prima product, prima service

Handig dat vorige bestelling op het portaal wordt bijgehouden, zodat nieuwe bestelling zeer vlot kan.

voorraad aangelegd

voorraad op peil gebracht. bezorging snel en geen verzendkosten omdat ik meer dan € 25 besteedde. Prima.

zonder problemen en snel werd de order uitgevoerd

Het bestellen was zeer eenvoudig, te meer omdat ik al eerder deze producten bij TOPS had besteld. Vervolgens werd de order snel verwerkt en uitgeleverd. Niets dan lof voor TOPS

perfect dat je 2 x per jaar via de mail wordt herinnerd dat het filter vervangen dient te worden. snelle levering

prima geregeld zeer zeker bij de aflevering

Miste alleen mijn kadotje een pen.

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering, precies wat ik besteld had en goed verpakt.

109% tevreden

100% tevreden!

Ausgezeichnet in Preis und Service

Top Kundendienst. Schnelle Lieferung. Absolut empfehlenswert.

Snel, praktisch en degelijk

Het type is makkelijk op de site op te zoeken en de bestelling gaat nog eenvoudiger. Voordat je het weet ligt de bestelling al bij je thuis. Duidelijke info bij vragen en eventuele retour. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Prima bedrijf, levering altijd volgens afspraak

Goed contact, persoonlijk klantnummer!

zeer goede communictie !

zeer goede communicatie en afhandeling

Snelle levering.

O.k.

Snel en gemakkelijk

Eenvoudig bestellen, vorige bestelling is onthouden. Levertijd is kort.

Top geregeld!

Snelle levering. Prima produkt

Na dat onze WTW was ingeregeld zijn we nog meer fan van een wtw met de filters van TOPS is het helemaal TOP. elk halfjaar krijg je een reminder dat je je filters moet vervangen hoe mooi wil je het hebben

Geen op en aanmerkingen

Alles is goed gegaan

Alles verliep prima, correcte en snelle levering

Geen verdere informatie

uitstekend

Snelle levering en makkelijk te vervangen filters.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede levering en snel

Snel, effeciënt en goeie prijs kwaliteitverhouding

Fijne online filter winkel met een goed assortiment

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle verzending en goed verpakt!

Top producten Top service Top levering

Snelle levering van merk product

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.