een prima samenwerking

ok

Prima goede levering duidelijke informatie

Uitstekende website

Goede en snelle service

Onderdelen zijn snel en gemakkelijk te vinden op jullie website.

Prima bedrijf. Goede reactie, snelle levering en de prijs is prima

zie boven

Gemakkelijk bestellen en snel in huis!

Onderdeel voor Camper koelkast binnen dag in huis. Overzichtelijke website!

Goed product, snelle service, prima prijs

fantastisch!!!!

Heb een onderdeel besteld voor mijn wasmachine en werd daarbij geholpen door een zeer aardige dame! Binnen twee dagen ontvangen en kon weer wassen! Toppie !!!!!!

Vlot het juiste spul geleverd

Vlot het juiste spul geleverd. Prijs? Tja, best wat geld maar als ik kijk naar andere internetprijzen (inclusief verzendkosten) van concurrent-collegas toch een net wat scherpere prijs.

Uitstekend geholpen

Ik was onzeker over het door mij gekozen product. Er werd goed en snel meegedacht en het pastte uiteindelijk precies.

Onderdeel makelijk gevonden

Snel geleverd top geregeld.

Makkelijk gevonden en snel geleverd.

Prettige website en binnen 24 geleverd, superfijn. Artikel exact zoals beschreven.

Binnen 24 uur

Geweldig bedrijf. Super website. Onderdelen voor 15 jaar oude koelkast binnen 2 minuten gevonden en binnen 24 uur geleverd.

Prima geregeld.

Alle berichten en info vlekkeloos nagelomen, snel geleverd ondanks bestelling in het weekend..

Snelle levering en paste prima

Was wel dingetje om op de website het goede onderdeel te vinden omdat er een zeer ruim aanbod is. Eenmaal gevonden snel geleverd en was het een topproduct. Zal zeker weer terug komen bij dit bedrijf.

Ontevreden

Niet gekregen wat nodig heb past totaal niet

TOP TOP TOP !!!!

Extreem vlugge levering , zeer zeer tevreden .

Snel besteld, snel geleverd!

Fijne en duidelijke site, bestelproces werkt snel, en bezorging binnen 24 uur! Klasse!

Supersnel en correct!!!!

Zeker aan te bevelen

Met de klantenservice gemaild omdat ik niet precies wist welk onderdeel ik nodig had. Heb meteen een reactie gehad en het onderdeel besteld. de volgende dag keurig aan huis geleverd.

Correct geleverd en snel!!

Doe zo verder!

Gevonden wat ik nodig had met snelle levering.

Snelle service en pakket was goed ingepakt

Zeer goed geregeld!

Makkelijk de juiste onderdelen vinden die je nodig hebt. Je ziet ook direct of het in voorraad is. En niet onbelangrijk : de snelle levering.

Betaalbaar en snel verzonden

Ondanks de -in verhouding- hoge verzendkosten, was ik bij Onderdelen.nl het goedkoopst uit, en had ik mijn bestelling ook nog eens snel in huis.

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.