Mooi dekbedovertrek, snel geleverd. Goeie informatie via de mail.

Heerlijk kussen gekocht: snoozing olympus dons - snel geleverd

Dit is een prima bedrijf. Heb hier al eerder gekocht en ook weleens contact met de klantenservice gehad. Werd toen zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Ook duidelijke site met goede info en veel keus. De verpakking gaat ook makkelijk open. Al met al een zeer tevreden klant.

Aanrader!

Al verschillende keren bij Smulderstextiel besteld. Ruime keuze, zeer goede informatie, prima prijsstelling, snelle verzending. Laatst heb ik kennis gemaakt met de klantenservice omdat een artikel niet goed gestikt was. Zeer snelle reactie en actie van de klantenservice. Dus die zijn wat mij betreft ook top.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn zeer blij te vernemen, dat uw ervaring met ons zo goed is verlopen, ook qua oplossing van uw klacht. Graag tot ziens.

Het bestellen gaat eenvoudig, het ontvangen gaat snel en eenvoudig. Ik kan niet anders zeggen dat ik het top vond. Ik zal hier zeker nog een keer wat bestellen.

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen, dat u het gehele bestelproces zo heeft ervaren. Graag tot een volgende keer.

Mooie webwinkel , met veel keus. Heb twee katoenen dekbedovertreken gekocht. van het merk Jacco, groen, en Ambiante, donkerbruin En een hoelaken, Cinderella. Dag later was het al in huis. Het was netjes verpakt. De overtrekken zien er mooier uit dan op de website. De katoenen hoeslaken voor de topper, is een mooie zacht stof het voelt alsof het satijn is maar dat is het niet. Ik ga hier zeker weer eens bestelling doen. Het is een goed bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen, dat u de dekbedovertrekken nog mooier vindt in het echt. Nog veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer.

Een beetje teleurgesteld

De keuze op de site van Smulders textiel was reuze, ik kon te kust en te keur zoeken wat ik wilde. Ik heb 2 zomerse dekbedovertrekken en verschillende kleuren hoeslakens besteld (omdat die van mij allemaal gescheurd waren) ik was helemaal blij! Toen de pakketten naar verwachting keurig waren bezorgd op afgesproken dag, was mijn blijdschap nog groter, wat zag het er leuk uit! Gelijk alles op 40 graden en op kleur gewassen. Toen ik de hoeslakens uit de wasmachine haalde kwam de teleurstelling, het kwam er helemaal kreukelig uit, terwijl ik het op 800 toeren had gecentrifugeerd! Ook het dekbed hoes kwam er, na een volgende wasbeurt ook kreukelig uit,de tweede ook! Ik hoopte dat de kreukels eruit gingen dat ik de hoezen en de dekbedovertrekken binnenste buiten op de waslijn liet drogen. Maar dat was helaas niet het geval! Ik heb met kreukels in het beddengoed mijn bed opgemaakt! Heel fleurig en zomers, maar jammer genoeg met kreukels! Ik hoop bij een eventuele volgende aankoop geen kreukels te hebben na het wassen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses, dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet. "Mooi glad" is vrij persoonlijk: de ene persoon is daar wat preciezer in dan de ander. Katoenen dekbedovertrekken echt spiegelglad krijgen, is zonder strijkijzer, echter niet haalbaar. Katoen is een natuurproduct en kan daardoor kreuken. Vaak is katoen-satijn de meest kreukvrije keuze. Met de onderstaande tips, is het resultaat zo glad als mogelijk: Het meest gladde resultaat krijgt u door de wasmachine niet vol te doen en het dekbedovertrek na de wasbeurt hangend te drogen. Sla het overtrek goed uit en trek het even glad als het aan de lijn hangt. Drogen in een niet te volle droger geeft ook een acceptabel resultaat. Stel de droger in op ‘strijkdroog’ en laat het dekbedovertrek daarna nog even hangend te drogen.

Uitstekend!

Mooi dekbedovertrek besteld, heel vlot geleverd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Geniet van uw aankoop en graag tot ziens.

Snelle bezorging.....netjes verpakt.

Dank u voor uw review. Graag tot een volgende keer.

Niet altijd de beste kwalitijd,

Niet altijd de beste kwalitijd, dit ondanks de prijs

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het, dat u deze ervaring heeft. Onze excuses. Indien u dit wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, als er een artikel niet in goede staat is.

2 1 persoons dekbedden gekocht voor op in bed verschil van kleur

2 1 persoons dekbedden gekocht voor op 1 bed allebei verschil Vsn kleur

Dank u voor uw beoordeling. Onze excuses, dat uw dekbedovertrekken verschillen in kleur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken?

Niet de kwaliteit die je verwacht voor 55 euro

Voordat ik het hoeslaken gebruik heb ik het gewassen op 30 graden en buiten gedroogd. De kwaliteit is niet glad en er zitten een soort rulletjes op. Vroeger kocht ik katoen/satijn bij Ikea - deze is veel beter! Helaas hebben zij geen 200x200cm. Met andere woorden geboden kwaliteit is NIET in verhouding met de prijs!

Hartelijk dank uw beoordeling. Wij betreuren het, dat uw hoeslaken niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice?

Slecht

Beste medewerker, Wij kochten bij u 2 maal 2 de bedovertrekken van verschillende prijzen dus 2 maal één voor de halve prijs en wat blijkt bij het afrekenen, u neemt gewoon twee maal de prijs van de goedkoopste en doet dat van de prijs af. Na contact met uw medewerker werd gezegd dat het het teveel betaalde niet verrekend kon worden en we alles maar terug moesten sturen, dan opnieuw weer alles afzonderlijk bestellen maar dan kwam het goed. Mooie service vinden wij en zeer omslachtig en verwarrend vinden wat U alleen maar geld kost en wij het ons deze keer nog eerst overdenken en dan misschien een reactie op Facebook te plaatsen over uw oneerlijke rekenmethode. Met vriendelijke groet H.Kuijpers

Bedankt voor uw beoordeling. De actie voorwaarden stonden vanaf de eerste actie dag op onze website. Hierin staat vermeld dat de korting geldt op het goedkoopste artikel. De korting kan hierdoor anders uitvallen wanneer u meerdere artikelen bestelt in 1 bestelling.

goede ervaring

ruime keus voor een redelijke prijs

Het is niet zo vandaag besteld morgen op je bed.

Besteld krijgen mailtje wordt morgen bezorgd wij thuis gebleven maar niks bezorgd. Het kwam pas een dag later. Ligt waarschijnlijk aan post nl.

Snelle levering!!

Fijne website, ruim assortiment, snelle levering

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We staan graag voor u klaar. Geniet van uw aankoop.

Mooie kleuren en lekker zachte stof

Snelle levering ik ben tevreden

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens.

Volgende dag al in huis mooie kwaliteit

Bedankt en we zien u graag terug in onze webshop.

Snelle bezorging, mooie producten

Ons matras heeft geen standaard maat (180x210), dus hoeslakens zijn moeilijk te vinden. Gelukkig is er online wel genoeg keus. Het bestelde hoeslaken werd nog dezelfde dag bezorgd.

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier van uw aankoop.

Mooi en passend

Ik was op zoek naar materiaal dat minder zou kreuken, dus mij werd satijn/katoen aangeraden. Jammer, maar dit materiaal kreukt veel meer dan ik had verwacht. In 1 bestelde dekbedhoes was de stof op de naad gescheurd. Ik had het al gewassen, dus nu kan ik het niet meer omruilen. Tip: kijk alles goed na vóór je het gaat wassen. Verder prima stof, mooi dessin en snel geleverd.

Bedankt voor uw beoordeling. Alle artikelen hebben garantie, dus ook als u het heeft gewassen. We adviseren u om hierover contact op te neme met onze klantenservice.

Keurig verpakt en snel in huis

De extra kwaliteit molton hoeslakens zijn wel ok, eentje had er helaas wel een weeffout. Daar kom je dan achter als je hem net gewassen hebt. Was teleurgesteld in de print, de kwaliteit en de kleur van de dekbedovertrekken. Was zo’n typisch gedrukt printje terwijl je dat zo niet op de foto’s kunt zien. Daar leek de kwaliteit natuurlijk veel mooier, (in)geweven zelfs. Ook de kwaliteit van het satijn/katoen valt tegen. Als het is gewassen blijk je het niet netjes dubbel te kunnen vouwen, omdat het niet goed is uitgesneden, wat als resultaat scheef op elkaar gestikte hoezen geeft. Dat vind ik ver afstaan van de luxe kwaliteit die wordt beloofd.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend voor u dat de kwaliteit u tegenviel. U mag hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.

mooi.

Mooie dekbedovertrekken, tevreden over motief en materiaal.

Bedankt en een fijne dag gewenst.

Altijd mooie kwaliteit en snelle levering

Veel keuze, kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling.

Mooie dekbedovertrekken!!

De dekbed overtrekken zijn prachtig, mooie kleuren, ik vindt het alleen jammer dat veel dekbedovertrekken scheef uit de stof geknipt en genaaid worden, hierdoor ligt de dekbedovertrek nooit netjes recht op het bed, het is niet de eerste overtrek waarbij dit gebeurd, dat vindt ik jammer vandaar ook 4 sterren ipv 5

Bedankt voor uw beoordeling, Een scheef gestikt artikel hoeft u niet te verwachten. We adviseren u om hierover contact op te nemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Geweldig.

De overtrekken super snel geleverd. Zo blij mee.

Bedankt voor uw beoordeling.

Goede kwaliteit

Naar keus en kwaliteit. Goed verzorgd en naar wens bezorgd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.