Het was makkelijk om een groentebak te bestellen en werd vlot geleverd

Mijn fout, ik bestelde de verkeerde

Ik zocht een nieuwe deurlade voor mijn Liebherr koelkast. Volgens de beschrijving en foto leek ik hem gevonden te hebben. Na ontvangst beek hij 1 cm. te smal. Stom van mij. Teruggestuurd en kreeg onmiddellijk mijn geld terug. Een goed gevoel overgehouden van de service.

snel en goed geleverd, perfect

snel en goed geleverd, perfect

Snelle verzending!

Glas van de deur van oven ging zaterdag kapot. Gelijk besteld, had het maandag al in huis!! Echt top! Goed stevig verpakt!!

Snelle levering alles klopte heel prettig .

Nette levering en goede coummunicatie

Onderdeel wat via de oorspronkelijke leverancier niet meer te verkrijgen was, werd door Onderdelen.nl keurig geleverd. Na bestelling bleek dat het onderdeel niet (meer) op voorraad was, maar dat werd keurig en tijdig gecommuniceerd en vrij snel daarna alsnog (na)geleverd.

Waardeloos bedrijf

Als een hond behandeld door de klantenservice. Produkt(koelkastrubber)voldeed totaal niet. De idioot van klantenservice verbrak gewoon het gesprek.

Beste John, Bedankt voor je review. We hadden al een vermoeden dat deze zou komen. Onze klantenservice heeft geprobeerd je zo goed mogelijk te helpen, maar helaas werden al onze adviezen genegeerd en werd onze medewerker steeds onderbroken. Meerdere keren hebben wij tevergeefs om een modelnummer gevraagd. Zonder deze informatie konden wij je niet goed verder helpen. Uiteindelijk hebben we de verbinding verbroken omdat we ons willen richten op klanten die openstaan voor hulp en oplossingen. Groet, team Onderdelen.

Service is prima

Goed geadverteerd

Tevreden over de diensten - duur bij eventueel terugsturen

Bij het eventueel terugsturen van de bestelling vanuit België worden er dure tarieven gebruikt door de verschillende aanbieders daar het naar het buitenland (Nederland) moet terug gestuurd worden. Onderdelen.nl is hiervoor niet verantwoordelijk maar zou eventueel een akkoord kunnen treffen met bv Post Nl om de Nederlandse tarieven te laten gelden bij terugsturen.

goed, snel en professioneel! :-)

goed, snel en professioneel! :-)

Prima service vandaar een dikke 10

Nette behandeling via de website goede uitleg , bericht van in behandeling ,bericht van verwerking, bericht van verzending Zal er in de toekomst meer gebruik van maken van ,ONDELDELEN. NL

Had onlangs een Siemens slang toevoer -inclusief waterslot besteld. Volgende dag werd deze al geleverd. Zeer tevreden.

Snelle levering met uitstekende sevice

Had koolstoffilter voor de koelkast nodig, bij Onderdelen.nl origineel onderdeel voor een beduidend scherpere prijs aangeschaft. Dag later keurig verpakt uitgeleverd. Top !!!!!

Mijn 1e aankoop

Zeker tevreden over de aankoop van het artikel, ondanks dat je weet dat de bezorgkosten € 5,99 !! bedragen, voel ik mij achteraf toch wel enigzins bedonderd, omdat het artikel zo door de brievenbus kon !! daar hoef je DHL toch niet voor in te huren !!

Beste John, Bedankt voor je feedback! De € 5.99 die je betaalt is niet alleen om de verzendkosten te dekken. Ook verpakkingskosten en verwerkingskosten zijn bij dit bedrag inbegrepen. Wij werken met een AutoStore, waardoor het voor ons nog niet mogelijk is om kleine artikelen via een enveloppe te versturen. Wij zijn bezig de mogelijkheden aan het onderzoeken als het gaat om kleine onderdelen versturen in brievenbuszendingen, daar gaan zeker de nodige dingen in veranderen in de toekomst. Wij vermelden tijdens het bestellen de verzendkosten zodat je niet voor verassingen komt te staan. Groet, Team Onderdelen.

passend onderdeel en snel geleverd

dag erna al binnen, zowel de originele als budget optie (die hadden wij)

goed en zeer snel geleverd

zeer goed en snelle levering

Goede service en een snelle levering En originele onderdelen Voor een betaalbare prijs

bestekmandje voor de vaatwasser besteld, zeer betaalbaar en de volgende dag geleverd!!

mijn probleem is opgelost door jullie!!

Goede uitleg in de zoekopdrachten. Duidelijk omschreven. Bestelling snel geleverd.

Zeer snelle service en levering

Snel verstuurd goed op de hoogte gehouden via emal Ben zeer tevreden als het nodig is bestel ik zeke

Geweldig zeer goed contact en info Een dikke 10 Voor herhaling vatbaar

Om 20.00 uur besteld en de volgende dag al geleverd. Top!

100% tevreden

Juiste onderdeel snel kunnen vinden en bestellen op jullie site.

Snelle levering!!

Snelle levering, vandaag besteld, volgende dag geleverd!! Doen wat ze beloven en een giga assortiment!

professioneel en correct en snel behandeld

alles klopt en de volgende dag perfect afgeleverd

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.