Goede kwaliteit en mooi blijft het ook in de was

Topkwaliteit

Mooie kwaliteit

De stof was steviger dan ik verwacht had. En omdat Smuldertextiel vriendelijk, snel en betrouwbaar is, winkel ik hier graag.

Slordig genaaid, ongelijk Dekbedovertrek

Duur Dekbedovertrek... slordig genaaid en ongelijk !! Echt BALEN 1 sloop en het Dekbedovertrek zelf. Echt balen als er voor gespaard is en op verjaardag krijgt.

Wat ontzettend vervelend te lezen dat het dekbedovertrek slordig en ongelijk genaaid is. Dat mag u uiteraard niet verwachten. Helaas heeft u hierover tot op heden geen contact met ons opgenomen en hebben wij u nog geen service kunnen bieden. Dit vinden wij uiteraard erg spijtig, wij hebben service hoog in het vaandel staan. U mag altijd alsnog contact opnemen met onze klantenservice.

Goed op de kleine lettertjes letten

Op zich ging het bestellen makkelijk en was de levering op tijd. Ik heb besteld in de 2e halve prijs actie. Een van de twee dekbedovertrekken was qau kleur niet zoals verwacht. Op de website stond dat ruilen hetzelfde is als terugsturen en iets anders bestellen, dus dat heb ik gedaan. Alleen nu geldt de 2e halve prijs actie niet, omdat ik van tevoren had moeten aangeven dat deze in de actie werd gekocht. Dit stond nergens vermeld. Sowieso was het even zoeken hoe je iets kon retourneren. Kortom: als je iets bestelt dat je wilt houden, is het prima, maar bij retourneren moet je goed op de kleine lettertjes letten.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat u de nieuwe order niet voor de kortingsprijs heeft kunnen krijgen. Ik lees terug dat u hierover contact heeft opgenomen. Bij een dergelijke actie is het inderdaad altijd wenselijk dat een klant contact met de klantenservice opneemt, zodat wij het ook administratief op de juiste manier kunnen verwerken. Helaas heeft u achteraf, dus na de nieuwe bestelling, pas contact opgenomen en kunnen wij dat administratief niet meer verwerken.

Mijn ervaringen zijn helemaal goed!

Mijn laatste bestelling was een mooi dekbedovertrek en het werd snel geleverd. Helemaal dik in orde.

Snelle levering, goed product

Ik kocht een polydaun kussen en dat bevalt heel goed.

Nooit meer smulders textiel

Slordig gemaakt. 140x200 is breder dan de opgegeven 140 cm. dus mijn dekbed verzuipt in de hoes.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat uw dekbedovertrekken niet aan de verwachting voldoen. U heeft hierover helaas nog geen contact opgenomen met onze klantenservice, wij hebben u helaas dus geen service kunnen bieden. Mocht u alsnog vragen hebben, dan staat onze klantenservice zeker voor u klaar.

Mooi aanbod, uitstekende service!

Smulders staat voor kwaliteit! Het aanbod is mooi en hun service is uitstekend!

snel geleverd en kon ik het wassen en op het bed doen, heel mooi !

de andere dag al binnen !supersnel !

Snelle levering en zeer goede kwaliteit

De levering was snel, en de prijs kwaliteit is super

veel keuze snelle levering

Gezocht naar dekbedovertrekken. Overzichtelijke website met veel keuze. Levering vlot. Artikelen niet goedkoop maar goede kwaliteit. Kan deze leverancier aanbevelen

Levering en product zijn zeer goed .

Levering was vlot , het product ( flanellen dekbedhoes ) is zoals de foto en voldoet uitstekend .

Perfecte levering en een goed product.

Het werd geleverd zoals afgesproken en kwam overeen met de omschrijving op de website.

Slechte kwaliteit voor veel geld

Breedmazig materiaal, na 1x wassen al gaten in de naden. Stroef en niet prettig om onder te slapen. Maten die op de website staan kloppen niet. Hoeslaken 1 persoon is erg klein! Komt niet fatsoenlijk om de matras heen, maar past net. Verzending daarentegen snel en netjes.

Vlotte bestelling

En zeer vlotte levering - zeer tevreden

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen

Ik hoop dat t snel word opgelost

Vlotte verzending en correcte en vlugge afhandeling

Al eerder besteld, keurige snelle levering!

Twee dekbedovertrekken besteld,, Het Snoozing Yule flanel dekbedovertrek valt tegen, 1 sloop groter dan de andere en na twee keer wassen al pillerig! Vorig jaar ook een flanel overtrek gekocht van At Home, wordt ook wel wat pillerig maar kwaliteit is stuk beter!

Valt tegen

De afbeeldingen van de producten vind ik niet overeenkomen met het daadwerkelijk binnen gekregen product. Zo had ik een dekbed met graffiti patroon gezien op de site. Daar leken de kleuren lekker fel. In werkelijkheid oogt het dekbed veel fletser. Zo ook met een graffiti handdoek, hier is onder de kleuren veel wit te zien.

uitstekende supportafdeling

Na bestelling contact gezocht met de support. Snel antwoord en goede afwikkeling .

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Uitstekende service!

Ruime keus op de website, snelle toezending van het product, duidelijke informatie. Mijn laatste bestelling ging (helaas) retour en ook dat werd uitstekend uitgelegd en verbluffend snel afgehandeld. Geld ook zeer snel teruggeboekt. Hulde!

Hartelijk dank voor uw positieve 5 sterren beoordeling!

Sneller geleverd dan aangegeven bij bestelling

Van de 3 artikelen waren er 2 op voorraad. Eén stond op 6 weken. Tot mijn verrassing werden alle 3 de bestelde artikelen binnen 2 dagen geleverd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat alle artikelen alsnog op tijd geleverd zijn!

Uitstekend !!!

Snelle bezorging , zeer goede service !

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

keuzestress

ruime keuze en vlotte verzending, dat is toch wat je zoekt

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Fijne reactie op door mij gegeven feedback,

Op de door mij gegeven feedback betreffende de opdruk van een door mij besteld overtrek is super fijn gereageerd.

Wat fijn te lezen dat u zo goed geholpen bent. Bedankt voor de positieve beoordeling.