Teleurstellend

Na het wassen van de dekbedhoes kwam ik erachter dat er een scheur in zat van circa 8 centimeter

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat er een scheurtje zichtbaar is in het overtrek. U heeft hier helaas nog geen contact over opgenomen, u mag dit alsnog doen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee.

Zeer ruime keuze en snelle levering

Op het laatste moment bedenken we dat een kinderdekbedovertrek met haar lievelingsdier een een leuk verjaardagscadeau is voor onze kleindochter. Er is veel te kiezen en de keuze is snel gemaakt en de volgende dag in huis.

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wacht nog steeds …

Nog steeds geen lakens en slopen ontvangen. Ik ben wel zeer verbaasd , dat er nog steeds GN pakket is bezorgd

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat u nog geen pakket heeft mogen ontvangen. Ik lees inmiddels terug bij uw bestelling dat het inmiddels voor u is opgelost.

Bestellen via de website en bezorgen waren prima.

Bezorging van het door mij bestelde ging vlekkeloos. Dank daarvoor. Alleen de basiskleur van dezelfde dekbedden wijken enigszins af. De een is beige de ander grijs. Jammer want ik kocht deze om op ons 2-persoonsbed te leggen. Denk er nu maar aan om een derde dekbed met die print aan te schaffen, is er in ieder geval één gelijke opstelling.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat de overtrekken verschillend zijn van kleur. Dit betreuren we uiteraard zeer. U mag hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice, ik zie dat u op dit moment nog geen contact heeft opgenomen.

Vlot verstuurd, mooi dekbedovertrek van Beddinghouse, mijn favoriete merk, goed aangekomen. Jammer dat het bijpassende hoeslaken op zich laat wachten, nog even geduld hebben dus, kan gebeuren.

Voldeed helemaal aan mijn verwachting

Bestellen ging uiterst gemakkelijk en ook het kiezen van een levermoment was geen probleem. Pakket is uiteindelijk ook keurig op tijd geleverd, was goed verpakt en de kwaliteit was uitstekend.

Matig

Producten zijn snel geleverd en in het tijdvak dat de voorkeur had wat erg fijn was. Ik had twee bestellingen geplaatst. In totaal drie dekbedovertrekken besteld, de informatie op de site was onjuist/onvolledig en de kwaliteit van producten is te laag in verhouding tot de prijs. Ze waren alle drie niet voorgekomen, de vermelde lengte is voor het wassen en niet wat je hebt na de eerste keer wassen (volgens voorschrift). Ze passen uiteraard nog wel om het dekbed, alleen de instopstroken zijn nu te kort. Van de drie waren er twee slordig genaaid en één daarvan mocht eerst opnieuw onder de naaimachine, omdat de stof op drie plekken niet aan elkaar vast zat. Al met al zal ik niet snel weer bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat de bestelde Snoozing overtrekken niet aan uw verwachting voldoen. U heeft hierover helaas tot op heden geen contact met ons opgenomen, we hadden zeker graag mee gekeken voor een passende oplossing. Mochten we u verder nog kunnen helpen, dan verneemt onze klantenservice dat graag.

Prachtige kwaliteit beddengoed

Prachtige dekbedovertrekken, van zeer goede kwaliteit. Super snelle verzending, zaterdag eindmiddag bedteld en maandag vóór half 1 in huis. Super!!

Skechte customer service

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat u onze service als slecht heeft ervaren. Helaas is het niet helemaal goed gegaan met de bezorging van uw pakket. U heeft daarover contact opgenomen en wij hebben u netjes de verzendkosten terugbetaald. Er is verder geen contact geweest.

Mooie website, makkelijk en goede service

Gemakkelijk je keuze maken op de website. Snel geleverd. Retournering is eenvoudig, de terug storting binnen 2 werkdag na ontvangst bevestiging. Kan niet anders zeggen toffe service. :-)

Fijne site goed prijzen en kwaliteit

Ben erg tevreden alleen wel echt jammer dat de plaatjes beetje misleidend zijn van de werkelijkheid bij de print van tijger en paard donker. Dit is haast niet te zien doordat het zo donker is geprint op donkere ondergrond. Maar de andere en de onderhoeslakens zijn super en flanel is super zacht en heerlijk om onder te slapen!

Onverwacht goed wanneer het binnen komt

Ik werk toevallig al enkele jaren aan hun site als werknemer van een software bedrijf dus wist al dat kwaliteit en klanttevredenheid vooraan staat, maar het zelf meemaken is toch wat verbasend. Heerlijk dikke zachte dekens met een label welke de zomer- en welke herfst/lente is (samen een winter), ook (zachte) mooie dekbedovertrekken (met schattige wolven erop), matrasbeschermers die erg stevig (en zacht) zijn, en een stevig goed kussen (verrassing; ook zacht) die magisch mijn slaap verbeterd. En dat in twee grote luxe dozen. Mijn vriend is gelukkig met zijn deel, en ik met de mijne. :D En ook nog binnen 2 dagen bezorgd op mijn Duitse adres.

goede communicatie & mooi product

Duidelijke communicatie over iets verlate levering en een mooi product. Kan alleen maar aanbevelen!

Altijd blij met Smulders

Al enkele malen beddengoed besteld bij Smulders, waar ik heel blij mee ben. Nu bleken ze ook goede theedoeken en keukenhanddoeken te hebben. Ook daarin veel keuze en goede kwaliteit.

Excellent

Soft, zacht... maar toch stevig materiaal in een woord subliem wat betreft het dekbed overtrek, Het dekbed is heerlijk om onder te slapen. En het molton en andere onderlakens liggen er puik bij en hebben zich voor de eerste keer goed laten wassen. Kort samengevat een droom genot om onder te liggen

Ruime assortiment. En goede en snelle levering. Prima!

Goede service, snel geleverd!

Geweldige service

2 nieuwe kussenslopen direct opgestuurd na klacht. Geen kosten. Super!

Snelle levering van een prima dekbed!

Het dekbed voelt lekker aan en geeft de juiste warmte.

Voldoende keuze

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Opmerking: op de foto op de website staat de print scherper afgebeeld dan in de werkelijkheid. Gelukkig heb ik s'nachts de ogen dicht (grapje).

Goeie ervaring

Goede Ervaring goede bezorging Erg blij Met mijn bestelling

Goede kwaliteit en vlot geleverd

Dekbedovertrekken besteld op basis van duidelijke info over materialen, eigenschappen en afmetingen. Meteen in één keer goed. Slaapt heerlijk ;-) !

Prima producten en duidelijke communicatie!

Het door mij bestelde flanellen dekbedovertrek is van een prima kwaliteit, ben er heel blij mee. Retourzending van een ander artikel werd correct afgehandeld en het betaalde bedrag per omgaande teruggestort.

Voel me bedonderd.

Had katoen satijn kussensloop besteld.voldooet totaal niet aan verwachting. Na lezen van wasvoorschriften staat duidelijk 100 % katoen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat de kussenslopen niet aan de verwachtingen voldoen. U heeft hier helaas tot op heden nog geen contact over opgenomen, we hadden u anders zeker graag geholpen. Katoen-satijn is geen materiaal, maar een manier van weven. Op een label kan dit dus worden aangegeven als 100% katoen. De slopen die u heeft besteld zijn van 100% katoen-satijn, we verkopen deze niet in andere varianten. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneemt onze klantenservice dat graag.

Prima !

Twee fleece-dekens gekocht ( een Lars en teddy ) , helemaal goed en zeer snel geleverd !! TOP !