top service

snelle antwoorden en goed geholpen

Prima geholpen

Informative and spot on. The chat screen keeps refreshing though

I had an accident on my car without knowing the guy who did it (parked on the street). Logged on to ask for information, got everything I need answered. The only problem is the chat screen keep refreshing (which is annoying). This is a technical problem ITS should solve.

Top. Zeer duidelijk en vriendelijk

Zeer makkelijk en fijn

Prettig geholpen door Linda

Vriendelijk geholpen. Review kunnen nog makkelijker op www.reviewpilot.nl

Snel en duidelijk

Ik kreeg een snel en duidelijk antwoord. Zo hoort het ook.

Vriendelijke en snelle klantenservice, prima producten tegen een scherpe premie

Ik zit al jaren bij VerzekerUzelf maar blijf altijd vergelijken, maar VerzekerUzelf blijf qua prijs / kwaliteit de beste.

Prima info

Prima info

Prima en gemakkelijk

Met gemak een chat kunnen voeren en meteen resultaat boeken.

Snel, netjes, prima!

Direct goed geholpen.

Probleem in één chatsessie opgelost

Ik wilde één van mijn autoverzekeringen bij Verzekeruzelf aanpassen door de pechdekking te vergroten van Nederland naar Europa in verband met een komende buitenlandse reis die nu weer kan. Bij het wijzigen bleek de premie plotseling vier keer zo hoog uit komen en zag in het wijzigingsvenster dat mijn maximale schadevrijejaren wegvielen. Bij de chat heb ik op verzoek printscreens opgestuurd. Dec medewerkster heeft ter plekke de pechdekking verhoogd tegen een acceptabele stijging van de premie. Is prima opgelost zo.

Duidelijk

Duidelijk antwoord, snelle reactie

Perfect geholpen

Zeer snel en duidelijk geholpen

Goed contact en snel geregeld

Snel geregeld

prima geholpen

met het anwoord, dat ik kreeg, ben ik tevreden.

Vriendelijk en behulpzaam

Linda was vriendelijk en behulpzaam. Heel erg fijn!

Snel en vriendelijk. Ben zeer tevreden

Al mijn vragen waren beantwoorden. Ik ben echt zeer tevreden.

top

Sascha heeft mij, onhandig als ik ben, meerdere keren perfect geholpen, zeer goed te spreken over de chat service, van Sascha iig.

Zeer goed snel en accuraat

Snelle reactie en probleem direct verholpen keurig

Snel en correct antwoorden op mijn vragen gekregen

Gemakkelijk en snal verzekering afgesloten

Vertrouwen meer dan waard

De ervaring maakt je enthousiast. Ooit een keer een probleem gemeld werd snel opgelost.

Super snel en goed geholpen!

Zeer prettig!

Prima, snelle beantwoording.

Ondanks dat ik al 5 jaar geen verzekering bij Verzekeruzelf heb, ben ik, met een vraag uit mijn verzekeringsverleden, prima geholpen.

Problemen met inloggen na maanden nog niet opgelost

Afgelopen oktober is Verzekeruzelf overgestapt naar een nieuw inlogsysteem waarbij er met e-mailadres moet worden ingelogd i.p.v. gebruikersnaam. Doordat er meerdere dossiers aan mijn e-mailadres gekoppeld stonden, kon ik nog maar in één dossier inloggen. Aangezien zij mij hier niet van op de hoogte hadden gesteld, kwam ik hier pas achter toen ik probeerde in te loggen om een schade te melden. Vanaf begin januari zegt Verzekeruzelf dat hun ICT afdeling bezig is het op te lossen het probleem is alleen maar verergerd. Nu kan ik inmiddels helemaal geen één verzekering meer online inzien dan wel een schade melden. Ik kan geen polissen of polisvoorwaarden inzien en moet dus overal voor mail. Ik heb hierdoor de laatste maanden al vaak per e-mail contact gehad met Verzekeruzelf (want bellen kan niet). Er zijn een aantal erg klantvriendelijke en ervaren medewerkers. Helaas was er ook een medewerkster die toen ik vragen stelde over of hoe ik mijn autoverzekering zou kunnen opzeggen als ik deze zou verkopen, aangaf dat "de auto van mijn naam af is". Ik schrok me rot, want het was helemaal niet de bedoeling om nu de verzekering op te zeggen, maar pas als de auto verkocht zou zijn. Ook stuurde ze antwoord op mijn e-mails naar het e-mailadres van mijn vader, waardoor ik het pas veel later onder ogen kreeg.

Fijn geholpen

Prima uitleg op mijn vragen

Pettelaarpark 80 5216 PP Den bosch