Zeer fijn en koel dekbed

Het dekbed voldoet aan de verwachtingen.

Van goede kwaliteit

Pakket is zorgvuldig afgeleverd.

Gewoon zoals beloofd

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Super kwaliteit en snelle levering

Zeer mooie kwaliteit en snelle levering

Gauw bezorgd

Snelle en verzorgde levering

Goede kwaliteit tegen mooie prijs, snelle levering

Zie boven

Ik ben erg tevreden met de dekbedden en hoeslakens die ik heb besteld. Duidelijke, makkelijk te navigeren website. Netjes mails met updates over de levering. In een van de hoeslakens zat een vlek. Na telefonisch contact te hebben gehad, heb ik was garantie gekregen. Als ik de vlek niet met wassen eruit kreeg, mocht ik het laken terug sturen en kreeg ik een nieuwe. De vlek is er met wassen uit gegaan, en het was uiteindelijk niet nodig. Maar vindt het wel erg netjes dat de mogelijkheid er was. Al met al, super blij en zal zeker in de toekomst terug komen voor nieuwe dekbedden en hoeslakens.

Snel besteld, snel geleverd.

Snel besteld, snel geleverd, product voldoet aan verwachtingen.

Goed geregeld volgende dag in huis. Gratis retourneren.

Pico bello !

Geweldig fijne hulp bij klantenservice ! SERVICE dus met hoofdletter.

snel goed, doen wat ze beloven

Goed.

Overzichtelijk informatief en breed.

Dank u voor uw aanbeveling.

Dekbed voldoet niet aan verwachtingen.

Op de foto zie een mooie opdruk. De grootste helft is echter wit. Op het voorbeeld zat er kleurverschil in het wit. Dit blijken schaduwen te zijn. Dus op bed ligt nu een nagenoeg wit dekbed dit was niet de bedoeling. Heb nu spijt deze besteld te hebben maar ruilen kan na 1 x wassen( de pap eruit) niet meer De bezorging en levering was prima.

Heel vervelend, dat uw dekbedovertrek niet aan uw verwachtingen voldoet. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice?

Produkt voldeed niet aan de verwachtingen

Wij waren op zoek naar katoen-satijnen dekbedovertrekken, lekker voor in de zomer.. Die vonden we op de website van Smulders. We hebben een paar gekocht ("I Seng Persia") en het bleek dat de overtrekken weliswaar van katoen zijn, maar dik en stug aanvoelden in plaats van glad en zacht. We waren zeer teleurgesteld. Ik heb hierover via de mail een klacht ingediend die op zich redelijk netjes werd afgehandeld, hoewel me door de medewerker alleen een tweemaal duurder produkt werd aanbevolen, wat natuurlijk ook teleurstellend was. Maar ik vind dat dit produkt absoluut niet in de categorie katoen-satijn thuishoort.

Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen.

Als langere levertijd op zit, dan svp vermelden en niet eerst laten afrekenen.

Onze bestelling was verjaardagscadeau voor iemand wat ruim van te voren is besteld, maar helaas is gepasseerd daar overtrek dekbed nog steeds in bestelling staat! Vermeld dan van te voren dat er een ruimere levertijd op zit en laat je klanten niet eerst betalen en vermelden dat eerdaags bezorgd gaat worden!!!!

Onze excuses, dat de levertijd van uw bestelling wat langer is. Op de website staat de leverdatum vermeld. Wij begrijpen echter, dat het vervelend is, gezien het een verjaardagscadeau is. Indien u dit wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren of een passend alternatief uit te kiezen.

Kussenslopen hebben niet dezelfde afmeting

Ik had 4x lakens met slopen besteld. Bij alle 4 de kussenslopen, die op dezelfde maat zouden moeten zijn, zat soms wel een verschil van 4cm tussen de ene of andere set. Zelfs van dezelfde set in een andere kleur zat er verschil in van zo'n 2 cm. Een set was echt te klein voor onze kussens. Andere waren ook aan de krappe kant voor kussens 60x70. Helaas kun je dit pas zien als je de spullen thuis hebt. Qua materiaal zijn de lakens en slopen prima.

Jammer, dat de kussenslopen afwijken qua maat. Onze excuses. Indien u dit wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Dekbedhoes ziet er niet uit zoals op de foto staat aangegeven.

Dekbedhoes gekocht van Snoozing ROVER .En na hem gewassen had was alles rose van de onderkant van de hoes die rood is. Wat ik wel heel vreemd vind. OP de foto van de website staan ook witte veren op de hoes maar dit is dus niet het geval. Jammer ik vond hem wel heel apart

Heel jammer, dat de kleuren van uw dekbedovertrek zijn doorgelopen na het wassen. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing voor u?

Zeer ruime keuze, en supersnelle levering!

Dank u voor uw goede beoordeling.

Makkelijk om keuze te maken en snelle levering

Dank u wel.

Teleurstellend

Reclame : vandaag besteld, morgen in huis. Twee dekbedovertrekken besteld. 1 de volgende dag. 2e: krijgt u 5 juni. Vandaag 4 juni bericht. De bestelling komt waarschijnlijk 17 juni. Reclame nog steeds vandaag besteld, morgen in huis???? Vandaar teleurgesteld

Onze excuses, dat de levertijd van uw nabestelling wat langer duurt. Wij begrijpen, dat dit vervelend voor u is. Indien u dit wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling te laten annuleren of te wijzigen naar een passend alternatief.

Bedankt voor uw review.

Weer top!

Prachtige producten en geheel volgens belofte de volgende dag afgeleverd. Ik ben wederom een zeer tevreden klant!

Wat fijn, dat u zo tevreden bent met onze service.

Prima service..snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling.

Zeer goede shopervaring

Veel keus, kwaliteit, snelle levering

Dank u voor uw 5 sterren.