Geen reactie na terugsturen artikel.

Ik stuurde een artikel retour, maar krijg daar geen bevestiging van, laat staan geld terug. Dat is ongeveer twee weken geleden. Dus ik kan helaas geen mooi aantal sterren geven.

Supersnel

Was supersnel binnen volgens afspraak binnen 24 uur

Mooi dekbed overtrek

Dekbed overtrek is erg mooi! Wel bij het uitpakken veel draden los.. voor de rest leuk en zacht dekbed overtrek

Snel en uitstekend geleverd

De door mij gedane bestelling was snel en goed geleverd. Een aanrader om bij deze webshop te bestellen.

Mooie dekbedovertrekken

Goede kwaliteit en snel geleverd

Fijn dekbed helaas niet goed gestikt

Mooi satijn katoen dekbed, snel geleverd. Helaas op de bovenhoek niet goed aan elkaar gestikt dus het dekbed kwam eruit op de bovenhoek. Had hem terug kunnen sturen maar heb gekozen om zelf naald en draad te pakken. Betere kwaliteitscontrole zou misschien een optie kunnen zijn. Verder een heerlijk en mooi overtrek!

geweldig

goed en snel

Product zoals omschreven en snelle levering.

Prachtig dekbedovertrek en snelle bezorging

ik heb nog niets ontvangen

ik heb nog niets ontvangen

Ik heb de print een beetje op moeten leuken met textielstift. Het ziet er nu wat “ frisser” uit. Ben tevreden

Heerlijk zacht

Het is een geweldig dekbedovertrek, super zacht, echt een aanrader. Groetjes Bea

mooie kwaliteit,snelle levering,goede internet site

goede internet winkel met duidelijke beschrijving van het product,eenvoudig te bestellen,mooie kwaliteit voor een leuke prijs en snel geleverd,zeker aan te bevelen

Snel en netjes geholpen

de maten kloppen met de bestelling, 2 hele fijne hoeslakens besteld en super naar mijn zin.

heerlijk licht dekbed.

Ben erg tevreden over het dekbed. Het is werkelijk heerlijk licht en valt heel soepel om het lichaam.

Snel en top kwaliteit

Snelle levering. Goede kwaliteit en prima afhandeling

Is goed

Heel correct behandeld tot de volgende opdracht

Goede kwaliteit

Fijn en mooi dekbedovertrek

Snelle levering en kwaliteit

Prettig snelle service en goed product

Prachtig beddengoed.

Mooie dekbedovertrekken en prima verpakt en verzonden en wanneer voorradig de volgende dag thuis bezorgd.

Ziet eruit zoals op het plaatje ben er heel blij mee

Ben er erg blij mee .goed produkt

Zeer leuk en goed mooi spul

Zéér veel keus

Super service.

Super mooie en fijne kwaliteit. Snelle levering. Binnen een dag.

Prima geregeld

Meteen nadat wij de bestelorder binnen hadden zag ik dat er iets fout was gegaan wilde dit herstellen maar was helaas niet meer mogelijk, verders prima, netjes en snel geregeld

Bijzonder tevreden

Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket arriveerde ,snelle levering