gewoon goed

al jaren naar mijn zin voor een goede prijs

Na schademelding wordt het akelig stil

Heb deze verzekering sinds kort afgesloten met name vanwege de lage aantrekkelijke premie, niets mis mee zover. Afgelopen week stevig ongeval gehad op A12 door Oekraïnse vrachtwagenchauffeur welke ons van de weg heeft geveegd tijdens het veranderen van zijn rijstrook. Wonderbaarlijk goed afgelopen voor onszelf, maar wel gehele zijkant van auto zwaar beschadigd. Schade nog dezelfde dag online proberen te melden, maar dat heb ik na vijf pogingen gestaakt omdat het systeem steeds vastliep. Nadien de schade via de mail opgegeven. Hierop standaard ractie dat de zaak in behandeling is genomen. Het is nu 5 dagen later, weliswaar met het weekend erbij, maar niets meer vernomenen van verzeker uzelf?? Zie ook geen enkele mogelijkheid om hen direct te benaderen via de telefoon. Merkwaardig zo allemaal. Kan gelukkig nog wel rijden met mijn auto, maar voor hetzelfde geld zat ik zonder vervoer. De verzekeraar blijft angstvallig stil van zijn kant. Misschien toch maar weer tussenpersoon zoeken voor bemiddeling?

Duidelijk en vlug verzekerd papieren ook snel in de mail

Snel en overzichtelijk papieren ook snel in de mail

Veel te hoge premie!

Ik wilde mijn rav 4 uit 2002 WA verzekeren en kreeg een premie door van 4000 euro per jaar. Voor een simpele WA verzekering, zonder glasverzekering, de allergoedkoopste dus. Elders een offerte opgevraagd voor dezelfde auto: minder dan de helft. Nee, ik ben geen 18 jaar, maar 62 jaar, dat kan het dus ook niet zijn. 30 jaar schadevrij gereden, dat kan het dus ook niet zijn. Als antwoord kreeg ik: dat zegt ons systeem, als elders goedkoper uit bent moet u daar maar heen gaan. Volgens mij hebben ze bij verzekeruzelf een softwareprobleem.

Zeer onbetrouwbaar verzekeringsmaatschappij

Zijn oplichters Ik zou af raden om bij hun een verzekering af te sluiten Ik had een lekkage toen zijn er twee experts geweest en hebben geconstateerd dat er veel schade was verzeker u zelf heeft de claim afgewezen terwijl er bewijs was dat er schade was Zijn oplichters proberen je met goedkope prijzen te lokken maar als je schade hebt dan dien ze niks en zeggen ze ga maar klacht indienen Betaal elke jaar netjes op tijd inboedel verzekering en dan gebeurt er iets willen ze niet uitkeren schandalig gewoon Nog niet eens een halve ster waard Ik ga gelijk overstappen

Goede verzekering

Fijne verzekering, alles via internet dus geen papieren rompslomp. Als er wat is, is de chat uiterst snel om te communiceren.

Stormschade snel geholpen

Snel geholpen door Lien, daardoor kan de dakdekker direct beginnen met een groot deel van het herstel voordat er verdere schade ontstaat. Ze was wel wat verrast omdat ik haar een fijn weekend wenste maar dat is voor mij in communicatie met mensen niet meer dan normaal.

via chat prima

slechte verzekering

Doen niet wat beloofd is, reageren niet op email of chat. Dan maar een brief, ook geen reactie. En ondertussen toch geld afschrijven! Dat onderdeel gaat heel goed. De premie is heel erg hoog. Mijn nieuwe verzekering is 34% goedkoper. Niet doen dus.

Absoluut waardeloos

Premieverhoging autoverzekering van € 31 naar € 53. Echt niet normaal meer. En de reactie via chat was "jammer voor u". Ik was totaal verbijsterd. Dat dat nog kan in een modern bedrijf. Ik wil nooit meer iets met dit clubje te maken hebben!

Niet bereikbaar

Kan niet inloggen, chat werkt niet, springt steeds op Home. Nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet.

Hoeveel ?

Premie is het dubbele als ik bij mijn huidige verzekeraar betaal dus dacht het niet he

belachelijke verhoging

Kreeg brief dat er een verhoging in de autoverzekering komt. normaal in Nederland is dit voor 2020 tussen de 4% en 6 % Bij deze club 48 % verhoging BELACHELIJK. alles opgezegd en elders voor zelfde bedrag ondergebracht.

Goed geholpen door vriendelijke klantenservice

Het lukte me niet om in te loggen in mijn dossier maar dankzij de hulp van een vriendelijke klantenservice medewerker was het gelukt. Bedankt!

oplichting

Kreeg van de week email dat onze autoverzekering bijna 100% omhoog gaat van € 63. Naar €123. Echt belachelijk ,dit ivm steeds meer gemelde schades in nederland waaronder autoschades en storm schade enz .dit is een schande pure oplichting . nu wil ik mijn verzekering opzeggen maar kan al dagen niet inloggen. nee bij dit bedrijf blijf ik niet langer.

Zeer slecht

Paardenverzekering afgesloten in 2013 navraag ook voor overlijden is mij toegezegd. Paard is op 9-9-2019 overleden aan koliek. Paard voor 5000 verzekerd. Het bedrag wordt nu niet uitgekeerd want het is was geen ongeval. Zeer teleurgesteld paard verliezen en dan denk je dat ze goed verzekerd is niet dus. Ik voel mij zeer bedonderd door deze verzekering. ze komen ons niet met wat dan ook nog tegemoet. Ze durven wel maand september en oktober de premie nog te innen. Nu een mail met dringende oproep om nog 19 euro te betalen. Zij niet coulant wij dus ook niet. Nee deze verzekering heeft voor ons afgedaan en zal hem ook aan niemand aanraden.

al jaren zonder problemen verzekerd eindigt in deceptie

ik dacht een goede en voordelige caravanverzekering te hebben, veel mensen aanbevolen. helaas, nu er werkelijke schade ( na 4 jaar) aan de hand is , wordt de werkelijk aangegeven oorzaak genegeerd door ( vermoedelijk) een schade expert. omdat er nauwelijks zichtbaar een klein deukje op zit, waarvan ik zeker weet dat het van een vallend onderdeel van een boom was, wordt hagelschade door de verzekering aangegeven. Terwijl ik 100% zeker weet dat de caravan nooit in een hagelbui heeft gestaan. laat nou net hagelschade niet worden vergoed, maar wel natuurschade. Maar zoals het er nu voorstaat geen cent vergoeding. mag wel eerder de polis beëindigen. Alsof men van je af wil zijn.

Slecht

Ik probeer een polis op te zeggen die al zeer lang loopt. Lever alle incassogegevens aan en wordt afgescheept met een standaard email. Niet goed....

Afschuwelijk kutbedrijf

nul service, lang wachten, kastje naar de muur... NIET DOEN!!!!

Waardeloos bedrijf

Contact met een verzekeraar is altijd lastig, echter spant verzekeruzelf toch echt de kroon. Telefonisch is het bedrijf op geen enkele manier bereikbaar. Via mail kan je 5 werkdagen wachten op een reactie, mocht je dan nog een vraag hebben kan je weer 5 werkdagen wachten. Met de juffrouw achter de chat kom je ook geen steek verder. Ik ben blij dat ik geen schade hoef te claimen bij jullie. Zeg heel de boel op en stap over naar een verzekering die mij wel fatsoenlijk te woord kan staan. Advies: lees de internet reviews voor u iets afsluit!

klantenservice moeilijk te bereiken

Er is nergens een telefoonnummer te vinden.

Voor de geduldige boekhouder prima.

Het is een kwestie van geduld maar uiteindelijk doen ze wat ze moeten doen. Voor het opzeggen moet je even zoeken op de site. Je moet natuurlijk wel op de mailtjes letten, die beantwoorden ze binnen een week en die staan tussen de andere e-mails. Je kunt alle e-mails die ze sturen ook volgen op je eigen account. Top! Het geld terugstorten doen ze ook.

GEWOON KLOTE

kut vezekering nul sterren mijn kenteken ;AM-71-70 ZE BLIJVEN MAAR GELD INNEN REACTIE GEVEN ZE NIET NA EEN BERICHT VAN MIJ

Pluspunten

prima bedrijf; altijd correct en snel antwoord (meestal via mail in mijn geval)

nòg lagere premies (maar dat geld altijd)

Pluspunten

Alles keurig, vlot en digitaal geregeld. Top!