Goed en snel

Fijne winkel, ook erg fijn dat ik de filters van oudere modellen ook nog kan vinden!

Goede kwaliteit

Ik had de verkeerde maat besteld en dit wordt nu kosteloos omgeruild. Bravo.!!!

Prima en snel geleverd

Zie boven

Goed en snel

Goed verzorgd snel in huis zeker een aanrader voor anderen

Alles netjes en snel geleverd. Geen klachten

Zeer tevreden..

Binnen twee dagen in huis.. top!

Prima bedrijf

Altijd goed geregeld en goede info. Als je dat vraagt.

Netjes

Netjes, en snel geleverd!

geweldig

Ik had een verkeerde bestelling in heteluchtverwarmingfilters geplaatst en binnen een dag kreeg ik de goede toegestuurd. De werknemer aan de telefoon was erg vriendelijk en zorgt ervoor dat de volgende bestellingen gewoon weer bij dit bedrijf geplaatst wordt!!

Alles goed geleverd

Top en op tijd geleverd

In orde, geleverd op tijd

On order, geleverd op tijd. Prima service

Ik kan nog niks zeggen over de filters (T03003 - J.E. StorkAir WHR 930 / 950 / 960 Filterset G3) zelf, heb ze daar te kort voor in gebruik. Ze voelen kwalitatief goed aan. Geen idee of ze wasbaar zijn, moet ik nog uitzoeken. Bestellen op de website is niet heel ingewikkeld, goede uitleg over de soorten filters en de betekenis van de types (G3/G4 etc.) Bezorging was goed en snel, wel makkelijk nu de meeste van ons thuiswerken.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Oké

Goed gedaan

Makkelijk besteld en heel snel binnen gekregen!

Correcte levering

Direct de juiste filters en vlot verstuurd

Idem. Lekker snel en goed

Verkeerde filters geleverd

Verkeerde filters geleverd. Een dag later heel snel de juiste geleverd! Super service!

Goed product en snel geleverd

De filterproducten zijn zeer goed, marktconform m.b.t. prijs en zeer snel geleverd.

Top firma , service zit inderdaad in zijn naam verwerkt

Ik krijg op tijd een mail met de melding dat mijn filters dienen vervangen te worden . Zo weet ik dat ik er opnieuw moet bestellen. Doorklikken op de link , korting aanvinken , en alles gaat in zijn werk. Beter kan het niet !

Prima zoals verwacht

Mijn eerste bestelling en levering verliepen zonder problemen. Het besteld product is conform mijn verwachting.

mooie vlotte levering , dank

Ik heb nu echter een mooi voorraadje. Per vernieuwing gebruik ik 1 set van 2 filters. Er liggen er nu nog 3 sets.

Snel en correct

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling, maar ben keurig en vriendelijk geholpen. De zending is goed ontvangen.

Parfait

Transaction parfaite et livraison très rapide ! Parfait...

Alles is goed gegaan

automatisch herinnering was fijn en snelle service

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.