Geweldig.

Kwaliteit en snelle levering.

Prima. Goed op de hoogte gehouden per mail.

Snel en goed geleverd en goede kwaliteit!

Briljant

Heerlijke topsplitter

Dochter snel blij

Mijn dochter was heel blij dat haar groene hoeslaken zo snel was geleverd

De webwinkel is heel duidelijk doordat je van te voren al gevraagd wordt d.m.v. een aantal items een keuze te maken, waarnaar je op zoek bent. Op deze manier kun je heel gedetailleerd zoeken uit het ruime aanbod wat er is. Bestelling vlot en zonder problemen geleverd.

Goede zaak

Bestelde hoeslakens van 2m ontvangen maar zijn zeer ruim! Jammer!

Goed maar wel met kanttekening

Heldere antwoorden op vragen. Zeer snelle levering. Er zit alleen een klein vlekje in het hoeslaken. Ik zag al direct dat de verpakking open was geweest, ook omdat het laken niet netjes in de verpakking zat. (erg gekreukeld). Kennelijk geretourneerd, maar niet gecontroleerd. Dat is dan wel jammer maar ik wil er geen punt van maken. De lakens zijn gewassen en dus schoon.

Prachtig product

Goede levering en het product voldoet 100 % aan mijn verwachting. Fijn product voor de zomer nachten ;)

Goede en snelle levering

Snel geleverd! Goede producten!

Erg fijn

Mooi dekbedovertrek en super snelle levering! Perfect!

Zeer goede service

Snelle levering, mooie kwaliteit. Klantvriendelijk.

Positieve eerste ervaring

Gemakkelijk bestelproces, snel geleverd, fijne kwaliteit

Ik kreeg wat ik bestelde snel geleverd ,geen problemen .

Ik kreeg wat ik bestelde snel geleverd ,geen problemen .

Soepel wn snel

Idem

perfect geregeld,goed en snel.erg tevreden

levertijd en levering zoals beloofd, geleverde naar verwachting prima

De levertijd was zelfs 2 dagen eerder dan aangegeven was bij bestelling. De geleverde dekbedhoezen zijn mooi van kwaliteit en voldoen zeker aan mijn verwachting.

super webshop

Volgende dag al in huis! En goeie kwaliteit

Snelle levering en effectief leverbaar.

Ik heb de laatste maanden steeds meer problemen dat artikels die ik online besteld heb, en zelfs al op voorhand heb moeten betalen, niet meer leverbaar zijn. Daar verlies ik erg veel tijd mee. Dat was ook weer zo met een donsdekenovertrek vorige week. Zelfde artikel dan gevonden via Smulderstextiel. Zij beweerden levering de volgende dag, en deze werd ook effectief geleverd ! Maw. zij beheren hun eigen stock. Dat vind ik een groot voordeel. Volgende keer kijk ik alleen nog maar op de site van Smulderstextiel voor mijn lakens etc.

Prima kwaliteit en snelle bezorging

De bestelde hoeslakens zijn van prima kwaliteit en hebben een mooi design. De bezorging was verbluffend snel. Complimenten!

Gewoon prima

Zondagavond om 22.00 uur besteld, maandagmorgen 11.59 al bezorgd.

2 heerlijke felgekleurde dekbed hoezen gekocht. Prima kwaliteit en het slaapt zalig....

Goede communicatie, snelle levering.

Snel netjes verpakt

Bedding house zeer mooie kwaliteit flanel

Geweldig !

Precies zoals op de foto !!!!! Prachtig !!!