uitstekend

snelle levering van een prima product.

Prima dekbedhoes

De dekbedhoes is van goede kwaliteit en lekker zacht. Mooi van kleur. Eenvoudig en snel te bestellen.

Alls is prima verlopen.

Geen probleem gehad

Bijzonder goede webwinkel

Uiterst snelle levering. Zaken die op voorraad zijn, ontvang je de volgende dag al (meerdere keren meegemaakt). Als iets niet op voorraad is wordt dat keurig gemeld en ontvang je het iets later (kan zelfs de volgende dag al zijn).

snelle levering en alles netjes verpakt

dik tevreden met het product en de levering ervan.

Overzichtelijke webshop. Jammer dat de theedoeken niet per twee gekocht kunnen worden. Informatie over de levering is ook prima.

Alles goed verlopen.

Netjes goed vlot

Niet positief

Kwaliteit vreselijk, plaatje komt niet overeen met het plaatje van internet. Veel te veel geld voor wat je krijgt.

Mooi product, snel geleverd

Mooi plaid geleverd! Het door mij bestelde dekbedovertrek zal wat later aankomen, maar dat hebben jullie vanaf het begin al duidelijk aangegeven. Fijn, want ik weet waar ik aan toe ben. Dan is het ook geen enkel probleem om even geduld te hebben.

Een fantastisch dekbed

Een lekker warm dekbed dat goed om je heen valt

Perfecte kwaliteit razend snel bezorgd.

Prima dekbedovertrekken werden de dag na bestelling bezorgd.

Prima bedrijf!

Van sommige artikelen valt de kwaliteit wat tegen (stikwerk naden), maar voor het merendeel prima!

Mooi dekbed, goede kwaliteit voor weinig geld.

Top service en Top kwaliteit

Goede site Duidelijke uitleg Goede prijs Goede service Top kwaliteit

super tevreden.

Top dekbed 100 % ganzen dons ,dit is het beste dekbed wat ik ooit gehad heb.heerlijk lichten warm. en ja de dekbedhoes ook prima ik heb altijd essenza . super merk . al met al alles toppie

Uitstekende service en kwaliteit

Prachtige dekbedovertrekken van zeer goeie kwaliteit. Snele levering.

Mijn ervaring was goed

Alles is naar wens gegaan

Goed en netjes geregeld

Vlot bezorgd. Perfect

Prima kwaliteit en snelle levering

Savonds 20.00 besteld. Volgende dag 13.30 in huis

Goed en snel

Snelle levering, mooi product

Alles goed

Snelle levering, goed product

Mijn nieuwe dekbedovertrek heeft een fantastisch bloemen motief en dat komt ook zeer mooi in mijn slaapkamer tot zijn recht,