jaren lang uitstekende service

Verzekering doet wat een verzekering moet doen. Eerst de mens zelf , de rest is voor later.

Ik ben heel goed geholpen!

Heel vriendelijk duidelijk en snel.

Geen aanrader groot drama

Slecht slecht slecht boeven zijn het. Adreswijziging duurde meer dan 6 maamnden hierdoor moest ik wel Premie betalen maar werden de meldingen niet in behandeling genomen.

Snel, makkelijk, duidelijk

Alle tot nu toe gemelde schade en gestelde vragen bijzonder snel en correct afgehandeld. Uitstekende voorwaarden. Top!

Prima organisatie

Jaren bij deze organisatie gezeten!

Goede service en contact

Goede no nonsense verzekeraars

Alles in een digitale omgeving, werkt eigenlijk perfect. Altijd inzage en mogelijkheid wijzigingen aan te brengen in dossier en verzekeringen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Alles OK TOTDAT er iets gebeurd!

Woon Zeker Pakket afgesloten vanwege de goede reviews. Afsluiten van de verzekering verliep vlot. So far so good. Begin April 2021 heb ik melding gemaakt van een water lekkage met vervolgschade. Het was de eerste keer voor mij dat ik aanspraak maakte op mijn opstalverzekering. Op advies een de verzekeraar een lekdetectie uit laten voeren. Deze gaf geen uitsluitsel over de exacte lokatie van de lek, alleen dat het ergens in de wand van de badkamer moest zijn. Uiteindelijk de loodgieter langs laten komen en de wand geopend; hetgeen betekende dat de wandtegels er eerst af moesten. Beide rekeningen zijn netjes betaald. Toen kwamen de offertes voor de herstelwerkzaamheden. Hiervoor zouden ze een expert inschakelen om de offerte te beoordelen. Fair. Echter de expert kon pas over 3 weken. En dan gaat er nog tijd overeen voor onderzoek etc. Menigeen weet dat het in die tijd ontzettend lastig was om een aannemer te vinden die op korte termijn kan starten. Mijn aannemer kon over 2 weken starten. Verzoek gestuurd naar Verzekeruzelf.nl of de afspraak bespoedigd kon worden; desnoods via een ander bedrijf. Toen begon de ellende. Geen enkele reactie. Vervolgens een email gestuurd dat niet langer kon wachten en reeds met de werkzaamheden gestart was. Wederom geen reactie. Mijn vrouw en ik bivakkeren inmiddels maanden in de logeekamer tussen de spullen van de onze master bedroom die daar “tijdelijk” gestald zijn. Geen enkel bericht of belletje van de verzekeraar hoe het met ons ging. Toch maar even ingelogd op de verzekeruzelf.nl om te kijken of er update was in het schade dossier. Met verontwaardiging heb ik zelf moeten ontdekken dat ze het schade dossier hebben AFGESLOTEN! Belachelijk!

Snelle reactie, service en oplossing van mijn probleem

Idem als boven

Al jaren een tevreden klant

Een online verzekering met zeer redelijke premie en bij schade word je netjes behandeld.

correct adequaat en niet duur

Het enige wat ik jammer vind, is dat persoonlijk contact via bellen niet mogelijk is. Alles gaat digitaal

100% goede ervaring

Eenvoudig verzekering online afsluiten en bij ontvangst van factuur p/mnd per mail, kan je gelijk per mail reageren als dat nodig is. Opmerking: Heb nog geen ervaring bij problemen/oplossingen.

Top verzekeraar!

Goede prijs en prima dekking. Makkelijk alles zelf te regelen en indien iets niet duidelijk is, of indien het online niet lukt een zeer klantvriendelijke service via de chat.

Ik had meer service verwacht

Na een opzegging met vaste datum, weigert men dit aan te passen en blijft herhalen het volledige halfjaar te berekenen en pas 2 weken na afloop te herberekenen en pas na 2 weken te restitueren. Belachelijk. Ik bepaal toch zeker zelf tot wanneer ik verzekerd wil zijn!!

Snel en top geregeld.

Medewerkers hebben de tijd genomen voor mij en ben prima geholpen. Zeer snelle reactie via de chat. Top!!!

Prima geholpen. Zeer snel en zonder problemen.

Ik ben zeer goed geholpen, zonder problemen en zeer snel.

Scherpe prijzen en prima chat-hulp

Gevraagd of een eendagskenteken te verzekeren was, ja hoor! Vlot geregeld via de chat, hiervoor is het RDW eendagskenteken en het chassisnummer nodig. Prima en snel geregeld!

goede service

Goed geholpen door medewerker, duidelijk advies ontvangen m.b.t kosten en dekking.

No nonsens verzekeraar, zij houden het kort en duidelijk, bovendien uiterst betaalbaar.

Een voordelige verzekeraar, waarbij je vlot en goed te woord wordt gestaan.

Positief. Medewerkers doen echt hard hun best om antwoord op je vragen te vinden. Alhoewel ik het wel jammer vind dat de klantenservice niet telefonisch is te bereiken.

Zeer slechte service (zeg maar geen service)!

Ik wilde een woonverzekering voor twee panden en had daarover twee simpele vragen. Alleen de tweede vraag werd beantwoord, de eerste (en belangrijkste) niet. Ik moest het maar uitzoeken op de Verzekeruzelf website. Deze website geeft echter een foutmelding. De Klantenservice is te beroerd om er naar te kijken. De emails hebben een toon van "val me niet lastig". Ik snap dat dit een online verzekeraar is maar je hebt nog wel steeds met mensen te maken. Ook bevatten websites soms bugs. VerzekerUzelfNiet hier.

Oplossingsgericht

Ze denken mee en helpen je met een duurzame oplossing ook al konden zij me helaas in dit geval geen verzekering bieden omdat het een bootverzekering betrof.

Uitstekend geholpen.

Mijn vraag werd goed begrepen en door de medewerker werd een goede oplossing aangeboden.

Slecht

Ik heb niets aan deze verzekering gehad. Ik kan namelijk niet inloggen en ook niet mijn wachtwoord wijzigen. Bij de klantenservice per mail krijg ik te horen dat ik daar niet aan het juiste adres ben en de chat zou moeten gebruiken. De chat werkt helaas niet en bellen kan ook niet. Echt waardeloos.

Zeer slecht bereikbaar

Bellen doen ze niet aan. Heb ze proberen te mailen en contacteren via de chatbox, echter zonder succes.