Overzichtelijke website

Aangename ervaring en zeer goed contact met klantendienst ivm advies aankoop zakelijke rekening

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u hebben kunnen helpen.

Goede service, goede producten

De website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Het productaanbod is ook ruimschoots. Verder is de levering zeer soepel verlopen en zijn de producten van een goede kwaliteit. Ik bestel hier gerust nog eens!

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Beschrijving klopt niet

Ik bestelde het 4 seizoenen dekbed classic cinderella. Het zag er mooi uit op het plaatje en beschrijving. Er stond ook een duidelijke foto en in de beschrijving dat deze met rits aan elkaar te bevestigen zijn. Dit zocht ik. Wat krijg ik? Drukknopen! Ontzettend balen. Pakket gelijk weer retour gestuurd. Jammer dat de beschrijving en foto's niet kloppen met het daadwerkelijke artikel. Ik heb het label gecheckt. Dit was echt de classic cinderella 200 x 200

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de beschrijving niet juist was, onze excuses. We gaan deze kwestie opnemen met cinderella

veel keus, bestelling snel en correct geleverd

Voor beddengoed kom ik altijd weer uit bij Smulders textiel. Veel keus, goede website, leuke prijzen en aan biedingen. Mijn bestelling wordt altijd snel en correct geleverd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Altijd goed

Meerdere keren hier gekocht vanwege uitgebreid assortiment, kwaliteit en snelle levering.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Kwaliteitsproduct en zeer snel geleverd!

Dekbedovertrek Iris katoen/satijn prachtig kwaliteitsproduct! Komt precies overeen met foto. Voelt heerlijk zacht aan! De lange instopstrook is ideaal voor een dekbed van 220cm. ‘S avonds besteld, de volgende dag al in huis! Alles keurig verpakt. Al met al een zeer goede ervaring met Smulders Textiel!

Slecht product.

Te laat gezien dat 2 naden gescheurd waren.

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat er 2 naden gescheurd zijn, onze excuses. U mag hier altijd contact over opnemen met de klantenservice. Deze helpen u graag verder.

Ruime keuze, perfecte kwaliteit, snelle levering..

Dit was de derde keer dat ik iets bij Smulderstextiel heb besteld. Elke keer erg tevreden over het product, dit keer een dekbedovertrekset van katoensatijn. Voelt heerlijk aan, licht en soepel. Droogt snel aan de waslijn, kreukvrij ook nog.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt en snel geleverd. Ook de kwaliteit is naar wens, want we kunnen er vrij lang mee doem.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Artikel voldoet aan de verwachting

Perfect geholpen ondanks foutje PostNL

Na mijn bestelling had PostNL het pakketje (vermoedelijk) bij het verkeerde huis bezorgd. Desondanks, nadat de klantenservice van Smulders netjes de nodige stappen doorliep om ook PostNL onderzoek te laten doen, heb ik binnen de week kosteloos alsnog mijn bestelling ontvangen door middel van een nieuwe verzending. Top service, en steeds heel snel antwoord van de klantenservice.

Buitengewoon goede service!!

Een wafel plaid pluisde behoorlijk. Ook na het wassen (met azijn). Email contact met de klantenservice verliep op een prettige manier. Ik mocht (kosteloos) de plaid terugsturen en tot mijn verbazing werd het (volledige) aankoopbedrag direct na ontvangst door Smulderstextiel teruggestort. Chapeau!!!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen!

Goede service, snelle levering en goed bereikbare klantgerichte klantenservice.

Ik ben erg tevreden over de dekbedovertrekken van Kyori, satijn-katoen. Goede kwaliteit, ruime keuze. Bij één van de overtrekken was de naad niet goed gestikt. Na contact met de klantenservice werd er een nieuwe gestuurd en een retour regeling getroffen voor het kapotte overtrek.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen!

Prachtig

Ik heb 3 prachtige dekbedovertrekken gekocht en een hoeslaken. Wat een kleuren, ben heel erg benieuwd hoe de hoeslaken zit, zit het goed dan bestel ik meer.

Snelle en correcte levering

Vandaag bestellen, morgen in huis. Dat werd correct uitgevoerd. De juiste door mij bestelde producten werden keurig netjes verpakt op de aangegeven tijd bij mij afgeleverd. Chapeau voor Smulders textiel.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

super kwaliteit en super service

beste kwaliteit op de markt! en zoals altijd geweldige service

Super fijne winkel

Fijne winkel met veel keuze. Snelle, heel snelle levering. Klanten service goed bereikbaar en nemen de tijd voor je.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Ik had twee dekbedovertrekken besteld, bleek er één heel slordig genaaid. Mailtje met foto's gestuurd. Verpakking was al weggegooid. Kon hem toch gratis retour sturen. Zij stuurden een nieuwe naar mij toe. De volgende dag ontvangen en alles netjes geregeld. Super.

Snel geleverd veel keuze

Veel (eigenlijk veel te veel ;-)) keuze. Onze keuze werd snel geleverd en staat prachtig op ons bed. En eronder slaapt het heerlijk (en) zacht

Uitstekende service n.a.v. klacht

Mijn klacht is heel klantvriendelijk opgelost. Snelle reactie op mijn klacht en een goede oplossing aangedragen!

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat wij de klacht met u hebben kunnen oplossen. Wij zijn u graag van dienst geweest. Hopelijk tot een volgende keer.

Maar klopt niet!

Twee Splittoppers besteld voor 180x200. Wat blijkt: past niet! Jammer dat ik er 2 besteld heb en dat de maat niet klopt. De topper trekt helemaal samen en je krijgt hem dus niet mooi er om heen Beter is om een maat groter bestellen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de split topper hoeslakens niet passen. Wellicht kunt u contact opnemen met de klantenservice zodat zij met u mee kunnen kijken hiernaar.

Prachtig

Wat een feest om het pakket te openen! De dekbedovertrekken zijn prachtig verpakt in een hoes gemaakt van de stof waarvan ook de overtrek is gemaakt. Het is als het ware een “mini-overtrekje”. Heerlijk dat er zoveel aandacht wordt geschonken aan een mooi en kwalitatief hoog product.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te lezen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Totaal andere kleure!

Dekbedovertrek van mooie flanel. De kleuren lijken echter niet op de kleuren van de foto. Veel minder scherp en vaal, teleurstellend.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat de aankoop niet naar wens is. U mag het artikel indien u wenst gratis retourneren mits ongewassen, ongebruikt en in de originele verpakking.

Fijne extra lange katoenen dekbedhoezen!

Gemakkelijke bestelling en snelle levering van fijne extra lange katoenen dekbedhoezen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Hele goede en snelle service!

Een door ons gekocht product bleek al binnen enkele weken gebruik gebreken te hebben. Na een mailtje hierover is er direct gereageerd met het aanbod voor verschillende opties. Het vervangende product is ook dezelfde dag nog maar ons verzonden zonder eerst het beschadigde product af te wachten. Hele (klant)vriendelijke medewerkster!

Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Kloosterweg 18

4421PV Kapelle