uitstekend

rondom goed, geen enkele klacht

Snel

Snelle levering. Goed verpakt en artikel was het goede product

Gemakkelijk besteld, betaald, en snel geleverd.

Snelle levering van de gewenste filters. Fijn dat er een halfjaarlijkse herinnering wordt gestuurd. Altijd een reserve filter op voorraad.

Snel en vakkundig.

Zeer snel en vakkundig verzonden in samenwerking met vervoerder. Product ook goed verpakt. Te samen reden om in vervolg Wederom voor Tops WTW filters te kiezen. Bedankt nogmaals , Groetjes Peter

Snel en correct geleverd

Goed geholpen door klantenservice en product op tijd geleverd

ze zijn schoon te maken

Ze zijn schoon te maken

Perfect.

Snelle service en verkeerde filters waren zo weer opgeruild.

Uitstekende filters

Sinds ik het F7 filter gebruik voor de ingeblazen lucht heb ik geen last meer van bruine vlekken op het plafond hetgeen met het G4 filter nog wel eens kon gebeuren. Dus voor het afzuigen het goedkoopste/simpelste filter en voor de ingeblazen lucht een hogere kwaliteit filter bevalt het beste.

Snel geleverd.. duidelijk bestelproces!

Op de website was het gemakkelijk de juiste filters te vinden en te bestellen. Levering was snel en keurig verpakt. Ook de tussentijdse berichtgeving was prima.

Correcte levering.

Correcte levering.

Werkt prima

Op tijd geleverd, goede follow up

Goede filters

Beste Hans, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Altijd op tijd zonder over na te denken

Om de 6 maanden filters zo kan je het nooit vergeten en is goed voor de lucht in huis

Beste Dimitri, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze reminder service. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

prima op tijd en in goede staat

Mooi op tijd en goed verpakt geleverd

Beste Wim, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Kwaliteit nr 1

De filters van het merk Zehnder is me na 1 keer gebruik erg goed bevallen. Na een half jaar heb ik nu dezelfde zehnder filters gekocht voor de komende 2 jaar (voorraad)!

Beste, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Prima product

Snelle levering. Prima filters

Beste Willem, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Snelle verzorgde levering

Goede en juiste filters

Beste Roger, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Goede filters en snelle levering

Nvt

Beste Berry, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Correct!

Heel vlugge levering met een directe korting van 10% op het bestelde artikel wat in deze dure tijden goed van pas komt.

Beste Darline, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd en scherpe prijzen. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

Topfilters

Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Korting bij meer koop is top

Beste Cor, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle TOPS WTW Filters

professional and fast advice

we are satisfied and recommend it to others

Dear Darinko, Thank you for the positive review. Great to hear that you are satisfied with our service and that you would recommend us to others. Hopefully we will see you again soon in our web shop. KInd regards, Michelle TOPS WTW Filters

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.