Maakt beloften waar

Makkelijk en snel

Makkelijke side snel verstuurd. En niet te duur.

zeer goede ervaring

prima en snelle service

Dinsdag besteld en woensdag al binnen..top...kon ook via de website zien of het produkt bij mijn apparaat paste..ben helemaal te vrede

Alles klopt Service snelheid web site

Perfect!

Zondagavond de flessenlade uit de koelkastdeur kapot laten vallen, dinsdag hing de nieuwe er alweer in! Super snelle communicatie en verzending, degelijk verpakt!

Fantastisch bedrijf!

‘S middags gebeld en goede uitleg gekregen hoe en welk type waterreservoir van De Longhi koffiemachine te bestellen. Via internet om 20 uur besteld en volgende dag om 12 uur keurig geleverd binnen opgegeven tijdslot ….. een dikke 10 voor service en logistiek

Supersnelle levering

zondagnamiddag onderdeel besteld en maandagnamiddag reeds geleverd. Perfect!

Vlot en goed

Zeer vlotte levering met de goedkoopste prijs

Super snelle levering.

Op zondag glasplaat diepvries besteld, maandag al geleverd in goede beschermde verpakking.

Zeer snelle en juiste levering!

Zoals op de website staat. Volgende dag levering. Zelfs op zondag besteld voor een bepaald uur. Was maandag mooi optijd geleverd. Als ik in de toekomst nog eens iets nodig heb. Kom ik zeker bij jullie terug! Mvg,

Juiste product, snel geleverd.

Duidelijke website. Gemakkelijk bestellen en afrekenen. Snel en correct geleverd.

Snelle levering en goede communicatie

Fijne site om te bestellen. Op zondag besteld en zeer snel in behandeling genomen. Uit duidelijk email verkeer.

goede kwaliteit en vlotte bezorging

Zeer tevreden over aankoop en afwerking.

Snel juiste keuze kunnen maken

Gebruiksvriendelijke website waardoor je snel de juiste keuze voor een onderdeel kunt maken. Snelle levering

Onderdelen snel in huis

Snelle levering.

Toppie

Onze afstandsbediening was kapot. Direct antwoord en advies gekregem welke bij onze tv paste. Goede informatie ontvangen en snel geleverd. Kunnen weer alles ontvangen op de tv

snelle goede service

Het juiste artikel, en heel snel bezorgd!

Veel onderdelen beschikbaar en supersnelle en betrouwbare levering tegen een scherpe prijs !

Zie boven

Erg snel !!!

De hogedrukreiniger van mijn vriendin was stuk/lek. Via Google het kapotte onderdeel bij jullie gevonden, besteld en de volgende dag al in huis. Dat is nog eens service. Petje af !

Zeer tevreden over levering.

Goede communicatie bij vragen. Snelle levering.

Goede onderdelen makkelijk te vinden

Goede website om juiste onderdeel te vinden, snelle levering

goed en vakkundig geholpen

Na telefoontje wist ik precies en snel wat ik voor lade en voorfront moest bestellen voor een vriezer. Fijne en vriendelijke hulp! Weliswaar kwam 1 van de 2 pakketten niet aan, maar dit werd na een telefoontje direct opgelost en dit tweede pakket ontving ik al een dag later. Prettig bedrijf, een aanrader!

Besteld en de volgende dag was mijn pakket bezorgd! Heel efficiënt

Top!!!

Snelle en correcte verzending! Toppie!!!!

Over Onderdelen.nl

Heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Zo kun je jouw huishoudelijke apparaten nieuw leven inblazen; van je stofzuiger, wasmachine en droger tot je koelkast, oven, kookplaat, magnetron en afzuigkap. Met een assortiment van ruim 10 miljoen producten is de kans groot dat ook het juiste onderdeel voor jouw apparaat verkrijgbaar is. Repareren is de oplossing.