Alles klopt

Top filters en snel geleverd

Naar aanleiding van de recente e-mail ter herinnering voor het bestellen van nieuwe filters heb deze bestelling geplaatst. Het is vrij duidelijk welke filters besteld moeten worden met vermelding van de prijzen. De order bevestiging is duidelijk en de levering is snel.

Ik gebruik ze al 5 jaar.

Makkelijk te bestellen via internet, doelmatig in gebruik.

ik krijg van jullie een mail dat het afgeleverd is maar ik heb niets

ontvangen

Soepele afwikkeling

Soepele afwikkeling

Conform afspraak

Tijdige levering, correcte product.

Perfecte service

Perfecte service

Verzending snel, binnen een uur.

Duidelijk site, eerlijke prijzen en snel geleverd en volgens afspraak. Een aanrader.

Goede en snelle levering

Zie veld hierboven

Uitstekende seevice

Uitstekend.

Fastastische filters

Uitstekende filters voor mijn WTW. Alleen jammer dat ik de gekozen filterset (G4+F7) niet kan kiezen als ik op het typenummer van mijn WTW zoek. Als ik op de WTW zoek dan zie ik alleen een set met 2x G4 filters en het is juist de F7 die zwarte aanslag op mijn plafond voorkomt.

Weer ff geen omkijken naar

100 procent tevreden

Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de bestelling. Correcte leveing volgens opgegeven tijdstip.uu

Correct en goed uitgevoerd

Alles picobello

Prima en snelle levering

Na mijn bestelling een snelle en goede aflevering.

Perfect snel en duidelijk

Prettige makkelijke website Alles soepel verlopen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Gebeld voor info, super goed geholpen vervolgens besteld en binnen 2 dagen in huis. Super goede service.

Goede informatie om het juiste product te kopen

Goede filters

Op tijd geleverd. Goede filters.

Goede snelle service

Zonder meer goede filters, maar toch mis ik enige handleiding: zitten de filters altijd goed of moeten op een bepaalde manier in de gleuf? De pijltjes op de zijkant zeggen ook niet alles.

Gewoon goede filters voor een mooie prijs.

Aanvullende vraag..... een gehele wisselaar, is dat ook bij u te bestellen en als dat zo is, wat zijn daar de kosten van?

goede service

zelfs na het fout bestellen werd de juiste levering kort erna geleverd. bedankt voor de snelle service.

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.