Super snel

Onze onderdeel was duidelijk zichtbaar op jullie site en gelukkig een mooie prijs.

goede onderdeel,snel geleverd

een prima bedrijf en snel zoals vermeld geleverd....

Snel en goed voor een goede prijs.

Vraag over het te bestellen onderdeel gesteld. Dezelfde dag antwoord gekregen waardoor ik direct het juiste artikel kon bestellen. De volgende dag al geleverd. Plaatsing van de nieuwe wielen voor de onder korf van de vaatwasser was in een paar minuten gebeurd. Korf loopt nu weer zoals het hoort. Prima ervaring!

Gewoon helemaal oké !!

Gewoon helemaal oké !!

Overzichtelijke website en goede zoekmogelijkheden.

dit kon écht niet beter!!!

Gisteren namiddag besteld, volgende dag reeds in mijn bezit! Heel overzichtelijke site zodat je je niet kan vergissen inzake keuze onderdeel. Verzorgde verpakking, vlotte communicatie en bijzonder correcte prijs... Een aanrader ...

prachtig

uitstekende levering met handleiding en alle wisselstukken.

Snel en correct.

De op zondag bestelde vrieskast scharnieren waren de volgende middag al in mijn bezit.

goede service

op zaterdagavond besteld , dus hadden we er rekening mee gehouden dat het dinsdag geleverd zou worden . maar nee het was er gewoon maandag al .

Eenvoudig te bestellen, snelle levering

Eenvoudig te bestellen, snelle levering

Perfect snel zeer snel geleverd

Onderdelen.nl is een aanrader voor iedere techneut die zelf wil repareren.

Goed advies, originele onderdelen en supersnelle levering!

Prima telefonisch advies, website ook zeer informatief en overzichtelijk. In een dag geleverd! Zeer tevreden

prettig geholpen

ik had de 2e maal iemand met kennis van zaken aan de lijn, zulke mensen zijn goud waard.

Ik kon het onderdeel niet vinden op de site. Na het item -onderdeel niet gevonden- te hebben aangeklikt aangegeven wat ik nodig had, kreeg ik super snel het juiste onderdeel.

Hele snelle service!

Product vrijdagavond 21:00 uur besteld, zaterdagochtend 09:30 uur in huis. Top bedrijf

Gewoon top

Prima snel en goed

Sneller geleverd als verwacht

Snel en vooral goed

Goede inhoud webshop bij zoeken op apparaat merk en type.

echt een aanrader

gewoonweg super , echt een aanrader , vlotte levering hetgeen ik nodig had besteld en s'anderdaags in huis en dan naar belgie nog verstuurd . top !!!!

Vlotte en goede service

Onze vaatwasser gaf de storing E09 - geen verwarming. uitgezocht op internet, nagevraagd bij servicedesk van onderdelen.nl wat ik nodig had, besteld, volgende dag geleverd, geïnstalleerd en iedereen blij! Vlotte, fijne en goede service. Bedankt!

toppie

Everything perfect!

Everything was perfect. The part was very fast shipped, I have received it the next day in Amsterdam. The part also fits as it should and works. I will definitely look in this shop next time when I need something they sell.

TOP

Snelle en correcte levering Top product

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.