besteld en een paar dagen later in huis

Perfecte service met perfecte producten

Klantvriendelijke service met snelle leveringen.

Goede prijs product verhouding. Tijdig levering.

Alles perfect in orde.

Eenvoudig om te bestellen en snel geleverd. Alles perfect in orde.

Goede klantenservice en snelle levering

Gebeld omdat ik niet precies wist welke filters ik nodig had. Direct goed geholpen en de filters snel in huis.

Snel en betrouwbaar, goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Van harte aanbevolen!

Zeer goede service

Een uitstekende service. Altijd tijdig geleverd.

Herinnering voor filterwisseling stel ik zeer op prijs

Snel en goed geleverd

Wordt altijd goed behandeld. Alles wordt netjes geregeld

Vlotte levering prima kwaliteit filters

Gewoonweg goed. Geen gedoe.

Waardeloos

3 dezelfde setjes filters besteld 2 goede en 1 ander setje ontvangen. Zoals gevraagd Foto's van de filters en pakbon gestuurd. Vervolgens 5 emails en 4 keer gebeld. We zijn nu 5 weken verder en er word veel beloofd maar niks gedaan. Dus wees gewaarschuwd!

Beste Chris, Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op de nazending van de nalevering van de ontbrekende filterset. Er is een en ander misgegaan in het magazijn, waardoor dit vertraging opgelopen heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak. We hopen u toch weer terug te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sandra

Slechte service

Sets niet compleet geleverd (2 ipv 3). ipv ontbrekende filters na te sturen vraagt men om alles terug te sturen, kost mij als klant weer tijd om paketten te verpakken en af te geven. Ervaar dit als een probleem veroorzaakt door tops dat wordt doorgeschoven naar de klant (die nu dan ook geen klant meer is).

Beste Ben, Uiteraard hebben we de case hier intern besproken. Zoals eerder aangegeven kunnen we de M6 filters niet los naleveren, enkel in set. Om je tegemoet te komen, zullen we 3 x G4 filters naleveren, zodat je de twee bestelde sets compleet kunt maken. De G4 filters hebben een iets lagere filterklasse dan de M6 en zullen mogelijk sneller vervangen moeten worden, met die gedachte ontvang je dan een filter extra. Hopelijk is een en ander dan naar tevredenheid afgehandeld. Groet, Sandra

matig

Initieel verkeerd artikel geleverd maar vervolgens probleemloos vervangen. Telefonisch niet bereikbaar. Na klacht per mail wel reactie mogen ontvangen.

Beste Chris, Bedankt voor je aanvulling op de eerdere review. We waren inderdaad een tijdje slecht bereikbaar, maar inmiddels is onze klantenservice weer op volle sterkte om alle klanten snel van dienst te kunnen zijn, zoals men van ons gewend was. Nogmaals excuses voor het ongemak. We hopen je wel weer terug te zien in onze webshop. Groet, Sandra

Niet zo goed

Nadat mijn bestelling meer dan een week is verzonden nog niks ontvangen. Herhaaldelijke ingestuurde berichten/emails hierover gestuurd, maar geen enkele reactie ontvangen.

Beste Franky, Dankjewel voor de terechte feedback. We hadden inderdaad wat vertraging in de uitlevering vanwege het grote aantal bestellingen afgelopen maand. Dit leidde ook tot een groter aantal contactmomenten bij onze klantenservice, waardoor de reactietijd langer werd. Inmiddels hebben we bijgeschakeld en kunnen we weer binnen 1 tot 3 werkdagen uitleveren, zoals gebruikelijk. Graag tot een volgende keer weer. Groet, Sandra

Top service!

Mijn bestelling van diverse filters werd snel geleverd maar helaas met 1 verkeerd product in de doos. Een e-mail was genoeg om het op te lossen. Tops stuurde op eigen initiatief de juiste filters op. Top service!!

Snel geleverd, alleen doos een beetje te groot voor de producten

Snelle aflevering en goed filter.

Goed filter vooral vanwege twee huiskatten,langharige maincoons

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Perfecte produkten en perfecte service

Ik had filters voor mijn WtW besteld en voor mijn afzuigkap. Huismerk. Doen het prima. De levering liep niet zoals gewenst en het contact hierover met de klantenservice was erg prettig. Probleem is opgelost.

Makkelijk te bestellen, en snelle levering.

Ruime keuze, scherpe prijs, snel geleverd.

Prima product.

Snelle levering van originele filters voor een voordelige prijs.

Bij Tops originele Zehnder filters gekocht voor mijn Comfoair Q450. Goedkoperzelfs dan rechtstreeks van Zehnder.

Mooi dat je bericht krijgt om je filters te vervangen. Simpel te bestellen helemaal top en als je vergeten ben je kortingscode te vermelden. O dan krijgt u dat op uw bankrekening van ons

Snelle levering en precies hetgeen wat ik nodig heb. Jaarlijks terugkerende klanten krijgen een extra korting.

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.