Stipheid. Maakt belofte waar.

Beste Jan, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze stiptheid. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Compleet en snel geleverd

Beste Ulrich, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Duidelijk en snel

Ik ontvang consistent de halfjaar reminder voor het vervangen van de filters. Ook na het bestellen ontvangen mij bestelling binnen 24. En wanneer telefonisch contact wordt gezocht, zijn de medewerkers erg behulpzaam.

Beste Adman, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reminder service en onze medewerkers. We proberen altijd onze filters binnen 24 uur te leveren, fijn dat dit is gelukt bij u. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Snelle en goede levering van het door mij bestelde product.

Snelle en goede levering van het door mij bestelde product.

Beste heer/mevrouw F.W., Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Eenvoudig te bestellen, correcte opvolging en een snelle levering. Top !

Beste Tom, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze webshop, opvolging en snelle levering. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Adequate snelle service

Beste Albin, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Fast, filter's quality is OK

Easy to find the filters, right infos, easy to order, fast delivery.

Dear István, Good to hear that you are pleased with our webshop and delivery. TOPS WTW-filters, Kind regards, Michelle

Prima: betrouwbaar en snel

Een goed product!

Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over ons product en diensten. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Sinds een jaar bestellen we om de 3 maanden onze filters. Altijd netjes op tijd geleverd!

Beste Gretha, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering en service. Hopelijk zien we u terug in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Snel en makkelijk.

Beste Johan, Fijn om te horen dat het proces van bestelling tot aflevering u snel en makkelijk verliep. We hopen u terug te zien in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Zorgvuldig

Na een aanvankelijke moeizame start (miste info )werd mijn bestelling adequaat afgehandeld. Zeker voor de toekomst kunnen de diverse mede appartement bewoners hun bestelling bij uw organisatie doen. Ik heb ze jullie info laten toekomen!

Beste Joop, Goed om te horen dat uw bestelling adequaat is afgehandeld. We proberen er altijd voor te zorgen dat u volledig op de hoogte bent van uw bestelling. Jammer om te horen dat het in eerste instantie niet helemaal is gelukt. Maar wel fijn om te horen dat dit goed is opgelost. We hopen u terug te zien! TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Netjes geleverd zoals altijd!

Beste Miranda, Goed om te horen dat u tevreden bent over onze levering. We hopen u te zien in onze webshop! TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Prettige en snelle afhandeling van mijn bestelling

Prettige en snelle afhandeling van mijn bestelling. Proficiat!

Beste Jacobus, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze afhandeling van uw bestelling. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Ideaal dat je een melding krijgt dat je filters vervangen moeten worden!

ZIe boven.

Beste Sandro, Fijn dat u tevreden bent over onze reminder service. We hopen u terug te zien in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

snelle levering, duidelijke website

Beste Jelle, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en website. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Binnen een paar dagen in huis

Beste Erwin, Fijn om te horen dat u tevreden bent. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Zoals besteld

Jammer dat de bezorgdienst ons eerst in de steek liet - de tweede zending is stipt aangekomen

Beste Ferdinand, Vervelend dat het de eerste keer niet goed is gegaan met leveren. We doen er alles aan om het pakket de volgende keer in samenwerking met DPD op tijd te leveren. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

In orde. Geen verdere opmerkingen

Prima, snelle levering en een nette prijs.

Prima, attent en een snelle levering en een nette prijs.

Beste Paul, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en prijs. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Uitstekend geholpen

Echt een aanrader !

Beste Hanife, Super om te horen dat u tevreden bent over TOPS WTW-filters. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Mooi

snelle service

Beste Robert, Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle service. We hopen u terug te zien in onze webshop. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

Ok

Ok

goed product, snelle levering

Beste Maarten, Leuk om te horen dat u tevreden bent over onze product kwaliteit. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

perfect

correct, snel geleverd, gegarandeerde kwaliteit

Beste Stephane, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. TOPS WTW-filters Groetjes, Michelle

en een duidelijke website. Je kan makkelijk een keuze maken welke filters je nodig hebt.

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.