top product

dekbed en onderlakens besteld. levering was snel en goed en de kwaliteit is prima

Goede, snelle service zoals omschreven is waargemaakt!

Het dekbedovertrek zag er anders uit.

De uitvoering van het dekbedovertrek is in een flaneluitvoering duidelijk anders dan in de uitvoering die getoond wordt op de reclame foto. Veel minder strakke omlijningen. Voortaan zou ik graag de uitvoering zien die ik ga bestellen. Voorkomt teleurstellingen.

Snelle, goede bezorging. Mooi aanbod!

Prima en snelle levering, veel keuze.

Alles zoals gewenst ook ontvangen.

Flanellen overtrek slaapt erg lekker. Ze slaapt sinds dien in 1 keer door.

Helemaal okay

Kwaliteit en op tijd

snel

snelle levering en mooie kwaliteit

Prettig en goed winkelen

Het was prettig om digitaal een goede keuze te kunnen maken. De bestelling was eenvoudig te regelen. Het product lijkt prima te voldoen. Maar dat zal de tijd uitwijzen.

Snel en goe

Ontzettend snelle levering, keurig verpakt. Het product was precies zoals ik het wilde

Product valt tegen

De afbeeldingen op de dekbedovertrek vallen heel erg tegen,. Ze zijn veel groter dan je kunt zien op de website. Als ik dat had geweten dan had ik die zeker niet gekocht.

Te duur

Achteaf veel te duur gekocht .ergens anders helft goedkoper zelfde kwaliteiet

Klopt Allemaal

Kwaliteit zoals omschreven, snelle levering.

Snel geleverd goede prijs

Bestel vaker hier en altijd tevreden.

snelle bestelling

fantasties kwaliteit perfect, dank je

Volgens verwachting

Artikelen netjes verpakt en op tijd geleverd. Artikelen van een goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Goed en snel!

Goed en snel afgehandeld!!

Slaap geluk

Zo blij met mijn nieuwe dekbed overtrek. Hopelijk blijven de kleuren mooi, want het is een prachtige kleurstelling. Verzendverpakking van gerecycled plastic vond ik erg fijne bijkomstigheid. Nu nog de daadwerkelijke verpakking van gerecycled plastic

Goede service!

Heel vriendelijke medewerker. Was net te laat voor actie omdat internetbankieren niet lukte. Heel netjes geholpen.

Veel keus

Twee hoeslakens gekocht. Snel bezorgd en veel keus.

Mooi materiaal en snel geleverd

Jammer dat 1 hoek te dicht op de rand was gestikt. En dus los na de wasbeurt. Natuurlijk kan ik terugsturen maar zelf de naaimachine pakken is 5 minuten werk. Et voila een schitterend product om van te genieten!

Het bestellen en de levering was weer een prima ervaring. De kwaliteit van het dekbed en de kleur van de bestelde fleecedeken kwamen overeen met de informatie op de site.

Prima levering

De website is soms wat onhandig, maar als je eenmaal kunt bestellen loopt 't prima. Tevreden over de levering en het product.

Goede en mooie kwaliteit en supersnel geleverd

Goedemorgen en mooie kwaliteit, supersnel geleverd. Eindelijk ook passende lakens voor o ze matrassen

Makkelijk en snel

Bestellen ging makkelijk en het werd snel en netjes geleverd. Wat wil je nog meer?!

Kan beter

Mooie print maar helaas heeft de hoeslaken geen knoopjes rits of instop stuk aan de onderkant dat moet er gewoon altijd zijn. Levering super netjes en snel