Mooie overtrek, wel iets donkerder dan het voorbeeld

Het dekbedovertrek is van goede kwaliteit, heerlijke stof. Alleen wel iets donkerder dan het voorbeeld, daar zaten meer lichtere stukken in. Komt misschien omdat het een 1-persoonsovertrek is. Anders een 10, zeker een aanrader.

Kussensloop is scheef

Snelle levering. De strook stof die naar binnen gaat van de kussen sloop is scheef. Hierdoor zit ook de print scheef op de kussensloop.

Goede kwaliteit en levering

Het Witte Lietaer Dream 4-seizoenen dekbed gekocht en het is precies wat beloofd is. Heerlijk luchtig dekbed. Het wintergedeelte natuurlijk nog niet gebruikt. Ook het Good Morning Ida dekbedovertrek is van super kwaliteit. Mooie kleur

Betaalbaar en super levering cq kwaliteit

Betaalbaar, super levering, goede kwaliteit.

Goede keuze

Snelle service en goede afhandeling

Snel en goed!

Op tijd en prima kwaliteit

2 teddy fleece dekens besteld. Keurig op tijd geleverd en zeker de kwaliteit die ik had verwacht.

Teruggestuurd

De print was niet zo Ooi als op de afbeelding, kwaliteit viel tegen.

Snel bezorgd, prachtige dekbedovertrekken.

Geweldig assortiment!

Groot assortiment en praktische webshop. Als je hier geen keuze kunt maken, dan weet ik het echt niet ...

Overeenkomstig mijn verwachtingen. Behalve dat wat grijs lijkt (de gevlekte ondergrond) meer blauw is, maar wat mij betreft prima.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer vlotte levering.

Hoeslakens van prima kwaliteit!

Levert altijd op tijd

Goede kwaliteit. En zelfs in deze tijd van Corona waar online bestellingen vertraging oplopen, weet Smulderstextiel het waar te maken: Vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis! Als we snel iets nodig hebben of moeten vervangen voor onze B&B, dan is het erg fijn als je daarop kunt vertrouwen.

The product didn't meet the expectation

The product online looked great. The colours were vivid and sharp. I had received the product and I was disappointed. the colours looked as if they were faded, not as on the picture at all. I returned it back and wait for the refund

Volledig verkeerde werkelijke kleuren

Voelde mij totaal belazerd door de totaal andere kleuren die geleverd werd! Ga daarom liever naar winkel ipv bestellen op internet! Dekbedovertrek retour gestuurd, nog geen respons ontvangen, vreemd, graag mijn geld retour!!!

Service 10 product 0

Service perfect echter de kwaliteit van t product Valt erg tegen

Niet geweldig

Tot 3 keer toe is de levering veranderd .laatste was na 26 juni.dat het bij jullie binnenkomt .wat schets mijn verbazing dat het vorige week bezorgd werd .verwarrend allemaal

Ruime keuze, snel bezorgd

Mooie dekbedovertrekken, ook van katoen-satijn, heerlijk voor de zomer.

Top.

Goede service, super snelle bezorging.

We hebben een prachtig dekbedovertrek besteld die helemaal aan de verwachting voldoet. Goede site, alles is makkelijk te vinden. Zeer snelle levering.

Prima snelle levering.

Fijne snelle levering. Goede kwaliteit/ prijs verhouding. Zeker tevreden

Besteld en de reclame waargemaakt: de volgende dag ligt het op je bed.

Mooi dekbedovertrek, snel geleverd.

Mooi dekbedovertrek, snel geleverd.