Snelle service en heerlijke dekbedhoezen

Na al snel vanwege eerdere positieve ervaringen gekozen te hebben voor Smulders vonden we op de site al gauw de juiste gewenste. Mooie warme flanellen met vogels erop. Ze voelen heerlijk aan en de kleuren + afbeeldingen zijn zeer natuurgetrouw! Perfecte aankoop, wederom heeft Smulders haar status bevestigd!

Goede aankoop!

Blij met het nieuwe dekbed voor onszelf en voor ons zoontje. Slapen er al een aantal nachten heerlijk onder. Mooie kwaliteit, mooie kleuren!

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden met mijn bestelling.. 1 kussensloop bleek na binnenkomst En wassen stuk te zijn .. contact gehad en kreeg een nieuwe opgestuurd .. super service en heel vriendelijk

Goed en mooi.

Dekbedhoes ziet er precies uit als op de foto, dus top. 1 puntje, er zat een nare lucht aan de stof, ik heb het 2 x moeten wassen voor het er een beetje uit was.

Snel, prijs kwaliteit positief

Snelle levering, mooie dekbedden en goed prijs/kwaliteitsverhouding

Super mooi dekbedovertrek!

Mooie kwaliteit vh dekbedovertrek, print is precies wat ik wou. Supersnelle levering, top!

Uitstekende kwaliteiten. Uitstekende contacten met medewerkerksters.

Precies wat ik wilde

Precies wat ik wilde

Snelle bezorging,slechte kwaliteit

Flanellen dekbed na een keer wassen al heel erg aan het pillen. Niet prettig.

Snelle service en mooie aanbieding!

Keurig verpakt en op tijd bezorgd

Snelle levering goed product

Goede service en prachtig dekbedovertrek.

Correct en snel geleverd!

Correct en snel geleverd!

Goede ervaring

Goede kwaliteit ben erg tevreden Besteld via internet en snel in huis top

Goede kwaliteit, perfect geleverd.

Dekbedovertrek van goede kwaliteit. Correcte en zeer snelle levering. Overzichtelijke website. Doe zo voort ...

Erg mooi bedtextiel

Twee erg mooie beddekoverteken. Makkelijk kunnen vinden via de duidelijke website. Volgende werkdag al geleverd ! Wij zijn erg teverden

Mooie kwaliteit voor een schappelijke prijs

Toen ik het dekbedovertrek uitpakte, voelde ik direct de zachte, soepele stof. Zeer mooie kwaliteit en niet te duur.

Heb zin om naar bed te gaan!

Heerlijk dekbedovertrek, mooi van kleur en perfect dat flanel voor de winterperiode. Nadeel is dat ik s’morgens mijn bed moeilijk uit kom, slaapt zo lekker!

Goede kwaliteit

Echt heerlijke hoeslakens. Mooie bedovertrek Hele goede kwaliteit. Echt een aanrader

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Dekbedhoes is prima van kwaliteit in verhouding tot de prijs.

overzichtelijk

snelle levering goede keus

Ondanks de late bestelling (na 22.00 uur) had ik het pakketje de volgende dag al in huis

Het artikel is snel ontvangen

Artikel is van goede kwaliteit !!