Bestelling keurig en snel geleverd

Bestel hier al jaren mijn filters voor mijn WTW installatie tot volle tevredenheid. Ook mijn buren maken hiervan gebruik op mijn advies.

Goed, snel geleverd zonder problemen

Zeer snel

Makkelijk te bestellen en snel verzonden

Ik werd eraan herinnerd dat ik nieuwe WTW filters nodig heb. Dat vind ik al heel plezierig. Direct besteld en zeer snel in huis. Top!

Tops is altijd toppie

We zijn op vakantie maar de filters zijn netjes afgeleverd bij de buren bij thuis komst kan ik ze er weer snel plaatsen.

Prima bestelproces

Het bestellen van nieuwe filters voor mijn WTW verliep vlekkeloos. Wel even goed op de maten letten, want blijkbaar zijn er verschillende versies.. maar de site brengt je daar goed van op de hoogte. Na het bestellen binnen 3 dagen geleverd. Makkelijk, duidelijk en snel..

Doen wat afgesproken is

Snel en conform specs uitgevoerd

Juist type in juiste hoeveelheid snel geleverd

juiste snelle levering

Eerste keer bestelling geplaats , vlot verlopen , pluspunt bij aankoop van twee geen verzendkosten. Netjes verpakt en correct geleverd.

Een goed product, met een goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snel geleverd.

Tops filters zijn top.

Website is gemakkelijk, overzichtelijk en duidelijk om snel je order te kunnen plaatsen. Snel plaatsen betekent ook snelle levering. En dat gebeurt dan ook.

Er werd snel geleverd

Ik krijg periodiek een seintje van WTW dat de filters aan vervanging toe zijn, erg makkelijk! Na bestelling wordt snel geleverd.

Bestelling is correct en op tijd geleverd

Monteur heeft alles keurig nagekeken en schoongemaakt .

duidelijke website en snelle levering

er valt verdere eigenlijk niets over te zeggen. Gewoon prima

Perfecte en klantenservice

Zelfs nadat ik betaald had en vergeten was de lente korting in mindering te brengen, werd dit per omgaande alsnog terug betaald. Perfecte afhandeling BEDANKT

levering was snel en correct

Website is gebruiksvriendelijk; product in voorraad

Snelle levering van mijn filters en als extra service een mailtje als ik nieuwe moet bestellen. Ook belangrijk, de prijs is goed.

Makkelijk, duidelijk en snel.

Altijd snel en eenvoudig de juiste filters.

Mooi alternatief voor de duurdere originele versie

Betrouwbaar, meteen geleverd en mooi alternatief voor de duurdere versie!

Voldoet aan de verwachtingen

De bestelling is goed aan gekomen en de plaatsing was eenvoudig.

Snelle oppak en levering van een bestelling.

Zie bovenstaand

Nadat ik besteld had merkte ik dat een paar typos had gemaakt in mijn e-mail adres en mijn postcode. Een telefoontje loste alles snel op.

Snelle levering van een goed produkt

Gemakkelijke bestelmogelijheid en goede info over de levering door DHL

Ben tevreden goede verzending

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.