Matig

De kleuren van het overtrek komen niet overeen met de foto

Stevige molton alleen....

Toen ik hem gewassen had bleek een naad van de split 'geschift' (langs de naad afgescheurd te zijn) ja en toen was retourneren geen optie meer! Advies: voordat je hem wast goed nakijken!

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat de naad gescheurd is. U mag uw pakket retourneren via onze website. Als u nog vragen heeft, mag u ook contact opnemen met de klantenservice.

Makkelijk, duidelijk, snel. Cijfer: 7, omdat er niet overal de draaddichtheid bij staat. Ben ik zelf van mening dat een grote webshop zoals Smulderstextiel dat er wel bij moet hebben staan. Voor de rest ben ik heel erg tevreden met het bestel proces en het dekbed overtrek wat ik besteld heb. Deze is geweldig zacht.

Product voldoet niet aan verwachting

Kleuren zijn vaal tov van de fotoafbeelding Kussenslopen zijn erg groot, is geen normale maat, ook was de hoeknaad na een keer wassen los!!

Mooi product en snelle levering.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden omdat: * de overtrekken er precies zo uitzagen als op mijn scherm. Prima foto * goede kwaliteit * snelle levering. Zeer verrassend!

Slecht

Ik had een hoeslaken voor topper besteld 10cm max krijg ik er 1 opgestuurd van 15cm waardoor die alsnog te groot is voor mijn topper...

Goede kwaliteit en snelle levering

De levering is zeer snel gegaan. De dag na de bestelling had ik het al in huis. Een dekbed en een molton voor mijn zoontje. Prima kwaliteit. De dekbedovertrek vind ik wat dun en de print voelt aan 1 kant aan als opgedrukt. Verder wel netjes afgewerkt met een rits. Al met al tevreden en de kans is groot dat ik hier nogmaals iets ga bestellen.

Goede snelle service

Uitstekende kwaliteit.

Vandaag besteld, volgende dag in huis.

Prima verpakt!

Goede kwaliteit en mooi

Snelle levering en het is mooi, maar ook een goede kwaliteit

snel en 100 % voor elkaar

lekker zacht

De kleur was niet goed . ik heb hem teruggestuurd.. de look was bijna wit en ik wilde een groene deken... dus ik heb hem teruggestuurd

Mooie en kleurrijke website,en een snelle levering.

Snelle service en goede kwaliteit!

Snelle service, mooie dekbedovertrekken en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede stof

Prachtige hoes alleen jammer van de slechte afwerking..

Goede service, snelle levering netjes

Uitstekend! Ik had een dekbedovertrek besteld,maar was achteraf de verkeerde keuze, netjes terug gestuurd en snel mijn geld terug gekregen. Nu 2 nieuwe besteld, van een ander kwaliteit stof.

Uitstekende kwaliteit van toch wel de betere merken

Snelle en goede levering met wel de opmerking dat je pas weer iets kunt bestellen als je betaling (met overschrijving van je bank) bij jullie is verwerkt. Moet zelf informeren of de betaling door jullie is ontvangen.

Prima hoes.

Liggen klaar voor de winter, was hebben het warm dan.

Goede producten, duidelijke instructies levering

Goede producten, duidelijke omschrijving levering. Wat mij betreft zou er een keuze mogen zijn om alles tegelijk te laten leveren. Nu 4 aparte leveringen, had geen haast dus had samen gekund

Snel gelevetd

Prachtige kwaliteit

Leuke collectie

Leuke collectie alleen vervelend dat je op de website niet echt niet doorklikken/ scrollen/ bladeren. Vaak opnieuw gegevens moeten invullen

Goede zorg en kwaliteit

Nette snelle levering