Te slappe stof

Ik heb de hoeslaken gekocht voor mijn zoon zijn bed, 160x210 cm. Voordat de hoeslaken op het bed ging, eerst nog even gewassen, ik vond de stof al dunnetjes aanvoelen. Bij het opmaken van het bed, was de hoes erg dunnetjes, het elastiek wat erin zit, is erg slap. De stof sluit totaal niet mooi aan op de topper. Een slechte aankoop is dit, alle dagen hopen stof op elkaar, omdat het hoeslaken er niet mooi strak om heen ligt.

Wat ontzettend vervelend, dat het hoeslaken niet aan uw verwachtingen voldoet en het elastiek niet goed is. Onze excuses. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij naar een passende lossing kunnen kijken?

Mooi dekbedovertrek en snelle levering

Dekbedovertrek is net zo als op de foto. Blij mee.

Kan niet beter

De bestelling die ik bij U heb gedaan is goed aangekomen en bevalt me zeer goed daarvoor mijn hartelijke dank

Bedankt voor uw positieve terugkoppeling.

Een feest om naar bed te gaan!

Wij bestelden 2 dekbedden met passende hoeslakens. Het was om te beginnen al een feest om het grote pakket uit te pakken. Al die kleuren die te voorschrijf kwamen hebben onze verwachtingen overtroffen. Mooie kleuren, fijne stof. We konden niet wachten en slapen er nu al onder. Een geweldige ervaring en….de catalogus heeft niet gelogen.

Hartelijk dank voor uw review. We zijn enorm blij om te horen dat u tevreden bent.

Zoals verwacht

Theedoeken en keukenhanddoeken waren precies zoals op de afbeelding op de website. Goede kwaliteit tegen eerlijke prijs.

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling!

Hoeslaken is beneden niveau

Hoeslaken is beneden niveau wat ik mag verwachten. Lijkt wat te klein over de topper

Wat ontzettend jammer, dat het hoeslaken niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij samen met u naar een eventuele oplossing kunnen kijken?

Producten kwalitatief goed

Twee hoeslakens besteld, ze zijn snel en volgens afspraak geleverd. Goede kwaliteit en heb de waterdichtheid van het onderlaken nog niet getest. Zeer tevreden.

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling!

Snel geleverd top

Mooi en snel geleverd,hopelijk een keer leuke aanbiedingen bijvoorbeeld 3 halen 1 betalen.zoals dekbeddiscounter jullie concurent

Bedankt voor uw beoordeling. Wij bieden acties aan zoals de reguliere sale en tweede overtrek voor de halve prijs. Deze acties lopen momenteel niet, maar ik wil u adviseren om dit via de website of nieuwsbrief in de gaten te houden.

Een heerlijke topperhoes

Ligt heerlijk. Lekkere stof.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

snel

de bestelling was op tijd binnen en precies wat ik verwachte

Fijn te lezen dat alles goed verlopen is, graag tot ziens.

uitstekend

heerlijk warme wollen onderdeken! het dekbed wacht nog op de hoes ( komt via jullie ws. op de 21e sept.)en ga ik dan uitproberen

Bedankt voor uw beoordeling, fijne dag!

een vertrouwd adres

vroeger op pad in de stad, nu inloggen op internet en kiezen voor Smulderstextiel. je weet dat het goed "ligt".

Dank u wel voor uw mooie woorden.

Het ziet er goed uit en past ook prima.

Het was prima verpakt en ziet er prima uit. ikga zeker binnenkort meer bestellen.

Hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens.

Kan toezegging niet waar maken

Advertentie: " vóór 23.59u besteld, morgen in huis"..... Ja ja Dekbedovertrekken besteld. Ontvang bericht dat de overtrekken niet op voorraad zijn en een maand later geleverd zullen worden. Vervolgens weer een mail erna die aangeeft dat het 2(!) maanden zal duren Waardeloos

Wat vervelend dat de leverdatum van uw bestelling is uitgesteld. Wij begrijpen dat het zeer teleurstellend is, wanneer de datum weer wordt uitgesteld. Wij sturen u de nieuwste informatie om u in de gelegenheid te stellen eventueel uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wij adviseren u om hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Prima artikel.

Dank u voor uw 5 sterren.

Mooi dekbed, snelle levering

Zeer tevreden klaar!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens.

Goede kwaliteit en uitstekende service

Kwaliteit is in feite uitstekend maar daar was de prijs dan ook naar. Mijn speciale complimenten voor de foto's van de artikelen waardoor ik een weloverwogen keuze kon maken. Uitermate prettig is de next day delivery als je uiteindelijk een keuze hebt gemaakt.

Is prima!!!!

Komen hun afspraak na. Prima geregeld.

Mooie lichtgrijze zachte slopen .

Deze waren dus echt 60x70. Bij de meeste slopen kloppen de maten niet. Meestal zijn ze te krap waardoor je kussen opbolt.

Prima levering.

Product snel en goed afgeleverd.

Hartelijk dank voor uw review.

besteld en de volgende dag al in huis

Wat super vlot geleverd. Goede kwaliteit.

Dank u wel voor uw compliment over de levering.

Mooie dekbedhoes.

Erg jammer dat je ze wast en bij het strijken er achter komt dat er n gat in zit. De verpakking e rvan was uiteraard net met de vuilnisman mee.

U mag niet verwachten, dat u een kapot dekbedovertrek ontvangt. Onze excuses. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Wij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.

Kwaliteit viel me erg tegen

Zag er op foto mooier uit dan in het echt, de kleuren vielen mij erg tegen

Onze excuses, dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice?

Kwaliteit

Een prachtig, bijzonder en heerlijk dekbedovertrek van Essents. Luxe uitstraling en goede kwaliteit. Snelle levering.

Dank u voor uw mooie beoordeling. Geniet van uw aankoop.