snelle beantwoording en begrijpelijke uitleg

snelle beantwoording en begrijpelijke uitleg, helemaal oké

super snelle oplossing

op mijn vraag werd heel snel gereageerd met een prima antwoord en uitleg Thanks Sascha

Uitstekende ervaring via chat

Snelle reactie, goede check en probleem direct opgelost.

het ging heel vlot

prima gespreken snel door de medewerkster opgepakt

selle en goede service

ik ben goed geholpen bij het wijzigen van mijn autoverzekering

snelle reactie

Binnen no time had ik contact en was het antwoord op mijn vraag beantwoord.

Prima, adequaat

Even wachten op verbinding, maar hulp was correct.

Duidelijk

Sascha gaf snel en duidelijk antwoord!

uitmuntend

vraag werd direct opgelost, nieuwe polis in 5 minuten binnen

Goede snelle service

Vriendelijke klantenservice, Staan je snel te woord en helpen waar kan

Snelle en vriendelijke service

Snel en vriendelijk geholpen door de medewerkers van Verzekeruzelf.

gewoon goed

al jaren naar mijn zin voor een goede prijs

Na schademelding wordt het akelig stil

Heb deze verzekering sinds kort afgesloten met name vanwege de lage aantrekkelijke premie, niets mis mee zover. Afgelopen week stevig ongeval gehad op A12 door Oekraïnse vrachtwagenchauffeur welke ons van de weg heeft geveegd tijdens het veranderen van zijn rijstrook. Wonderbaarlijk goed afgelopen voor onszelf, maar wel gehele zijkant van auto zwaar beschadigd. Schade nog dezelfde dag online proberen te melden, maar dat heb ik na vijf pogingen gestaakt omdat het systeem steeds vastliep. Nadien de schade via de mail opgegeven. Hierop standaard ractie dat de zaak in behandeling is genomen. Het is nu 5 dagen later, weliswaar met het weekend erbij, maar niets meer vernomenen van verzeker uzelf?? Zie ook geen enkele mogelijkheid om hen direct te benaderen via de telefoon. Merkwaardig zo allemaal. Kan gelukkig nog wel rijden met mijn auto, maar voor hetzelfde geld zat ik zonder vervoer. De verzekeraar blijft angstvallig stil van zijn kant. Misschien toch maar weer tussenpersoon zoeken voor bemiddeling?

Duidelijk en vlug verzekerd papieren ook snel in de mail

Snel en overzichtelijk papieren ook snel in de mail

Veel te hoge premie!

Ik wilde mijn rav 4 uit 2002 WA verzekeren en kreeg een premie door van 4000 euro per jaar. Voor een simpele WA verzekering, zonder glasverzekering, de allergoedkoopste dus. Elders een offerte opgevraagd voor dezelfde auto: minder dan de helft. Nee, ik ben geen 18 jaar, maar 62 jaar, dat kan het dus ook niet zijn. 30 jaar schadevrij gereden, dat kan het dus ook niet zijn. Als antwoord kreeg ik: dat zegt ons systeem, als elders goedkoper uit bent moet u daar maar heen gaan. Volgens mij hebben ze bij verzekeruzelf een softwareprobleem.

Zeer onbetrouwbaar verzekeringsmaatschappij

Zijn oplichters Ik zou af raden om bij hun een verzekering af te sluiten Ik had een lekkage toen zijn er twee experts geweest en hebben geconstateerd dat er veel schade was verzeker u zelf heeft de claim afgewezen terwijl er bewijs was dat er schade was Zijn oplichters proberen je met goedkope prijzen te lokken maar als je schade hebt dan dien ze niks en zeggen ze ga maar klacht indienen Betaal elke jaar netjes op tijd inboedel verzekering en dan gebeurt er iets willen ze niet uitkeren schandalig gewoon Nog niet eens een halve ster waard Ik ga gelijk overstappen

Goede verzekering

Fijne verzekering, alles via internet dus geen papieren rompslomp. Als er wat is, is de chat uiterst snel om te communiceren.

Stormschade snel geholpen

Snel geholpen door Lien, daardoor kan de dakdekker direct beginnen met een groot deel van het herstel voordat er verdere schade ontstaat. Ze was wel wat verrast omdat ik haar een fijn weekend wenste maar dat is voor mij in communicatie met mensen niet meer dan normaal.

via chat prima

slechte verzekering

Doen niet wat beloofd is, reageren niet op email of chat. Dan maar een brief, ook geen reactie. En ondertussen toch geld afschrijven! Dat onderdeel gaat heel goed. De premie is heel erg hoog. Mijn nieuwe verzekering is 34% goedkoper. Niet doen dus.

Absoluut waardeloos

Premieverhoging autoverzekering van € 31 naar € 53. Echt niet normaal meer. En de reactie via chat was "jammer voor u". Ik was totaal verbijsterd. Dat dat nog kan in een modern bedrijf. Ik wil nooit meer iets met dit clubje te maken hebben!

Niet bereikbaar

Kan niet inloggen, chat werkt niet, springt steeds op Home. Nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet.

Hoeveel ?

Premie is het dubbele als ik bij mijn huidige verzekeraar betaal dus dacht het niet he

belachelijke verhoging

Kreeg brief dat er een verhoging in de autoverzekering komt. normaal in Nederland is dit voor 2020 tussen de 4% en 6 % Bij deze club 48 % verhoging BELACHELIJK. alles opgezegd en elders voor zelfde bedrag ondergebracht.

Goed geholpen door vriendelijke klantenservice

Het lukte me niet om in te loggen in mijn dossier maar dankzij de hulp van een vriendelijke klantenservice medewerker was het gelukt. Bedankt!

Pettelaarpark 80

5216 PP Den bosch