,..

Snel geleverd goede kwaliteit

Prima filters Staat duidelijk op de web site

Prima service en erg goede prijzen.

Zeer positieve ervaring en een hele vlotte afhandeling.

Geweldig goed en snelle. levering

Prima filters tegen prima prijs

Gebruik de filters al jaren. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en snel geleverd.

Evening prima

Vlotte afhandeling van de bestelling, product prima!

ottimo

ottimo

Snelle en goede levering.

Snelle en goede levering.

Prima snelle service

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Top service in één keer de juiste filters

Ik had via de app aangegeven welke grootte ik nodig had. En kreeg in één keer de juiste filters, die ik zelf niet kon vinden op de site.

Top service op vlakvan eenvoudig bestellen en snel leveren

Top service op vlakvan eenvoudig bestellen en snel leveren

Prima levering

Het gene wat ik nodig had hebben ze me keurig gemaild ik hoefde alleen maar aan te klikken en het is geregeld spullen zijn allemaal correct geleverd en snel.

Uitstekend.

Vlotte levering. Goede website.

Zeer prettige en professionele klantenservice

Er was iets mis gegaan bij de verzending van mijn bestelling. De klantenservice heeft dit zeer prettig en bijzonder voortvarend opgepakt en opgelost. Top!

Zoals steeds bestel ik mijn filters. En zoals steeds werd het weer stipt en correct geleverd. Product voldoet ook weer aan de vereisten. Top service

Zeer goed product

Mooi product prijs technische zeer goed

Ik heb deze filters op voorhand aangeschaft om ze tzt ter vervanging te gebruiken in de Brink Luchtverwarmingsketel

Perfecte levering

Netjes geleverd in stevige doos product voldoet aan mijn eisen.

Besteld en snel in huis

Goede filters voor de WTW. Houdt stof en roetdeeltjes van buiten tegen. Besteld en snel in huis.

Correcte & snelle service.

De producten werden snel en correct geleverd. Kortom, service zoals het hoort.

Als ik nieuwe filters wil bestellen is dat in 5min gebeurt. Super eenvoudig. Top.

Nvt

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.