en besteld. Daarna wordt je op de hoogte gehouden van het verzendproces. Uitstekende servis.

Zo vlug geleverd, top service

Zeer efficiënt !

Snelle levering! Onze wasmachine was stuk en waar bij een andere leverancier we tot 5 dec moesten wachten hadden we het bij onderdelen.nl nog geen 24 uur later!! Echt top

Produkt ok, prijs ok, beloofde levertijd niet nagekomen, verzendkosten te hoog berekend.

Zoals bij zovele webshops, opgegeven levertijd niet nagekomen, indien voor 16:00 besteld en voorradig dan volgende dag in huis. Mijn bestelling ruim voor 16:00 gedaan en vlgs website alles voorradig, maar niks volgende dag ib huis, pas 1 dqg later in huis. Ook bij track en trace code was zending onbekend zelfs na bezorging!! Is dus nooit aangemeld geweest, maar zal wel aan postnl gelegen hebben. Beetje teleurstellend.

Prima geholpen

Afstandsbediening kwijt. Was in no time afgeleverd.

bestelde produkt vlot geleverd en past goed

Betreft de dorpel-deurafdichting van een vaatwasser Het artikelnummer opzoeken van het te vervangen onderdeel ging vrij snel, maar het onderdeel was op dat moment niet op voorraad. Er werd verteld dat het een week zou duren en na een week is het ook inderdaad keurig geleverd.

Snelle en correcte zending

Snelle en correcte zending

Onderdeel snel gevonden en verstuurd

Een van de lades in mijn vaatwasser was verroest. Via de fabricant kon ik de lade niet meer bestellen, want die was niet op voorraad. Na even googelen op het onderdeel nummer kwam ik op onderdelen.nl uit De prijs was hetzelfde als direct bij de fabricant en binnen een dag werd het product verstuurd. Prettige ervaring met onderdelen.nl

Slecht

Hoe is het mogelijk dat een rubber dopje van 4 cm doorsnee wordt thuisbezorgd in een doos (die niet door de brievenbus kan). Dit had heel makkelijk in een envelop gekund met een a4. (die zat nu ook in de doos. Kosten 5,95. Hiervoor moet speciaal iemand voorrijden en aanbellen om het pakket te bezorgen. Alle besparingsregels zijn voor mij hierbij overtreden. Het had gewoon in een envelop gekund die de postbode had kunnen bezorgen. Minder kosten en veel eenvoudiger en duurzamer.

Hi

It was vett good service, thanks

Positief

Duidelijke website, snelle levering, correcte communicatie.

Prima. vriendelijke en attente service

Ondanks het niet voldoende op voorraad hebben van door mij gezochte ( niet reguliere) onderdelen, werd er moeite gedaan om leveringsdatum te versnellen en werd ik goed op de hoogte gehouden. En levertijd toch nog meegevallen! Ja, iedereen kan wat verkopen, maar juist als het even moeilijker wordt. Dan zie je het verschil.

Top bedrijf

Alles perfect! Originele Liebherr onderdelen voor een scherpe prijs! 's avonds besteld en de volgende dag al in huis!

Goede webshop

Het kleine rubbertje werd zeer snel opgestuurd. Het past met gemak door de brievenbus dus 5,99 verzendkosten vind ik wel erg veel.

Goed product

Bezorging ging eerste dag mis, maar is volgende dag goed gegaan.

Snelle levering werkt prima

Zie boven

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.