Goede producten, fijne service.

De website van Smulders textiel is eenvoudig in het gebruik. Er is een ruime keuze aan producten, van goede kwaliteit en in mooie kleuren. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering, ook als iets wat later geleverd gaat worden.

Snel en duidelijk

Levering was goed, verpakking was goed. Snel duidelijk wat ik moest doen i.v.m. een retour

Klacht in drie dagen naar volle tevredenheid opgelost.

Heerlijk dekbed

Heerlijk aanvoelend, prettig van gewicht, niet te warm maar zeker niet te koud. Precies goed!

Het is goede kwaliteit en het is netjes aangeleverd

Prima internetwinkel

Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Wat een fijne website. Snelle levering en heel veel keus in verschillende prijsklassen. Ik ga hier vaker bestellen

Perfect.

Super! Mooie dekbedhoes en uitstekende service!

Mooi textiel

Goede service, uitstekende prijs- kwaliteit!

Snelle levering, fantastische kwaliteit!

Duidelijke website, snelle levering en fantastische kwaliteit van het beddengoed.

Drie keer is scheepsrecht

Omdat de winkels alleen maar mensen toelaten die hele slaapkamers willen kopen. Ik bestelde op woensdag een kussen wat dan s'avonds nog werd geleverd daar had ik het extra bedrag wel voor over. Maar dan wordt het kussen in de avond gebracht en is het niet degene die je besteld had. Gebeld kan gebeuren, nieuwe besteld komt morgen. Donderdag vol goede hoop 2e bestelling aangenomen wederom verkeerde kussen. Nu gezien dat de streepjescode goed was maar door de zak kon je de naam van het foute kussen lezen. Nogmaals gebeld, wat balen. Liggen misschien in magazijn in verkeerde vak. Toch nog laatste poging gedaan, word in opdracht gezet extra controleren voor verzending. Alleen komt het dan wat later. Zaterdag vier dagen na mijn spoedbestelling eindelijk het juiste kussen en voor het eerst sinds maanden weer lekker geslapen met mijn hernia's, Vier dagen later, drie kussens in mijn bezit. Van de week weer de twee foutieve naar Post.nl punt gebracht. Zojuist ontvangen en tegen geboekt. Maar ik heb eindelijk mijn kussen en slaap als een roos.

Mooie afhandeling

Perfecte behandeling. 1 dag nadien had ik de bestelling al binnen!! De rest afwachten, als we er waarschijnlijk heerlijk onder geslapen hebben.

Snelle bezorging. Volgende dag in huis. Goede kwaliteit, perfecte kleur.

Snelle levering,keurige verpakking, en top kwaliteit hoofdkussen.

Heel mooi dekbed.

Ook na de wassen blijven de kleuren mooi behouden.

Alles goed. Precies als de afbeelding. Snelle levering! Geen enkele negatieve ervaring.

slechte kwaliteit dekbedhoes

De hoes is verkeerd gestikt overal steekt er een stuk uit, en zat vol met witte draadjes

Wat vervelend dat het overtrek van slechte kwaliteit is. Dat betreuren we. U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij met een passende oplossing kunnen komen.

ik ben prima geholpen

Ik heb dekbedovertrekken besteld. Post.nl heeft een week lang elke dag gezegd dat ze met die dekbedden zouden langskomen. Maar ze kwamen niet. Ik heb Smulders gebeld en dit uitgelegd. De mevr. aan de telefoon zei, dan stuur ik ze vandaag nog een keer. Dat was op dinsdagmiddag 6/4. Op donderdagochtend 8/4 zijn ze alsnog bezorgd. Dus prima gedaan Smulders

Wat ze beloven doen ze ook,de ene dag bestellen en de volgende dag op je bed!!!.. Netjes verpakt en natuurlijk mooie kwaliteit....

Mooie kwaliteit, ruime keuze, kleinkinderen super content!

SLECHTE KWALITIET DOET PLUSEN

NA UIT WASSEN NOG STEEDS PLUSEN

Wat vervelend dat het overtrek zo blijft pluizen. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Slecht

Dekbedovertrek is slecht afgewerkt Losse stiksels Maat voering slecht Past niet goed Echt China spul

Wat vervelend dat de kwaliteit van het overtrek slecht is. Dat betreuren we. U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen doen.

Heel fijne samenwerking met Smulderstextiel

Mijn bestelling bleek pas binnen enkele weken leverbaar. Daarom gevraagd om dit te vervangen door een ander dekbed. Paar uur later al antwoord en 2 dagen later geleverd. Topservice.

Snel en correct

Snelle zending en snelle, goede reactie van de klantenservice

veel keuze , gemakkelijk terug te vinden

veel keus, goed gesorteerd, waardoor gemakkelijk een keus te maken.