Altijd kwaliteit, snelle levering en heel veel keus!

Hartelijk bedankt voor uw review.

Uitstekend!

Bestel wel vaker wat bij Smulders textiel. Deze keer twee heerlijke flanellen dekbedovertrekken aangeschaft. Lekkere dikke stof en mooi patroon. Zeer tevreden!!!!

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier van uw bestelling.

prima retourservice

Helaas moesten we het dekbed terugsturen, omdat de werkelijke kleur anders was dan we verwachtten. Maar de retournering en financiële afwikkeling daarvan werd perfect en snel geregeld.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat jammer dat de kleur tegenviel, onze excuses hiervoor. We zijn blij om te lezen dat we u in het retourproces naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Duidelijke webshop

Ik heb een Splittopper hoeslaken en een dekbedovertrek gekocht. Het koste me weinig moeite om te vinden wat ik zocht. De flanellen overtrek is heerlijk zacht en warm en de dubbel jersey hoeslaken is gewoon fantastisch.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

goed, snel betrouwbaar

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede producten en snelle levering.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent met de bestelde producten.

Geen terugkoppeling

Mijn bestelling is niet thuis afgeleverd en ook niet bij de beuren. Post.nl gebeld en die hebben mij op een heel slechte manier te woord gestaan en in mijn oor opgehangen. Smulderstextiel geeft aan mij binnen 2 werkdagen te benaderen over mijn bestelling en tot heden niks van hun mogen vernemen. Kortom voor een bepaald tijd besteld is dus niet in huis geleverd!

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat PostNL u niet verder heeft willen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat wij vorige week een mail naar u hebben verstuurd over uw pakket. Helaas hebben wij hier geen reactie van u op vernomen. Zodra u contact opneemt met onze klantenservice of op onze mail een reactie achterlaat lossen we het graag verder voor u op.

uitstekend!

zowel levering als kwaliteit zijn perfect.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel plezier van uw bestelling!

Belofte waargemaakt

Op zondag besteld, maandag 13.30u in huis!!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u uw bestelling zo snel heeft mogen ontvangen.

Goed textiel

Mooi en goed textiel. Heerlijk zacht en lekker warm flanellen hoeslaken en laken gekocht in dezelfde kleur. Heel blij mee.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de ontvangen lakens. We wensen u veel plezier van uw bestelling!

Vlotte bezorging, niet blij met uitgescheurde naad

In De levering was vlot. Ik heb mijn dekbedhoes gewassen vóór eerste gebruik en toen ik het daarna ging strijken bleek een 10/15 cm stuk van de naad weggescheurd te zijn en moest ik dat met de naaimachine verhelpen. Dit had ik niet verwacht van een duur dekbed. Dekbedhoes zelf is heel mooi.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u een kapot overtrek heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Bij het ontvangen van een kapot artikel zouden we u willen vragen om altijd contact op te nemen met onze klantenservice zodat we mee kunnen kijken naar een oplossing.

Het produkt ziet er prima uit.

Hoewel nog niet gebruikt, het produkt ziet er degelijk uit. Hoe de dekbedhoes zich na gebruik houdt weet ik natuurlijk nog niet. Dit zal de tijd moeten leren.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prima!!

Zoals beloofd op de site, kwam de badmat de volgende dag netjes verpakt binnen. Goede kwaliteit, precies zoals op de foto’s is aangegeven. Zeer tevreden over levering én product!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent!

Had 2 dekbedovertrekken besteld. In 1 zat een weeffout. Meteen werd er een nieuwe opgestuurd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Niet goed

Ik heb 2 dekbedovertrekken besteld. Ten eerste komen ze niet overeen met het plaatje maar dat neem ik voor lief. Ten tweede de kussenslopen hebben verschillende kleuren. Ik kon het terugsturen maar had alles al weggedaan en gewassen. Dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de dekbedovertrekken niet over een komen. Mijn excuses. Hier mag u altijd contact over opnemen met de klantservice. Deze lossen graag het probleem voor u op.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor uw positieve 5 sterren beoordeling!

Die een prima service.

Ik kan wel druk met een overtrekken besteld bij smulderstextiel. Maar dat pakketje is nooit bij mij aangekomen via DHL Ze hadden de dekbedovertrek opnieuw verstuurd via post NL. Het product is het goeie kwaliteit. En in goede klantenservice.

Wat een mooie beoordeling, dank hiervoor. We zijn blij dat we het voor u hebben kunnen oplossen. We wensen u veel plezier van uw bestelling.

Prima webshop!

Een uiterst gesmeerd lopende bestelling bij deze shop. Alles was perfect in orde: communicatie, snelheid van levering, de factuur en natuurlijk de order zelf.

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen.

Mooi dekbedovertrek zeer mooi design en goede kwaliteit, veel keuze.

Netjes verpakt en een snelle levering helemaal tevreden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Prima producten

Goede producten en kwaliteit goed verzorgd verpakt en snel geleverd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit en onze service.

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling.

Snelle bezorging

Werd snel bezorgd zag er goed uit, weet nog niet natuurlijk of het mooi blijft. Alleen van de tas waar het dekbed in zat was het hengsel heel snel gebroken, was jammer want het was een cadeau voor mijn kleinzoon.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat het hengsel van de tas gebroken is. Onze excuses voor het ongemak. U mag hiervoor uiteraard contact opnemen met onze klantenservice zodat we verder met u mee kunnen kijken.

zoals steeds goede en vlotte service

mooie kwaliteit, snelle levering

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Supersnelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag lagen we al onder een heerlijk dekbed met prachtig flanellen hoeslaken

Jammer, pakket niet aangekomen

Na het bestellen van het pakket met "levering dezelfde dag" is er 5 keer aangegeven door DHL dat het geleverd zou worden in de avond op 5 verschillende dagen. Met de camera van de voordeur aan konden we zien dat er niemand kwam maar we kregen wel telkens een bevestiging van DHL dat ze het niet konden leveren omdat we er niet waren. Beklag gedaan bij Smulders en DHL. Heeft niets opgeleverd. Smulders gaat het geld terugstorten nadat het pakket bij hen terug is gekomen. Als het terugbezorgen net zo goed gaat als het leveren verwacht ik die 80 euro kwijt te zijn.

Fantastische klantenservice!!!

Mijn ervaring is dat je een bedrijf pas echt leert kennen als een product tegenvalt. Wij hadden 2 1-persoons dekbedden van het merk Walra besteld. Voor gebruik op 30 graden gewassen en toen bleek het te smal te zijn voor ons dekbed. Smulderstextiel reageerde snel en adequaat. Naast het terugsturen en erg snelle terugbetaling van deze dekbedden heeft hun kwaliteitscontrolcentrum gekeken naar andere producten (het kan pech zijn geweest) en gaven terug dat deze collectie sowieso klein uitvalt en gaven ook direct aan welke merken groter uitvallen. Dat vind ik meedenken en geeft vertrouwen. Ik heb gelijk andere dekbedden besteld, die zijn aangekomen en inderdaad net die paar cm breder wat het verschil maakt. Door deze klantenservice kom ik hier de volgende keer graag terug.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen!