Niet de kwaliteit die je verwacht voor 55 euro

Voordat ik het hoeslaken gebruik heb ik het gewassen op 30 graden en buiten gedroogd. De kwaliteit is niet glad en er zitten een soort rulletjes op. Vroeger kocht ik katoen/satijn bij Ikea - deze is veel beter! Helaas hebben zij geen 200x200cm. Met andere woorden geboden kwaliteit is NIET in verhouding met de prijs!

Hartelijk dank uw beoordeling. Wij betreuren het, dat uw hoeslaken niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze excuses. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice?

Slecht

Beste medewerker, Wij kochten bij u 2 maal 2 de bedovertrekken van verschillende prijzen dus 2 maal één voor de halve prijs en wat blijkt bij het afrekenen, u neemt gewoon twee maal de prijs van de goedkoopste en doet dat van de prijs af. Na contact met uw medewerker werd gezegd dat het het teveel betaalde niet verrekend kon worden en we alles maar terug moesten sturen, dan opnieuw weer alles afzonderlijk bestellen maar dan kwam het goed. Mooie service vinden wij en zeer omslachtig en verwarrend vinden wat U alleen maar geld kost en wij het ons deze keer nog eerst overdenken en dan misschien een reactie op Facebook te plaatsen over uw oneerlijke rekenmethode. Met vriendelijke groet H.Kuijpers

Bedankt voor uw beoordeling. De actie voorwaarden stonden vanaf de eerste actie dag op onze website. Hierin staat vermeld dat de korting geldt op het goedkoopste artikel. De korting kan hierdoor anders uitvallen wanneer u meerdere artikelen bestelt in 1 bestelling.

goede ervaring

ruime keus voor een redelijke prijs

Het is niet zo vandaag besteld morgen op je bed.

Besteld krijgen mailtje wordt morgen bezorgd wij thuis gebleven maar niks bezorgd. Het kwam pas een dag later. Ligt waarschijnlijk aan post nl.

Snelle levering!!

Fijne website, ruim assortiment, snelle levering

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We staan graag voor u klaar. Geniet van uw aankoop.

Mooie kleuren en lekker zachte stof

Snelle levering ik ben tevreden

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens.

Volgende dag al in huis mooie kwaliteit

Bedankt en we zien u graag terug in onze webshop.

Snelle bezorging, mooie producten

Ons matras heeft geen standaard maat (180x210), dus hoeslakens zijn moeilijk te vinden. Gelukkig is er online wel genoeg keus. Het bestelde hoeslaken werd nog dezelfde dag bezorgd.

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier van uw aankoop.

Mooi en passend

Ik was op zoek naar materiaal dat minder zou kreuken, dus mij werd satijn/katoen aangeraden. Jammer, maar dit materiaal kreukt veel meer dan ik had verwacht. In 1 bestelde dekbedhoes was de stof op de naad gescheurd. Ik had het al gewassen, dus nu kan ik het niet meer omruilen. Tip: kijk alles goed na vóór je het gaat wassen. Verder prima stof, mooi dessin en snel geleverd.

Bedankt voor uw beoordeling. Alle artikelen hebben garantie, dus ook als u het heeft gewassen. We adviseren u om hierover contact op te neme met onze klantenservice.

Keurig verpakt en snel in huis

De extra kwaliteit molton hoeslakens zijn wel ok, eentje had er helaas wel een weeffout. Daar kom je dan achter als je hem net gewassen hebt. Was teleurgesteld in de print, de kwaliteit en de kleur van de dekbedovertrekken. Was zo’n typisch gedrukt printje terwijl je dat zo niet op de foto’s kunt zien. Daar leek de kwaliteit natuurlijk veel mooier, (in)geweven zelfs. Ook de kwaliteit van het satijn/katoen valt tegen. Als het is gewassen blijk je het niet netjes dubbel te kunnen vouwen, omdat het niet goed is uitgesneden, wat als resultaat scheef op elkaar gestikte hoezen geeft. Dat vind ik ver afstaan van de luxe kwaliteit die wordt beloofd.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend voor u dat de kwaliteit u tegenviel. U mag hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.

mooi.

Mooie dekbedovertrekken, tevreden over motief en materiaal.

Bedankt en een fijne dag gewenst.

Altijd mooie kwaliteit en snelle levering

Veel keuze, kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling.

Mooie dekbedovertrekken!!

De dekbed overtrekken zijn prachtig, mooie kleuren, ik vindt het alleen jammer dat veel dekbedovertrekken scheef uit de stof geknipt en genaaid worden, hierdoor ligt de dekbedovertrek nooit netjes recht op het bed, het is niet de eerste overtrek waarbij dit gebeurd, dat vindt ik jammer vandaar ook 4 sterren ipv 5

Bedankt voor uw beoordeling, Een scheef gestikt artikel hoeft u niet te verwachten. We adviseren u om hierover contact op te nemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Geweldig.

De overtrekken super snel geleverd. Zo blij mee.

Bedankt voor uw beoordeling.

Goede kwaliteit

Naar keus en kwaliteit. Goed verzorgd en naar wens bezorgd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Prima eerste ervaring met dit bedrijf

Veel e-mailverkeer tijdens het bestelproces en een vlotte afhandeling.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier van uw aankopen.

goede koop vanuit een goede foto!

Erg blij met mijn dekbed; heerlijk materiaal!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo blij bent met uw dekbed. Veel slaapplezier!

Snelle levering, helaas geen fijn zacht hoeslaken volgens beschrijving

een hoeslaken van 89 euro (Damai Mik) besteld, volgens de beschrijving: "De zachte, soepele stof is van uitstekende kwaliteit. Katoen voelt prettig aan op de huid." Dit klopt totaal niet, het is alsof je onder een goedkoop katoenen dekbed ligt, wat totaal niet prettig voelt op de huid (ik heb goedkopere lakens die nog zachter zijn) Erg jammer!

Dank u voor uw review. Onze excuses, dat uw dekbedovertrek niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt het overtrek wassen op een 30 graden programma met een scheutje witte natuurazijn. Dit haalt de laatste resten van het verfbad uit de stof en maakt de stof zachter. Indien het overtrek daarna nog niet fijn aanvoelt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Supersnelle en correcte levering

Sterk aanbevolen

Hartelijk dank en tot ziens.

In een woord TOP!!

Zeer ruime keuze in materiaal, designs, merken. De bestelling wordt snel geleverd, altijd dik in orde.

Bedankt en graag tot ziens.

Mooi product, snel geleverd

Mooi product en snel geleverd.

Bedankt voor uw beoordeling!

dekbedovertrekken prima, hoeslaken te krap

De bestelde dekbedovertrekken zijn helemaal naar wens! Het hoeslaken (voor een bed van 160x200 met matras tot 25 cm (die van ons is 20) komt aan beide zijkanten en kop z'n kanten te kort. Staat erg lelijk om dan ineens het wit van het matras te zien. Dus dekbedovertrek beveel ik aan, het hoeslaken niet!

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat het hoeslaken niet goed past. U mag hier altijd contact over opnemen met onze klantenservice.

Alles ziet er prima uit en precies naar wens

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Alles goed

Alles op tijd en goed verstuurd

Bedankt en een fijne dag gewenst.

Mooie kleuren en goede kwaliteit.

Prima dekbedovertrekken, mooie kleuren maar niet strijkvrij en dat is een beetje jammer.

Hartelijk dank en graag tot ziens.