Wat je zou moeten kunnen verwachten

Een bedrijf zoals je dat zou willen. Overzichtelijke website, bestelling snel verwerkt. Levering was de volgende dag al binnen. Geen onzinnige mails, ook achteraf niet. Als ik weer een onderdeel nodig heb, kijk ik zéker eerst hier.

Uitstekend website voor onderdelen

Geachte meneer/ mevrouw, Ik heb een Bosch Siemens deur wasmachine gekocht en het was snel bezorgd en de precies product met juiste beschrijven. Alles was zoals belooft en voor dat hartstikke bedankt. Met vriendelijke groet,

helemaal tevreden

helemaal tevreden met de bestelling. snelle levering en ontvangen wat ik besteld had. Meer kun je als klant niet vragen.

Duidelijkheid

Ik wilde een onderdeel bestellen voor mijn Samsung stofzuiger. Ik twijfelde belde naar het service nummer. Super snel was er duidelijkheid. Onderdeel paste perfect. Super snel binnen. Wat een goede betrouwbare firma

Snelle bezorging en originele onderdelen

Snelle bezorging, originele onderdelen maar ook alternatief onderdeel mogelijk. Makkelijk te vinden op de site via productiemodellen

Snel en oede prijs

Glazen magnetronplaat voor oude magnetron nodig. Onderdelen.nl. was de goedkoopste hiermee. De volgende dag al in huis, netjes en stevig verpakt. Goed op de hoogte gehouden via mail mbt verzendtraject. Aanrader!

Super snel en past perfect

Ik ben super tevreden en product past perfect

Nette webshop met veel artikelen snel bezorgd

Nette overzichtelijke webshop met veel artikelen snel bezorgd. Na aankoop afzuigkap 7 jaar geleden, kon ik hier een nieuw filter en lampjes kopen! Heel blij mee, ik hoop er weer minimaal 7 jaar mee te kunnen doen!

Origineel onderdeel keurig geleverd en vooraf goede service

Snelle levering voor een correcte prijs

Het gezochte onderdeel, een motor voor de wasdroger, werd zeer gemakkelijk gevonden op de gebruiksvriendelijke website en werd na 1 dag correct geleverd.

Zeer eenvoudig bestellen én zéér snel geleverd

Dometic toilet vlotter besteld rond 21:00 uur. Goede check of het artikel ook paste in mijn model. Vervolgens zéér snel geleverd. Perfecte service dus. TOP !

Gewoon goed

Omdat andere bedrijven niet waarmaken wat ze beloven en niet nakomen wat ze zeggen, is het een verademing om met Onderdelen.nl te werken. Een helpdesk die helpt. Een voorraadafdeling die de voorraad op orde heeft. Een verzendafdeling die op tijd verzend. Het kan dus wel. Als je gewoon goed je werk doet, krijg je als beoordeling dan een negeneneenhalf

Gaat altijd goed met bestellen en leveren.

Ik bestel regelmatig meestal onderhoudsmiddelen. Ook bezorging gaat goed, maak altijd de keuze Post.nl

Het door mij gekochte product was niet op voorraad en moest opnieuw worden geproduceerd. Hierover ben ik correct geïnformeerd

Goede service en duidelijke communicatie

Snelle levering, alles in orde, tevreden!

Matig

Ik had een snelkookpanring besteld. Paste niet. Terwijl ik via de telefoon een art. Nr had gekregen en door had gegeven Het terugsturen is ronduit lastig. Groet Ria vsn Herk.

Beste Ria, Wat vervelend om te lezen. Wellicht dat je voor het juiste item contact kunt opnemen met onze klantenservice, ze helpen je graag aan het juiste product. Het terug sturen werkt heel eenvoudig, alle informatie kun je bij ons op de website terugvinden onder het kopje 'retour service' Groet, Team Onderdelen.

snelle bezorging.

mijn ervaring is dat jullie super snel zijn met bezorgen. Waar ik heel blij mee ben.

goed advies ,snelle levering, ga zo door

ga zo door

Netjes en goed afgehandeld

De fragiele koffiepot is heel gebleven en netjes en snel bezorgd. De dichtstbijzijnde ophaal punt afgeleverd

Snelle levering en meerdere keuzes

Mijn stofzuiger onderdeel is snel geleverd, ik vind het mooi dat er ook een keuze is voor een alternatief i.p.v. het originele onderdeel. Zelf heb ik altijd de voorkeur voor een origineel onderdeel, maar voor mensen met een kleinere beurs is ook een goedkoper alternatief. M.vf.gr. Hans

Het enige jammere is als je via DHL het laat bezorgen duurt het 2 dagen

Zonder gebruiksaanwijzing niks mee te beginnen!!

Jammer niet duidelijk hoe te handelen lange strip met blokje - zoek maar uit maar hoe help??? Gaarne gebruiksaanwijzing anders retour!!

Beste Henk, Het gaat hier om een afwerkstrip tussen de koelkast en inbouwkast. Vaak kun je deze instructie terug vinden in de gebruikershandleiding. Onderdelen worden zonder reparatiehandleiding geleverd. Gelukkig beschikten wij in dit geval over de handleiding van het bestelde product en hebben wij het inmiddels per e-mail naar je verzonden. Groet, Team Onderdelen.

Maakt beloften waar

Makkelijk en snel

Makkelijke side snel verstuurd. En niet te duur.

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.