Prima product geleverd!

Vlotte levering

Prachtig

Ik heb mijn dekbedovertrek zeer snel ontvangen en is prachtig van kleur en heerlijke stof.

Redelijk

De kussenslopen zijn niet geheel gelijk lopen bij de dichte kant taps toe en dat strijkt niet fijn. De print is wel mooi. Kwaliteit-prijs verhouding vind ik niet kloppen ze zijn te hoog geprijsd!!

Hartelijk dank voor uw betaling. Onze excuses, dat de kussenslopen niet goed gestikt zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Mooi dekbedovertrek besteld en de volgende dag in huis. Super tevreden

niet de opdracht volledig uitgevoert

kleur besteld blauw ontvangen bruin

Dank u voor uw review. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice over uw bestelling? Helaas kunnen wij geen bestelling terugvinden, waarin u een blauw artikel heeft besteld. Graag willen wij samen met u overleggen.

Niet thuis af geleverd

Het pakket is niet thuis afgegeven,ook al waren we expres thuis gebleven Lastig om het dan zelf te moeten ophalen

Dank u voor uw beoordeling. Heel jammer om te lezen, dat u het pakket heeft op moeten halen bij een PostNL punt. Onze excuses. Volgens de Track & Trace zou de bezorging bij u niet gelukt zijn.

Groot assortiment

Vriendelijk en goede kwaliteit.

Haal altijd mijn hoeslakens en dekbedden bij smulderstextiel.

Ontzettend scheef genaaid....

Wel heerlijk warm maar ontzettend vlug inelkaar geflanst...zo scheef...niet mooi. Dit valt mij enorm tegen en zou dus ook niet zo snel weer iets bestellen bij U...SORRY

Dank u voor uw review. Heel vervelend, dat uw dekbedovertrek scheef genaaid is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses. U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Deken en kussens zijn perfect. Kussens liggen super en ventileren goed door. Mijn vriend en ik zijn hier blij mee!

Dekbedovertrek flanel gekocht, heerlijk zacht en goede kwaliteit. Kleur zoals ik verwacht had.

Snelgeleverd en goede kwaliteit.

Mijn bestelling voldoet aan mijn verwachting en werd snel geleverd.

Deze keer: teleurstellend.

Ik hou ervan als alles netjes en strak ligt. De kwaliteit van de stof, satijn/katoen, is erg mooi! Helaas is het overtrek op één plek dubbel gestikt, waardoor er een plooi ontstaat en het sloop is echt niet recht genaaid. We hebben niet geklaagd omdat we het echt nodig hadden ( eindelijk kwam onze kleindochter logeren). Al met al, kwaliteit prima naaiwerk erg slordig. Mvg M Timp

Dank u voor uw beoordeling. Wat vervelend, dat de kussensloop niet goed gestikt is. Onze excuses. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat we alsnog naar een passende oplossing kunnen kijken?

De titel zegt het al. Producten zijn prima, snelle levering en goede terugkoppeling als iets er niet is. Smulders heeft er een klant bij.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Ik heb mijn dekbed besteld en de andere dag in huis. Ben zeer tevreden over het dekbed.

Omdat ik in Frankrijk woon en mijn linnengoed bij mijn dochter in Nederland laat aankomen kan ik niet in december maar pas in april mijn bestelling nazien. Op het eerste oog vindt mijn dochter dat alles in orde is.

Van Gogh dekbedovertrek besteld en snel geleverd. Fantastisch mooi overtrek, meteen nieuwe hoeslakens erbij besteld, heerlijk om naar bed te gaan!

Mooie warme plaid

Snelle en goede service!

Een dekbed gekocht in een leuke actie (van €100 naar €80). Besteld en de volgende dag in huis. Duidelijke communicatie over de verzending via de mail. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Mooie producten voor het bed, veel keus .Snelle levering en ook duidelijk traject bij retour zending

goede en snelle service

Veel keuze, goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Een aantal keer een dekbedovertrek gekocht. Tot nu toe geen spijt.

de eerste keer dat ik iets besteld heb. Zeer snelle en correcte afhandeling.

jammer

Ik had online gekeken naar het product. Het was 74 euro. Echter toen ik wederom online keek en ik wilde bestellen was het ineens een stuk goedkoper! Iets van 40 euro ipv 74 euro. Dus dat vond ik erg tof. helaas viel het textiel me erg tegen. En de opdruk ook. Het plaatje op internet is niet hetzelfde als het geleverde product. Erg jammer. Ik zal dan ook niet meer via smulders online bestellingen plaatsen

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses, dat uw dekbedovertrek niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Graag willen wij samen met u naar een passende oplossing kijken.

Perfect.

Jullie houden aan de leveringsvoorwaarden voorwaarden. Goede kwaliteit. Goede prijs.