perfect behandelde bestelling en levering

Uiterst snelle levering in stevige verpakking, maar de bode van PostNL legde het pakket aan de binnendeur na aanbellen. Hij was al weg voor ik het pakket kon controleren op schade.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de levering niet naar wens was, mijn excuses.

Ik bestelde op zondagavond en had de bestelling op maandag al in huis. Geweldig. Ook over het product met ik super tevreden. Prima kwaliteit!

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Sfeervol wegdromen in een mooi opgemaakt bed !...zzz....

Zeer groot aanbod van dekbedovertrekken met prachtige dessins in verschillende stoffen!! (Geldt overigens ook voor overige producten.) Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. De site is uitnodigend en zeer gebruiksvriendelijk. Snelle en zorgvuldige levering zoals beloofd!

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

goe bezig, doe zo verder

geen opmerkingen , zéér correct en "to the point"

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Mooi, uitgebreid assortiment en snelle levering

Topperhoeslaken naar wens gevonden en besteld. Werd de volgende dag al geleverd. Mooi hoeslaken, ik ben er helemaal blij mee!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent.

Zeer slecht, oplichters

Wees verstandig en zoek een andere site om je producten te bestellen. Deze winkel kun je beter links laten liggen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelen dat u niet het artikel heeft ontvangen wat u had verwacht. Helaas hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen op de geboden oplossing.

Snelle levering.

Heb een koel dekbed besteld (slaap slecht omdat ik het altijd zo ontzettend warm heb) maar, kan van de koelte niet veel merken en ook is het dekbed een beetje zwaar. Maar misschien ligt het wel aan mij, heb tot nu toe nog nooit een koel en licht dekbed kunnen vinden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Zoals gewoonlijk : perfecte afhandeling

Naar verwachting

Bedankt voor uw beoordeling.

Niets op aan te merken

Hele ruime sortering in verschillende prijsklassen en het was simpel om te bestellen. Snel geleverd, goede kwaliteit. Dik tevreden

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw beoordeling.

Heerlijke lakens

Ik vind de lakens prachtig van kleur. De stof is zacht en blijft koel tijdens de nacht. De dekbedhoes is lang, waardoor je het dekbed in kan stoppen zonder dat het gaat trekken. Wat wil je nog meer?

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.

Ik had 2 dekbedovertrekken gekocht, meteen gewassen, na een paar keer de overtrekken te hebben gebruikt, heb ik ze opgemeten. Ze zaten nl niet mooi om de dekbedden, bleken ze te smal. Ik heb contact opgenomen met Smulders Textiel, ik mocht ze gratis terug sturen en ontving meteen mijn aankoop bedrag terug. Geweldige service! Nu heb ik 2 nieuwe gekocht, nog niet opgemeten....

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de overtrekken te smal waren. Dat is niet de bedoeling. Fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Teleurgesteld bij levering

Het plaatje deed me zo blij maken dacht yes dat is hem....echter bij ontvangst valt me het patroon heel erg tegen ik had echt panter motief verwacht..maar is verre familie van.... Tevens is de effen kant van de kussen bruin en de binnen effen kant dekbed overtrek zwart.... Het was maar 50 euro maar toch? ik ben met andere wat goedkopere dekbed overtrekken blijer geweest....

Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het dekbedovertrek niet helemaal naar wens was.

overzichtelijk

De site is overzichtelijk en als je er toch niet helemaal uitkomt is er nog de klantenservice die je verder kunnen helpen.

Bedankt voor uw beoordeling en het compliment.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Prettige en duidelijke website, snelle en correcte levering. Mooie kwaliteit van de dekbedhoezen.

We zijn betere kwaliteit gewoon

Na het wassen was het reeds duidelijk. Neen het ligt niet aan de manier van wassen want het is door iemand gedaan met zeer veel ervaring in deze materie !… Dus zeker niet jullie paraplu open zetten !..

Mooie dekbedovertrekken gekocht.

Wij hebben bij Smulderstextiel.nl twee mooie dekbedovertrekken gekocht die ook nog in de aanbieding waren. Ze werden snel geleverd en we zijn er heel tevreden mee.

Goede kwaliteit

Het hoeslaken is van goede kwaliteit. Op de website staat: voor 23.59 uur besteld, de volgende dag geleverd. Dat klopt helaas niet. Ruim voor die tijd besteld maar de bestelling werd niet de volgende dag maar de dag daarna geleverd.

Snelle en correcte levering van de bestelde artikelen.

Bedankt voor uw beoordeling.

Slechte kwaliteit en pasvorm klopt niet!

Geleverde kwaliteit dun , slecht gemaakt en dus is waardeloos. De beschreven maat past niet en valt te klein. Zonde van het geld. Onbruikbaar product.

Wat vervelend dat de kwaliteit van het artikel niet goed is. Dat betreuren we. Ik wil u adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Mooi dekbedhoes, fijne stof

Ziet er goed uit als het op het bed ligt. Stof voelt fijn aan. Er zit alleen nu al een scheurtje bij de bovenste naad. We hebben de dekbedhoes nog niet eens gebruikt. Erg jammer.

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses, dat u uw bestelling niet in goede staat heeft ontvangen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Samen met u kijken wij dan naar een passende oplossing.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn dekbedovertrekken Satin d’Or Palmetta En Beddinghouse Jersey hoeslaken

Hoeslaken voldoet aan de beschrijving

Hoeslakens besteld voor bed afmeting 90x210 is oversized, voor een hoeslaken is het niet direct een probleem, het kan wel beter!

Prima dekbedovertrekken razendsnel geleverd!!

Na een email van Smulders Textiel 2 nieuwe dekbedovertrekken besteld. Die werden de volgende dag geleverd volgens afspraak!! Prima en mooie overtrekken die we meteen kunnen gebruiken, maar die met de eekhoorn bewaren we voor de winter!!

Prachtig kleurrijk dekbedovertrek.

Snelle levering, mooie kwaliteit. Ik hoop er nog jaren plezier van te hebben.