Top verzekeraar!

Goede prijs en prima dekking. Makkelijk alles zelf te regelen en indien iets niet duidelijk is, of indien het online niet lukt een zeer klantvriendelijke service via de chat.

Ik had meer service verwacht

Na een opzegging met vaste datum, weigert men dit aan te passen en blijft herhalen het volledige halfjaar te berekenen en pas 2 weken na afloop te herberekenen en pas na 2 weken te restitueren. Belachelijk. Ik bepaal toch zeker zelf tot wanneer ik verzekerd wil zijn!!

Snel en top geregeld.

Medewerkers hebben de tijd genomen voor mij en ben prima geholpen. Zeer snelle reactie via de chat. Top!!!

Prima geholpen. Zeer snel en zonder problemen.

Ik ben zeer goed geholpen, zonder problemen en zeer snel.

Scherpe prijzen en prima chat-hulp

Gevraagd of een eendagskenteken te verzekeren was, ja hoor! Vlot geregeld via de chat, hiervoor is het RDW eendagskenteken en het chassisnummer nodig. Prima en snel geregeld!

goede service

Goed geholpen door medewerker, duidelijk advies ontvangen m.b.t kosten en dekking.

No nonsens verzekeraar, zij houden het kort en duidelijk, bovendien uiterst betaalbaar.

Een voordelige verzekeraar, waarbij je vlot en goed te woord wordt gestaan.

Positief. Medewerkers doen echt hard hun best om antwoord op je vragen te vinden. Alhoewel ik het wel jammer vind dat de klantenservice niet telefonisch is te bereiken.

Zeer slechte service (zeg maar geen service)!

Ik wilde een woonverzekering voor twee panden en had daarover twee simpele vragen. Alleen de tweede vraag werd beantwoord, de eerste (en belangrijkste) niet. Ik moest het maar uitzoeken op de Verzekeruzelf website. Deze website geeft echter een foutmelding. De Klantenservice is te beroerd om er naar te kijken. De emails hebben een toon van "val me niet lastig". Ik snap dat dit een online verzekeraar is maar je hebt nog wel steeds met mensen te maken. Ook bevatten websites soms bugs. VerzekerUzelfNiet hier.

Oplossingsgericht

Ze denken mee en helpen je met een duurzame oplossing ook al konden zij me helaas in dit geval geen verzekering bieden omdat het een bootverzekering betrof.

Uitstekend geholpen.

Mijn vraag werd goed begrepen en door de medewerker werd een goede oplossing aangeboden.

Slecht

Ik heb niets aan deze verzekering gehad. Ik kan namelijk niet inloggen en ook niet mijn wachtwoord wijzigen. Bij de klantenservice per mail krijg ik te horen dat ik daar niet aan het juiste adres ben en de chat zou moeten gebruiken. De chat werkt helaas niet en bellen kan ook niet. Echt waardeloos.

Zeer slecht bereikbaar

Bellen doen ze niet aan. Heb ze proberen te mailen en contacteren via de chatbox, echter zonder succes.

Fijne verzekering die met je meedenkt

Erg betaalbaar en snel reactie bij issues. Indien je vergeet dat het voertuig is verkocht krijg je ook een mail dat je verzekering met terugwerkende kracht kan worden beëindigd. Zou ze zeker aanraden!

helemaal RUK

zit sinds enkele maanden bij verzekeruzelf en vanaf het begin helemaal ruk met het online systeem. zijn maar halve dagen bereikbaar via een chat als die het doet overigens. elke keer weer een k smoes waarom het op dat moment niet zou werken en als je wil resetten kot er geen link binnen op de bij hen bekende mail. maar facturen sturen kunnen ze wel per mail. echt waardeloos

Schadeclaim indienen is een ramp via iOS

Ik ben al dagen bezig om een schadeclaim ingediend te krijgen. Wat een ramp via iOS. Je zou bijna de schade zelf gaan vergoeden dat scheelt uiteindelijk een hoop stress ... Dan probeer je te chatten om tot een oplossing te komen ... is er een technische storing. Kom op, dat kan beter!

Onredelijke premie verhoging op onredelijke termijn

Na 14 jaar schadevrij voor een autoverzekering toch hoge verhogingen. Eerst als klant binnenhalen en dan cashen, wegblijven...

Goed geholpen

Mijn hoofdissue (het opzeggen van mijn verzekering) is netjes en snel opgelost. Heel prettig. Het feit dat ik niet kon inloggen nog niet. Ik weet niet of dit voor meerdere klanten van jullie geldt. Kan een puntje zijn om naar te kijken.

Ik wacht even af of het morgen lukt met inloggen.

Duidelijke beantwoording op vragen!

Keurig en snel geholpen

Ik ben heel keurig en snel geholpen via de chat

Super snelle, goede service

Ik kon vanwege een technische storing niet inloggen, maar via de chat direct geholpen en al mijn vragen beantwoord. Super service

prima en snel geholpen

efficient ingericht: algemene vragen via chatbot en dan soepele overdracht naar echte medewerker.

snel en duidelijk

super goed geholpen door Sasha

mijn verzekering was afgewezen, en ik ben meteen super goed geholpen, er klopte iets niet in mijn adres. vandaag mijn tweede verzekering opnieuw indienen.