zoals steeds goede en vlotte service

mooie kwaliteit, snelle levering

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Supersnelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag lagen we al onder een heerlijk dekbed met prachtig flanellen hoeslaken

Jammer, pakket niet aangekomen

Na het bestellen van het pakket met "levering dezelfde dag" is er 5 keer aangegeven door DHL dat het geleverd zou worden in de avond op 5 verschillende dagen. Met de camera van de voordeur aan konden we zien dat er niemand kwam maar we kregen wel telkens een bevestiging van DHL dat ze het niet konden leveren omdat we er niet waren. Beklag gedaan bij Smulders en DHL. Heeft niets opgeleverd. Smulders gaat het geld terugstorten nadat het pakket bij hen terug is gekomen. Als het terugbezorgen net zo goed gaat als het leveren verwacht ik die 80 euro kwijt te zijn.

Fantastische klantenservice!!!

Mijn ervaring is dat je een bedrijf pas echt leert kennen als een product tegenvalt. Wij hadden 2 1-persoons dekbedden van het merk Walra besteld. Voor gebruik op 30 graden gewassen en toen bleek het te smal te zijn voor ons dekbed. Smulderstextiel reageerde snel en adequaat. Naast het terugsturen en erg snelle terugbetaling van deze dekbedden heeft hun kwaliteitscontrolcentrum gekeken naar andere producten (het kan pech zijn geweest) en gaven terug dat deze collectie sowieso klein uitvalt en gaven ook direct aan welke merken groter uitvallen. Dat vind ik meedenken en geeft vertrouwen. Ik heb gelijk andere dekbedden besteld, die zijn aangekomen en inderdaad net die paar cm breder wat het verschil maakt. Door deze klantenservice kom ik hier de volgende keer graag terug.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen!

hele mooie kwalitatieve dekbedovertrekken

goede website, uitstekende beschijvingen, leuke aanbiedingen, goede communicatie, prima aflevering.

Snelle levering, mooie dekbedovertrek

Snelle levering, mooie dekbedovertrek

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat het pakket snel geleverd is!

Duur dekbedovertrek maar trekt enorm pluisjes aan

Van een 1-persoons dekbedovertrek van €70 euro mag je toch verwachten dat het goede kwaliteit is. Uit de verpakking haal ik een zwarte percale katoenen stof volledig onder de pluisjes. Wassen helpt ook niet en is niet schoon te krijgen. Het trekt letterlijk alles aan. Echt verschrikkelijk!

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat het overtrek niet aan uw verwachting voldoet. Wanneer u vermoed dat het een fabrieksfout betreft, mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Zeer tevreden!

Goede producten, mooie prijs en snelle bezorging!

Wat fijn te lezen dat u zo positief bent. Bedankt voor uw mooie review.

goede service

Ik heb zelf verkeerde besteld; wordt moeiteloos terug genomen. Ga nu het goede artikel ben Smulders bestellen.

uitgerust wakker worden

heerlijke nieuwe dekbedden en overtrekken bij Smulderstextiel gekocht. alles was erg goed verpakt en de levering vond snel plaats. kortom aanrader

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Kwaliteit dekbedovertrek zeer slecht.

Naden scheef, naden niet doorgestikt en print vaag. Dekbedovertrek teruggestuurd naar Smulders.

Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer te lezen dat de aankoop niet naar wens was. Wij begrijpen de teleurstelling. Wij hebben inmiddels contact met u gehad om de klacht samen op te lossen. De retourzending is verwerkt. Nogmaals excuses.

Super!!!

Goede kwaliteit en super snelle levering. Top!!!

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Mooie aankoop voor een schappelijke prijs

Dekbedovertrek aangeschaft met altijd risico dat het tegenvalt omdat een foto op Internet wel eens mooier overkomt dan de praktijk. Dat viel gelukkig erg mee: een mooie kwaliteit en snel geleverd. Dik tevreden

Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de bestelling. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Snel geleverd, mooi dekbedovertrek

Volgende dag al netjes verpakt geleverd. Goeie kwaliteit satijn katoen dekbedovertrek met mooie print. En matras topper- met split- hoes jersey, elastisch genoeg maar wel net aan voor 160cm matras.

Snelle en goede service.

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Smulderstextiel. Ik kocht al het beddengoed van een bepaald merk. En nu dan de handdoeken. Zeer goede kwaliteit. Bezorging snel en keurig verpakt. Ik ben er heel tevreden over. Ook de klantenservice zeer vriendelijk!

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling en wellicht tot een volgende keer!

Kwaliteit en goede service

Hoeslaken stretch essenza is van mooie kwaliteit en ook met goede duurzaamheidskwalificatie. Prima service.

Meer dan goed

Na jaren modderen met krimpende dekbedden en hoezen eindelijk super geslaagd. Heerlijk dekbed, mag ook wat kosten maar dan heb je echt wat goeds. Ruim vallende hoes met ruime insteek overlap, geen koude voeten meer. Top.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent!

Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit en een nette prijs

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Prijs, kwaliteit verhouding slecht

Product is slecht afgewerkt, naden scheef en stuk niet doorgestikt. Materiaal is erg dun voor een flanel stof.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat het dekbedovertrek niet aan uw wensen voldoet. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice, ik wil u adviseren dit wel te doen. Zij helpen u graag verder.

Prima service en het bestelde was uitstekend

Na bestelling snelle service qua bezorgen. Het bestelde dekbedovertrek is prima en van uitstekende kwaliteit.

Snelle bezorging. Mooi dekbed katoen-satijn en top kwaliteit! Erg blij mee

Ik heb een bestelling geplaatst en de dag erna kwam het pakket al aan de deur, super. Dekbedhoes van Kayori is echt heerlijk, er zit zijde in en is mega zacht. Top merk. Gr Stéphanie

Overzichtelijke website

Aangename ervaring en zeer goed contact met klantendienst ivm advies aankoop zakelijke rekening

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u hebben kunnen helpen.

Goede service, goede producten

De website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Het productaanbod is ook ruimschoots. Verder is de levering zeer soepel verlopen en zijn de producten van een goede kwaliteit. Ik bestel hier gerust nog eens!

Kloosterweg 18 4421PV Kapelle