Zeer goede service

Ze leveren zeer goede materialen

alles zoals het moet

prijs, levertijd en kwalitiet.

Professioneel bedrijf

Nadat de vervoerder een fout had gemaakt heeft Tops het prima opgelost.

topprodukt

Kwaliteitsvol

Werd erg prettig geholpen

Snelle en correcte afwikkeling.

Heel goed!

Snelle levering van het juiste filter voor een scherpe prijs!

Door mijn verhuizing kreeg ik te maken met de voor mij onbekende heteluchtverwarming van een model op leeftijd. Het was even speuren naar het juiste type filter, maar toen ik dat uitgedokterd had was het bestellen heel gemakkelijk, de volgende dag al een set filters in huis en dat voor een hele goede prijs!

Het was een kleine moeite om op de site de juiste filters te bestellen.

Zeer betrouwbaar

Goede site met dito communicatie!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Betrouwbare producten en snelle levering.

Een aantal keren per jaar bestel ik filters voor mijn Brinks ELAN luchtverwarmingssysteem, gaat eenvoudig met een herinnering gestuurd door WTWfilters. Snelle levering met goede voor het systeem bestemde filters.

Zeer goede informatie

Top ervaring

Vlotte bestelling en betaling, en snelle levering zoals steeds!

Wederom snel geleverd

Accuraat en snel

prima geholpen

precies gekregen wat ik besteld had

Top product

Precies zoals verwacht

Goede kwaliteit

Kan nog niet beoordelen. Over 6 maanden pas

Positief

Als altijd besteld en keurig snel pakketje ontvangen

Accuraat

Bestelling keurig op de afgesproken tijd ontvangen en voor een prima prijs. Voldoende informatie hoe de filters vervangen moeten worden. En bij het niet passen een vriendelijk retour service. TOP

Al een paar keer nu de vervangingsfilters besteld voor mijn Brink luchtverwarming en telkens vlot geleverd.

prima afhandeling van de bestelling .

super materiaal .

Vlotte bestelling en snelle levering.

Artikelen online besteld. Corrrecte communicatie en vlotte levering met bijhorende leverbon.

Prima service en snelle levering

Een keer per jaar bestellen we 2 filter sets voor onze luchtbehandelings unit. TOPS heeft een overzichtelijke website, bestelling doen gaat uitstekend en binnen 2-3 dagen geleverd met een goede besteldienst, nl DPD pakketdienst. Kortom, zeer tevreden

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.