Goed verpakt

Al jaren mijn vaste adres voor filters.

Scherp geprijsd en altijd stipt geleverd. Overzichtelijke website.

Professional, accurate, cheap

I received a very professional support by Marleen who assisted me during my purchase. Items were delivered after only a few days and they were all perfecly packed and shipped. I will refer to TOPS FILTERS again and I have suggested them also to my neighbours. Thank you for your perfect service

heb er nog geen ervaring mee, heb ze voor het eerst verwisseld

voor het eerst verwisseld, was goed aangegeven hoe dit moest!

Elkaar weer prima verse filters in mijn verwarming

Goed geleverd met juiste kwaliteit

Goed geleverd met juiste kwaliteit

Prima en snel geleverd

Super snel

Prima service, komt na wat men beloofd

Goede snelle levering

Ruime collectie en snelle levering

Netjes

Zeer overzichtelijk en netjes

Goede producten, goede prijs, snelle levering en alles op voorraad! Ik ben zeer tevreden.

Prima levering en erg vriendelijk!!!

Wordt snel geleverd! Erg vriendelijk en er wordt goed gecommuniceerd! En de herinnering om het half jaar is ook fijn!

Tevreden klant

Snel geleverd!

Levering in een paar dagen

supersnel geleverd

goed geholpen en snel geleverd

Snel en netjes geholpen

Mailtje gestuurd voor info welke filters we nodig hadden, daarop netjes antwoord gehad met info en kon je gelijk bestellen. Levering was snel in huis . Top dus

Snelle uitstekende service

Geweldige snelle levering en service

prima, snel geleverd

Prima, goedkoop en snel geleverd

Snelle afhandeling en duidelijke site.

Zeer snelle en correcte levering.

Ik ben heel tevreden. De website is overzichtelijk, ik vond snel wat ik nodig heb en alles werd ook onmiddellijk geleverd.

Alles prima. Duidelijke site goede prijs

Makkelijk keuze kunnen maken door duidelijke omschrijving.

Altijd kwalitatief goed en een snelle verzending.

Keurig verpakte kwaliteit filters welke iedere keer na bestelling weer snel in huis zijn.

Precies wat ik nodig had. Snelle levering

Verder geen opmerkingen. Ga zo door!

Fijn snel geleverd.

Positieve ervaring.

Juiste artikelen, op tijd geleverd.

De filters die ik heb besteld zijn okee, snel en goed geleverd.

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.