Gewoon uitstekend!

Website is duidelijk en overzichtelijk en daarbij vriendelijk in gebruik. Het bestelproces verloopt heel vlot en ook de levering was super. Ga zo door!

Gewoon goed

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en mooie prijs!

Erg tevreden. Levering zelfs binnen de aangegeven periode.

Secuur volgens afspraak

Duidelijke site en correcte levering

Prima prijs en goede service

Top(s) geleverd

Goede kwaliteitsprodukten en snelle levering.

Proactieve service

Proactieve mailing en snelle afhandeling. Top

Beste Mario, Fijn om te horen dat de levering snel heeft plaatsgevonden en dat je tevreden bent over onze reminderservice. Tot volgende keer weer. Groetjes, Marleen

Vlotte levering

Makkelijk bestellen en binnen 2 dagen geleverd

Hallo Rozalien, Dank voor de positieve reactie op onze leversnelheid. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Heel tevreden

Heldere communicatie, correcte en snelle levering, redelijke prijs, goede kwaliteit.

Beste G., Dankjewel voor deze lovende woorden. Fijn dat alles naar tevredenheid is. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

Betrouwbare firma met snelle levering

Had filters nodig voor mijn ventilatiegroep. Online besteld en zeer snel geleverd. Levering was correct. Een aanrader.

Beste Brian, Fijn om te horen dat de levering snel heeft plaatsgevonden. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Dit was mijn eerste bestelling en deze is echt heel goed verlopen. Ik heb online gezocht en besteld, twee dagen later werden de filters afgeleverd. Ik ben super tevreden!

Hallo Marion, Fijn dat de eerste ervaring met ons zo positief is geweest. Wij hopen u natuurlijk terug te zien in onze webshop! Groetjes, Marleen

vlotte levering.

vlotte levering, prima product.

Beste Peter, Fijn om te horen dat de levering snel heeft plaatsgevonden. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Snel geleverd. Handig dat ze weten welke filters ik nodig heb

Hallo Dennis, Dankjewel voor de positieve feedback. Inderdaad handig die remindermails, zijn de juiste filters weer snel besteld. Graag tot een volgende keer weer. Groetjes, Marleen

Beste D., Dank voor uw positieve feedback. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

al twintig jaar prima behandeling

zie hierboven

Beste A. Wat fijn om te horen dat u al zoveel jaren een tevreden klant bent. Maar wat is de reden is dat u ons niet verder aanbeveelt? Als we iets kunnen verbeteren horen we dat graag. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

Vlotte levering

Steeds vlotte levering en handig om jaarlijks een herinnering te ontvangen.

Beste Michel, Dank voor de positieve reactie op onze leversnelheid en fijn te vernemen dat de reminderservice gewaardeerd wordt. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

Goede filters

Goede filters, duidelijke site De prijzen zijn wel flink omhoog gegaan het afgelopen halfjaar, maar dat lijkt bij elke aanbieder zo te zijn. Levertijd is enkele dagen.

Beste Sylvia, Dankjewel voor je positieve reactie. Een aantal merken zijn inderdaad 30 tot 50 % in prijs gestegen afgelopen half jaar. Voor uw installatie hebben wij overigens ook een kwalitatief goed huismerk. Wellicht een idee voor de volgende bestelling. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

Het is de eerste keer dat ik deze filters besteld dus mijn ervaring met uw firma is "nog"niet erg groot. Gezien het geïnstalleerde apparaat zal ik vaker met de firma contact hebben. Deze bestelling is in elk geval prima verzorgd geleverd.

Beste, Dank dat uw eerste ervaring met ons positief is geweest. Wij hopen u natuurlijk terug te zien in onze webshop! Groetjes, Marleen

Prima geleverd. zoals besteld.

Beste, Dank voor uw positieve feedback. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Zeer snelle levering Duidelijke website

Hallo Ton, Fijn om te horen dat de levering snel heeft plaatsgevonden en dat je tevreden bent over onze website. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Prima webwinkel, niets op aan te merken

Het hele proces, van uitzoeken welke filters ik nodig tot en met het bestellen ging vlekkeloos. Producten werden netjes en volgens schema geleverd. Gewoon goed, en niets op- of aan te merken.

Hallo Joost, Fijn om te lezen, zo een positieve reactie op ons proces. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

Snelle en accurate levering

Alles duidelijk op de website en vriendelijke klantendienst

Beste, Dank voor uw positieve reactie, fijn om te horen. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Goed en duidelijke website. Juiste artikelen binnen een goede prijs.

Hallo Frank, Dank voor je positieve reactie. Graag tot ziens op onze website. Groetjes, Marleen

Netjes op tijd geleverd

Besteld, en de volgende dag al in huis.

Beste Onno, Dank voor de positieve reactie op onze leversnelheid. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Marleen

PRIMA

ACCURAAT

Hallo Frans, Dank voor de positieve feedback. Graag tot een volgende keer. Groetjes, Marleen

Over TOPS WTW-filters

TOPS WTW-filters is een dochteronderneming van TOPS Luchtfilters, al ruim 40 jaar, een betrouwbare leverancier en producent op het gebied van filters voor luchtbehandeling-installaties, spuitcabines en WTW systemen, voor de zakelijke markt. TOPS WTW-filters maakt gebruik van de kennis, productie en inkoopkracht van TOPS Luchtfilters, waardoor topkwaliteit producten tegen de scherpste prijzen aangeboden kunnen worden, nu ook voor de particuliere markt. Onze WTW filtersets voldoen aan de Europese EN779 normering. Zo weet u zeker dat u altijd over een kwaliteitsfilter beschikt. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Tops WTW-filters.