Helaas bleek het bestelde artikel niet de maat te hebben die de verpakking vermelde. Keurig opgelost door Smulders.

Probleemloos

prima kwaliteit en snel geleverd

zie boven

Prachtige kwaliteit van de producten.

Prima service, klantvriendelijk en je wordt volledig op de hoogte gesteld van het proces vanaf bestelling tot de levering. Professionele kwaliteit en duurzaamheid van de producten.

Geen instopstrook

Prachtige hoes, alleen jammer dat er voor dat geld geen instopstrook aan zit

Mooie kwaliteit beddengoed !

Super snelle levering . Netjes ingepakt en de de mogelijkheid achteraf te betalen .

Ruime keuze snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

Totaal niet als op de foto valt tegen

Product niet zoals op de foto

Smulderstextiel, voor goede service en kwaliteit.

Een duidelijk en overzichtelijke website met een breed assortiment. Het artikel van mijn keuze werd, zoals beloofd, op tijd en correct geleverd. Betalen met AfterPay geeft mij vertrouwen. En de besteld plaid is prachtig, een mooi cadeau voor de koude wintermaanden.

Mijn eerste ervaring is prima.

Uitstekend verlopen

De bestelling is prima afgehandeld door Smulders. Rijp voor nog eens.

Fijne Super lange dekbedhoezen

Fijne Super lange dekbedhoezen van 250 en langer.

Waardeloos want ik heb nog steeds niets ontvangen.

De bestelling zou gisteren geleverd worden. Ik heb niets ontvangen maar zou bij ontvangst wel getekend hebben. Niet dus. Het product kan ik dus niet beoordelen.

Snel geleverd. Ik vindt de omschrijvingen bij de producten matig. Ik heb een 1 persoons set en een 2 persoons set besteld t.w.v bijna 200€. Wat mij tegen viel is dat er kleurverschil zit tussen de 1 en 2.persoons setjes. Verder wel goede qualiteit.

Supersnelle levering

Zoals beloofd, levering de volgende dag. Mooi dekbed voor prima prijs.

Snelle reactie na de bestelling. Product ziet er mooi uit.

Goede koopervaring

Goede foto's op de site Koopproces verloopt soepel. Product is snel bezorgd. Kwaliteit is goed.

Zeer snelle levering.

Snelle levering en fijn product.

Slecht

Kleur komt geheel niet overeen met de presentatie in de advertentie product is retour gegaan.

De bloemen op het dekbedovertrek zijn eerder bruine vlekken

De bloemen op het dekbedovertrek zijn eerder bruine vlekken, in ieder geval niet zo mooi als op het plaatje. Wel zou ik t makkelijk terug kunnen sturen, en is het een zachte stof

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Alles goed: overzichtelijke site, snel besteld en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Prima winkel!!

Gevarieerd aanbod, goede kwaliteit, goede prijs/kwaliteit verhouding, stipte verzending en bezorging!