Weer goede aankoop

Goede producten, snelle en soepele levering

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat de levering snel en soepel is verlopen. We wensen u veel plezier van uw bestelling!

Prima kwaliteit en kleur van de percale hoeslakens.

Snelle bezorging van de bestelde hoeslakens. Kleur is zoals op de website wordt getoond. Lakens sluiten goed aan om de matras. Kwaliteit is super!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is.

Kleuren zijn prachtig jammer dat stof ongelijk genaaid is.

Zo jammer dat het mooi staat qua kleur maar doordat de stof ongelijk vastgenaaid is ligt het niet mooi op bed. Strijken is ook lastig

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We betreuren het dat het dekbedovertrek niet in goede staat is aangekomen. Wij kijken graag met u mee hiernaar en willen u aanraden contact op te nemen met de klantenservice.

Betrouwbaar

Bestellingen worden goed afgehandeld

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

Geweldige leverancier

Goede producten, veel keuze, super snelle levering, keurige verzending.

Hartelijk dank voor uw positieve 5 sterren beoordeling!

Erg tevreden met product en levering, één minpuntje

Van de donkergroene dekbedovertrekken en heeft het ene overtrek de print aan de binnen- en aan de buitenkant, De andere heeft alleen de print aan de buitenkant en een uni achterkant.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij betreuren het u 1 exemplaar met een productiefout heeft ontvangen. Wij raden u aan hierover contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij met u mee kunnen kijken naar een passende oplossing.

Goede kwaliteit ! Zeer snel bezorgd!

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!

Mooie kwaliteit wat snel op je bed ligt

Snelle levering en een mooie kwaliteit dekbedovertrek. Blijft mooi na het wassen en drogen en heeft weinig tot geen kreukels

Hartelijk dank voor uw positieve 5 sterren beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

Supersnelle levering

De grootste keuze in beddengoed.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Pakjesdienst betreurenswaardig

Het pakket zal best snel in Spanje aangekomen zijn maar de informatie van DHL is slecht en hebben verzuimd om aan huis aan te leveren, wij wonen aan een gewone doorgaande weg dus voor iedereen te vinden. Ik moest 2 keer naar een opgegeven afhaalplaats gaan á 20 km om het pakket af te halen daar het de 1e keer niet aangeleverd was. De dekbedhoes is correct maarde kleur van het hoeslaken wijkt af van de website. Aanbevelen alleen Smulderstextiel en andere bezorgdienst nemen.

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de levering niet is gelopen zoals gehoopt. We nemen dit zeker mee om onze diensten te verbeteren.

nog geen levering door DHL, 2e keer dat er problemen zijn

Product 1e levering goed. Keuze DHL voor op afgesproken tijd leveren niet goed.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen dit intern mee nemen zodat wij hier naar kunnen kijken en hopelijk dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.

Snelle levering van een mooie dekbedovertrek. Incl molton voor matras besteld. Deze zit als gegoten, heel erg blij mee.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier van de aankoop!

Prima kwaliteit, maar te krappe omslag

Snel geleverd en heb de indruk dat de kwaliteit wel goed is. Echter, de omslag was veel te kort voor onze matrassen. Ook niet de aangegeven ca 16 cm schat ik zo. In het midden is het hoeslaken net zo breed als het matras.

Goed en snel geleverd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling

Kwaliteit matig, afwerking slordig

Aflevering was prima. We twijfelden eerst over de kleur. Was duidelijk anders dan op de foto, maar viel achteraf toch mee. Wat wel erg tegen viel, was de afwerking. Overal losse draden en bij een sloop zelfs een gat in de naad. Dat viel ons erg tegen voor die prijs. Terugsturen was geen optie meer, daar ik alles al gewassen had vóór gebruik. Hopelijk kunt u iets met deze feedback. Wellicht heb ik gewoon pech gehad met deze eerste bestelling, maar wel jammer natuurlijk.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer te vervenemen dat uw overtrek tegenvalt qua afwerking, dit mag u zeker niet verwachten. Wanneer er iets op doet met uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen zodat we kunnen nagaan wat we hierin voor u kunnen betekenen.

Kleuren komen niet overeen met de foto's op de website

Kleuren vallen tegen

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat de kleuren zijn tegengevallen. We hopen uiteraard dat u ondanks de kleuren veel plezier heeft van uw bestelling.

Goed dekbedovertrek

Je slaapt er heerlijk onder.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn te lezen. Veel plezier nog van uw aankoop.

precies wat ik nodig had

Ik zocht een normaal onderlaken met hoge hoek. Dat heb ik kunnen bestellen en de kleur was ook nog zoals op het plaatje.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn te lezen. Veel plezier van uw aankoop.

Prachtig bedrijf

Snelle en correcte afhandeling van de bestelde producten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Goede service, vlotte afwerking en levering, prima!

Prettig, sympathiek, klantvriendelijk, correct

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij zijn u graag van dienst geweest.

Veel keus en snelle bezorging

Mooie dekbedhoezen van Papillon besteld en de volgende dag in huis !

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling.

Erg mooi dekbedovertrek is van goede kwaliteit en had een mooie prijs

Stof is van een zeer mooie kwaliteit, laat zich goed wassen en strijken is bijna niet meer nodig.

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop! Bedankt voor de positieve beoordeling.

Prettig online winkelen

Duidelijk, overzichtelijk en zonder gedoe - eigenlijk precies wat je hoopt als je op online winkelen uitkomt. Makkelijk en duidelijk, van zoeken adhv filters tot bestellen en betalen. Kleurechte weergave. Transparantie in betaling en verzending alsook contactgegevens indien nodig. Geen gedoe en snelle levering. Duurzaam katoenen dekbed ook duurzaam verpakt - bijzonder!

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling.

Erg omslachtig

Bij het reserveren van de bestelling was het geld al afgeschreven maar de bestelling bleef hangen. Pas naar 2 keer bellen werd de bestelling vrijgegeven. Het is een handmatig proces. Dat verwacht je niet meer in 2024.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Ik zie dat deze order per abuis was blijven hangen in ons systeem, dit door een korte technische storing. Dit kan natuurlijk gebeuren in het tijdperk waarin we leven. Onze klantenservice heeft de order daarop handmatig voor u doorgezet in het systeem, zodat de order zo snel mogelijk verstuurd kon worden.

goede service

Het bestellen via de website ging soepel, de levering was al de dag erna (ik werd keurig geïnformeerd over het tijdstip) en het gekochte dekbed is geheel naar tevredenheid

Bedankt voor uw positieve beoordeling!