Goede filters en snelle levering.

Prima filters. Snelle levering. Goed verpakt.

Snel en zonder rompslomp

Website is heel duidelijk. Leuke en goede kortings acties. Levering is erg snel. En de reminders via email zijn ook erg handig

Alles was in orde

Vlotte bezorging

Snelle levering. Scherpe prijs, goedkoper dan op officiële website.

Goed en snel

Filters voor wtw besteld. Snel geleverd, keurig verpakt en prima kwaliteit.

Correct en vlug

Duidelijke communicatie

Makkelijk en efficiënt

Een goede website, makkelijk zoek functie en snelle afhandeling.

goede kwaliteit filters duidelijke communicatie

vlotte levering

vlotte levering

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.

Voor de tweede keer bij dit bedrijf besteld en zeker niet de laatste keer.

Bestelproces verloopt altijd soepel en informatie over bestelproces is prima.

tevreden

bedankt voor de snelle reactie

Snelle levering volgens levertijd webshop

Prima service, bestel vaker via Tops wtw

vlot geregeld

Handig dat ik een herinnering kreeg van een eerdere bestelling, net op het moment dat de WTW aangaf dat filters vervuild waren.

snelle service, correcte levering en prijs

al een paar jaar klant voor ons kleine appartementsgebouw. Niet alle eigenaars kunnen overtuigen echter...de filters zijn enkele millimeters breder dan de originele en sommigen hebben daar moeite mee bij het plaatsen - en betalen dus liever het dubbele tot driedubbele!

Top service, Top prijzen, Top filters

Snelle levering, mooie prijzen. Aangepast retour/omruil -beleid ivm COVID-19 is helemaal super !!

Besteld en snel geleverd; wat je wilt.

Zie boven.

Ruime keuze in filtervariaties voor dezelfde unit

Ik heb hier al eerder besteld en kreeg na een jaar een reminder of ik al nieuwe nodig had. Normaal ben ik daar niet zo van gediend, maar de filterset van onze ventilatie-unit is typisch iets wat je vergeet te vervangen op tijd. Was geen overbodige luxe... wat waren die al vies binnen een jaar. Terwijl er niet gerookt wordt hier, en ook het filter voor de inkomende buitenlucht...bah! Van mij mag de reminder elke 6 maanden komen!

Alles in orde

Alles vlot en correct geleverd

Alles correct en snel geleverd

Zie boven

Snelle levering. Goede afhandeling.

alles perfect

Een goed bedrijf

Snelle leveringen. Keurig op tijd.

Duidelijke site, goed verpakt en snelle service.

Professioneel

Correct, accuraat en communicatief.

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.