Vandaag besteld en morgen in huis

Herhaalbestelling was de volgende dag al in huis. Makkelijke manier van bestellen en met een leuke korting.

Good service, quick delivery, best price

I had a little problem during ordering. They immediately helped me. Tops team is top!

Snel bezorgd, goed product

Al eerder hier besteld en is altijd goed gegaan

In ėėn woord: perfect

In ėėn woord: perfect

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Gewoon goed

Snelle levering Goede filters

Beste Tjitske, Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze producten en levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Reeds 2e bestelling. Vlugge levering en ook volledig in orde.

Beste Daniël, Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Bedankt voor de levering

Beste Timothy, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Whats in a name. TOP

Snel, vertrouwd, simpel te bestellen

Beste Marinus, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Op communicatie en levering

Beste Justin, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Alles naar wens

Beste F. Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Positieve ervaring

Produkten zijn eenvoudig te bestelling op de website. En worden keurig op tijd geleverd.

Beste Berdien, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Heel snel geleverd

Altijd een herinnering om de filters te vervangen

Beste J.G., Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze reminderservice en levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Supersnel en handig.

Fijn is, dat de filters na bestelling, volgende dag in huis zijn. Fijn is ook - al snap ik het commerciële element- dat Topfilters een halfjaarlijkse uitnodiging tot bestelling stuurt: heerlijk!!

Beste Inge, Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze reminderservice en levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Great!

Straightforward.

Dear Vania, Thanks for your positive review. Good to read that your are satisfied with us. Hope to see you again in our webshop. Kind regards, Mirjam TOPS WTW-filters

een vlotte bestelling en snelle levering

bestelling is vlot verlopen

Beste Aline, Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Altijd geweldige service!

Ik ben niet zo handig in dit soort dingen en kreeg zelfs een herinnering van TOPS dat ik een bepaalde tijd filters heb besteld en ze misschien weer nodig had. Dat klopte! Ik kon meteen naar dezelfde als de vorige keer. De prijs is prima en ze werden de volgende dag nog geleverd. Helemaal top!

Beste Jody, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze reminderservice en levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Goed en correct

Snelle levering.

Beste B, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Top product

Komen perfect hun afspraken na.

Beste Louk, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

zeer vlugge levering goede service

vlugge service goed verpakt en heel vlugge levering echt top

Beste Jean-Pierre, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service en levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Sel en direct ontvangen

Efficiënt bedrijf en ook het telefonisch contact verliep prima. Ga zo doo!

Beste Selma, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

snelle schakeling en actie van de klantenservice n.a.v. e-mailcontact t.a.v. een storing.

Beste Miek, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

vlotte levering en goede service

Snelle levering. Ik had echter zelf onbewust een foute opgave verstrekt. Ik heb meteen per email gereageerd. Diezelfde dag al een reactie. Er werd mee gedacht aan een oplossing. De nieuwe zending is besteld en het foute artikel is met een ontvangen retourbon geretourneerd. Zeer goede service.

Beste Anton, Dankjewel voor je positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Spullen zijn nooit geleverd!

Bestelde spullen zijn nooit afgeleverd. Na contact hierover zou er contact met mij opgenomen worden. Tot op heden is dat nog steeds niet gebeur.

Perfect afgeleverd

Goed verpakt en snel geleverd.

Beste Harry, Dankjewel voor je positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Mirjam TOPS WTW-filters

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.